Als PSV een bod doet wil de speler in ieder geval al. Spannend!!
Transferwindow 2021-2022
- Trixm
- Vedette
Het lijkt wel een zelfde type als Boscagli, voetballend erg sterk. Ik zie weinig verdedigende acties in de compilatie, dat vond de maker niet zo interessant. Nou ja, even wachten op Martinho
Saibari is underrated.
- M.Delgado
- Vaste waarde in elftal
- Ardbeg
- Mister PSV
Dit filmpje keek ik, idd
- Trixm
- Vedette
Nee was deze:
Saibari is underrated.
-
- Legende
- Clubvoorkeur: PSV
Ik ben ook enthousiast en ik zie genoeg stevige ingrepen maar ook snelheid en voetballend inzicht. Kwa cultuur en niveau zou hij ook minder tijd nodig hebben dan Kim neem ik aan.
Wel lullig voor Boscagli, die eigenlijk mijn speler van het seizoen was, maar zeker met een vliegenvanger op doel wil ik graag een echte mandekker achterin die een hoop weghaalt
Wel lullig voor Boscagli, die eigenlijk mijn speler van het seizoen was, maar zeker met een vliegenvanger op doel wil ik graag een echte mandekker achterin die een hoop weghaalt
- Hatseflats
- Vedette
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
-
- Meervoudig international
Ramalho, Boscagli, Ahmedhodzic. Veel mensen vinden het jammer en sneu om iemand te slachtofferen... maar hoeft dat wel? We spelen zo een 50 wedstrijd per jaar, er bestaat ook zoiets als rouleren, en wat als er iemand geblesseerd raakt? Net als dit seizoen met Baumgartl aantreden? Dat kost je dit seizoen gewoon letterlijk het Europese avontuur. Overigens zijn Ramalho en Boscagli multi inzetbaar dus die komen echt wel aan hun minuten wees niet bang.
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
- GillesdelaCroquette
- Internationale topspeler
Hij zal genoeg aan spelen toekomen. En als we dit echt een probleem vinden moeten we een selectie van 11 spelers samenstellen. Hebben we wel waarschijnlijk een ander probleem
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
- Heruone
- Lid scoutingsteam
Ik zou sowieso de kans nemen om Boscagli te vervangen als je die mogelijkheid hebt. En die Ahmedhodzic ziet er goed uit, maar gaat nmi wel te vaak naar de grond (tackles, slidings) zover ik kan zien uit die beelden.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
- Ardbeg
- Mister PSV
Als het werkt en hij staat weer snel op de benen om het spel gauw voort te zetten, geen probleem. Lijkt me..
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
- Heruone
- Lid scoutingsteam
Een goede sliding is zeker net zo mooi als een goede pass (zie die ene van Teze tegen Feyenoord) en een sliding kan ook zeker nuttig zijn. Alleen het punt met een sliding is dat je als het ware zeker 2 a 3 seconden buiten spel staat, ook als je sliding succesvol is. En die 2 a 3 seconden kunnen je opbreken als je een, twee, drie momenten verder moet reageren of anticiperen. Vandaar dat een sliding echt nuttig is als het niet anders kan, maar dat een speler over het algemeen het beste gewoon op de been kan blijven ivm vervolgsituaties.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
-
- Legende
-
“De sliding” een begrip waar je een heel bericht aan zou kunnen wijden. Ik kan er ontzettend van genieten, zeker als je hierdoor een 50/50 daardoor wint. Iets wat mensen vergeten is dat de sliding niet alleen nuttig is in de actie waarin hij wordt ingezet. Het zet ook de toon van de wedstrijd. Er zijn zeker aanvallers en middenvelders die na een aantal ruige tackles op safe gaan spelen. Het kan ook iets ontketenen bij teamgenoten, kan iets losmaken bij een team. Dat laatste miste ik bijvoorbeeld ontzettend het laatste seizoen, even de toon zetten: “tot hier en niet verder”
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Op het niveau waar ik heb gespeeld was de boodschap altijd: ‘Als je een sliding maakt, heb jíj de bal, niet je tegenstander. Het mag één keer misgaan, daarna verwacht ik dat je verstandiger bent of dat je de bal wèl hebt. Als je tegenstander dan weer de bal heeft, haal ik je eruit.’ Stoere jongenspraat natuurlijk, voetbal eigen, maar ook dat zette wèl de toon.
Historische toonzetters wmb: Hendrikx tegen Ajax direct bij de aftrap, Marcellis tegenover Perez met een prachtige schouderworp. Daar kun je je als verdediger mee laten zien
Historische toonzetters wmb: Hendrikx tegen Ajax direct bij de aftrap, Marcellis tegenover Perez met een prachtige schouderworp. Daar kun je je als verdediger mee laten zien
- mr.top
- Internationale topspeler
-
Heb zo een gevoel dat Pröpper, Van Ginkel en Mwene nog worden vastgelegd en dat er dan even niks inkomend komt voor het eerste. De transfers als evt Ahmedhodzic, Berisha... transfers die echt duur zijn dus lijken mij pas te komen als een Dumfries of malen verkocht zijn voor een goed bedrag. Laat me echter graag verassen! Wat denken jullie, John geeft na de drie gas bij, of trapt even op de rem?