Olivier Boscagli
-
- Internationale topspeler
Boscagli is voor mij het zekerheidje achterin. Een topverdediger erbij met een goede rechterpoot in de winter en je hebt wel echt een geweldig elftal. Zou dat Kim kunnen zijn? Ik ken hem daar onvoldoende voor. Maar voor mij is een rechtsbenige verdediger prio en dat is volledig door de ontwikkeling van Boscagli, want in de zomer wilde ik nog een linkspoot. Echt de verrassing. Ik kan me niet herinneren dat een speler me ooit zo verrast heeft
-
- Nationale topspeler
Vertrouwen, vertrouwen en vertrouwen. Daar is waar het om draait. Zou toch ironisch zijn dat Van Bommel met Boscagli en Lato een prima linker verdedigingsblok had kunnen hebben. Maar dan was Sadilek ons onthouden..
- Lorenzo von Matterhorn
- Clubvoorkeur: PSV
Bruma verraste ook. Die verraste de verkeerde kant uit.Eindhovenvoetbal wrote: ↑03 Dec 2020, 16:23 Boscagli is voor mij het zekerheidje achterin. Een topverdediger erbij met een goede rechterpoot in de winter en je hebt wel echt een geweldig elftal. Zou dat Kim kunnen zijn? Ik ken hem daar onvoldoende voor. Maar voor mij is een rechtsbenige verdediger prio en dat is volledig door de ontwikkeling van Boscagli, want in de zomer wilde ik nog een linkspoot. Echt de verrassing. Ik kan me niet herinneren dat een speler me ooit zo verrast heeft
-
- Lid 2e elftal
Mooi om te zien dat het sentiment rondom deze jongen aan het veranderen is. Ik moet zeggen dat ik het qua puur verdedigen niet zie, maar dat ligt vast aan mijn eigen inzicht . Al met al een centrale verdediger die in de basis staat voor 2 miljoen in die leeftijd categorie is sowieso prima. Ik lees net de naam van Kim weer, is die direct een stap beter dan de Teze van dit moment? Want volgens mij zit daar nog veel rek in.
- Ardbeg
- Mister PSV
Waar las je dat?Arno27 wrote: ↑03 Dec 2020, 16:43 Mooi om te zien dat het sentiment rondom deze jongen aan het veranderen is. Ik moet zeggen dat ik het qua puur verdedigen niet zie, maar dat ligt vast aan mijn eigen inzicht . Al met al een centrale verdediger die in de basis staat voor 2 miljoen in die leeftijd categorie is sowieso prima. Ik lees net de naam van Kim weer, is die direct een stap beter dan de Teze van dit moment? Want volgens mij zit daar nog veel rek in.
-
- Lid scoutingsteam
Verschil tussen een beginnende trainer en een toptrainer: bij de een ben je klaar als je fouten maakt, de ander grijpt die fouten aan om je beter te maken. En zie nu, Boscagli is niet meer weg te denken. Goed om te zien hoe hij zich heeft ontwikkeld en hoe ook de buitenwereld waardering begint te krijgen voor zijn prestaties.ShovingNE2 wrote: ↑03 Dec 2020, 15:41 Daar kan je voorzichtig uit concluderen dat Ollie net als Lato door Van Bommel is ingezet in de oorlog met John de Jong lijkt mij.
Zijn collega Teze doet het ook dermate goed dat ik serieus begin te twijfelen of je wel flink geld moet neerleggen voor iemand als Kim. Ik zou het met de kennis van nu zonde vinden als Teze of Boscagli op de bank terechtkomt.
- Ardbeg
- Mister PSV
Ik ben het met je eens maar toch vind ik het defensief nog niet PSV niveau, die goals vallen gewoon te makkelijk.Ykhim wrote: ↑03 Dec 2020, 16:46Verschil tussen een beginnende trainer en een toptrainer: bij de een ben je klaar als je fouten maakt, de ander grijpt die fouten aan om je beter te maken. En zie nu, Boscagli is niet meer weg te denken. Goed om te zien hoe hij zich heeft ontwikkeld en hoe ook de buitenwereld waardering begint te krijgen voor zijn prestaties.ShovingNE2 wrote: ↑03 Dec 2020, 15:41 Daar kan je voorzichtig uit concluderen dat Ollie net als Lato door Van Bommel is ingezet in de oorlog met John de Jong lijkt mij.
Zijn collega Teze doet het ook dermate goed dat ik serieus begin te twijfelen of je wel flink geld moet neerleggen voor iemand als Kim. Ik zou het met de kennis van nu zonde vinden als Teze of Boscagli op de bank terechtkomt.
