Jordan Teze

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Post Reply
nilssonH
Moderator
Clubvoorkeur: PSV

Ik krijg een beetje het idee dat er vanuit PSV al signalen zijn geweest dat er minimaal 1 CV komt en dat ie daarom eieren voor zijn geld kiest. Verbaast mij ook echt dat de TS dit blijkbaar ook zo ziet. Als rechtsback zou het mij zelfs niet verbazen als ie gewoon op de bank komt gedurende het seizoen, ten koste van bijv. Sambo. Daar liggen zijn kwaliteiten niet. Terwijl ik niet overtuigd ben dat ie veel minder is dan Ramalho als CV.
Jwoeloe
Moderator

Sambo liet in zijn minuten tegen Utrecht al zien dat hij aanvallend meer brengt dan bijv Teze. Reden om Teze niet weg te halen uit het centrum.
Thijs
Lid van verdienste
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Alles ligt toch aan de invulling qua systeem? Teze is als verdedigende rechtsback uitstekend. Als aanvallende wingback niet zo, maar als Schmidt het volgend seizoen mogelijk anders invult, kan dit uitstekend zijn. Dan kun je bij balbezit bijvoorbeeld Bosca vanuit centraal achterin het middenveld in laten schuiven als Teze dan meer knijpt, zodat je wel de balans achterin bewaart.
Heissenberrug
Internationale topspeler

Of we gaan naar een 532? Twee hoge backs en teze met ramalho en boscagli als driemans centrum? Misschien krijgen we dan wat minder tegengoals.

In dat geval kan je ook met propper en van Ginkel op het middenveld spelen, sangare dan erin als er geconsolideerd moet worden.
Ardbeg
Mister PSV

Heissenberrug wrote: 17 May 2021, 23:30 Of we gaan naar een 532? Twee hoge backs en teze met ramalho en boscagli als driemans centrum? Misschien krijgen we dan wat minder tegengoals.

In dat geval kan je ook met propper en van Ginkel op het middenveld spelen, sangare dan erin als er geconsolideerd moet worden.
Wie ga je banken?
Lorenzo von Matterhorn
Internationale topspeler

Het zou best kunnen, maar dan wel met een ruit op het middenveld.
Zahavi
Gakpo ------ Götze ---- Madueke
Ginkel ----- Pröpper
Max ------------- Sangaré ------------- Arias
Boscagli -- Ramalho ---- Teze
Drommel
Heissenberrug
Internationale topspeler

Ik zou er ook nog een extra spits bijzetten.
Lorenzo von Matterhorn
Internationale topspeler

Heissenberrug wrote: 17 May 2021, 23:39 Ik zou er ook nog een extra spits bijzetten.
Was maar een dolletje, Heissie.

Ben zelf altijd wel fan van een 5(of3) mans verdediging.
Heissenberrug
Internationale topspeler

Ik had m door rambeest, 13 man is wat veel van het goeie. Ze lopen nou elkaar al voor de voeten. Maar ik denk dat het best zou kunnen werken, die 532 dan (of 352 hoe je het wil zien)
Lorenzo von Matterhorn
Internationale topspeler

Dit is een automatische waarschuwing van het feit dat deze topic kenmerken vertoont van slowchat. Chatten op het forum is niet toegestaan. Ga daarvoor naar de*PSV Netwerk Chatbox.

Deze waarschuwing is automatisch gegenereerd en is uitsluitend bedoeld om de deelnemers aan deze discussie er nogmaals op te wijzen dat chatten op het forum niet is toegestaan. Reacties op dit automatische bericht zijn meer dan welkom in het gastenboek;*niet*in deze topic! Bedankt voor de aandacht.
ShovingNE2
Site Admin

