Noni Madueke

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Post Reply
User avatar
1913
Moderator
Posts: 124
Joined: 01 Nov 2020, 09:39
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Image

Noni Madueke, 10 maart 2002
Nationaliteit: Engeland, Nigeria
Voet: Links
:PSV: 29 juni 2018 -

Aankoopbedrag: transfervrij vanaf Tottenham Hotspur
Verkoopbedrag:

Links:
Instagram
Transfermarkt

Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik hoor nog niemand over zijn wedstrijd van vandaag. Madueke komt in principe net kijken, maar speelde vandaag alsof hij al jaren meedoet. Best knap op dit niveau. Ook goed om te zien dat hij nu dus ook als basisspeler steeds beter en belangrijker wordt. Ik denk dat Götze hem straks weer voorbijgaat, maar we hebben goud in handen. Dat kan nooit vaak genoeg gezegd worden.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ykhim wrote: 27 Nov 2020, 00:06 Ik hoor nog niemand over zijn wedstrijd van vandaag. Madueke komt in principe net kijken, maar speelde vandaag alsof hij al jaren meedoet. Best knap op dit niveau. Ook goed om te zien dat hij nu dus ook als basisspeler steeds beter en belangrijker wordt. Ik denk dat Götze hem straks weer voorbijgaat, maar we hebben goud in handen. Dat kan nooit vaak genoeg gezegd worden.
Als ie nog 2 jaar blijft mogen we blij zijn!
User avatar
Balinho
Internationale topspeler
Posts: 3,875
Joined: 08 Apr 2018, 11:33
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Eerlijk gezegd had ik mijn bedenkingen toen ik hem in de basis-11 zag staan daarstraks, simpelweg omdat ik hem als ons grootste offensieve wapen vanaf de bank beschouw.

Kei gaaf dat hij vandaag (ook) als basisspeler super waardevol is gebleken.
User avatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
Posts: 4,675
Joined: 26 Aug 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Erg fan van hem, mooi ventje ook verder. Hij is een mooi voorbeeld voor alle andere talentjes die in Engeland niet aan de bak komen. Gaat ons ook op die manier denk ik veel opleveren.
User avatar
Fanatic-U-s
Internationale topspeler
Posts: 4,308
Joined: 17 Oct 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Fredrik Oppegård
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Nog geen seconde spijt van deze jongen op m'n shirt.

Dit is zo'n parel...
Ex unitate vires
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

MVP vandaag. Heeft zijn lesje geleerd na afgelopen weekend. Uitstekend in de combinatie en prima goal.

15 wedstrijden, 5 goals, 5 assists. Elke 64 minuten bij een goal betrokken.... Dat is echt klasse hoor.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Fanatic-U-s wrote: 27 Nov 2020, 00:21 Nog geen seconde spijt van deze jongen op m'n shirt.

Dit is zo'n parel...
Deze jongen op je shirt

Parel


Heeft ie met een Kleintje Yakult op je shirt gedrapeerd? 😀
User avatar
Fanatic-U-s
Internationale topspeler
Posts: 4,308
Joined: 17 Oct 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Fredrik Oppegård
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Gezien zijn huidskleur lijkt het me niet mogelijk dat dit een Kleintje kan zijn :P
Ex unitate vires
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Fanatic-U-s wrote: 27 Nov 2020, 00:21 Nog geen seconde spijt van deze jongen op m'n shirt.

Dit is zo'n parel...
Ik ben er ook uit. Heb Max op het blauwe shirt. Gotze op het zwarte shirt en Madueke komt op het thuisshirt.

Voor het eerst dat ik meer dan 1 shirt koop in een jaar, maar vind ze alle drie bijzonder mooi en deze drie klasbakken horen daar op.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
Fanatic-U-s
Internationale topspeler
Posts: 4,308
Joined: 17 Oct 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Fredrik Oppegård
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Maatje L? Je mag hier in Rooi best even langs komen om te kijken of 23 Madueke mooi staat bij die stieknek van jou :mrgreen: :pul:
Ex unitate vires
User avatar
Ren Höek
Vedette
Posts: 9,422
Joined: 17 Jul 2018, 07:46
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Waar hij dit seizoen alleen uitblonk als invaller, liet hij nu ook zien als basisspeler.
En precies op het juiste moment, dat is knap en veelbelovend.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
tijn0

