PSV Tenue
- ShovingNE2
- Site Admin
Eens met Smeets14. En ik kan het weten want ik ken die kop van hem.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- Fox92
- Talent
- Clubvoorkeur: PSV
Dit Bayern shirt heeft niet zo'n lelijk wit vlak op de voorkant, dat hadden ze bij PSV toch ook makkelijk kunnen doen? Gewoon de letters in het wit en het rood gewoon door laten lopen.
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
[mention]deninho32[/mention] had liever één brede rode baan in het midden gehad en de rest wit. Snap dat dan mensuh.
Ik wil foto's van spelers in dat shirt, dan kan ik pas goed mijn oordeel vellen. Ik vind het 95/96 shirt niet bijster mooi. Deze versie is al stijlvoller zonder die geblokte kraag en de niet-doorlopende strepen. Nu het gelekt is kan PSV het net zo goed gewoon maar releasen, hup hup.
Ik wil foto's van spelers in dat shirt, dan kan ik pas goed mijn oordeel vellen. Ik vind het 95/96 shirt niet bijster mooi. Deze versie is al stijlvoller zonder die geblokte kraag en de niet-doorlopende strepen. Nu het gelekt is kan PSV het net zo goed gewoon maar releasen, hup hup.
- ShovingNE2
- Site Admin
Volgens mij is een wit vlak geen keuze maar een eis.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- deninho32
- Site Admin
- Favoriete speler: Vinnie Jones
- Internationale topspeler
Het word gebracht alsof dit een knipoog is naar 95/96, maar het lijkt nog eerder op 90-92 vind ik. Supermooi shirt.
Seizoen 13/14 was klote, maar die shirts blijven ook prachtig. Zulke shirts brengen meteen herinneringen naar het desbetreffende seizoen naar boven. Bij shirts met de rood/witte banen moet je eerst goed kijken naar de accenten voordat je het in het juiste seizoen kunt plaatsen. Ik hou meer van dit soort karakteristieke shirts.
Seizoen 13/14 was klote, maar die shirts blijven ook prachtig. Zulke shirts brengen meteen herinneringen naar het desbetreffende seizoen naar boven. Bij shirts met de rood/witte banen moet je eerst goed kijken naar de accenten voordat je het in het juiste seizoen kunt plaatsen. Ik hou meer van dit soort karakteristieke shirts.
- StratumZuid
- Vedette
In PHILIPS blauw St.Joris den draak doorstekende,
alles van goud
alles van goud
- ShovingNE2
- Site Admin
-
- Moderator
Prima thuisshirt hoor. Zal even wennen zijn met die smalle banen en ik vind die bredere witte banen alsnog mooier, maar als geheel tenue kunnen we weer voor de dag komen. Vind het uitshirt nog steeds wat beter gelukt, dus dat gaat hem dit jaar worden voor mij.
- Magnus
- Meervoudig international
Ik vind 'm ook meer op die van 90-92 lijken. Ze hebben waarschijnlijk eerst besloten zich dit jaar te laten inspireren door het tenue van het seizoen 95/96, zie ook het uitshirt. Vervolgens zijn ze aan de slag gegaan met ontwerpjes en uiteindelijk is het er eentje geworden die meer op die van 90-92 lijkt dan 94-96. De shirts lijken natuurlijk ook veel op elkaar. Om het originele idee en het marketingverhaal compleet te houden, brengen ze het als geïnspireerd op 95/96. Eigenlijk ook waar.Revolinho wrote: ↑01 Jul 2021, 20:53 Het word gebracht alsof dit een knipoog is naar 95/96, maar het lijkt nog eerder op 90-92 vind ik. Supermooi shirt.
- Ardbeg
- Mister PSV
- Gestelnaar
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: Philips Sport Vereniging
Ben benieuwd of het er op de officiële foto's beter uitziet dan de gelekte afbeeldingen die ik tot dusver gezien heb. Wellicht dat mijn mening op basis daarvan nog kan veranderen!
- Ardbeg
- Mister PSV
Ik hoop persoonlijk dat hij er erg veel op lijkt, ik vind het echt een heel tof shirt. Ik snap echter ook dat sommige mensen er moeite mee hebben, daar niet van.Gestelnaar wrote: ↑08 Jul 2021, 09:23 Ben benieuwd of het er op de officiële foto's beter uitziet dan de gelekte afbeeldingen die ik tot dusver gezien heb. Wellicht dat mijn mening op basis daarvan nog kan veranderen!
-
- Legende
- Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Hij is schitterend. Een van de mooiste thuisshirts in de afgelopen jaren. Altijd al een fan geweest van het Romario shirt (ben nog steeds op zoek naar een medium gedragen, heb een large maar die is echt te groot).