Olivier Boscagli

Spelers A-selectie.
Post Reply
RIO
Legende
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Laten we hopen dat ie niet de nieuwe Daisy is want ik wil hem zien slagen in een Europese top competitie bij een topclub.
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler

Boscagli is voor mij het zekerheidje achterin. Een topverdediger erbij met een goede rechterpoot in de winter en je hebt wel echt een geweldig elftal. Zou dat Kim kunnen zijn? Ik ken hem daar onvoldoende voor. Maar voor mij is een rechtsbenige verdediger prio en dat is volledig door de ontwikkeling van Boscagli, want in de zomer wilde ik nog een linkspoot. Echt de verrassing. Ik kan me niet herinneren dat een speler me ooit zo verrast heeft
Heya Hallvar
Nationale topspeler

Vertrouwen, vertrouwen en vertrouwen. Daar is waar het om draait. Zou toch ironisch zijn dat Van Bommel met Boscagli en Lato een prima linker verdedigingsblok had kunnen hebben. Maar dan was Sadilek ons onthouden..
Lorenzo von Matterhorn
Internationale topspeler
Clubvoorkeur: PSV

Eindhovenvoetbal wrote: 03 Dec 2020, 16:23 Boscagli is voor mij het zekerheidje achterin. Een topverdediger erbij met een goede rechterpoot in de winter en je hebt wel echt een geweldig elftal. Zou dat Kim kunnen zijn? Ik ken hem daar onvoldoende voor. Maar voor mij is een rechtsbenige verdediger prio en dat is volledig door de ontwikkeling van Boscagli, want in de zomer wilde ik nog een linkspoot. Echt de verrassing. Ik kan me niet herinneren dat een speler me ooit zo verrast heeft
Bruma verraste ook. Die verraste de verkeerde kant uit.
Ardbeg
Mister PSV

Zou dit dan betekenen dat Teze weer op de bank beland?
Arno27
Lid 2e elftal

Mooi om te zien dat het sentiment rondom deze jongen aan het veranderen is. Ik moet zeggen dat ik het qua puur verdedigen niet zie, maar dat ligt vast aan mijn eigen inzicht 😂. Al met al een centrale verdediger die in de basis staat voor 2 miljoen in die leeftijd categorie is sowieso prima. Ik lees net de naam van Kim weer, is die direct een stap beter dan de Teze van dit moment? Want volgens mij zit daar nog veel rek in.
Ardbeg
Mister PSV

Arno27 wrote: 03 Dec 2020, 16:43 Mooi om te zien dat het sentiment rondom deze jongen aan het veranderen is. Ik moet zeggen dat ik het qua puur verdedigen niet zie, maar dat ligt vast aan mijn eigen inzicht 😂. Al met al een centrale verdediger die in de basis staat voor 2 miljoen in die leeftijd categorie is sowieso prima. Ik lees net de naam van Kim weer, is die direct een stap beter dan de Teze van dit moment? Want volgens mij zit daar nog veel rek in.
Waar las je dat?
Ykhim
Lid scoutingsteam

ShovingNE2 wrote: 03 Dec 2020, 15:41 Daar kan je voorzichtig uit concluderen dat Ollie net als Lato door Van Bommel is ingezet in de oorlog met John de Jong lijkt mij.
Verschil tussen een beginnende trainer en een toptrainer: bij de een ben je klaar als je fouten maakt, de ander grijpt die fouten aan om je beter te maken. En zie nu, Boscagli is niet meer weg te denken. Goed om te zien hoe hij zich heeft ontwikkeld en hoe ook de buitenwereld waardering begint te krijgen voor zijn prestaties.

Zijn collega Teze doet het ook dermate goed dat ik serieus begin te twijfelen of je wel flink geld moet neerleggen voor iemand als Kim. Ik zou het met de kennis van nu zonde vinden als Teze of Boscagli op de bank terechtkomt.
Ardbeg
Mister PSV

Ykhim wrote: 03 Dec 2020, 16:46
ShovingNE2 wrote: 03 Dec 2020, 15:41 Daar kan je voorzichtig uit concluderen dat Ollie net als Lato door Van Bommel is ingezet in de oorlog met John de Jong lijkt mij.
Verschil tussen een beginnende trainer en een toptrainer: bij de een ben je klaar als je fouten maakt, de ander grijpt die fouten aan om je beter te maken. En zie nu, Boscagli is niet meer weg te denken. Goed om te zien hoe hij zich heeft ontwikkeld en hoe ook de buitenwereld waardering begint te krijgen voor zijn prestaties.

Zijn collega Teze doet het ook dermate goed dat ik serieus begin te twijfelen of je wel flink geld moet neerleggen voor iemand als Kim. Ik zou het met de kennis van nu zonde vinden als Teze of Boscagli op de bank terechtkomt.
Ik ben het met je eens maar toch vind ik het defensief nog niet PSV niveau, die goals vallen gewoon te makkelijk.
Ykhim
Lid scoutingsteam

In de Eredivisie pas zes tegengoals, waaronder twee pingels. In Europa zijn het er wat meer, maar daar hebben we af en toe ook wel heel veel pech. Goals van 60 meter, klutsballen die bij toeval voorbij Mvogo vliegen, afstandsschoten die nooit een hoge xG kunnen hebben.

