Betrouwbare bron?ziege maar ook zagge wrote: ↑17 Jun 2021, 20:26 Ik meen opgevangen te hebben dat 't idd om verkoop of verhuur gaat
Maximiliano Romero
-
- Nationale topspeler
-
- Internationale topspeler
- ziege maar ook zagge
- Lid van verdienste
- Clubvoorkeur: Jawadenktezelf
-
- Legende
Ik verwacht morgen wel meer duidelijkheid wat het gaan worden. De Italiaanse berichten van vanmiddag leek alsof morgen de transfer, in wat voor vorm dan ook, bekend zal worden gemaakt. Ik zou zelf niet opkijken van een verkoop trouwens, maar het is nog even afwachten.
- Heissenberrug
-
- Meervoudig international
- Clubvoorkeur: PSV, Manchester United
Als die gaat dan hopelijk ook echt als verkoop. Veel respect voor Maxi, maar wij moeten als club ook verder. Dat continue verhuren van spelers die om wat voor reden niet aan de bak komen, is vaak uitstel van executie. Redden het vaak toch niet als ze terug komen. Financieel blijft het ook een blok aan het been. Die jongen heeft veel pech gehad en heeft altijd hard gewerkt voor de club. Maar ik hoop op een nieuw jong talent waar we weer ouderwets van kunnen genieten. En daar moet nu ruimte voor gemaakt worden. Dus verkoop please
- Hatseflats
- Vedette
- Ren Höek
- Vedette
- Clubvoorkeur: PSV
Bronvermelding mensen, zo moeilijk is het niet.
Ik kan dit artikel niet lezen, maar in de kop staat dat het huur betreft:
https://www.ed.nl/PSV/PSV-spits-maxi-ro ... ~af9becfc/
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
‘Normaal gesproken’, ‘al dan niet verplichte optie tot koop’? Hoop onduidelijk nog… Gesien het trackrecord van PSV… enfin, we gaan het zien. In principe goede ontwikkeling
- Hatseflats
- Vedette
Sorry hoor, dacht dat iedereen onze Rik volgdeRen Höek wrote: ↑18 Jun 2021, 09:25 Bronvermelding mensen, zo moeilijk is het niet.
-
- Vedette
Ik denk oprecht dat er gezien zijn verleden geen andere mogelijkheid is. Nu kan hij fit worden, kost hij PSV in elk geval geen salaris en kan hij misschien nog iets opleveren. Al blijf ik het jammer vinden, zie echt iets in hem, maar kan dit echt wel begrijpen, dit is een beetje damage control.Hatseflats wrote: ↑18 Jun 2021, 09:23 Dus huur met optie tot koop... Hmmm, vind ik dan weer niet best
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Dat is het wrsch ook vooral. Hopelijk goed doorverkoop percentage ookRobson de Souza wrote: ↑18 Jun 2021, 09:29Ik denk oprecht dat er gezien zijn verleden geen andere mogelijkheid is. Nu kan hij fit worden, kost hij PSV in elk geval geen salaris en kan hij misschien nog iets opleveren. Al blijf ik het jammer vinden, zie echt iets in hem, maar kan dit echt wel begrijpen, dit is een beetje damage control.Hatseflats wrote: ↑18 Jun 2021, 09:23 Dus huur met optie tot koop... Hmmm, vind ik dan weer niet best
- ShovingNE2
- Site Admin
Behalve dat hoop ik dat ze niet alleen het salaris overnemen maar dat we ook een fee beuren. Een fee die dan in mindering wordt gebracht op de optie als die gelicht wordt.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- ruuddevil
- Legende
Laten we het hopen. John had beter jou als rechterhand kunnen kiezen ipv VoH.ShovingNE2 wrote: ↑18 Jun 2021, 10:57Behalve dat hoop ik dat ze niet alleen het salaris overnemen maar dat we ook een fee beuren. Een fee die dan in mindering wordt gebracht op de optie als die gelicht wordt.
- ShovingNE2
- Site Admin
Als het aankomt op deze constructies dan denk ik dat minimaal de helft van het forum wel goede suggesties heeft.ruuddevil wrote: ↑18 Jun 2021, 11:04Laten we het hopen. John had beter jou als rechterhand kunnen kiezen ipv VoH.ShovingNE2 wrote: ↑18 Jun 2021, 10:57
Behalve dat hoop ik dat ze niet alleen het salaris overnemen maar dat we ook een fee beuren. Een fee die dan in mindering wordt gebracht op de optie als die gelicht wordt.
Maar over extra fee's naast salaris wordt zelden wat bekend gemaakt eigenlijk.
- ShovingNE2
- Site Admin
Ze hebben knaken zat bij Udinese in ieder geval.
- ziege maar ook zagge
- Lid van verdienste
- Clubvoorkeur: Jawadenktezelf
Slecht nieuws maar ik zie het zo: we moeten dat contract van Romero zo goedkoop mogelijk uit zien te dienen, elke cent die we er niet zelf in stoppen is een meevaller. Toch prima dus.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
- Lorenzo von Matterhorn
- Clubvoorkeur: PSV
Eerlijk gezegd hoop ik nog altijd dat hij hier kan slagen. Ik zou de tranfersom van de koopoptie ook niet te laag leggen. Het wordt namelijk alles of niks, heb ik het idee. Udinese wil kijken of hij zijn oude niveau haalt, ja of nee. Je hebt drie scenario's:
- Hij wordt nooit meer fit: koopoptie wordt logischerwijs niet gelicht.
- hij wordt weer fit maar haalt niet meer het niveau van voorheen. Zou jij een extreem blessuregevoelige speler vastleggen die nu al in de herfst van zijn loopbaan zit? Al kost ie maar 3 miljoen? Nee.
- Hij wordt fit en lost alsnog zijn potentie in. In dat geval is een vooraf afgesproken transferbedrag al snel te laag.
Eerlijk waar, ik hou Romero liever bij PSV. Mocht zijn talent weer bovendrijven dan hebben we geluk en maken we er misschien nog winst op. Wordt het niks meer dan heb je die drie miljoen die je nu misschien had kunnen vangen door de plee gespoeld, maar ejgenlijk ook weer niet: Udinese zou de optie dan toch niet gelicht hebben.
- Hij wordt nooit meer fit: koopoptie wordt logischerwijs niet gelicht.
- hij wordt weer fit maar haalt niet meer het niveau van voorheen. Zou jij een extreem blessuregevoelige speler vastleggen die nu al in de herfst van zijn loopbaan zit? Al kost ie maar 3 miljoen? Nee.
- Hij wordt fit en lost alsnog zijn potentie in. In dat geval is een vooraf afgesproken transferbedrag al snel te laag.
Eerlijk waar, ik hou Romero liever bij PSV. Mocht zijn talent weer bovendrijven dan hebben we geluk en maken we er misschien nog winst op. Wordt het niks meer dan heb je die drie miljoen die je nu misschien had kunnen vangen door de plee gespoeld, maar ejgenlijk ook weer niet: Udinese zou de optie dan toch niet gelicht hebben.