Transferwindow 2021-2022
-
- Internationale topspeler
- ziege maar ook zagge
- Lid van verdienste
- Clubvoorkeur: Jawadenktezelf
- ShovingNE2
- Site Admin
Anarchie? Het wordt steeds erger hier he.
Dit is de normaalste zaak van de wereld in de voetballerij. Maar dan ook echt de allernormaalste zaak.
En een goed verstaander die dit leest, die leest hier gewoon in dat de transfer bijna rond is. Dat het niet lang meer duurt.
Dit is de normaalste zaak van de wereld in de voetballerij. Maar dan ook echt de allernormaalste zaak.
En een goed verstaander die dit leest, die leest hier gewoon in dat de transfer bijna rond is. Dat het niet lang meer duurt.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- Vaste waarde in elftal
Alsof clubs niet op de hoogte zijn dat Malen en Dumfries op de nominatie staan om een transfer te maken. Vraagprijs zal in het wereldje ook ongetwijfeld wel min of meer bekend zijn. Dat idee van opbieden van clubs heb ik altijd zo overrated gevonden. Als clubs willen opbieden, doen ze dat vooral bij de speler om hem over te halen. Hoger tekengeld, hoger salaris.
PSV wil het alleen dan zo mogelijk wel snel afhandelen, zodat het zelf ook weer door kan. Eerst als club er uit zien te komen en dan de spelers nog laten onderhandelen kost gewoon enorm veel tijd. Ondertussen worden de grote talenten waar je zelf het oog op had weggesnaaid door andere clubs, omdat je tot een definitief akkoord zelf niet kon doorpakken. Je kunt wel hoog in de boom gaan zitten met alle risico's van dien, maar PSV heeft het geld ook gewoon nodig.
PSV wil het alleen dan zo mogelijk wel snel afhandelen, zodat het zelf ook weer door kan. Eerst als club er uit zien te komen en dan de spelers nog laten onderhandelen kost gewoon enorm veel tijd. Ondertussen worden de grote talenten waar je zelf het oog op had weggesnaaid door andere clubs, omdat je tot een definitief akkoord zelf niet kon doorpakken. Je kunt wel hoog in de boom gaan zitten met alle risico's van dien, maar PSV heeft het geld ook gewoon nodig.
- Ailon
- Vedette
Dat is dus onjuist.ziege maar ook zagge wrote: ↑05 Jul 2021, 16:41 Bottom line van de berichtgeving door VI lijkt te zijn dat zich (bij PSV) nog niemand gemeld heeft voor Donny & Dummy.
Een goede bron geeft smakelijker water dan een verzuurde mening.
-
- Bankzitter
- Clubvoorkeur: Phillips Sports Vereniging
Marco Timmer
@marcotimmer
Veel geruchten en speculaties over Dumfries en Malen, tot op heden heeft geen enkele club zich officieel bij #PSV gemeld. Wel heeft PSV het duo de ruimte gegeven met een buitenlandse club tot overeenstemming te komen waarna die club zich bij PSV zal moeten melden…
@marcotimmer
Veel geruchten en speculaties over Dumfries en Malen, tot op heden heeft geen enkele club zich officieel bij #PSV gemeld. Wel heeft PSV het duo de ruimte gegeven met een buitenlandse club tot overeenstemming te komen waarna die club zich bij PSV zal moeten melden…
Wie te lang een koe in de kont kijkt krijgt een bruine neus
- ziege maar ook zagge
- Lid van verdienste
- Clubvoorkeur: Jawadenktezelf
Wellicht een strategisch geplaatst woordje 'officieel' dan, in de berichtgevingAilon wrote: ↑05 Jul 2021, 16:49Dat is dus onjuist.ziege maar ook zagge wrote: ↑05 Jul 2021, 16:41 Bottom line van de berichtgeving door VI lijkt te zijn dat zich (bij PSV) nog niemand gemeld heeft voor Donny & Dummy.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
- Ailon
- Vedette
Ook met die toevoeging onjuist.ziege maar ook zagge wrote: ↑05 Jul 2021, 16:51Wellicht een strategisch geplaatst woordje 'officieel' dan, in de berichtgeving
Of mijn perceptie van het woord 'officieel' is een andere dan die van Timmer.
Een goede bron geeft smakelijker water dan een verzuurde mening.
- ShovingNE2
- Site Admin
Jij denkt dat PSV risico gaat nemen nu? Met ongeveer 45 miljoen netto opbrengst?
Als je dit anarchie noemt (jij niet overigens), dan ben je echt van het padje hoor. Natuurlijk zijn die transfers nagenoeg rond. Nee: geen dag. Maar dat ze gaan vallen weet iedereen toch wel?
Vergeet even niet dat Malen een jaar geleden nog zwaar geblesseerd was. Stel je voor dat het hem weer overkomt.... Dan is PSV echt de allerslechtste club die er bestaat want hij had nooit mee mogen gaan. Dus linksom of rechtsom: [mention]HendrikG[/mention] heeft altijd kritiek op die manier.