Viel me op dat hij stiekem wel een/de motor is van onze aanval. Enorm aanwezig, en laat iedereen om zich heen beter spelen met zijn korte combinaties. Moet je je voorstellen, dat straks ineens Malen, Madueke en Gakpo in vorm zijn. En droom dan ook eens van een Zahavi die tot bloei komt. 100 goals in 1 seizoenshelft.
User avatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
Posts: 4,675
Joined: 26 Aug 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Leuke invalsbeurt, nam zn verantwoordelijkheid als betere speler. Ik bedoel ik kan me voorstellen dat het voor hem ook een soort van eer is om bij de 8 spelers te mogen zitten die rust kregen, als je er dan in wordt gebracht als redder dan doet dat wel wat met je. Hij verstopt zich niet, pakt deze rol op zich en deed wat ie kon. Gaan we echt zoveel plezier aan beleven, hopelijk hierna nog 2 seizoenen Madueke in ons tricot.
nilssonH
Moderator
Posts: 11,043
Joined: 18 May 2018, 15:15
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Gewoon een absoluut toptalent, waarvan ik zelfs niet uitsluit dat ie ooit (reserve) aanvoerder wordt hier.
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hoort gewoon in de basis omdat hij simpelweg beter is (of beter in vorm voor de mensen die op korte termijn nog geloven in Zahavi) dan Zahavi. Er gaat nog veel mis, maar dat ventje is 18 en is zo verschrikkelijk aanwezig. Alleen daarom al is hij stukken belangrijker. En hij levert, ook niet onbelangrijk. Die jongen heeft zijn plek wel verdient voor nu vind ik dus.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Robson de Souza
Vedette
Posts: 6,654
Joined: 27 Aug 2017, 18:28
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Heeft flinke stappen gemaakt afgelopen maanden. Van leuke invaller naar iemand die in de basis goed presteert. Oogde op het begin van dit seizoen ongepolijst en soms wat onhandig in de kleine ruimte, maar is daarin nu ook veel meer comfortabel. Toptalentje!
User avatar
Magnus
Meervoudig international
Posts: 1,076
Joined: 10 Nov 2020, 10:55
Send Prediction League reminder to second email adress: No

nilssonH wrote: 29 Nov 2020, 22:13 Gewoon een absoluut toptalent, waarvan ik zelfs niet uitsluit dat ie ooit (reserve) aanvoerder wordt hier.
Ik sluit het ook niet uit, maar zie het eigenlijk niet snel gebeuren. Hij heeft de Engelse nationaliteit, wat betekent dat de Engelse clubs straks aan hem gaan trekken en zich waarschijnlijk ook scheel willen betalen voor hem. Op Madueke zelf zit wel een goede kop natuurlijk, maar ik vrees dat er al vrij vroeg bedragen op tafel kunnen komen die PSV simpelweg niet kan weigeren.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik denk dat hij al weg is voordat hij echt dik rendement gaat halen.
User avatar
Paco Casal
Internationale topspeler
Posts: 4,601
Joined: 06 Feb 2018, 00:00
Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Als hij weg gaat, is dat in ieder geval voor een "rendement" waar de penningmeester heel erg blij van wordt. Kapitaalkrachtige Engelse clubs kunnen gewoon 50 mil aftikken.
#FreeGeneratie4
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Het doet me een beetje aan Mo denken in 2019. Die speelde in augustus nog tegen De Bosch op de Herdgang (2 goals voor rust) en ging daarna in 2 maanden van een groot talent naar de beste speler van de selectie.

Waar ik onlangs vooral verbeterpunten zag (niet koel genoeg in de afwerking) zie ik nu vooral wat hij wel kan. Ik dacht zeker te weten dat het meer een spits was dan een hafltien maar zelfs daar begin ik aan te twijfelen, maar met Gotze en Gakpo voor zich denk ik toch dat hij zich beter op de spitspositie kan richten naast Malen.

Waar Madueke mee valt, valt Zahavi vooral tegen. En net als Ihattaren had je dit niet echt aan zien komen maar Gakpo is ze al ruimschoots voorbij, maar ook Madueke als je eerlijk bent. Dat is wel knap en dat is zeker iets wat in het buitenland niet onopgemerkt blijft.

Het zou bijzonder hypocriet zijn als ik zou zeggen dat ik dit zag aankomen, maar het bevalt me wel heel erg en ik zie veel potentie in het kwartet Gakpo-Gotze-Malen-Madueke. En als je dan Ihattaren en Zahavi achter de hand hebt is dat toch wel een luxe.
User avatar
Paco Casal
Internationale topspeler
Posts: 4,601
Joined: 06 Feb 2018, 00:00
Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Dat is een kwartet met ongekend veel potentie. Met met name Ihattaren daar nog achter* heb je een aanval om van te watertanden. Hebben we nog te weinig van gezien dit seizoen, maar dat komt voornamelijk door de vormcrisis bij Ihattaren & Zahavi en het feit dat Malen er redelijk langzaam in komt. Daarnaast heeft Gakpo er een tijdje uit gelegen en hebben ze eigenlijk nog zelden met dit kwartet kunnen spelen. Beloofd nog wat!

*Ik vind het vrij opportunistisch om te stellen dat Madueke Ihattaren ruimschoots voorbij is. Op dit moment verdient hij absoluut eerder zijn basisplek dan Mo, maar de ene blaakt van het vertrouwen (Madueke) en de ander zit in een aanhoudende dip. Ik denk nog altijd dat Ihattaren de betere is, als hij straks zijn vorm weer te pakken heeft.
#FreeGeneratie4
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik zie het liefst Malen en Madueke in een wisselwerking waarbij de ene als diepste spits fungeert en de ander rond de zestien zijn actie kan maken. Als dit gaat lopen dan is er geen houden meer aan.
User avatar
Fanatic-U-s
Internationale topspeler
Posts: 4,308
Joined: 17 Oct 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Fredrik Oppegård
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Parel!

Ex unitate vires
AddoCultheld
Internationale topspeler
Posts: 3,548
Joined: 19 Oct 2020, 10:20
Send Prediction League reminder to second email adress: No

wat een geweldenaar wordt dit. Laat die jongen nog meer minuten maken en die trapt er zo 20 a 25 in per seizoen. Heerlijk die gedrevenheid en oprechte blijdschap na een 1-4 tegen RKC
Post Reply