Interessante spelers

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Magnus wrote: 29 May 2021, 14:54Klein probleempje is wel dat hij geloof ik een strafzaak boven zijn hoofd heeft hangen voor seksueel misbruik, waar hij tot 15 jaar cel voor kan krijgen. Ik heb geen idee hoe dit verder afgelopen is, maar voor mij ook wel een reden om hem niet te halen als dat nog altijd speelt.
Het is gevaarlijk om daar wat over te zeggen omdat de buitenwereld alleen de verklaringen van de aanwezigen kent en dus niet de feiten, maar als die verklaringen op waarheid berusten, dan heeft Almada weinig verkeerd gedaan (volgens het slachtoffer) en ligt de schuld vooral bij collega Brizuela, iemand die zelfs al een strafblad heeft. Ik heb de zaak verder niet nauwgezet gevolgd, maar ik geloof dat hij reeds niet schuldig is bevonden aan de aanklacht. Als het goed is loopt de zaak nog, dus afwachten maar.

Ondertussen heeft Almada nu ook publiekelijk te kennen gegeven dat hij ondanks interesse van Europese topclubs als Internazionale en Barcelona een sterke voorkeur heeft voor een tussenstap. Sampaoli is de coach van Marseille en dat is natuurlijk een ontzettend populaire trainer in Argentinië, dus Almada staat zeker open voor een transfer naar Marseille, maar de vraagprijs van Vélez is vooralsnog te hoog naar de mening van Marseille. Zij hopen dat Vélez gaat zakken nu Almada heeft aangegeven open te staan voor een transfer, maar ze gaan ook niet oneindig wachten en ze zijn zelfs al gesprekken gestart met hun tweede optie, Gerson van Flamengo.

Al met al een hoop vraagtekens, maar ik hoop echt dat PSV een poging gaat wagen. Het is meer dan een simpel dravertje namelijk. Deze man is op jonge leeftijd al zo ontzettend slim in z'n spel - meester in tussen de linies spelen en het spel versnellen/vertragen - en werkt zich het snot voor de ogen. Hij is bereid om de arbeid te leveren die gevraagd wordt en koppelt dat aan voetbalintelligentie, techniek en passie. Echt een hele goeie voetballer, nu al.
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik ben ook wel fan. Dit zijn het type aankopen wat ons normaal wel verder gaat helpen, normaal gezien.
Voijke
Internationale topspeler
Posts: 3,165
Joined: 25 Aug 2017, 13:31
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ykhim wrote: 29 May 2021, 19:12
Magnus wrote: 29 May 2021, 14:54Klein probleempje is wel dat hij geloof ik een strafzaak boven zijn hoofd heeft hangen voor seksueel misbruik, waar hij tot 15 jaar cel voor kan krijgen. Ik heb geen idee hoe dit verder afgelopen is, maar voor mij ook wel een reden om hem niet te halen als dat nog altijd speelt.
Het is gevaarlijk om daar wat over te zeggen omdat de buitenwereld alleen de verklaringen van de aanwezigen kent en dus niet de feiten, maar als die verklaringen op waarheid berusten, dan heeft Almada weinig verkeerd gedaan (volgens het slachtoffer) en ligt de schuld vooral bij collega Brizuela, iemand die zelfs al een strafblad heeft. Ik heb de zaak verder niet nauwgezet gevolgd, maar ik geloof dat hij reeds niet schuldig is bevonden aan de aanklacht. Als het goed is loopt de zaak nog, dus afwachten maar.

Ondertussen heeft Almada nu ook publiekelijk te kennen gegeven dat hij ondanks interesse van Europese topclubs als Internazionale en Barcelona een sterke voorkeur heeft voor een tussenstap. Sampaoli is de coach van Marseille en dat is natuurlijk een ontzettend populaire trainer in Argentinië, dus Almada staat zeker open voor een transfer naar Marseille, maar de vraagprijs van Vélez is vooralsnog te hoog naar de mening van Marseille. Zij hopen dat Vélez gaat zakken nu Almada heeft aangegeven open te staan voor een transfer, maar ze gaan ook niet oneindig wachten en ze zijn zelfs al gesprekken gestart met hun tweede optie, Gerson van Flamengo.

