Maximiliano Romero

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Post Reply
User avatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
Posts: 32,083
Joined: 27 Aug 2017, 23:16
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Op z'n vroegst oktober, maximaal twee wedstrijden en daarna weer de lappenmand in.

Vergeet het nou maar idd, deze jongen is blijvend invalide en zal nooit meer serieus spelen. Ik zou zeggen: probeer 'm nog een keer te verpatsen en als dat niet lukt, toon dan een beetje menselijkheid, neem die jongen desnoods tegen zichzelf in bescherming en laat 'm lekker naar huis gaan met behoud van salaris, tot aan het einde van z'n contract.

Deze jongen moet een streep onder dit drama zetten en iets heel anders gaan doen.

Wil je per sé wat terugverdienen? Dan áls het lukt het om 'm wedstrijdfit te krijgen, absoluut niet laten spelen maar direct mee leuren zodat ie misschien ergens een keuring kan doorstaan. Maar dat zie ik niet echt als menselijk beleid.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Blijvend invalide nog wel. Nog ff en je praat hem in een rolstoel ziege...
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Voormalig KG wrote: 06 Jul 2021, 19:56 Het lijkt ijdele hoop maar ik ben blij dat hij blijft, zo lijkt het, en dat Schmidt het wel in hem ziet zitten. Als hij fit is en zijn talent boven komt drijven dan staat er weer een topper in de aanval.

Dat ook Doan zich mag bewijzen die prima op de zijkant en tien speelde bij Arminia zorgt ook op deze positie voor meer en betere concurrentie dan afgelopen seizoen. Thomas en Mauro voldeden op de half-tien positie niet echt. Van Ginkel moet maar laten zien nog loopvermogen hebben.
Ihattaren die verlengd en fit blijft erbij en er staat weer.een uitstekende aanval ook met een vertrek van Malen.
Ze maken alleen 15 goals met zijn allen samen in een heel seizoen. Daar word je nog geen 7e mee.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
Posts: 32,083
Joined: 27 Aug 2017, 23:16
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Grasmat wrote: 06 Jul 2021, 20:08 Blijvend invalide nog wel. Nog ff en je praat hem in een rolstoel ziege...
6 jaar nu al he. Hoe lang moet je ergens last van hebben voordat je het chronisch noemt?
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Dat is iets anders. Maar hij kan nog gewoon op het herentoilet poepen volgens mij, dus invalide is nogal overdreven.
User avatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
Posts: 32,083
Joined: 27 Aug 2017, 23:16
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Sorry je hebt gelijk, ik bedoelde topvoetbal-invalide ;)
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ah in dat geval kan ie altijd nog bij Feyenoord aan de slag.
User avatar
Ailon
Vedette
Posts: 5,370
Joined: 25 Aug 2017, 12:45
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Grasmat wrote: 06 Jul 2021, 20:14 Ah in dat geval kan ie altijd nog bij Feyenoord aan de slag.
Zal niet meevallen. Daar doen ze medische keuringen in een sloot.
Een goede bron geeft smakelijker water dan een verzuurde mening.
User avatar
Lorenzo von Matterhorn
Internationale topspeler
Posts: 3,416
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Dit is onze joker dit seizoen. In positieve zin.
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ben ook bang dat deze jongen nooit meer fit wordt maar op zich positief dat Schmidt en dus PSV vertrouwen in hem uitspreken. Begreep dat het nog wel twee maanden duurt voordat hij volledig fit is.
koetje
Legende
Posts: 11,072
Joined: 25 Aug 2017, 07:40
Send Prediction League reminder to second email adress: No

40 minuutjes in PSV 1 in 3,5 jaar tijd. Gaat helemaal goed komen.
User avatar
Trixm
Vedette
Posts: 6,536
Joined: 06 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Neemt niet weg dat het verassend is dat ondanks het blessure traject, Roger alsnog expliciet stilstaat bij Maxi. Daar zit toch iets anders achter als bij Doan.
Saibari is underrated.
User avatar
Riffii
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 769
Joined: 04 Nov 2020, 14:41
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Volgens velen zou V Ginkel ook maar 48 min gespeeld hebben in 3 jaar en 2 bionische knieschijven hebben en titanium bovenbeen.
Totaal verspilde moeite etc etc etc.

Laat ze dit ventje maar fit krijgen en dan gaan we het wel zien.
Sanga are u dead ???? NO MAN!
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Wat heb je te verliezen als je Maxi optimaal motiveert, stimuleert en vertrouwen geeft? Niets. Maar je hebt een hele hoop te winnen. Nee: te behouden.

Sommigen zouden er goed aan doen eens in het verleden te duiken en wat het DNA van onze club precies is. We zijn geen koude, kille kut NV die op de beurs zit. Wij zijn PSV.

