Transferwindow 2021-2022

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
Ailon
Vedette

DadOfThree wrote: 07 Jul 2021, 09:06 :monkey:
GENERATIE4 wrote: 07 Jul 2021, 08:59 Nog behoorlijk stil omtrent uitgaande transfers.
Mocht er komende dagen niks concreet worden dan sluiten Malen en Dumfries maandag gewoon aan bij de selectie.

Lijkt erop dat in de huidige tijd vrijwel iedereen eerst moet verkopen voordat er iemand kan worden aangetrokken.

No offense, maar dat zijn wel twee heel erg open deuren...
Nou.... ik ben het in principe wel eens met [mention]GENERATIE4[/mention].
De transfermarkt komt eigenlijk pas goed op gang wanneer er eerst een paar top-transfers gemaakt zijn. Die dienen dan als een soort katalysator voor de rest om het transfer herinvesteringsproces op gang te brengen.
Een goede bron geeft smakelijker water dan een verzuurde mening.
Trixm
Vedette

Ailon wrote: 07 Jul 2021, 10:42
DadOfThree wrote: 07 Jul 2021, 09:06 :monkey:
No offense, maar dat zijn wel twee heel erg open deuren...
Nou.... ik ben het in principe wel eens met @GENERATIE4.
De transfermarkt komt eigenlijk pas goed op gang wanneer er eerst een paar top-transfers gemaakt zijn. Die dienen dan als een soort katalysator voor de rest.
Ik denk dat iedereen het er mee eens is, omdat het zoals hierboven geschetst, twee open deuren zijn.
Saibari is underrated.
Ailon
Vedette

Trixm wrote: 07 Jul 2021, 10:44
Ailon wrote: 07 Jul 2021, 10:42
Nou.... ik ben het in principe wel eens met @GENERATIE4.
De transfermarkt komt eigenlijk pas goed op gang wanneer er eerst een paar top-transfers gemaakt zijn. Die dienen dan als een soort katalysator voor de rest.
Ik denk dat iedereen het er mee eens is, omdat het zoals hierboven geschetst, twee open deuren zijn.
Dat zie ik niet zo.
Drie dagen geleden zei Schmidt nog dat hij Malen en Dumfries niet meer op de Herdgang terugverwacht.
Maar dat is dan wel afhankelijk of er beweging is op de internationale transfermarkt.
Revolinho
Internationale topspeler

ShovingNE2 wrote: 07 Jul 2021, 09:41 Madueke? Ik maak mij geen zorgen hoor. Zahavi/Madueke is echt niet heel veel minder dan Zahavi/Malen.
Madueke moet je juist niet in de spits zetten, dan word ie enkel een eindstation terwijl hij veel meer is dan dat. Hij is juist op zn best als ie het gevaar kan gaan stichten en Gakpo idem op links. Je moet wel een soortgelijk type hebben naast Zahavi.

Het liefst zie ik Noni in een 4-2-3-1 op rechts, Götze centraal en Gakpo op links. Overigens zie ik dan wel waarom Luuk dan die spits zou moeten worden. Met een sterk aanspeelpunt en die 3 aanvallende mids die er telkens overheen komen. Maar dan moet je ook zorgen dat je goede vervangers hebt en een ander type spits erbij.
Johnnie Walker
Lid van verdienste
Clubvoorkeur: Philips

Revolinho wrote: 07 Jul 2021, 11:12
ShovingNE2 wrote: 07 Jul 2021, 09:41 Madueke? Ik maak mij geen zorgen hoor. Zahavi/Madueke is echt niet heel veel minder dan Zahavi/Malen.
Madueke moet je juist niet in de spits zetten, dan word ie enkel een eindstation terwijl hij veel meer is dan dat. Hij is juist op zn best als ie het gevaar kan gaan stichten en Gakpo idem op links. Je moet wel een soortgelijk type hebben naast Zahavi.