Maar anarchie is wel de meest achterlijke beschuldiging die ik heb gehoord hoor. Heeft John zijn buurman iets aangedaan of zo.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- Lid van verdienste
-
- Lid van verdienste
Is het ook niet zo dat PSV een prijs/indicatie in gedachte heeft, en dat de zaakwaarnemers hier mee op pad zijn gegaan. Ik dacht dat Rik Elfrink hier laatst iets over getweet had. In dat geval lijkt het me logisch dat clubs eerst met de zaakwaarnemer en speler in gesprek gaan.ShovingNE2 wrote: ↑05 Jul 2021, 16:59Jij denkt dat PSV risico gaat nemen nu? Met ongeveer 45 miljoen netto opbrengst?
Als je dit anarchie noemt (jij niet overigens), dan ben je echt van het padje hoor. Natuurlijk zijn die transfers nagenoeg rond. Nee: geen dag. Maar dat ze gaan vallen weet iedereen toch wel?
Vergeet even niet dat Malen een jaar geleden nog zwaar geblesseerd was. Stel je voor dat het hem weer overkomt.... Dan is PSV echt de allerslechtste club die er bestaat want hij had nooit mee mogen gaan. Dus linksom of rechtsom: @HendrikG heeft altijd kritiek op die manier.
Maar anarchie is wel de meest achterlijke beschuldiging die ik heb gehoord hoor. Heeft John zijn buurman iets aangedaan of zo.
- Paco Casal
- Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals
-
- Vedette
-
- Persepolis
- Vedette
- Clubvoorkeur: PSV
"Normaal is het zo dat spelers pas na een akkoord tussen de clubs in gesprek mogen gaan met een potentiële nieuwe werkgever, maar Dumfries en Malen hebben nu al toestemming om met clubs uit het buitenland in gesprek te gaan."
Ik vraag me af hoelang die Timmer al meeloopt in de voetballerij. Officieel klopt dit inderdaad, maar het is de normaalste zaak van de wereld dat een speler alvast met een geïnteresseerde club mag praten, voordat er een akkoord is. Is andersom ook vaak zat het geval geweest en gebeurt overal zo. Lekker veel heisa om niks.
Ik vraag me af hoelang die Timmer al meeloopt in de voetballerij. Officieel klopt dit inderdaad, maar het is de normaalste zaak van de wereld dat een speler alvast met een geïnteresseerde club mag praten, voordat er een akkoord is. Is andersom ook vaak zat het geval geweest en gebeurt overal zo. Lekker veel heisa om niks.
-
- Bankzitter
- Clubvoorkeur: Phillips Sports Vereniging
Dit is toch niet te geloven. Nadat John de Jong al circa 30% van de transferrechten cadeau heeft gedaan, geeft hij de makelaars de volledige vrijheid om de overige 70% ook te verkopen. Dit betekent dat (vergis je niet) 100% van de transfer verkocht wordt door de zaakwaarnemers.
Dit is wel heel bizar. Ze hebben immers een contract bij PSV en het is aan John de Jong om clubs te laten concurreren om een zo hoog mogelijke prijs te bewerkstelligen. Dit is net alsof je bij de BCC bent en de verkoper staat er maar wat en doet alsof de wasmachine zichzelf verkoopt.
Ik heb het er zojuist met mijn zoon over gehad, die werkt bij NUON en die heeft al eerder geconstateerd dat John de Jong waarschijnlijk geen enkel energie contract verkocht zal krijgen. Waarom laten we deze man de beschikking hebben over miljoenen transfers? Helemaal als hij spelers en hun zaakwaarnemer zelf op expeditie stuurt?
Dit is niet te begrijpen. Waarom heeft hij Bruma niet op een dergelijke expeditie gestuurd en alleen onze goudmijntjes?
Wie te lang een koe in de kont kijkt krijgt een bruine neus
-
- Meervoudig international
Dit is zeuren om het zeuren op John inderdaad. Hij heeft een zeer moeilijke opstartfase gekend en is nu nog verre van foutloos (wat hij ook niet kan zijn), maar om iemand zo af te vallen. Ik zou het eerder als een voordeel zien dat een pizzabakker al met een speler op pad kan, want hij sleept er voor club en speler altijd een topdeal uit. Kijk lozano 38 miljoen!
- ShovingNE2
- Site Admin
- TylerDurdn
Heeft John je vrouw lopen aanduwen? Hij moet je echt gekrenkt hebben anders snap ik je fascinatie niet wat betreft John.HendrikG wrote: ↑05 Jul 2021, 18:10
Dit is toch niet te geloven. Nadat John de Jong al circa 30% van de transferrechten cadeau heeft gedaan, geeft hij de makelaars de volledige vrijheid om de overige 70% ook te verkopen. Dit betekent dat (vergis je niet) 100% van de transfer verkocht wordt door de zaakwaarnemers.
Dit is wel heel bizar. Ze hebben immers een contract bij PSV en het is aan John de Jong om clubs te laten concurreren om een zo hoog mogelijke prijs te bewerkstelligen. Dit is net alsof je bij de BCC bent en de verkoper staat er maar wat en doet alsof de wasmachine zichzelf verkoopt.
Ik heb het er zojuist met mijn zoon over gehad, die werkt bij NUON en die heeft al eerder geconstateerd dat John de Jong waarschijnlijk geen enkel energie contract verkocht zal krijgen. Waarom laten we deze man de beschikking hebben over miljoenen transfers? Helemaal als hij spelers en hun zaakwaarnemer zelf op expeditie stuurt?
Dit is niet te begrijpen. Waarom heeft hij Bruma niet op een dergelijke expeditie gestuurd en alleen onze goudmijntjes?