Transferwindow 2021-2022

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
Mick Jagger
Lid van verdienste
Posts: 2,075
Joined: 25 Aug 2017, 11:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Dumfries ist auch ein Dorf in Schottland, hat Kommentator Frank Pikes gestern gesagt. Aber unser Dumfries ist nicht ein Dorf, aber (so stark wie) eine Stadt.
User avatar
Heruone
Lid scoutingsteam
Posts: 8,164
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Lyanco zou overigens op de nominatie staan om te vertrekken bij Torino. Weet jij daar iets van [mention]Ykhim[/mention] en is dat nog iets?
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Nee en ja. Maar ik heb PSV al een tijdje niet meer horen vallen in combinatie met zijn naam. Wel wat clubs uit Frankrijk en Duitsland. Frankfurt en Lille o.a..
Rikkert1234
Vedette
Posts: 5,704
Joined: 12 May 2021, 16:09
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

9 miljoen voor een 34jarige Mertens.. Nee.
Revolinho
Internationale topspeler
Posts: 4,177
Joined: 09 Oct 2020, 20:16
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Voor 3 miljoen moet je Mertens gewoon binnen halen. Maar voor die 9 denk ik dat ie lekker richting een afbouwlandje gaat. Turkije, Amerika, zulke dingen.
Mick Jagger
Lid van verdienste
Posts: 2,075
Joined: 25 Aug 2017, 11:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

9 miljoen maakt Soccernews er zelf van omdat dat zijn transferwaarde volgens Transfermarkt is. Als Mertens echt weg moet wegens zijn salariskosten zal het wel voor een paar miljoen zijn. Napoli zal ook wel weten dat ze voor een 34-jarige speler geen miljoenen meer kunnen vangen, zelfs al gaat hij naar het EK. Die zullen dan allang blij zijn als ze van zijn salaris af zijn en ze er nog wat geld voor kunnen vangen.
En als hij wel 9 miljoen moet kosten, gaat PSV dat natuurlijk nooit betalen.
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Geweldige voetballer Mertens, een van de meest onderschatte spelers die we hebben gehad; ik vond hem beter dan Doedel, Memphis, Bergwijn en Lozano. Maar 34 jaar, daar moeten we niet meer aan beginnen. We hebben zeker ervaring nodig, maar we moeten ook denken aan inpassen van jeugd spelers en heb sterk het gevoel dat de Jong / PSV een beetje aan het doorslaan is, als we alle namen moeten geloven (Berghuis, Luuk enz..)
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Die kost 2 miljoen. Meer niet. Ze willen vooral van salaris af.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Menno1 wrote: 03 Jun 2021, 18:20 Geweldige voetballer Mertens, een van de meest onderschatte spelers die we hebben gehad; ik vond hem beter dan Doedel, Memphis, Bergwijn en Lozano. Maar 34 jaar, daar moeten we niet meer aan beginnen. We hebben zeker ervaring nodig, maar we moeten ook denken aan inpassen van jeugd spelers en heb sterk het gevoel dat de Jong / PSV een beetje aan het doorslaan is, als we alle namen moeten geloven (Berghuis, Luuk enz..)
Nee joh. Valt reuze mee. Als straks alle aanwinsten 29+ zijn, dan mogen we klagen.
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ardbeg wrote: 03 Jun 2021, 19:06
Menno1 wrote: 03 Jun 2021, 18:20 Geweldige voetballer Mertens, een van de meest onderschatte spelers die we hebben gehad; ik vond hem beter dan Doedel, Memphis, Bergwijn en Lozano. Maar 34 jaar, daar moeten we niet meer aan beginnen. We hebben zeker ervaring nodig, maar we moeten ook denken aan inpassen van jeugd spelers en heb sterk het gevoel dat de Jong / PSV een beetje aan het doorslaan is, als we alle namen moeten geloven (Berghuis, Luuk enz..)
Nee joh. Valt reuze mee. Als straks alle aanwinsten 29+ zijn, dan mogen we klagen.
Gaat niet alleen om de aankopen, maar ook wat we al hebben. Gotze is ook al 29, Zahavi 34. Viergever 30, Max straks 28. Van Ginkel 28/29, Propper.

Ik zie het liefst ervaring puur en alleen in je as, en dan met name CV's en middenveld. Ik hoef straks geen opstelling waarin dit je basis is:

Mvogo (huur)
Mwene (al 27)
Ramalho (29)
Viergever (30)
Max (28)
van Ginkel (29)
Propper (29)
Gotze (29)
Zahavi (34)
Luuk (29)
Berghuis (29)

En ja, dat is extreem. Want Gakpo zal altijd in de basis staan en ik mag aannemen dat Sangare, Teze, Madueke en Boscagli ook (vaak)in de basis staan. Maar dat zou betekenen dat dan die oudjes die buiten de boot vallen, wel vaste invallers gaan worden, of gaan morren op de bank.

Kortom, laten we aub niet doorslaan met het halen van ervaren spelers; een paar is prima, nodig zelfs, maar we moeten zeker ook oog hebben voor ontwikkeling. Sowieso gaf PSV in 2019 nog aan, vol voor de jeugd te gaan; dan rijmt dit totaal niet natuurlijk.
User avatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
Posts: 32,083
Joined: 27 Aug 2017, 23:16
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Mee eens, de roep om ervaring moet niet doorslaan, dat lijkt nu wel een beetje te gebeuren.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik vind dat er een hoop extreme schetsen en aannames zijn voor je punt..man, we zijn nét begonnen. Het is 3 juni..
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ardbeg wrote: 03 Jun 2021, 20:23 Ik vind dat er een hoop extreme schetsen en aannames zijn voor je punt..man, we zijn nét begonnen. Het is 3 juni..
Ja, en? Meeste spelers die ik aangeef zijn al in huis en/of er is zeer serieuze interesse (Propper, van Ginkel, Luuk..)