-
- Lid scoutingsteam
In de Eredivisie pas zes tegengoals, waaronder twee pingels. In Europa zijn het er wat meer, maar daar hebben we af en toe ook wel heel veel pech. Goals van 60 meter, klutsballen die bij toeval voorbij Mvogo vliegen, afstandsschoten die nooit een hoge xG kunnen hebben.
Perfect is het achterin zeker niet, maar er zit nog veel rek in, volgens mij.
-
- Lid 2e elftal
Oh had ik beter moeten omschrijven, de naam Kim las ik weer op dit forum als suggestie naast onze Fransman. Maar ik vraag mij af of dat echt een aanzienlijke stap voorwaarts is.Ardbeg wrote: ↑03 Dec 2020, 16:45Waar las je dat?Arno27 wrote: ↑03 Dec 2020, 16:43 Mooi om te zien dat het sentiment rondom deze jongen aan het veranderen is. Ik moet zeggen dat ik het qua puur verdedigen niet zie, maar dat ligt vast aan mijn eigen inzicht . Al met al een centrale verdediger die in de basis staat voor 2 miljoen in die leeftijd categorie is sowieso prima. Ik lees net de naam van Kim weer, is die direct een stap beter dan de Teze van dit moment? Want volgens mij zit daar nog veel rek in.
- ShovingNE2
- Site Admin
Ik ben het niet met je oneens. Maar ik vind de combi niet sterk genoeg en ik zou bij het halen van Kim Ollie laten staan. Maar Kim alleen halen als er achterin ook ruimte komt door vertrek van Viergever bijvoorbeeld. Kim speelde meer LCV dan RCV in China, dus dan kan hij op beide posities.
Als je Kim wil halen is dit het moment, dus je haalt niet alleen voor dit jaar, maar voor de komende 4,5 jaar.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Buiten die 2 pingels ook een buitenspelgoal en 2 blunders van de keeper. Wat dat betreft zit het achterin best dicht.Ykhim wrote: ↑03 Dec 2020, 16:57 In de Eredivisie pas zes tegengoals, waaronder twee pingels. In Europa zijn het er wat meer, maar daar hebben we af en toe ook wel heel veel pech. Goals van 60 meter, klutsballen die bij toeval voorbij Mvogo vliegen, afstandsschoten die nooit een hoge xG kunnen hebben.
-
Huh een kritische reactie?Ardbeg wrote: ↑03 Dec 2020, 16:50Ik ben het met je eens maar toch vind ik het defensief nog niet PSV niveau, die goals vallen gewoon te makkelijk.Ykhim wrote: ↑03 Dec 2020, 16:46
Verschil tussen een beginnende trainer en een toptrainer: bij de een ben je klaar als je fouten maakt, de ander grijpt die fouten aan om je beter te maken. En zie nu, Boscagli is niet meer weg te denken. Goed om te zien hoe hij zich heeft ontwikkeld en hoe ook de buitenwereld waardering begint te krijgen voor zijn prestaties.
-
- Lid scoutingsteam
En die zesde was er een uit een hoekschop. Dus ja11 Sir Tinus wrote: ↑03 Dec 2020, 18:42Buiten die 2 pingels ook een buitenspelgoal en 2 blunders van de keeper. Wat dat betreft zit het achterin best dicht.
- Ardbeg
- Mister PSV
Gast, geen zin in je gezever. Jij kent me niet en weet niets van me. Terug in je hol. Je zit hier om uit te lokken.
- Maikel
- Site Admin
Wij moeten het doen met Het Grote Mods Boek. Waar alle leden in staan en of zij braaf zijn of trolletjes zijn. Waarin we ook alles bijhouden. Zo worden sommige beloont met een goudgeel naampje, zoals [mention]Grasmat[/mention] en [mention]Mick Jagger[/mention]. Sommige gaan in de zak naar Amsterdam en anderen verdienen een ban wegens teveel misdragen
Maar het bijhouden van Het Grote Mods Boek wordt goed gedaan hoor. No worries.
- Ardbeg
- Mister PSV
Modderklaas?Maikel_91 wrote: ↑03 Dec 2020, 20:11 Wij moeten het doen met Het Grote Mods Boek. Waar alle leden in staan en of zij braaf zijn of trolletjes zijn. Waarin we ook alles bijhouden. Zo worden sommige beloont met een goudgeel naampje, zoals @Grasmat en @Mick Jagger. Sommige gaan in de zak naar Amsterdam en anderen verdienen een ban wegens teveel misdragen
- Maikel
- Site Admin