Positieve supporters topic

Algemene zaken van PSV.
Post Reply
User avatar
Maikel
Site Admin
Posts: 18382
Joined: 10 May 2018, 10:21
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Nog steeds op 3 fronten actief.
Spelers hebben rust kunnen pakken. Prima.
Manolev25
Meervoudig international
Posts: 1494
Joined: 11 Sep 2019, 00:00
Clubvoorkeur: PSV und der BVB
FOOTB_REM_S: No

3 Punten op halve kracht, veel belangrijke spelers gespaard, Ledezma debuut, weer een clean sheet, Baumgartl speelde goed etc. etc.

Fijne zondagavond nog :pul:
User avatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
Posts: 32083
Joined: 27 Aug 2017, 23:16
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf
FOOTB_REM_S: No

En de volgende keer dat we met deze opstelling spelen hebben we er ervaring mee :mrgreen:
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Op weg naar nr 26
Vedette
Posts: 6156
Joined: 02 Apr 2019, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Onze concurrentie zand in de ogen gestrooid, de meeste spelers kunnen sparen. 3 punten, top avond!
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Terwijl Granada zich vandaag met de sterkste elf naar een 3-1 nederlaag vocht, nam de Grote Schmidt zich voor om zijn elftal een snipperdag te geven. Acht wissels is natuurlijk veel te veel, maar Roger is een man die ook weleens een gokje waagt. Het liep helemaal niet, het was zelf erbarmelijk om naar te kijken, maar met wat wissels werd het tij gekeerd en de driepunter meegenomen. Schmidt zal vanavond thuiskomen, een fraai Duits biertje openslaan en breeduit lachend een aflevering op Netflix opzetten. Geen beoogde basisspeler voor aankomende donderdag heeft 90 minuten gemaakt, de meesten zelfs niet eens 30. De drie punten kunnen we ondertussen gewoon bijschrijven, de manier waarop is niet belangrijk. Alhoewel: in het Schmidt-topic duiken ineens allerlei mensen op die nu wél grote waarde hechten aan het spel van PSV, terwijl dat in voorgaande wedstrijden niet belangrijk was. Toen telde alleen het resultaat. Het is een bijzondere logica, maar ik haal er m'n schouders verder voor op.

Wat een heuglijke dag voor de club. Niet vanwege het spel, maar vanwege alles eromheen. Als ik zo'n grote gok zou wagen bij Toto en daarna óók succes heb, dan eet ik de komende vier weken in een sterrenrestaurant. Schmidt zal een gezegend man zijn. Hopelijk leest hij het forum vanavond even door, dan heeft 'ie misschien nog wat te lachen ook.
10. Nilis
Bankzitter
Posts: 269
Joined: 26 Aug 2017, 18:05
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ik ben hier oprecht blijer mee dan met pak em beet een 5-0 overwinning met de basis elf. De drie punten zijn binnen en iedereen heeft rust gehad, wat zeer belangrijk is met het oog op de serie wedstrijden tegen Granada, Heerenveen, Omonia en Utrecht. En dan staan de topics van de wedstrijd en Schmidt in de hens door een stel drama queens die het niet aan kunnen dat we een keer wat minder spelen met een B-team. Ik snap daar helemaal niks van, totaal geen lange termijn visie.

Go Roger!
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Dan moeten de restaurants wel open [mention]Ykhim[/mention] .

Omdat we het positief houden verwacht ik dat er een goed restaurant voor Schmidt open zal gaan komende weken.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

Lekker deze hoor. We hebben de kans gehad om veel spelers rust te geven en dat heeft geen puntverlies opgeleverd. Prachtig. En Roger bedankt voor een nieuwe vorm van wedstrijdbeleving. Tegen Sparta thuis een gevoel van een wedstrijd tegen Ajax of Feyenoord: 'we moeten deze winnen anders gaat het los'. Lekker!
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Geen tegengoal, zelf een fantastische goal gemaakt. Europese overwintering veiliggesteld in een lastige uitwedstrijd tegen een zeer respectabele tegenstander. Wat een heuglijke dag, ondanks de sportieve slachtoffers die links en rechts gevallen zijn.