Met het extreme voorbeeld dat ik hierboven aangeef, kan je ook 1e worden, en dan was het de investering waard. Maar een Feyenoord 2008 scenario is net zo waarschijnlijk, zo niet meer. En dan ben je als club behoorlijk de lul: je kan ook 2e, 3e, of 4e worden met dat team als alles/veel tegenzit. Het is niet een team met oudjes dat vele malen beter is dan wat Ajax straks op de mat gaat brengen namelijk.
Tovast
Nationale topspeler
Posts: 2,031
Joined: 11 Mar 2020, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Je moet je natuurlijk ook realiseren dat het geen toeval is dat die namen gedropt worden in de media. Zijn vaak ook een soort van afleidingsmanoeuvres om bijvoorbeeld de prijs van het daadwerkelijke target te drukken of een betere onderhandelingspositie te vergaren.

Ben het natuurlijk wel met de meesten eerst dat je niet alleen moet investeren in ervaring, maar ook in jonge jongens in de diepte van een selectie, zoals een Hlozek, Tzolis, Ahmedhodzic of een dergelijke speler.
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Menno heeft groot gelijk. Teveel ervaring kan het faillissement van een club worden. Wij zijn afhankelijk van transferwaarde. Heb het voorbeeld al vaker gegeven maar als we komend jaar geen kampioen worden en Gotze en Zahavi vertrekken heeft ons dat tien miljoen gekost zonder dat het ons een dubbeltje oplevert. Dat is beleid met risico.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ardbeg wrote: 03 Jun 2021, 20:23 Ik vind dat er een hoop extreme schetsen en aannames zijn voor je punt..man, we zijn nét begonnen. Het is 3 juni..
Nee. Prima om alvast conclusies te trekken voordat het transferwindow uberhaupt geopend is.

Dat die namen allemaal genoemd worden wil niet zeggen dat ze allemaal komen. Als wellicht de eerste valt zeggen ze voor de volgende positie dat ze toch voor een jonger iemand gaan en andersom.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

A.k.a. met een natte vinger in de lucht alvast de klaagzang inzetten.
User avatar
Heruone
Lid scoutingsteam
Posts: 8,164
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ShovingNE2 wrote: 03 Jun 2021, 20:35 Dat die namen allemaal genoemd worden wil niet zeggen dat ze allemaal komen.
Eens, ik denk dat de kans dat zowel Pröpper als Luuk komt vrij klein is. Zowel Brighton als Sevilla mikken beide op 10 miljoen. Ik zie PSV niet 15 a 20 miljoen neerleggen voor twee spelers die aankomende nazomer 30 en 31 worden ;)
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Precies. Vanuit Londen een vaag gerucht dat PSV niet in zee gaat met Van Ginkel. Dus ja.

Al geloof ik dat niet overigens.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
Posts: 32,083
Joined: 27 Aug 2017, 23:16
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Joenepsv wrote: 03 Jun 2021, 20:33 Menno heeft groot gelijk. Teveel ervaring kan het faillissement van een club worden. Wij zijn afhankelijk van transferwaarde. Heb het voorbeeld al vaker gegeven maar als we komend jaar geen kampioen worden en Gotze en Zahavi vertrekken heeft ons dat tien miljoen gekost zonder dat het ons een dubbeltje oplevert. Dat is beleid met risico.
Daarom is zo'n Mo verhaal ook weer zo verschrikkelijk klote he... dat soort jongens moeten bij ons tot bloei komen en voor de hoofdprijs de deur uitgaan.

Bij Ajax was dat allang gebeurd maar ja, wij zaten met 'clubicoon' Mark van Bommel.
Ardbeg wrote: 03 Jun 2021, 20:40 A.k.a. met een natte vinger in de lucht alvast de klaagzang inzetten.
Want jij ziet die oudjes niet komen?

Als je pas achteraf gaat klagen dan is het mosterd na de maaltijd he. Je kunt veel beter waarschuwen op 't moment dat er nog wat aan gedaan kan worden.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Rikkert1234
Vedette
Posts: 5,704
Joined: 12 May 2021, 16:09
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Van Ginkel komt sowieso wel. Ik acht de kans op Propper ook kleiner. Mertens voor 9 mil moet je niet halen inderdaad maar voor een zacht prijsje zou ik dat zeker wel overwegen. Vooral als Sevilla geen andere spits gaat halen en Luuk gewoon daar blijft en nodig is.
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Wie Mertens voor 2 miljoen weigert moet je eigenlijk permanent schorsen.

Al dient ook wel gezegd te worden dat het maar de vraag is waar je hem neerzet. Verder een fenomenale speler. Een klasse of drie beter dan Berghuis.
User avatar
Tomm
Vedette
Posts: 5,270
Joined: 01 Feb 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Mertens in en zahavi out lijkt me een prima deal. Twee spitsen van die leeftijd is teveel van het goede.
User avatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
Posts: 32,083
Joined: 27 Aug 2017, 23:16
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Niet zomaar een prima deal, maar too good to be true ben ik bang...

Is intussen volwaardig Napolitaan na 8 jaar, iemand enige aanwijzing dat ie daar weg zou willen?
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Locked