Maximiliano Romero
- ShovingNE2
- Site Admin
Ja, hij leek echt op weg naar een sterk seizoen. Top fit, joeg ze uit alle standen tegen de touwen op de training. Redde de punten tegen Emmen. Heel erg zonde dit.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: PSV
-
- Vedette
-
- Lid scoutingsteam
Beide knieën zijn kapot en mensen hebben er nog iets van verwachtingen bij, echt waar?
Het zou niet alleen een godswonder zijn wanneer hij door een medische keuring komt, laat staan dat 'ie ooit nog iets van niveau aantikt. Alles wat je kan pakken - al dan niet in de vorm van goals voor PSV - is dikke bonus, maar ik zou nergens op rekenen. Je houdt jezelf gewoon voor de gek.
Het zou niet alleen een godswonder zijn wanneer hij door een medische keuring komt, laat staan dat 'ie ooit nog iets van niveau aantikt. Alles wat je kan pakken - al dan niet in de vorm van goals voor PSV - is dikke bonus, maar ik zou nergens op rekenen. Je houdt jezelf gewoon voor de gek.
- ziege maar ook zagge
- Lid van verdienste
- Clubvoorkeur: Jawadenktezelf
Ik denk dat John 'm toch moet laten gaan. Je hebt in deze situatie gewoon totaal 0,0 onderhandelingspositie.
Wij hadden destijds ook zulke zekerheden in moeten bouwen, natuurlijk.
Wij hadden destijds ook zulke zekerheden in moeten bouwen, natuurlijk.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
- VeresRivne
- Vedette
Je weet het niet: zie Gudjohnsen. Maar waarschijnlijker is inderdaad het Ricardo Kishna scenario waarbij je blij mag zijn dat hij überhaupt nog wedstrijdjes profvoetbal kan meepakken.Ykhim wrote: ↑28 Jun 2021, 11:45 Beide knieën zijn kapot en mensen hebben er nog iets van verwachtingen bij, echt waar?
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
SLAVA UKRAINE!!!
-
- Vaste waarde in elftal
- ziege maar ook zagge
- Lid van verdienste
- Clubvoorkeur: Jawadenktezelf
Ik acht de kans niet uitgesloten dat zijn blessure, eenmaal daar, als sneeuw voor de zon verdwijnt.
Ga ervan uit dat John nog even een goed gesprek met Romero heeft over deze optie.
Ga ervan uit dat John nog even een goed gesprek met Romero heeft over deze optie.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
- ShovingNE2
- Site Admin
Ik denk oprecht dat de kans dat je ooit nog iets terug ziet van zijn investering groter is als je hem bij de selectie houdt komend seizoen dan iets anders poogt te doen.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
-
- Lid scoutingsteam
Het lijkt ijdele hoop maar ik ben blij dat hij blijft, zo lijkt het, en dat Schmidt het wel in hem ziet zitten. Als hij fit is en zijn talent boven komt drijven dan staat er weer een topper in de aanval.
Dat ook Doan zich mag bewijzen die prima op de zijkant en tien speelde bij Arminia zorgt ook op deze positie voor meer en betere concurrentie dan afgelopen seizoen. Thomas en Mauro voldeden op de half-tien positie niet echt. Van Ginkel moet maar laten zien nog loopvermogen hebben.
Ihattaren die verlengd en fit blijft erbij en er staat weer.een uitstekende aanval ook met een vertrek van Malen.
Dat ook Doan zich mag bewijzen die prima op de zijkant en tien speelde bij Arminia zorgt ook op deze positie voor meer en betere concurrentie dan afgelopen seizoen. Thomas en Mauro voldeden op de half-tien positie niet echt. Van Ginkel moet maar laten zien nog loopvermogen hebben.
Ihattaren die verlengd en fit blijft erbij en er staat weer.een uitstekende aanval ook met een vertrek van Malen.
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
- Ailon
- Vedette
OP z'n vroegst oktober weer inzetbaar. Dan heb je dus al aardig wat gemist om van permanente waarde te kunnen zijn.ShovingNE2 wrote: ↑06 Jul 2021, 19:50 Ik denk oprecht dat de kans dat je ooit nog iets terug ziet van zijn investering groter is als je hem bij de selectie houdt komend seizoen dan iets anders poogt te doen.
Een goede bron geeft smakelijker water dan een verzuurde mening.