En de manier waarop: klasse. Waar je vorig jaar een zekere Nederlandse club tweemaal met open ogen in de Spaanse val zag lopen en daar álsnog verontwaardigd over was, zag je vandaag een Nederlandse club die stoïcijns de overwinning over de streep trok. Rosario die in de slotfase op glansrijke wijze een staredown wint, spelers die niet meegaan in het theater van Granada (Toornstra, kijk je even mee?) en uiteindelijk - nadat Granada leeg was - speelde PSV het potje rustig uit.

Mooie dag. Geen prachtig voetbal, maar zeker een prachtige overwinning. Proost, heren!
User avatar
trouwepsvfan
Vedette
Posts: 8014
Joined: 11 Aug 2019, 14:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Dat we deze overwinning over de streep hebben getrokken gaat ons hopelijk zóveel zelfvertrouwen geven. Proost mannen!
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
FOOTB_REM_S: No

Gruwelijk veel karakter gezien weer. En ook echte teambuilding als je ook achteraf de geblesseerden Madueke en Dumfries ziet juichen en ook Mo zich blij laat zien. Dat belooft veel goeds.
User avatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
Posts: 4675
Joined: 26 Aug 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Ik stel voor dat we de huldiging van het kampioenschap en de Europa League ff over het winnen van de Europese Super Cup heen tillen. Ik bedoel in tijden van de COVID moeten we toch rekening houden met het aantal bijeenkomsten.
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

De bekerwinst wordt wél gewoon op de eerste maandag erna gevierd?
User avatar
29.04.2007
Nationale topspeler
Posts: 2148
Joined: 04 Nov 2020, 15:22
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Image

Wanneer een afbeelding meer zegt dan woorden.

De complete staf erbij. Mo die met 0 minuten speeltijd oprechte blijdschap uitstraalt. Gotze, schijnbaar wereldkampioen en dat vaker meegemaakt zal hebben, niet eens weet in welke lens hij moet kijken. De uitvallers Dumfries en Madueke er gewoon bij (hopelijk valt 't mee).
User avatar
Fanatic-U-s
Internationale topspeler
Posts: 4308
Joined: 17 Oct 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Fredrik Oppegård
FOOTB_REM_S: No

Dumfries stond al gekke dansjes te doen in de kleedkamer dus dat lijkt me geen ernstige situatie.
Gezien Madueke een aantal minuten doorgespeeld heeft lijkt me niet dat die ook ernstige schade heeft, wellicht een of twee weekjes eruit.

We zullen zien. Tijd voor Zahavi om op te staan. Oh wacht...
Ex unitate vires
nilssonH
Moderator
Posts: 11043
Joined: 18 May 2018, 15:15
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

De laatste drie keer dat we kampioen werden, wisten we ook niet in Heerenveen te winnen.
User avatar
El Sordo
Vedette
Posts: 7941
Joined: 25 Aug 2017, 09:12
FOOTB_REM_S: No

Puntje ingelopen en bijna alle lastige uitwedstrijden al achter de rug.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

Image
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
tijn0

2021 - 1913 = 108
108 = de Lost reeks 4 8 15 16 23 42 opgeteld
4 = het eerste getal van de Lost reeks 4 8 15 16 23 42
"Vijf" bestaat uit 4 letters
5 = 1×5 = 15
15 = 3×5 = 35
35 = 5×7 = 57
57 = 16 + 19 + 22
16 = P
19 = S
22 = V

Toeval? Nee, wetenschap. Kippenvel? Zeker.
2021 is het jaar van PSV.
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Wat was de eerste helft mooi hè? Je hebt er natuurlijk geen klote aan achteraf, maar wat was het mooi. Zo'n goal van Götze: genieten. Zo'n foute aanname van Mo die hij herstelt met een beeldschone aanname op de achterlijn: prachtig. Zo'n lange bal die Max een aantal keren in één keer richting de penaltystip trapt: smullen. Sangaré en Rosario die overal stonden waar Heerenveen de bal naartoe schopte: schitterend. Mvogo? Topper.

