Transferwindow 2021-2022
- B. Dzsudzsak
- Regelmatige invaller
- Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
- ShovingNE2
- Site Admin
- ShovingNE2
- Site Admin
- Magnus
- Meervoudig international
Natuurlijk wel. Heb je een spits die makkelijk scoort (of scoorde in ieder geval), en twee flankspelers die makkelijk scoren. Middenveld erachter heeft ook genoeg scorend vermogen. Het is wel degelijk vooral de breedte waarin het ontbreekt.ShovingNE2 wrote: ↑10 Jul 2021, 19:14 Dat is helemaal nooit voldoende scorend vermogen. Nog niet bijna.
-
- Lid 2e elftal
Mag duidelijk zijn dat er nog heel veel werk te verrichten is voor John de Jong. Nog steeds teveel middelmaat aanwezig en ontbreekt nog steeds aan karakter en strijd. Met van Ginkel (de vraag hoelang die het volhoudt), Pröpper (vaak slappe hap en bij Brighton ook weinig gespeeld), Ramalho (leuke verdediger maar geen killer) en Drommel (bij Twente ook vaak matig) is de balans beter dan vorig jaar maar voorin moet er echt een kracht impuls bij, rechtsback moet ook vervanger van Dumfries aangetrokken worden en liefst ook nog een extra flankspeler.. Zahavi, Vertessen, Ihatarren, Rosario, Thomas, Mauro Jr en Viergever zijn allen niet goed genoeg voor de top en helaas maar waar gewoon middelmaat..
- Magnus
Je stelt er ook maar 3 of 4 op afhankelijk van de opstelling. Volgens mij wordt hetzelfde bedoeld, er moet zeker wat bijgehaald worden.
-
- Bankzitter
- Clubvoorkeur: Phillips Sports Vereniging
-
- Bankzitter
- Clubvoorkeur: Phillips Sports Vereniging
-
- Talent
- Clubvoorkeur: PSV
Deze discussie was ook enorm gaande toen Robben, Kezman en Rommedahl weggingen, en iedereen herinnert zich wat voor moois er daarna gebeurde.
Onze talenten zijn ook weer een jaar verder. Madueke heeft een fantastisch rendement tot nu toe. Die van Gakpo gaat ook steeds omhoog. Ben benieuwd of het genoeg zal zijn.
- DeBruyne
Ik vind hem nog niet vrijuit bewegen momenteel. Heel 'stijf' in de kont. Hopelijk wordt hij snel weer de beweeglijke/flegmatieke middenvelder die hij was van voor zijn blessures. Momenteel nog niet basiswaardig in mijn ogen
-
- Legende
- Clubvoorkeur: PSV
Eens, zeker als we met 2 verdedigende middenvelders blijven spelen en daar lijkt het wel op. Dus gaan we uit van een 4-2-2-2 of 4-2-31 (poppetjes blijven hetzelfde)
Gakpo scoort er 12-15 mits fit
Madueke Scoort er 12-15 mits fit
Zahavi 12-18 mits fit
Gotze stuk of 8
Sangare scoort er 1
Propper scoort er in een VM positie max 5.
Tel maar op: 62 goals. Dat scoren Berghuis, Haller en Tadic alleen al samen. Met klaassen er bij komen ze tot 70 -75 goals.
En ja, Max kan er een paar maken en we hebben invallers die kunnen scoren, maar er zit eigenlijk geen enkele garantie op 20 goals of meer bij zonder Malen.
Daarnaast zijn er een hopo vraagtekens, want je alternatieven zijn nog minder: Mauro, Ihattaren, Thomas gaan er niet meer als 5 maken en dat zijn dan de vervangers van Gakpo, Gotze en/of Madueke. Vertessen heeft wel wat scorend vermogen maar heeft ook een blessure historie. Romero is helemaal afgeschreven.
Vandaar ook mijn voorkeur voor een 4-3-3 met punt naar achteren. Dan zet je Propper en Gotze (of van Ginkel) als allround middenvelders neer en Sangare daarachter. Dan heb je meer aansluiting naar voren toe. Vervang je dan ook nog Zahavi voor een betere spits en de wereld ziet er plots een stuk rooskleuriger uit. Alleen zie ik dat beiden niet gebeuren: Schmidt is gek met Zahavi en hij blijft met 2 verdedigende middenvelders spelen.
- ShovingNE2
- Site Admin
Haal zijn pingels er vanaf en dat valt best mee.
Ga maar goals tellen met de beoogde basis. Je komt tot een goal of 65. Je invallers maken er 10. Zit je op 75 Je hebt er 100 nodig voor een titel.
Ja. Voorin wat beter met Noni en Cody. Maar je verliest met Dumfries ook een wapen en Zahavi maakt er niet zoveel als Malen.
Veel te weinig.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- DC_PSV
- Vedette
Eens met iedereen hierboven, zonder Malen mis je enorm veel scorend vermogen, zelfs als Malen blijft moet er een kanon bij voorin die garant staat voor goals. Zahavi is voetballend te min voor ons spel en qua snelheid heb je er niets aan. Een spits ala Boadu voorin erbij zou handig, iemand die makkelijk het doel kan vinden in de eredivisie.
#simplythebest
-
- Internationale topspeler
-
- Nationale topspeler
Hahahahahahahhaa wacht. Hahahahahahaaha hou op manAddoCultheld wrote: ↑10 Jul 2021, 22:02 Ik vind die Burgzorg van Heracles ook een opvallende speler. Vorig jaar 11 goals gemaakt bij Heracles, waaronder wat knappe goals. Ik zeg niet meteen dat we die nou moeten halen, maar ik zou er toch een sterretje achter zijn naam zetten op het scoutingrapport. Is ook pas 22 jaar.