Transferwindow 2021-2022

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
Manolev25
Meervoudig international
Clubvoorkeur: PSV und der BVB

Betekent dit dat er een nieuwe centrale verdediger komt?

Image
Sensation
Lid scoutingsteam
Clubvoorkeur: Ja

Nu je het zegt, is er iemand hier op het forum die in het filmpje van Baumgartl op de tribune met een spandoek hem aan het toezingen was? :mrgreen:
Paco Casal
Internationale topspeler
Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals

Rode kaart zou op zijn plaats zijn in dat geval. ;)
#FreeGeneratie4
Ardbeg
Mister PSV

Sensation wrote: 06 Jul 2021, 13:46 Nu je het zegt, is er iemand hier op het forum die in het filmpje van Baumgartl op de tribune met een spandoek hem aan het toezingen was? :mrgreen:
Dat is echt, echt, echt een hele grote mispeer geweest, dat filmpje. Ik hoop dat ze daar van geleerd hebben want dat was echt schandalig. Ik schaamde me plaatsvervangend kapot.
RIO
Legende
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Of je kan in een sloot liggen.

Voor het shirtje heb ik begrepen overigens.
Last edited by RIO on 06 Jul 2021, 14:02, edited 1 time in total.
Lorenzo von Matterhorn
Internationale topspeler
Clubvoorkeur: PSV

Ardbeg wrote: 06 Jul 2021, 13:58
Sensation wrote: 06 Jul 2021, 13:46 Nu je het zegt, is er iemand hier op het forum die in het filmpje van Baumgartl op de tribune met een spandoek hem aan het toezingen was? :mrgreen:
Dat is echt, echt, echt een hele grote mispeer geweest, dat filmpje. Ik hoop dat ze daar van geleerd hebben want dat was echt schandalig. Ik schaamde me plaatsvervangend kapot.
Ik durf zelfs te stellen dat dit dé reden was waarom Baumgartl flopte.
GENERATIE4
Verbannen
Clubvoorkeur: EFC 4TH

Paco Casal wrote: 06 Jul 2021, 13:55 Rode kaart zou op zijn plaats zijn in dat geval. ;)
Permanente ban.
robert_94
Lid 2e elftal

Manolev25 wrote: 06 Jul 2021, 13:35 Betekent dit dat er een nieuwe centrale verdediger komt?

Image
Wie weet een afscheidsfilmpje voor Malen / Dumfries / Rosario?
robert_94
Lid 2e elftal

robert_94 wrote: 06 Jul 2021, 14:09
Manolev25 wrote: 06 Jul 2021, 13:35 Betekent dit dat er een nieuwe centrale verdediger komt?

Image
Wie weet is het wel een een afscheidsfilmpje voor Malen / Dumfries / Rosario?
Ardbeg
Mister PSV

Of geen van allen. Niets aan het bericht geeft een dergelijke indicatie. 8 juli wordt het nieuwe shirt gepresenteerd.
FritskePhilips
Nationale topspeler

Het is daarmee toch niet uitgesloten dat hierbij meteen een nieuwe aankoop wordt gepresenteerd? Zou de verkoop wel een extra boost kunnen geven ivm gecombineerde media aandacht
Sauvage
Jeugdspeler

De nieuwe perschef wordt gepresenteerd in ons nieuwe tenue.
Ardbeg
Mister PSV

FritskePhilips wrote: 06 Jul 2021, 14:27 Het is daarmee toch niet uitgesloten dat hierbij meteen een nieuwe aankoop wordt gepresenteerd? Zou de verkoop wel een extra boost kunnen geven ivm gecombineerde media aandacht
Nee, niet uitgesloten maar zeer onwaarschijnlijk.
ShovingNE2
Site Admin

Die gaat direct door naar het trainingskamp.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
voskat
Nationale topspeler

Ardbeg wrote: 06 Jul 2021, 13:58
Was dat niet dezelfde transferperiode waarin ze nog veel erger de mist ingingen met Doan? :weird:
Ik weet niet of de verantwoordelijken daarvoor nog steeds op hun plek zitten, maar het viel me nog mee dat de komst van Zahavi op dat gebied gladjes verliep...
Revolinho
Internationale topspeler

Zei iemand afscheidsfillmpje van Malen en Dumfries? Ik ga wel.

Nee, wel een leuk idee. Maar nieuwe speler zal het wel niet zijn. Lijkt mij dat het wel een geheim moet blijven.
ruuddevil
Legende

robert_94 wrote: 06 Jul 2021, 14:09

Image
Wie weet een afscheidsfilmpje voor Malen / Dumfries / Rosario?
Voor een afscheidsfilmpje van Rosario ben ik wel beschikbaar! Mits het zsm is.
Sheepies
Bankzitter

Hakimi is overigens officieel naar PSG, waardoor Inter geld én noodzaak op RB heeft. Zelfs als de geruchten kloppen dat Inter geen interesse meer heeft in Dumfries dan is dit nog steeds de eerste domino op de RB markt.