Maxi blijvend invalide noemen, serieus joh? Hoezo moet die jongen wat anders gaan doen? Menselijkheid tonen is hem wegsturen? Het is zo heel erg niet PSV wat jij allemaal roept ZMOZ. Twee keer van een zware blessure revalideren. Waar ken ik dat van joh. Ruud van Nistelrooij ook blijvend invalide die wat anders moest gaan doen? Of hij ooit op niveau terugkomt kan geen van allen hier zeggen. Maar Maxi heeft wel karakter hoor. Die jongen kan er ook niets aan doen dat er ooit 10 miljoen voor hem betaald is, maar het lijkt wel alsof hem dat wordt nagedragen.

Denk dat iedereen wel weet/denkt dat de kans niet heel groot is dat hij de Eredivisie op een hoopje gaat spelen. Maar ik hoop het vurig. Ik hoop inmiddels ook dat hij gewoon blijft: gewoon, omdat ik op een wondertje hoop.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
FritskePhilips
Nationale topspeler
Posts: 2,090
Joined: 11 Jul 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Amen! Hoe je het ook wendt of keert; indien hij op een voetbalveld staat (ik zeg expres niet; wanneer hij fit is) laat hij zien dat het een klinische afmaker is. Ook ik houd hoop zolang hij PSVer is.
TomPSV
Legende
Posts: 14,764
Joined: 04 Aug 2018, 14:33
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Je kan ‘m beter houden dan weer verhuren, dat schiet helemaal niets op. Hij zal toch wel een keer een seizoen niet geblesseerd raken zou je zeggen?
User avatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
Posts: 32,083
Joined: 27 Aug 2017, 23:16
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Mooi gezegd hoor [mention]ShovingNE2[/mention] maar ik denk ook aan die andere kant: zes jaar lang steeds weer hoop, steeds weer knokken (revalideren is zwaar werk), al die tijd niet voetballen, geen echt onderdeel zijn van een team, en waar sta je als dat allemaal niet oplevert wat je hoopte, wat doet dat emotioneel met je?

Hij kan m.i. beter zijn tijd en energie investeren in iets constructiefs, iets wat hem verder brengt. Mededogen is m.i. niet hetzelfde als iemand eindeloos laten ploeteren op een doodlopende weg.

Maar, we gaan het meemaken. In oktober hopelijk het moment waarop duidelijk wordt dat ik het totaal verkeerd gezien heb.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
User avatar
Ryme
Vaste waarde in elftal
Posts: 603
Joined: 20 May 2021, 17:21
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ziege maar ook zagge wrote: 07 Jul 2021, 08:35 In oktober hopelijk het moment waarop duidelijk wordt dat ik het totaal verkeerd gezien heb.
Dat hoop ik ook.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ziege maar ook zagge wrote: 07 Jul 2021, 08:35 In oktober hopelijk het moment waarop duidelijk wordt dat ik het totaal verkeerd gezien heb.
Dat hoopt iedereen denk ik :)
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Vorig jaar was wel echt zuur nu hij na 3 valse starts er eindelijk doorheen leek te komen. Ik verwacht er niks van en zie het wel of hij op 1 september nog speler is van PSV dit seizoen en of hij überhaupt fit is. Hij is i.i.g. mee op trainingskamp en individueel bezig op het veld. Aan de woorden van Schmidt hecht ik verder niet zoveel waarde.
Bes1987
Bankzitter
Posts: 247
Joined: 05 Apr 2021, 10:03
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Zou het hem (en PSV) ook echt gunnen. Vreemd blijft dat hij in Argentinië een jaar fit is geweest en hier weer meteen geblesseerd raakte. Hopen dat het gewoon pech was, maar we gaan het zien.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Bes1987 wrote: 07 Jul 2021, 09:38 Zou het hem (en PSV) ook echt gunnen. Vreemd blijft dat hij in Argentinië een jaar fit is geweest en hier weer meteen geblesseerd raakte. Hopen dat het gewoon pech was, maar we gaan het zien.
Wat insinueer je dan? Want als het is wat ik denk dat het is, raakt dat kant noch wal.
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Over zijn professionaliteit in de periode vóór zijn uitleenbeurt in Argentinië, waar hij ook een paar maanden nodig had, is hier al genoeg over gezegd en geschreven en daar kan je hem (en misschien ook wel PSV) wat verwijten maken. Sinds zijn terugkomst was er altijd wel de onzekerheid over zijn fitheid, maar stond er ook een andere Romero. Dat hij dan al zo snel wederom ernstig geblesseerd raakt in een EL voorronde wedstrijd vind ik niks met het spelen hier of in Argentinië te maken hebben.
Het Kanon
Internationale topspeler
Posts: 3,077
Joined: 22 Apr 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Roger stipte nog wel aan dat hij Romero opstelde in een wedstrijd die PSV móest winnen. Tegen FC Mura, maar toch. Er is vertrouwen in zijn kwaliteiten, al moet je de verwachtingen bijstellen voor iemand die op deze leeftijd al zo veel fysieke problemen heeft gekend.
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Volgens Elfrink over 3-4 weken weer in teamtraining. Ik blijf hopen, allicht tegen beter weten in, maar ik blijf hopen!
Post Reply