Transferwindow 2021-2022

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
OnsPSV
Meervoudig international
Posts: 1,099
Joined: 19 Feb 2021, 08:52
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Toch hoop ik echt nog wel op een aanvallende versterking voor Galatasaray. Dit gaat waarschijnlijk niet gebeuren dat klopt, maar vind ons aanvallend echt vleugel lam. Een killer als spits is nodig!
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Nou heb die Ugbo vorig jaar drie keer zien spelen en ik vond het helemaal niks. Kan me niet voorstellen dat die überhaupt op een scoutingslijst staat. Niveautje Nec.
User avatar
B. Dzsudzsak
Regelmatige invaller
Posts: 396
Joined: 19 Jun 2021, 08:41
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Op zich heb je met Gakpo, Madueke en Zahavi natuurlijk wel een mooie voorhoede met voldoende scorend vermogen.
Ik ben het wel met je eens dat wat daarachter zit van een heel bedenkelijk niveau is.
“Keep your friends close, keep your enemies closer”.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Dat is helemaal nooit voldoende scorend vermogen. Nog niet bijna.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
OnsPSV
Meervoudig international
Posts: 1,099
Joined: 19 Feb 2021, 08:52
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Een echte stevige concurrent voor zahavi is zeker nodig naar mijn mening.
nilssonH
Moderator
Posts: 11,043
Joined: 18 May 2018, 15:15
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Svensson kan definitief afgestreept worden als optie, gaat naar Turkije. Toch een naam die hier weleens is genoemd.

User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Vooral mooi dat hij niet bij AZ blijft. Stond in ieder geval niet op mijn wensenlijstje.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
Magnus
Meervoudig international
Posts: 1,076
Joined: 10 Nov 2020, 10:55
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ShovingNE2 wrote: 10 Jul 2021, 19:14 Dat is helemaal nooit voldoende scorend vermogen. Nog niet bijna.
Natuurlijk wel. Heb je een spits die makkelijk scoort (of scoorde in ieder geval), en twee flankspelers die makkelijk scoren. Middenveld erachter heeft ook genoeg scorend vermogen. Het is wel degelijk vooral de breedte waarin het ontbreekt.
SNDR87
Lid 2e elftal
Posts: 185
Joined: 04 Nov 2020, 15:23
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Mag duidelijk zijn dat er nog heel veel werk te verrichten is voor John de Jong. Nog steeds teveel middelmaat aanwezig en ontbreekt nog steeds aan karakter en strijd. Met van Ginkel (de vraag hoelang die het volhoudt), Pröpper (vaak slappe hap en bij Brighton ook weinig gespeeld), Ramalho (leuke verdediger maar geen killer) en Drommel (bij Twente ook vaak matig) is de balans beter dan vorig jaar maar voorin moet er echt een kracht impuls bij, rechtsback moet ook vervanger van Dumfries aangetrokken worden en liefst ook nog een extra flankspeler.. Zahavi, Vertessen, Ihatarren, Rosario, Thomas, Mauro Jr en Viergever zijn allen niet goed genoeg voor de top en helaas maar waar gewoon middelmaat..
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

We hebben niet voldoende scorend vermogen. Madueke en Gakpo kunnen scoren en Zahavi als het meezit ook. Die vind ik echter te matig. Er moeten minimaal twee scorende aanvallers bij. Romero kun je wegstrepen.
User avatar
Magnus
Meervoudig international
Posts: 1,076
Joined: 10 Nov 2020, 10:55
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Joenepsv wrote: 10 Jul 2021, 19:23 We hebben niet voldoende scorend vermogen. Madueke en Gakpo kunnen scoren en Zahavi als het meezit ook. Die vind ik echter te matig. Er moeten minimaal twee scorende aanvallers bij. Romero kun je wegstrepen.
Je stelt er ook maar 3 of 4 op afhankelijk van de opstelling. Volgens mij wordt hetzelfde bedoeld, er moet zeker wat bijgehaald worden.
HendrikG
Bankzitter
Posts: 243
Joined: 20 Jun 2021, 22:19
Clubvoorkeur: Phillips Sports Vereniging
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Gotze kan er ook best wel eentje inprikken zo nu en dan. Propper in zijn eerste periode ook. Weet niet hoeveel hij er bij Brighton inschoot maar had daar vgm ook een meer verdedigende rol
Wie te lang een koe in de kont kijkt krijgt een bruine neus
User avatar
Magnus
Meervoudig international
Posts: 1,076
Joined: 10 Nov 2020, 10:55
Send Prediction League reminder to second email adress: No

En ook Van Ginkel die we er dit seizoen fit bij hebben scoort vrij makkelijk.
HendrikG
Bankzitter
Posts: 243
Joined: 20 Jun 2021, 22:19
Clubvoorkeur: Phillips Sports Vereniging
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Magnus wrote: 10 Jul 2021, 21:14 En ook Van Ginkel die we er dit seizoen fit bij hebben scoort vrij makkelijk.
Dat hangt ook wel heel erg af van zijn fitheid😛
Wie te lang een koe in de kont kijkt krijgt een bruine neus
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
Send Prediction League reminder to second email adress: No

We hadden afgelopen seizoen te weinig scorend vermogen. Haal daar Malen uit en no way dat je dan voldoende scorend vermogen hebt. Nog niet bijna zoals Showvink zegt.
Bamzaaier
Talent
Posts: 85
Joined: 10 Jul 2021, 15:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ruuddevil wrote: 10 Jul 2021, 21:31 We hadden afgelopen seizoen te weinig scorend vermogen. Haal daar Malen uit en no way dat je dan voldoende scorend vermogen hebt. Nog niet bijna zoals Showvink zegt.
Deze discussie was ook enorm gaande toen Robben, Kezman en Rommedahl weggingen, en iedereen herinnert zich wat voor moois er daarna gebeurde.