GENERATIE4
Verbannen
Clubvoorkeur: EFC 4TH

Nog behoorlijk stil omtrent uitgaande transfers.
Mocht er komende dagen niks concreet worden dan sluiten Malen en Dumfries maandag gewoon aan bij de selectie.

Lijkt erop dat in de huidige tijd vrijwel iedereen eerst moet verkopen voordat er iemand kan worden aangetrokken.
DadOfFour
Internationale topspeler

:monkey:
GENERATIE4 wrote: 07 Jul 2021, 08:59 Nog behoorlijk stil omtrent uitgaande transfers.
Mocht er komende dagen niks concreet worden dan sluiten Malen en Dumfries maandag gewoon aan bij de selectie.

Lijkt erop dat in de huidige tijd vrijwel iedereen eerst moet verkopen voordat er iemand kan worden aangetrokken.

No offense, maar dat zijn wel twee heel erg open deuren...
La vida és massa curta per no fer broma
Revolinho
Internationale topspeler

Malen en Dumfries gaan sowieso, lijkt me ook weinig zin hebben om ze mee te laten trainen. Zou me ook niet eens verbazen als ze al afscheid hadden genomen na Utrecht-uit.

Als je daarna nog Bruma en Luckassen kunt slijten, heb je het vervelendste al gehad. Rigo en Sadilek lijken me transfers die laat tot stand gaan komen en Guti is ook lekker bezig om de interesse op te wekken.
Massimo
Legende

Dan trap ik er ook nog een paar in. Sommige transfers komen uit de lucht vallen en sommige transfers die al zeker lijken duren nog meerdere weken voordat het helemaal rond is. Het liefst worden Malen en Dumfries zo snel mogelijk verkocht en wordt het lijstje van overbodige spelers zo snel mogelijk afgewerkt, waar dan hopelijk nog een paar knaken voor worden gevangen. Een reguliere transferwindow laat al vaak zien dat het wat weerbarstiger is, laat staan eentje na een Corona jaar.

De kapitaalinjectie, die je trouwens op dit moment ook bij meerdere clubs ziet, heeft ervoor gezorgd dat PSV voor de achterste 7 posities al spelers hebben kunnen halen en een deel van de mankementen van afgelopen seizoen proberen daarmee op te lossen. Voorin zal er nog wel wat gebeuren, maar heeft niet meer acute haast in de voorbereiding. Voor zo ver mogelijk vind ik PSV goed voorbereid voor de voorrondes in Europa en hopelijk louter CL.

Het is nu even wat rustiger wat betreft inkomende transfers. Wat betreft uitgaande transfers ben je vooral afhankelijk van de andere clubs die concreet worden of die bij je uit komen omdat bepaalde opties voor ze wegvallen. Daarnaast gaf volgens mij [mention]Persepolis[/mention] gisteren terecht aan dat elk geval wel weer anders is. Ik ben i.i.g. blij dat PSV vooraf al actief is geweest waardoor op dat vlak een heleboel druk al is weggenomen en waardoor Schmidt ook een goede voorbereiding kan draaien binnen alle onzekerheden die deze twee maanden met zich meebrengen.
Revolinho
Internationale topspeler

Zonder ongeduldig te willen zijn, vraag ik me echt wel af of PSV met deze groep klaar is voor Gala. Dumfries vang je wel op met Teze/Mwene, maar er is niemand die het lege plekje van Malen invult. Romero traint nog apart en als ie terugkeert, gaat ie na 10 maanden pas weer spelen. Dan blijft Zahavi als enige echte spits over. Al is het nog vroeg, we praten hier wel over een pot die bepaalt wat voor soort seizoen we gaan hebben.
ShovingNE2
Site Admin

Madueke? Ik maak mij geen zorgen hoor. Zahavi/Madueke is echt niet heel veel minder dan Zahavi/Malen.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Persepolis
Vedette

Revolinho wrote: 07 Jul 2021, 09:37 Zonder ongeduldig te willen zijn, vraag ik me echt wel af of PSV met deze groep klaar is voor Gala. Dumfries vang je wel op met Teze/Mwene, maar er is niemand die het lege plekje van Malen invult. Romero traint nog apart en als ie terugkeert, gaat ie na 10 maanden pas weer spelen. Dan blijft Zahavi als enige echte spits over. Al is het nog vroeg, we praten hier wel over een pot die bepaalt wat voor soort seizoen we gaan hebben.
geef maar toe, je mist Malen nu al :neh:

nee maar zoals [mention]Massimo[/mention] hierboven zegt, zo'n transferwindow is lang niet altijd even voorspelbaar of logisch. Soms heb je binnen een paar weken meerdere transfers, soms een aantal weken niet eens een gerucht. Op dit moment is het zaak om klaar te zijn voor over 2 weken, en dat zijn we denk ik wel. We hebben een prima basis staan, Madueke kan in de spits naast Zahavi en de rest staat al. Maar voor de rest van het seizoen moet er echt wel kwaliteit bij op sommige plekken, maar ook daar heb ik vertrouwen in.
Locked