Het liefst zie ik Noni in een 4-2-3-1 op rechts, Götze centraal en Gakpo op links. Overigens zie ik dan wel waarom Luuk dan die spits zou moeten worden. Met een sterk aanspeelpunt en die 3 aanvallende mids die er telkens overheen komen. Maar dan moet je ook zorgen dat je goede vervangers hebt en een ander type spits erbij.
Lijkt mij ook de ideale formatie voor onze spelersgroep. Dan ben je ook direct af van dat gat tussen de CM's en de spitsen. En zie Götze ook liever centraler dan dat hij het afgelopen seizoen gespeeld heeft. Betwijfel alleen of het Roger het doet... denk het niet namelijk.
DadOfFour
Internationale topspeler
Clubvoorkeur: PSV

Ailon wrote: 07 Jul 2021, 10:51
Trixm wrote: 07 Jul 2021, 10:44

Dat zie ik niet zo.
Drie dagen geleden zei Schmidt nog dat hij Malen en Dumfries niet meer op de Herdgang terugverwacht.
Maar dat is dan wel afhankelijk of er beweging is op de internationale transfermarkt.
Maar juist dat maakt het toch een open deur? Zal een kwestie van interpretatie zijn, zullen we het op een half open deur houden dan? ;)
La vida és massa curta per no fer broma
Ailon
Vedette

DadOfThree wrote: 07 Jul 2021, 12:16
Ailon wrote: 07 Jul 2021, 10:51
Dat zie ik niet zo.
Maar juist dat maakt het toch een open deur? Zal een kwestie van interpretatie zijn, zullen we het op een half open deur houden dan? ;)
OK.... ;)
Het Kanon
Internationale topspeler

Revolinho wrote: 07 Jul 2021, 09:37 Zonder ongeduldig te willen zijn, vraag ik me echt wel af of PSV met deze groep klaar is voor Gala. Dumfries vang je wel op met Teze/Mwene, maar er is niemand die het lege plekje van Malen invult. Romero traint nog apart en als ie terugkeert, gaat ie na 10 maanden pas weer spelen. Dan blijft Zahavi als enige echte spits over. Al is het nog vroeg, we praten hier wel over een pot die bepaalt wat voor soort seizoen we gaan hebben.
Het zullen Zahavi en Madueke worden, een nieuw duo. Gakpo moet ook nog aansluiten, die is over 14 dagen nog niet in topvorm. Het zal allemaal op zijn plaats moeten vallen, anders hebben we een probleem.
Ardbeg
Mister PSV

Het Kanon wrote: 07 Jul 2021, 13:37
Revolinho wrote: 07 Jul 2021, 09:37 Zonder ongeduldig te willen zijn, vraag ik me echt wel af of PSV met deze groep klaar is voor Gala. Dumfries vang je wel op met Teze/Mwene, maar er is niemand die het lege plekje van Malen invult. Romero traint nog apart en als ie terugkeert, gaat ie na 10 maanden pas weer spelen. Dan blijft Zahavi als enige echte spits over. Al is het nog vroeg, we praten hier wel over een pot die bepaalt wat voor soort seizoen we gaan hebben.
Het zullen Zahavi en Madueke worden, een nieuw duo. Gakpo moet ook nog aansluiten, die is over 14 dagen nog niet in topvorm. Het zal allemaal op zijn plaats moeten vallen, anders hebben we een probleem.
Dat geldt toch voor elke club?
HendrikG
Bankzitter
Clubvoorkeur: Phillips Sports Vereniging

Galatasaray is ook aardig in paniek. Die zijn ontzettend bezig met nieuwe spelers aantrekken voor de wedstrijd. Maar die zullen ook niet topfit/ingespeeld aankomen. Dus dit probleem heeft inderdaad elke club zoals Ardberg al opperde.
Wie te lang een koe in de kont kijkt krijgt een bruine neus
Ardbeg
Mister PSV

HendrikG wrote: 07 Jul 2021, 14:23 Galatasaray is ook aardig in paniek. Die zijn ontzettend bezig met nieuwe spelers aantrekken voor de wedstrijd. Maar die zullen ook niet topfit/ingespeeld aankomen. Dus dit probleem heeft inderdaad elke club zoals Ardberg al opperde.
We laten de R weg:

https://imagestoreretrieval.aspos.nl/Pr ... =410&w=410
HendrikG
Bankzitter
Clubvoorkeur: Phillips Sports Vereniging