Al met al een hoop vraagtekens, maar ik hoop echt dat PSV een poging gaat wagen. Het is meer dan een simpel dravertje namelijk. Deze man is op jonge leeftijd al zo ontzettend slim in z'n spel - meester in tussen de linies spelen en het spel versnellen/vertragen - en werkt zich het snot voor de ogen. Hij is bereid om de arbeid te leveren die gevraagd wordt en koppelt dat aan voetbalintelligentie, techniek en passie. Echt een hele goeie voetballer, nu al.
Wellicht kunnen we Romero meenemen in de deal om de prijs te drukken.
Sangaré, le Roi du PSV :strong:
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ja, als je Romero kunt betrekken graag. Ben geen fan van Almada maar is tenminste enorm fit.
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Mocht Luuk de Jong onhaalbaar zijn en je wil toch een aanspeelpunt dan is Jonas Wind van Fc Kopenhagen misschien een optie? Heb hem twee keer zien spelen, toen scoorde hij overigens niet maar zat net wat rond te scharrelen op internet en toen kwam ik zijn stats tegen. Hij legt ze er makkelijk in. 22 jaar. 1,90 lang. Zes interlands voor Denemarken met drie goals. En ook bij Kopenhagen scoort hij makkelijk. Vind hem iets bewegelijker dan Luuk maar is een goed aanspeelpunt. Heeft volgens mij een vrij langlopend contract wat hem een dure knakker maakt. Vind hem in elk geval interessant genoeg om te delen.
Last edited by Joenepsv on 30 May 2021, 09:30, edited 1 time in total.
FritskePhilips
Nationale topspeler
Posts: 2,090
Joined: 11 Jul 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Adam Hložek, 18-jarige spits van Sparta Praag en één van de namen die al langer in verband wordt gebracht als mogelijk transfertarget voor PSV, scoorde gisteren 4x in 20 min.

Grappig om te zien dat hij daar samen speelt met Ladislav Krejči, een speler die welbekend is bij PSV, meerdere malen stage heeft gelopen, maar waar PSV eerder op mis heeft gegrepen.

Hložek, Tzolis zouden mooie kandidaten zijn om de club mee te versterken. Kost je wel aardig wat, maar dan haal je in mijn ogen wel talenten van de buitencategorie binnen.

Vitík, centrale verdediger van Sparta Praag, ook one-to-watch.
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik heb m al vaker genoemd, zelfs een front-page artikel aan hem gewijd, maar er is een nieuw filmpje van de Oostenrijkse Messi, ook wel Yusuf Demir genoemd.

Kijk, pak tissues, laat je vrouw of vriendin meekijken, geniet!

User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Is er sinds februari veel veranderd in zijn betaal/haalbaarheid? Toen was je daar redelijk positief over en inmiddels zijn we dik drie maanden en een bult wedstrijden verder.
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Grasmat wrote: 30 May 2021, 21:08 Is er sinds februari veel veranderd in zijn betaal/haalbaarheid? Toen was je daar redelijk positief over en inmiddels zijn we dik drie maanden en een bult wedstrijden verder.
In maart werd praktisch elke topclub aan hem gelinkt, ManU en Barca voorop. Maar nog altijd niks concreets, de berichten dateren allemaal van tussen 12-19 maart. ESPN meldde destijds dat hij ergens tussen de 5 en 15 mil moet kosten (zo kan ik t ook :mrgreen: ). Staat nu op Transfermarkt geschat op marktwaarde 8mil (destijds toen ik dat stukje schreef was t 4mil).
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

2 juni is hij jarig; 18 jaar. Kan hij gelijk een 5 jaren contract tekenen. Wel interessant, wel nog erg speels en licht, maar bal aan het touwtje. Ik hou wel van dit soort spelers
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Als je hem wil halen lijkt me dan voor de haalbaarheid vooral de vraag hoe hij zijn toekomstplaatje ziet en in hoeverre hij PSV als een hogere tussenstap naar een absolute topclub ziet dan Rapid zelf. Beide clubs tweede geworden met CL voorronde en mocht dat niet lukken EL. Gezien de laatste resultaten tegen Oostenrijkse clubs kan ik me indenken dat hij de Nederlandse competitie misschien een te kleine stap voorwaarts vindt. Een Dortmund, die jonge jongens ook een kans geeft lijkt me voor hem persoonlijk aantrekkelijker. Maar een poging wagen lijkt me op basis van deze beelden en het verhaal van Sensation zeker wel de moeite waard. Die jongen heeft 'iets'.
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Voor mij zijn de ervaren kwalitatieve versterkingen in de as wel het belangrijkste en met de genoemde namen Pröpper, Van Ginkel en eventueel zelfs een terugkeer van De Jong zou dat samen met Ramalho een mooie kwaliteitsimpuls zijn voor komend seizoen. Echter mocht er daarna nog ruimte zijn dan zou ik het ook wel leuk vinden als er 1 of 2 spelers worden aangetrokken die vanuit PSV zich verder kunnen ontwikkelen en wel bepaald talent en/of kwaliteit hebben. (Dus niet als vaste back-up gehaald zoals die Mwene, wat iets anders is als iemand die dit seizoen nog ook regelmatig wisselspeler is) Dit staat ook los van spelers voor Jong PSV of voor de O18.
User avatar
Heruone
Lid scoutingsteam
Posts: 8,164
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Sensation wrote: 30 May 2021, 20:58 Kijk, pak tissues, laat je vrouw of vriendin meekijken, geniet!
Image
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Keepertje om in de gaten te houden, al is het alleen al vanwege zijn prachtige naam, Lautaro Morales. 20-jarige keeper van het Argentijnse Lanús.