Ykhim wrote: 03 May 2021, 13:39 Defensief mag er geen vraagteken bestaan over z'n kwaliteiten, noch op RCV noch op RB. Maar ik twijfel toch ernstig aan de aanvallende waarde die Teze heeft op die RB-positie, een cruciale plek in dit elftal.
Terugdenkend viel hij mij totaal niet op tegen Utrecht. En dat zegt denk ik wel wat over zijn aanvallende inbreng denk ik.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
RIO
Legende
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Eerst verdedigen aub. Met een verdedigend sterkere RB hadden we zeker 5 goals minder tegen gekregen. Das 3-6 verliespunten minder. Je hebt al zo’n labiele LB dan moet je echt iets aan je verdediging doen. Heeft het hele seizoen CV gespeeld, moet weet even wennen. Was vroeger rechter aanvaller, kan heus wel wat met de bal. En anders zet je Rambo erin.
ShovingNE2
Site Admin

Je hebt vooral iemand nodig die het organisatorisch neerzet waar iedereen naar luistert. Daar ontbrak het aan.
Magnus
Meervoudig international

ShovingNE2 wrote: 18 May 2021, 13:39
Ykhim wrote: 03 May 2021, 13:39 Defensief mag er geen vraagteken bestaan over z'n kwaliteiten, noch op RCV noch op RB. Maar ik twijfel toch ernstig aan de aanvallende waarde die Teze heeft op die RB-positie, een cruciale plek in dit elftal.
Terugdenkend viel hij mij totaal niet op tegen Utrecht. En dat zegt denk ik wel wat over zijn aanvallende inbreng denk ik.
Dat zegt vooral wat over jouw ogen denk ik. Teze was echt veel voorin te vinden, alleen mislukte bijna alles.
Manolev25
Meervoudig international
Clubvoorkeur: PSV und der BVB

Leuk voor Jordan en ook wel een signaaltje van Frons denk ik

ruuddevil
Legende

Ik hoop dat Schmidt en De Jong begrijpen dat Teze als rechtsback hem niet gaat worden. En dat ze daar niet pas achter komen als het seizoen er bijna op zit.
Siemen
Nationale topspeler

Ik hoop vooral ook dat Teze dat zelf inziet. Omstanders zullen het wel zien, je kan het haast niet missen, maar hij zelf?
Trixm
Vedette

Ja het doet een beetje af aan zijn kwaliteiten als speler, aangezien Teze een uitstekende CV is. Eentje die nog flinke stappen kan maken. Als Rechtsback is het voetballend gewoon te weinig, zeker in het aanvallende spel van PSV. In een wedstrijd uit tegen Barca kan ik het me voorstellen, maar thuis tegen RKC moet onze Back een aanvallende meerwaarde zijn.
Saibari is underrated.
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

Tjah je kunt zeggen dat hij nog in zijn rol kan groeien als hij de voorbereiding in gaat als 1e rechtsback, maar 3 van de laatste 4 wedstrijden waren niet best.
Ardbeg
Mister PSV

Het zou kunnen maar de belofte die je ziet in vergelijking met Teze op CV is..tanemlijk minder.
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

Teze als backup RB en RCV is geen onaardige gedachte met 3 wedstrijden in 8 dagen.
Chucky
Vedette

Teze moet in de basis als RCV.
Ardbeg
Mister PSV

Teze moet helemaal niks. De beste moet in de basis en als Teze en/of Boscagli dat is, dan is dat pech voor ze. Ik gun het hem en Boscagli hoor maar er moet gewoon echt een upgrade komen.
ShovingNE2
Site Admin

Zowel Teze als Boscagli hebben echt enorme stappen gemaakt. En van beide is het zonde als ze zouden moeten banken.

Maar dat we op enorme achterstand tweede zijn geworden en maar net de rest van ons af konden houden heeft ook met CV's te maken die als koppel niet de ervaring en kwaliteiten hadden om voor rust en overzicht te zorgen.

Op het middenveld gaan we hetzelfde krijgen als Van Ginkel en Pröpper komen. En ook voorin krijgen we luxeproblemen waarbij basiswaardige spelers misschien wel moeten banken.

Gelukkig maar.
Heruone
Lid scoutingsteam

Laten we Teze ook vooral nog niet voordat het nieuwe seizoen begonnen is, per direct afschrijven als RB.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Post Reply