Perfect is het achterin zeker niet, maar er zit nog veel rek in, volgens mij.
Arno27
Lid 2e elftal

Ardbeg wrote: 03 Dec 2020, 16:45
Arno27 wrote: 03 Dec 2020, 16:43 Mooi om te zien dat het sentiment rondom deze jongen aan het veranderen is. Ik moet zeggen dat ik het qua puur verdedigen niet zie, maar dat ligt vast aan mijn eigen inzicht 😂. Al met al een centrale verdediger die in de basis staat voor 2 miljoen in die leeftijd categorie is sowieso prima. Ik lees net de naam van Kim weer, is die direct een stap beter dan de Teze van dit moment? Want volgens mij zit daar nog veel rek in.
Waar las je dat?
Oh had ik beter moeten omschrijven, de naam Kim las ik weer op dit forum als suggestie naast onze Fransman. Maar ik vraag mij af of dat echt een aanzienlijke stap voorwaarts is.
ShovingNE2
Site Admin

Ykhim wrote: 03 Dec 2020, 16:46 Zijn collega Teze doet het ook dermate goed dat ik serieus begin te twijfelen of je wel flink geld moet neerleggen voor iemand als Kim. Ik zou het met de kennis van nu zonde vinden als Teze of Boscagli op de bank terechtkomt.
Ik ben het niet met je oneens. Maar ik vind de combi niet sterk genoeg en ik zou bij het halen van Kim Ollie laten staan. Maar Kim alleen halen als er achterin ook ruimte komt door vertrek van Viergever bijvoorbeeld. Kim speelde meer LCV dan RCV in China, dus dan kan hij op beide posities.

Als je Kim wil halen is dit het moment, dus je haalt niet alleen voor dit jaar, maar voor de komende 4,5 jaar.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Menno1
Legende

Voorsorteren op een 60 miljoen transfer van Boscagli aanomende zomer naar PSG.
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

Ykhim wrote: 03 Dec 2020, 16:57 In de Eredivisie pas zes tegengoals, waaronder twee pingels. In Europa zijn het er wat meer, maar daar hebben we af en toe ook wel heel veel pech. Goals van 60 meter, klutsballen die bij toeval voorbij Mvogo vliegen, afstandsschoten die nooit een hoge xG kunnen hebben.

Perfect is het achterin zeker niet, maar er zit nog veel rek in, volgens mij.
Buiten die 2 pingels ook een buitenspelgoal en 2 blunders van de keeper. Wat dat betreft zit het achterin best dicht.
AddoCultheld
Internationale topspeler

Ardbeg wrote: 03 Dec 2020, 16:50
Ykhim wrote: 03 Dec 2020, 16:46

Ik ben het met je eens maar toch vind ik het defensief nog niet PSV niveau, die goals vallen gewoon te makkelijk.
Huh een kritische reactie?
Ykhim
Lid scoutingsteam

11 Sir Tinus wrote: 03 Dec 2020, 18:42Buiten die 2 pingels ook een buitenspelgoal en 2 blunders van de keeper. Wat dat betreft zit het achterin best dicht.
En die zesde was er een uit een hoekschop. Dus ja :mrgreen:
Ardbeg
Mister PSV

AddoCultheld wrote: 03 Dec 2020, 18:49
Ardbeg wrote: 03 Dec 2020, 16:50

Huh een kritische reactie?
Gast, geen zin in je gezever. Jij kent me niet en weet niets van me. Terug in je hol. Je zit hier om uit te lokken.
Maikel
Site Admin

Denk erom jongens, Sinterklaas ziet alles.
Ardbeg
Mister PSV

Maikel_91 wrote: 03 Dec 2020, 20:02 Denk erom jongens, Sinterklaas ziet alles.
Maak hem eens moderator dan. Die ziet van mijlenver dat die vent aan het trollen is.
Ykhim
Lid scoutingsteam

:lol:

Ik ga hardop lachen als Maikel zijn nickname nu verandert.
Maikel
Site Admin

Ykhim wrote: 03 Dec 2020, 20:07 :lol:

Ik ga hardop lachen als Maikel zijn nickname nu verandert.
Ja nu is het alleen niet meer leuk om te doen
Maikel
Site Admin

Wij moeten het doen met Het Grote Mods Boek. Waar alle leden in staan en of zij braaf zijn of trolletjes zijn. Waarin we ook alles bijhouden. Zo worden sommige beloont met een goudgeel naampje, zoals [mention]Grasmat[/mention] en [mention]Mick Jagger[/mention]. Sommige gaan in de zak naar Amsterdam en anderen verdienen een ban wegens teveel misdragen :mrgreen:

Maar het bijhouden van Het Grote Mods Boek wordt goed gedaan hoor. No worries.
Ardbeg
Mister PSV

Maikel_91 wrote: 03 Dec 2020, 20:11 Wij moeten het doen met Het Grote Mods Boek. Waar alle leden in staan en of zij braaf zijn of trolletjes zijn. Waarin we ook alles bijhouden. Zo worden sommige beloont met een goudgeel naampje, zoals @Grasmat en @Mick Jagger. Sommige gaan in de zak naar Amsterdam en anderen verdienen een ban wegens teveel misdragen :mrgreen:

Maar het bijhouden van Het Grote Mods Boek wordt goed gedaan hoor. No worries.
Modderklaas?
Ykhim
Lid scoutingsteam

Maikel staat achter de scherm bekend als Mopperpiet, begreep ik.

Een schril contrast met Shoving. Die mag zich om verschillende redenen Stroopwafelpiet noemen.
Maikel
Site Admin

Ykhim wrote: 03 Dec 2020, 20:14 Maikel staat achter de scherm bekend als Mopperpiet, begreep ik.

Een schril contrast met Shoving. Die mag zich om verschillende redenen Stroopwafelpiet noemen.
Geen goudgeel naampje voor Ykhim.
Post Reply