User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Maar goed dat Fred Grim niet bij Lanus werkt.
OnsPSV
Meervoudig international
Posts: 1,099
Joined: 19 Feb 2021, 08:52
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Volgens Spaanse en Mexicaanse media heeft die Darwin Machis (28) een clausule in zijn contract staan waardoor hij voor 9,5 miljoen dollar = ongeveer 8,8 miljoen euro over te nemen is... vond hem ergens technisch en was niet vies om vieze meters te maken. International van Venezuela. Lijkt me een interessante optie!
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

De TD van Monterrey schijnt momenteel voor hem (en Guardado en Tello) in Spanje te zijn. En Machis zou daar volgens diezelfde bronnen zeker voor openstaan.
Dutch Cowboy
Lid 2e elftal
Posts: 185
Joined: 04 Nov 2020, 15:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Gianluca Busio van Sporting Kansas, 19 jarige middenvelder. PSV heeft interesse. Heeft ook een Italiaans paspoort
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Dutch Cowboy wrote: 04 Jun 2021, 21:46 Gianluca Busio van Sporting Kansas, 19 jarige middenvelder. PSV heeft interesse. Heeft ook een Italiaans paspoort


Van een paar dagen terug.
User avatar
PSV-DTC
International
Posts: 869
Joined: 13 Mar 2021, 14:48
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Serieus?? Dit is toch geen vooruitgang tegenover Pablo 🤨
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

PSV-DTC wrote: 04 Jun 2021, 23:59 Serieus?? Dit is toch geen vooruitgang tegenover Pablo 🤨
Hij heeft wel een zelfde kapsel. Ik denk dat deze jongen in eerste instantie voor jong PSV zou komen / breedte. In de basis staan straks Propper / Sangare / San Marco.
User avatar
PSV-DTC
International
Posts: 869
Joined: 13 Mar 2021, 14:48
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Menno1 wrote: 05 Jun 2021, 00:28
PSV-DTC wrote: 04 Jun 2021, 23:59 Serieus?? Dit is toch geen vooruitgang tegenover Pablo 🤨
Hij heeft wel een zelfde kapsel. Ik denk dat deze jongen in eerste instantie voor jong PSV zou komen / breedte. In de basis staan straks Propper / Sangare / San Marco.
Voor jong kan ik het mss begrijpen, want in dit filmpje vind ik hem nou niet zo bijzonder.
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

PSV-DTC wrote: 05 Jun 2021, 00:36
Menno1 wrote: 05 Jun 2021, 00:28

Hij heeft wel een zelfde kapsel. Ik denk dat deze jongen in eerste instantie voor jong PSV zou komen / breedte. In de basis staan straks Propper / Sangare / San Marco.
Voor jong kan ik het mss begrijpen, want in dit filmpje vind ik hem nou niet zo bijzonder.
Is ook maar 1 wedstrijd he? Die vrije trap roste hij lekker binnen en ik zie ik hem ook vaak goed ballen veroveren door druk te zetten. Ik zie wel wat Schmidt interessant aan hem zou vinden, zeker voor een jongen van net 19. Maar ik ben het ook eens dat hij voor de basis waarschijnlijk nog wat te kort zou komen; ik zie dit meer in de categorie die PSV voor ogen had: talentvolle jongens sneller oppikken en rijpen bij Jong.
User avatar
PSV-DTC
International
Posts: 869
Joined: 13 Mar 2021, 14:48
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Menno1 wrote: 05 Jun 2021, 00:54
PSV-DTC wrote: 05 Jun 2021, 00:36
Voor jong kan ik het mss begrijpen, want in dit filmpje vind ik hem nou niet zo bijzonder.
Is ook maar 1 wedstrijd he? Die vrije trap roste hij lekker binnen en ik zie ik hem ook vaak goed ballen veroveren door druk te zetten. Ik zie wel wat Schmidt interessant aan hem zou vinden, zeker voor een jongen van net 19. Maar ik ben het ook eens dat hij voor de basis waarschijnlijk nog wat te kort zou komen; ik zie dit meer in de categorie die PSV voor ogen had: talentvolle jongens sneller oppikken en rijpen bij Jong.
Klopt wat je zegt dat het maar 1 wedstrijd is en in jong zou hij mss van waarde kunnen zijn (niet dat het zo’n Gloster verhaal wordt) maar wie weet een Ledezma traject. Op dit moment in PSV 1 zeg ik nee.
User avatar
Magnus
Meervoudig international
Posts: 1,076
Joined: 10 Nov 2020, 10:55
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Menno1 wrote: 05 Jun 2021, 00:54
PSV-DTC wrote: 05 Jun 2021, 00:36
Voor jong kan ik het mss begrijpen, want in dit filmpje vind ik hem nou niet zo bijzonder.
Is ook maar 1 wedstrijd he? Die vrije trap roste hij lekker binnen en ik zie ik hem ook vaak goed ballen veroveren door druk te zetten. Ik zie wel wat Schmidt interessant aan hem zou vinden, zeker voor een jongen van net 19. Maar ik ben het ook eens dat hij voor de basis waarschijnlijk nog wat te kort zou komen; ik zie dit meer in de categorie die PSV voor ogen had: talentvolle jongens sneller oppikken en rijpen bij Jong.
De bal veroveren gaat hem best aardig af. Jammer dat hij de bal daarna ook weer keer op keer inlevert met een armzalige pass.
Post Reply