Nick Viergever
-
- Legende
Ik kan er vast niet meer objectief naar kijken, maar wat een schandalig slechte speler. Bij die enorme kans op het laatst voor Sparta ook, wat hij daar aan het doen is.
Ik wil hem echt nooit meer in een PSV-shirt zien. Geef maar weg in de winterstop.
Ik wil hem echt nooit meer in een PSV-shirt zien. Geef maar weg in de winterstop.
-
- Vedette
- Heissenberrug
- Internationale topspeler
Het is ook dat je die pingel nog kreeg maar hij miste dus die bal gewoon he... Geldt voor hem hetzelfde als voor z'n blonde makker neffe 'm. Blij dat we hem niet meer wekelijks hoeven te zien.
-
- Legende
Baumgartl speelde een prima pot. Was zo ongeveer de beste vandaag.Heissenberrug wrote: ↑29 Nov 2020, 22:05 Het is ook dat je die pingel nog kreeg maar hij miste dus die bal gewoon he... Geldt voor hem hetzelfde als voor z'n blonde makker neffe 'm. Blij dat we hem niet meer wekelijks hoeven te zien.
-
- Vaste waarde in elftal
Ben het helemaal met je eens dat Viergever er geen ruk van kan, maar die kans van Gravenberch daar gaat toch gewoon een duw aan vooraf? Verbaasde me erover dat er niet voor gefloten werd.
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Clubvoorkeur: PSV
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Ik heb dus voor daadwerkelijk alle selectiespelers zo'n plaatje voor Man of the Match gemaakt hè, maar Viergever was de enige waarvan ik gewoon vooraf al wist dat ik die eigenlijk net zo goed niet had hoeven maken. Nooit meer opstellen a.u.b.
-
- Lid scoutingsteam
Geen vragen stellen, gewoon doorlopen. Het is in ieders belang dat Viergever vertrekt.
Als antwoord op je vraag: niet gek veel, maar zo'n duel in de 86e minuut kan je twee punten kosten. Unnerstall rekende er ook op dat Viergever slim genoeg is om het duel niet te verliezen, ondanks het fysieke verschil.
-
- Legende
Dat was dan meer een inschattingsfout van Unnerstall. Gravenberch neemt 25kg extra spieren mee dan Viergever denk ik zo.Ykhim wrote: ↑29 Nov 2020, 22:40Geen vragen stellen, gewoon doorlopen. Het is in ieders belang dat Viergever vertrekt.
Als antwoord op je vraag: niet gek veel, maar zo'n duel in de 86e minuut kan je twee punten kosten. Unnerstall rekende er ook op dat Viergever slim genoeg is om het duel niet te verliezen, ondanks het fysieke verschil.
- ShovingNE2
- Site Admin
Als Viergever komende winter een transfer maakt en ruimte maakt in het salarishuis waarna een andere CV komt is denk ik iedereen blij.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- Maikel
- Site Admin
Bijna de wedstrijd vergooien door zich kinderlijk te laten verschalken achterin. Verder zo'n beetje alles blind naar voren roeien of indribbelen en dan een balletje breed op Baumgartl. Hij voegt gewoon helemaal niks toe voor iemand die goed zou moeten kunnen meevoetballen.
Dat, of Boscagli is gewoon echt 5 klasse beter.
-
- Vedette
Viergever beheerst het vooruitverdedigen niet wat in het systeem van Schmidt cruciaal is, is te traag met ruimte in zijn rug en durft een bal niet naar voor in te spelen. Is in alles niet wat Schmidt wil hebben op die positie. Denk dat je hem in de winterstop gewoon kunt laten gaan, zeker als Obispo weer fit is. Die kan nooit slechter zijn!
-
Bij die kans van Sparta was toch gewoon een overtreding ook van die Gravenberch? Leek dat hij Viergever vol in zijn rug beukte. Verder is het zeker geen topper meer, was verdedigend altijd prima, maar als de ruimte groter worden is hij niet goed genoeg. Voetballend was het altijd een prima verdediger, maar nu lijkt hij daar ook af te haken.
-
- Legende
Overdreven gelul. Die Gravenberch weegt 100 kg. Die kan niks maar is wel oersterk. Die had Boscagli in de derde ring geschopt.Maikel_91 wrote: ↑30 Nov 2020, 08:25Bijna de wedstrijd vergooien door zich kinderlijk te laten verschalken achterin. Verder zo'n beetje alles blind naar voren roeien of indribbelen en dan een balletje breed op Baumgartl. Hij voegt gewoon helemaal niks toe voor iemand die goed zou moeten kunnen meevoetballen.
Verder viel er niks in te dribbelen. Sparta stond hartstikke compact en goed georganiseerd plus hadden we al met Ledezma, Gotze, Mauro en ook Fein indribbelende spelers.
- Ardbeg
- Mister PSV
80Menno1 wrote: ↑30 Nov 2020, 08:51Overdreven gelul. Die Gravenberch weegt 100 kg.Maikel_91 wrote: ↑30 Nov 2020, 08:25
Bijna de wedstrijd vergooien door zich kinderlijk te laten verschalken achterin. Verder zo'n beetje alles blind naar voren roeien of indribbelen en dan een balletje breed op Baumgartl. Hij voegt gewoon helemaal niks toe voor iemand die goed zou moeten kunnen meevoetballen.
- Maikel
- Site Admin
- Paco Casal
- Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals
Doorselecteren. Verdedigend kut, aan de bal traag en bijzonder matig. Een beetje het beeld van het falende PSV. Nick Viergever.
#FreeGeneratie4