PSV krijgt complimenten, maar wordt hier en daar ook hard aangepakt door mensen. De algehele opinie blijft sceptisch. Dat is maar goed ook, want in de schaduw van onze grote, geweldige, fenomenaal spelende concurrenten (onze favoriete plek!) staat de club uit Eindhoven haar mond af te poetsen na weer een klap. Zij de veren, wij de vooruitgang. En straks, tijdens de duels om de grote knikkers, laten we zien waar we al die tijd mee bezig waren in de schaduw: terwijl ze zichzelf in de Randstad tevreden stellen met een degelijke motorfiets die prima vooruitkomt, is Roger Schmidt bezig met het opvoeren van zijn machine. We schieten er straks langs als het moet en dat gaan we doen aan de hand van het voetbal dat we vandaag in de eerste helft zagen.

Na vandaag weet ik het gek genoeg zeker: we gaan kampioen worden. Niet omdat we perfect voetbal op de mat leggen, maar omdat we ondanks alle tegenslagen en alle pech toch wéér beter spelen dan voorheen, ook al vielen we ook weer ver terug. We zijn aan het puzzelen en de stukjes vallen langzaam maar zeker op de juiste plaats. In tegenstelling tot voorgaande jaren beginnen we steeds beter te spelen i.p.v. steeds slechter. Dat stemt hoopvol.
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Straks (overdags) komt er nog een topic waarbij ik zal analyseren dat PSV de grootste kans heeft op het kampioenschap.

Met feiten laat ik zien hoe dat kan! Komt dat zien, komt dat zien!!
RIO
Legende
Posts: 14073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
FOOTB_REM_S: No

Zelfs met een half B-elftal met Piroe in de spits weten we er in de alleerlaatste minuut nog een punt uit te spelen. We geven gewoon nooit op, hoe kansloos het ook lijkt.
User avatar
Magnus
Meervoudig international
Posts: 1076
Joined: 10 Nov 2020, 10:55
FOOTB_REM_S: No

ComeOnPSV wrote: 07 Dec 2020, 00:30 Straks (overdags) komt er nog een topic waarbij ik zal analyseren dat PSV de grootste kans heeft op het kampioenschap.

Met feiten laat ik zien hoe dat kan! Komt dat zien, komt dat zien!!
Ben benieuwd.
Robson de Souza
Vedette
Posts: 6654
Joined: 27 Aug 2017, 18:28
FOOTB_REM_S: No

Even een samenvatting van het seizoen tot nu toe:
* Nieuwe technische staf
* Nieuwe speelwijze
* Selectie pas compleet op laatste transferdag
* Groot deel van de selectie heeft Corona gehad
* De moeilijkste uitwedstrijden tegen de subtop gehad
* Europees zware wedstriijden gehad, maar wel overwintering veilig gesteld op speeldag 5.
Op dit moment drie punten achterstand op Ajax, en je ziet het team groeien. Ik denk echt dat alles mogelijk is. Wel moet er dan snel een oplossing komen voor het verval. Laten we hopen dat donderdag en tegen de Graafschap veel belangrijke spelers rust krijgen, zodat ze tegen Utrecht en ook bij aanvang van de tweede seizoenshelft topfit zijn.
Dan heb ik er alle vertrouwen in!
User avatar
Fanatic-U-s
Internationale topspeler
Posts: 4308
Joined: 17 Oct 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Fredrik Oppegård
FOOTB_REM_S: No

Ah, dit topic was waar ik voor kwam. Even kwartiertje zitten lezen en dromen, nu weer verder met werk.

Alles komt goed :)
Ex unitate vires
Post Reply