Interessante spelers
- ShovingNE2
- Site Admin
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
https://totalfootballanalysis.com/artic ... is-tactics
Wordt hier omschreven als all-round, tactisch heel erg goed, verdedigend okay en in de passing heel solide.
Kan als C(V)M maar zo op de filmpjes is hij ook energiek in de pressend vooruit en heeft hij een aardige dribbel wat hem ook een prima optie op half 10 kan maken.
Wel altijd lastig om het niveau in perspectief te zien alhoewel de MLS elk jaar wel beter wordt.
Wordt hier omschreven als all-round, tactisch heel erg goed, verdedigend okay en in de passing heel solide.
Kan als C(V)M maar zo op de filmpjes is hij ook energiek in de pressend vooruit en heeft hij een aardige dribbel wat hem ook een prima optie op half 10 kan maken.
Wel altijd lastig om het niveau in perspectief te zien alhoewel de MLS elk jaar wel beter wordt.
- ShovingNE2
- Site Admin
Ik word niet echt warm of koud van de video's die ik heb gezien, maar goed: die geven een vertekend beeld wellicht.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- Internationale topspeler
Mee eens, ziet er allemaal niet bijzonder uit.ShovingNE2 wrote: ↑05 Jun 2021, 09:56 Ik word niet echt warm of koud van de video's die ik heb gezien, maar goed: die geven een vertekend beeld wellicht.
-
- Lid scoutingsteam
Het zou wel mooi zijn als via PSV meerdere jonge Amerikaanse spelers doorbreken in het internationale voetbal.
Naast onze topper Ledezma natuurlijk, dat zou met de doorbraak van Madueke de academy wereldwijd wel enorm op de kaart zetten voor talenten van buitenaf.
Voor jonge spelers uit grote competities waar de jeugd weinig kansen krijgt. Jonge talenten spelers uit landen die niet bekend staan als voetballand. Uit Brazilië, Argentinië en Mexico weet je bijvoorbeeld wel dat er goede talenten vandaan komen. Zo worden er hopelijk nieuwe markten aangeboord op een duurzamere manier, als ze het ook goed weten te vermarkten in die landen.
Hierin kan PSV, wat betreft marketing, wel nog grote stappen zetten voor meer naamsbekendhied voor zowel de Academy als de hele club.
Naast onze topper Ledezma natuurlijk, dat zou met de doorbraak van Madueke de academy wereldwijd wel enorm op de kaart zetten voor talenten van buitenaf.
Voor jonge spelers uit grote competities waar de jeugd weinig kansen krijgt. Jonge talenten spelers uit landen die niet bekend staan als voetballand. Uit Brazilië, Argentinië en Mexico weet je bijvoorbeeld wel dat er goede talenten vandaan komen. Zo worden er hopelijk nieuwe markten aangeboord op een duurzamere manier, als ze het ook goed weten te vermarkten in die landen.
Hierin kan PSV, wat betreft marketing, wel nog grote stappen zetten voor meer naamsbekendhied voor zowel de Academy als de hele club.
-
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: PSV
Geen rare fratsen, geen kapsones, gewoon een ontzettend talentvolle, hardwerkende aanvaller die goals en assists produceert. De Griekse Lozano als je het allemaal nog eens bekijkt. Ik heet 'm alvast welkom hoor. Die vliegtuigen gaan niet voor hun lol naar relevante locaties.
-
- Moderator
Vraag is alleen welke positie ze voor hem in gedachten hebben. Afgelopen jaar bijvoorbeeld continu linksbuiten gespeeld afgaande op Transfermarkt. Lijkt qua naar binnen komen en schot een beetje op Gakpo, iemand waarvan we roepen dat hij vanaf de linker half 10 sterker is dan in de spits. Maar zou deze Tzolis dan wel op de positie van Malen uit de voeten kunnen?
- Lorenzo von Matterhorn
-
- Lid scoutingsteam
- Ardbeg
- Mister PSV
Hmm. Vliegtuig ging door naar Albufeira he..
- Lorenzo von Matterhorn
- Ardbeg
- Mister PSV
-
- Lid scoutingsteam
Mooi elftal krijgen die lui als ze erin slagen om de onderhandelingen met Rodolfo Pizarro, Machis en Weverton ook succesvol af te ronden, wat wel verwacht wordt. Maxi Meza, Charlie Rodríguez, Funes Mori, Vegas en Montes hebben ze ook nog in huis en met Janssen hebben ze een spits die ook wat kan. Dat elftal zou meedoen om de titel in Nederland hoor.
Keerzijde is dat ze vast niet aan Guti gaan beginnen
Keerzijde is dat ze vast niet aan Guti gaan beginnen
- Persepolis
- Vedette
Heb je meteen de sterkste bank van de Eredivisie met Minamino, Madueke, Zahavi, van Ginkel, Pröpper en Ahmedhozic
-
- Meervoudig international
Een interessante speler die we kunnen doorstrepen is Aleksandar Mitrovic. Volgens The Athletic heeft Fullham een bod van 16 miljoen pond afgewezen. No go voor PSV dus. Ik blijf Berisha een hele interessante optie vinden als malen vertrekt, heeft naar mijn mening echt alles voor PSV en Schmidt en mag/moet vertrekken bij Salzburg. Bedrag zou rond de 10 miljoen liggen.
- Maikel
- Site Admin
https://www.marca.com/claro-mx/futbol/m ... b45db.html
Kwam dit tegen, wanneer er in Mexicaanse media gesproken wordt over interesse van Nederlandse clubs dan denk ik eigenlijk gelijk aan PSV en Ajax.
[mention]Ykhim[/mention] weet jij of dit kan kloppen?
Kwam dit tegen, wanneer er in Mexicaanse media gesproken wordt over interesse van Nederlandse clubs dan denk ik eigenlijk gelijk aan PSV en Ajax.
[mention]Ykhim[/mention] weet jij of dit kan kloppen?
- ruuddevil
- Legende
-
- Legende
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Gelukkig blijft het aantal Menno’s wel beperkt tot 1.