Transferwindow 2021-2022

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
Rigo
Bankzitter

Struviet wrote: 31 May 2021, 15:57
Rigo wrote: 31 May 2021, 15:37

Heb je meer details? Dit zou echt de toptransfer van de window moeten worden. Moet rond de 10 miljoen kosten.
Nee, niet zeker genoeg om al te delen. Hopelijk later.
Als PSV een bod doet wil de speler in ieder geval al. Spannend!!
Ardbeg
Mister PSV

Ik kijk zojuist het filmpje van die knakker en ik word er enthousiaster van dan Kim Min-Jae
Trixm
Vedette

Ardbeg wrote: 31 May 2021, 16:05 Ik kijk zojuist het filmpje van die knakker en ik word er enthousiaster van dan Kim Min-Jae
Het lijkt wel een zelfde type als Boscagli, voetballend erg sterk. Ik zie weinig verdedigende acties in de compilatie, dat vond de maker niet zo interessant. Nou ja, even wachten op Martinho ;)
Saibari is underrated.
M.Delgado
Vaste waarde in elftal

Trixm wrote: 31 May 2021, 16:07
Ardbeg wrote: 31 May 2021, 16:05 Ik kijk zojuist het filmpje van die knakker en ik word er enthousiaster van dan Kim Min-Jae
Het lijkt wel een zelfde type als Boscagli, voetballend erg sterk. Ik zie weinig verdedigende acties in de compilatie, dat vond de maker niet zo interessant. Nou ja, even wachten op Martinho ;)
Heb je dit filmpje al bekeken?
Ardbeg
Mister PSV

M.Delgado wrote: 31 May 2021, 16:11

Dit filmpje keek ik, idd
nilssonH
Moderator
Clubvoorkeur: PSV

Ik ken die Ahmedhodzic niet zo goed, maar van wat beelden en het algehele profiel word ik wel erg vrolijk.
Madueke
Legende

Hopelijk gaat ie het beter doen dan onze andere centrale verdediger van 10 miljoen :opzijnkop:
Trixm
Vedette

M.Delgado wrote: 31 May 2021, 16:11

Nee was deze:
Saibari is underrated.
Menno1
Legende

Ik ben ook enthousiast en ik zie genoeg stevige ingrepen maar ook snelheid en voetballend inzicht. Kwa cultuur en niveau zou hij ook minder tijd nodig hebben dan Kim neem ik aan.

Wel lullig voor Boscagli, die eigenlijk mijn speler van het seizoen was, maar zeker met een vliegenvanger op doel wil ik graag een echte mandekker achterin die een hoop weghaalt
Ykhim
Lid scoutingsteam

Vraag is inderdaad wat er met het centrale duo gaat gebeuren. Boscagli was onze meest stabiele speler dit seizoen, gaan we hem slachtofferen?
Hatseflats
Vedette

Vind 28mil voor Malen wel een beetje schraal eerlijk gezegd.
psvgouda
Vedette
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie

Flair 3/10? Dan hoeft Ajax hem iig niet te hebben… Al zal Netto vast pro forma zich nog mengen: je bent nu eenmaal uit automatisme gewend dat te doen, hè? Maar ff serieus: lijkt heel wat, ben zeer benieuwd
OnsPSV
Meervoudig international

Ramalho, Boscagli, Ahmedhodzic. Veel mensen vinden het jammer en sneu om iemand te slachtofferen... maar hoeft dat wel? We spelen zo een 50 wedstrijd per jaar, er bestaat ook zoiets als rouleren, en wat als er iemand geblesseerd raakt? Net als dit seizoen met Baumgartl aantreden? Dat kost je dit seizoen gewoon letterlijk het Europese avontuur. Overigens zijn Ramalho en Boscagli multi inzetbaar dus die komen echt wel aan hun minuten wees niet bang.
Thijs
Lid van verdienste
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Ykhim wrote: 31 May 2021, 16:40 Vraag is inderdaad wat er met het centrale duo gaat gebeuren. Boscagli was onze meest stabiele speler dit seizoen, gaan we hem slachtofferen?
Ik zou niet verbaasd zijn als we hem verkopen aan Monaco ofzo.
GillesdelaCroquette
Internationale topspeler

Ykhim wrote: 31 May 2021, 16:40 Vraag is inderdaad wat er met het centrale duo gaat gebeuren. Boscagli was onze meest stabiele speler dit seizoen, gaan we hem slachtofferen?
Hij zal genoeg aan spelen toekomen. En als we dit echt een probleem vinden moeten we een selectie van 11 spelers samenstellen. Hebben we wel waarschijnlijk een ander probleem :wink:
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
Massimo
Legende

[quote=Trixm post_id=77932
Nee was deze:

[/quote]

Ik vind dit niet een indrukwekkend compilatiefilmpje.

