Heeft daar anders best wel eens gespeeld hoor bij zowel Dortmund als Duitsland. Kan ook best als hij drie lopende snelle spelers om zich heen heeft zodat hij zich af en toe uit de spits kan laten zakken om ruimte te maken. Zie het bij PSV alleen niet zo heel snel gebeuren nee.
Transferwindow 2021-2022
-
- Nationale topspeler
-
- Moderator
- Clubvoorkeur: PSV
Je hoeft het geld niet nu al uit te geven, maar bij een vertrek van Dumfries zou ik dat zeker wel op die positie doen. Het niveau van Mwene kan ik lastig polsen, ken ik hem niet goed genoeg voor, maar hij is in principe gehaald als back-up voor beide backposities, niet alleen de rechterkant. Sambo heb ik een hoop vertrouwen in, maar kan je ook geen seizoen op gokken voor de basis. En dat gevoel heb ik bij Teze ook, die in het centrum gewoon beter lijkt tot dusver. Dan moet het geld toch daar besteed worden.ShovingNE2 wrote: ↑10 Jul 2021, 13:55 Ook al vind je dat (ik vind Teze vooralsnog ook niet de beoogd rechtsback) dan nog heb je Mwene en Sambo daar. Dan kan je de knaken beter elders op het veld besteden toch?
-
- Meervoudig international
Mijn fout, verkeerd geïnterpreteerd. Echter hoop ik wel op een vervanger van malen hoor. Met malen en ook dumfries verdwijnen er echt wel flink wat goals en assists. Behoorlijke taak voor John om dus een aanvaller te halen die je verzekert van 20 goals minimaal (daarom denk ik ook interesse in L. De Jong en Berghuis).ShovingNE2 wrote: ↑10 Jul 2021, 13:37 Dat staat er niet @OnsPSV
En iets verder:PSV wil de selectie de komende weken nog wat inkrimpen en kijkt voor iedere linie nog naar versterkingen. ,,We zijn goed op weg”, vindt John de Jong. ,,Maar we proberen ons nog verder te verbeteren.”
Dat staat er in het interview. Geen idee wie er aan de baco zit, maar hij zegt nergens dat hij in iedere linie wil versterken.De Jong denkt dat er in elke linie nog iets kan gebeuren. ,,Van achteruit hebben we de selectie nu denk ik goed opgebouwd en we hebben zeker ook een ruime selectie. Toch blijven we streven naar verbetering.”
- ShovingNE2
- Site Admin
Denk ook dat dat gaat gebeuren. Precies om de reden die je aangeeft. Daarnaast: de mensen rond Madueke lezen deze teksten echt wel. Noni zelf ook. En ook geïnteresseerde clubs. Prima om te zeggen dat je de jonge jongens de kans geeft.OnsPSV wrote: ↑10 Jul 2021, 14:42 Echter hoop ik wel op een vervanger van malen hoor. Met malen en ook dumfries verdwijnen er echt wel flink wat goals en assists. Behoorlijke taak voor John om dus een aanvaller te halen die je verzekert van 20 goals minimaal (daarom denk ik ook interesse in L. De Jong en Berghuis).
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- Internationale topspeler
Oh ik sprak iemand daarover van PSV en die gaf aan: er is absoluut geen bod gedaan op die jongen, was vorig jaar wel even serieus in beeld. Maar goed, die kan natuurlijk ook goed gewoon in clubbelang denken ipv mij iets te vertellen haha.Struviet wrote: ↑10 Jul 2021, 10:59Dat klopt gewoon hoor. Waarom denk je dat dit niet het geval is?Eindhovenvoetbal wrote: ↑10 Jul 2021, 10:54
Hoe is het met Ahmedhodzic, dat van dat bod klopte in ieder geval niet.
Poste paar dagen geleden ook: het is wachten op de keuze van Ahmedhodzic. Zijn heel veel clubs die interesse hebben, grotere competities. PSV komt er zowel met hem als club wel uit, maar hij moet knoop doorhakken.
- ShovingNE2
- Site Admin
-
- Struviet
Haha, dat maakt het altijd ingewikkeld. Veel mensen zeggen wat, maar je weet soms niet waarom en wat die persoon wel/niet weet. 100% op de hoogte is alleen John de JongEindhovenvoetbal wrote: ↑10 Jul 2021, 15:03Oh ik sprak iemand daarover van PSV en die gaf aan: er is absoluut geen bod gedaan op die jongen, was vorig jaar wel even serieus in beeld. Maar goed, die kan natuurlijk ook goed gewoon in clubbelang denken ipv mij iets te vertellen haha.Struviet wrote: ↑10 Jul 2021, 10:59
Dat klopt gewoon hoor. Waarom denk je dat dit niet het geval is?
Poste paar dagen geleden ook: het is wachten op de keuze van Ahmedhodzic. Zijn heel veel clubs die interesse hebben, grotere competities. PSV komt er zowel met hem als club wel uit, maar hij moet knoop doorhakken.
- Trixm
- Vedette
Reactie op FTM, bullshit account.OnsPSV wrote: ↑10 Jul 2021, 15:33 Ik lees net een bericht van gisteren over eventuele interesse in montes vanuit PSV. Werd gemeld door op het oog een zeer onbetrouwbare twitteraar, maar toen Daniël Reyes met een oogjes emoji reageerde op de vraag of het echt is, begon ik te twijfelen of het misschien toch echt is…
Saibari is underrated.
-
- Internationale topspeler
Is dat die van Roda? Groot, sterk en niet zo heel handig met de bal. Vorig jaar geloof ik goed gedaan in België. Bij dit niveau heb ik echt liever dat Fofana wordt doorgeschoven.
-
- Legende
- Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
- ShovingNE2
- Site Admin