Ardbeg wrote: 07 Jul 2021, 14:32
HendrikG wrote: 07 Jul 2021, 14:23 Galatasaray is ook aardig in paniek. Die zijn ontzettend bezig met nieuwe spelers aantrekken voor de wedstrijd. Maar die zullen ook niet topfit/ingespeeld aankomen. Dus dit probleem heeft inderdaad elke club zoals Ardberg al opperde.
We laten de R weg:

Ah daar komt je naam vandaan. Ben niet zo bekend met dat type whisky. Ligt een beetje buiten mijn budget😂
Wie te lang een koe in de kont kijkt krijgt een bruine neus
Ailon
Vedette

HendrikG wrote: 07 Jul 2021, 14:35 Ah daar komt je naam vandaan. Ben niet zo bekend met dat type whisky. Ligt een beetje buiten mijn budget😂
En Ardbeg giet elke avond een tweeëntwintiger naar binnen. Kun je nagaan...
Ardbeg
Mister PSV

Ailon wrote: 07 Jul 2021, 17:17
HendrikG wrote: 07 Jul 2021, 14:35 Ah daar komt je naam vandaan. Ben niet zo bekend met dat type whisky. Ligt een beetje buiten mijn budget😂
En Ardbeg giet elke avond een tweeëntwintiger naar binnen. Kun je nagaan...
Hahaha. Nee nee. Al heb ik wel heel veel mooi spul staan.
Dn Trol
Vaste waarde in elftal

Geruchten dat Kevin Kampl in eindhoven is zijn niet waar? Aangezien ik het hier nergens voorbij zie komen
GillesdelaCroquette
Internationale topspeler

Dn Trol wrote: 07 Jul 2021, 21:01 Geruchten dat Kevin Kampl in eindhoven is zijn niet waar? Aangezien ik het hier nergens voorbij zie komen
Krijgen we dan niet wat veel middenvelders?
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
Dn Trol
Vaste waarde in elftal

GillesdelaCroquette wrote: 07 Jul 2021, 21:02
Dn Trol wrote: 07 Jul 2021, 21:01 Geruchten dat Kevin Kampl in eindhoven is zijn niet waar? Aangezien ik het hier nergens voorbij zie komen
Krijgen we dan niet wat veel middenvelders?
Dat was precies mijn reactie toen ik het doorgestuurd kreeg
Ardbeg
Mister PSV

Die gast lult
AddoCultheld
Internationale topspeler

Van datzelfde account:

BREAKING: Steven Berghuis wil onrust rond zijn persoon wegnemen tijdens het EK en zal vanmiddag een statement maken dat hij graag na het EK naar AJAX vertrekt. Deal lijkt daarmee zeker.

Dat was Al 2.5 week geleden die post. Onzin account dus. Een beetje hetzelfde als [mention]AddoCultheld[/mention] hier.
Dn Trol
Vaste waarde in elftal

Ok mijn excuses dan
Balinho
Internationale topspeler

Ardbeg wrote: 07 Jul 2021, 14:32
We laten de R weg:

Je kunt dan mogelijkerwijs ook bij deze terecht komen anders:

Image
Image
Grasmat
Lid van verdienste
Favoriete speler: Dn Flamingo

Adje de kleuterneuker. Zelden heeft de term smeerpijp een passender creepy gezicht gehad.

Ik denk dat Ardbeg de voorkeur aan de whiskey geeft.
Balinho
Internationale topspeler

Grasmat wrote: 07 Jul 2021, 21:21 Adje de kleuterneuker. Zelden heeft de term smeerpijp een passender creepy gezicht gehad.

Ik denk dat Ardbeg de voorkeur aan de whiskey geeft.
Ik eauk heaur.

Al knal ik dadelijk Still Of The Night van Whitesnake met niet minder genoegen een paar keer achterover.

Over die tweede doe ik liever het zwijgen toe, het beeld spreekt immers volumes genoeg.
Ardbeg
Mister PSV

Damsgaard maar scouten? Al zal die onhaalbaar zijn na dit toernooi.
Jwoeloe
Moderator

Ardbeg wrote: 07 Jul 2021, 21:33 Damsgaard maar scouten? Al zal die onhaalbaar zijn na dit toernooi.
Een jaar geleden nog 7 miljoen. Inmiddels denkt Sampdoria aan 40 of 50.
Locked