Edit. Het Manchester filmpje vond ik beter.
Last edited by Massimo on 31 May 2021, 16:58, edited 1 time in total.
Heruone
Lid scoutingsteam

Ik zou sowieso de kans nemen om Boscagli te vervangen als je die mogelijkheid hebt. En die Ahmedhodzic ziet er goed uit, maar gaat nmi wel te vaak naar de grond (tackles, slidings) zover ik kan zien uit die beelden.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Ardbeg
Mister PSV

Heruone wrote: 31 May 2021, 16:56 Ik zou sowieso de kans nemen om Boscagli te vervangen als je die mogelijkheid hebt. En die Ahmedhodzic ziet er goed uit, maar gaat nmi wel te vaak naar de grond (tackles, slidings) zover ik kan zien uit die beelden.
Als het werkt en hij staat weer snel op de benen om het spel gauw voort te zetten, geen probleem. Lijkt me..
Thijs
Lid van verdienste
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Ik vind dat er veel te negatief wordt gedaan over de sliding. Het wordt gezien als een falen van de verdediger, maar een goede sliding blijft mijns inziens juist een grote kracht.
Heruone
Lid scoutingsteam

Een goede sliding is zeker net zo mooi als een goede pass (zie die ene van Teze tegen Feyenoord) en een sliding kan ook zeker nuttig zijn. Alleen het punt met een sliding is dat je als het ware zeker 2 a 3 seconden buiten spel staat, ook als je sliding succesvol is. En die 2 a 3 seconden kunnen je opbreken als je een, twee, drie momenten verder moet reageren of anticiperen. Vandaar dat een sliding echt nuttig is als het niet anders kan, maar dat een speler over het algemeen het beste gewoon op de been kan blijven ivm vervolgsituaties.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Menno1
Legende

Sowieso vind ik verdedigers heel moeilijk om te beoordelen op dit soort clips. Aanvallers kan je wel dingen in ontdekken en middenvelders ook. Maar voor verdedigers gaat het nooit echt op. Tenzij je echt Maldini achtige beelden ziet, maar dat is uiteraard zelden.
OnsPSV
Meervoudig international

“De sliding” een begrip waar je een heel bericht aan zou kunnen wijden. Ik kan er ontzettend van genieten, zeker als je hierdoor een 50/50 daardoor wint. Iets wat mensen vergeten is dat de sliding niet alleen nuttig is in de actie waarin hij wordt ingezet. Het zet ook de toon van de wedstrijd. Er zijn zeker aanvallers en middenvelders die na een aantal ruige tackles op safe gaan spelen. Het kan ook iets ontketenen bij teamgenoten, kan iets losmaken bij een team. Dat laatste miste ik bijvoorbeeld ontzettend het laatste seizoen, even de toon zetten: “tot hier en niet verder”
psvgouda
Vedette
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie

Op het niveau waar ik heb gespeeld was de boodschap altijd: ‘Als je een sliding maakt, heb jíj de bal, niet je tegenstander. Het mag één keer misgaan, daarna verwacht ik dat je verstandiger bent of dat je de bal wèl hebt. Als je tegenstander dan weer de bal heeft, haal ik je eruit.’ Stoere jongenspraat natuurlijk, voetbal eigen, maar ook dat zette wèl de toon.
Historische toonzetters wmb: Hendrikx tegen Ajax direct bij de aftrap, Marcellis tegenover Perez met een prachtige schouderworp. Daar kun je je als verdediger mee laten zien😬
mr.top
Internationale topspeler

Rigo wrote: 31 May 2021, 16:02
Struviet wrote: 31 May 2021, 15:57

Nee, niet zeker genoeg om al te delen. Hopelijk later.
Als PSV een bod doet wil de speler in ieder geval al. Spannend!!
Serieus? Veel mensen hier zijn wel enthousiast over hem. Ik ken hem verder niet.
OnsPSV
Meervoudig international

Heb zo een gevoel dat Pröpper, Van Ginkel en Mwene nog worden vastgelegd en dat er dan even niks inkomend komt voor het eerste. De transfers als evt Ahmedhodzic, Berisha... transfers die echt duur zijn dus lijken mij pas te komen als een Dumfries of malen verkocht zijn voor een goed bedrag. Laat me echter graag verassen! Wat denken jullie, John geeft na de drie gas bij, of trapt even op de rem?
Locked