Onze talenten zijn ook weer een jaar verder. Madueke heeft een fantastisch rendement tot nu toe. Die van Gakpo gaat ook steeds omhoog. Ben benieuwd of het genoeg zal zijn.
User avatar
DeBruyne
Meervoudig international
Posts: 1,166
Joined: 19 Apr 2018, 13:21
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Magnus wrote: 10 Jul 2021, 21:14 En ook Van Ginkel die we er dit seizoen fit bij hebben scoort vrij makkelijk.
Ik vind hem nog niet vrijuit bewegen momenteel. Heel 'stijf' in de kont. Hopelijk wordt hij snel weer de beweeglijke/flegmatieke middenvelder die hij was van voor zijn blessures. Momenteel nog niet basiswaardig in mijn ogen
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ruuddevil wrote: 10 Jul 2021, 21:31 We hadden afgelopen seizoen te weinig scorend vermogen. Haal daar Malen uit en no way dat je dan voldoende scorend vermogen hebt. Nog niet bijna zoals Showvink zegt.
Eens, zeker als we met 2 verdedigende middenvelders blijven spelen en daar lijkt het wel op. Dus gaan we uit van een 4-2-2-2 of 4-2-31 (poppetjes blijven hetzelfde)

Gakpo scoort er 12-15 mits fit
Madueke Scoort er 12-15 mits fit
Zahavi 12-18 mits fit
Gotze stuk of 8
Sangare scoort er 1
Propper scoort er in een VM positie max 5.

Tel maar op: 62 goals. Dat scoren Berghuis, Haller en Tadic alleen al samen. Met klaassen er bij komen ze tot 70 -75 goals.

En ja, Max kan er een paar maken en we hebben invallers die kunnen scoren, maar er zit eigenlijk geen enkele garantie op 20 goals of meer bij zonder Malen.

Daarnaast zijn er een hopo vraagtekens, want je alternatieven zijn nog minder: Mauro, Ihattaren, Thomas gaan er niet meer als 5 maken en dat zijn dan de vervangers van Gakpo, Gotze en/of Madueke. Vertessen heeft wel wat scorend vermogen maar heeft ook een blessure historie. Romero is helemaal afgeschreven.

Vandaar ook mijn voorkeur voor een 4-3-3 met punt naar achteren. Dan zet je Propper en Gotze (of van Ginkel) als allround middenvelders neer en Sangare daarachter. Dan heb je meer aansluiting naar voren toe. Vervang je dan ook nog Zahavi voor een betere spits en de wereld ziet er plots een stuk rooskleuriger uit. Alleen zie ik dat beiden niet gebeuren: Schmidt is gek met Zahavi en hij blijft met 2 verdedigende middenvelders spelen.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Magnus wrote: 10 Jul 2021, 21:14 En ook Van Ginkel die we er dit seizoen fit bij hebben scoort vrij makkelijk.
Haal zijn pingels er vanaf en dat valt best mee.

Ga maar goals tellen met de beoogde basis. Je komt tot een goal of 65. Je invallers maken er 10. Zit je op 75 Je hebt er 100 nodig voor een titel.

Ja. Voorin wat beter met Noni en Cody. Maar je verliest met Dumfries ook een wapen en Zahavi maakt er niet zoveel als Malen.

Veel te weinig.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
Magnus
Meervoudig international
Posts: 1,076
Joined: 10 Nov 2020, 10:55
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik geloof persoonlijk niet zo in dat aantal doelpunten optellen en aftrekken.
User avatar
DC_PSV
Vedette
Posts: 9,417
Joined: 09 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Eens met iedereen hierboven, zonder Malen mis je enorm veel scorend vermogen, zelfs als Malen blijft moet er een kanon bij voorin die garant staat voor goals. Zahavi is voetballend te min voor ons spel en qua snelheid heb je er niets aan. Een spits ala Boadu voorin erbij zou handig, iemand die makkelijk het doel kan vinden in de eredivisie.
#simplythebest
AddoCultheld
Internationale topspeler
Posts: 3,548
Joined: 19 Oct 2020, 10:20
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik vind die Burgzorg van Heracles ook een opvallende speler. Vorig jaar 11 goals gemaakt bij Heracles, waaronder wat knappe goals. Ik zeg niet meteen dat we die nou moeten halen, maar ik zou er toch een sterretje achter zijn naam zetten op het scoutingrapport. Is ook pas 22 jaar.
nilssonH
Moderator
Posts: 11,043
Joined: 18 May 2018, 15:15
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Scamacca terughalen :mrgreen:
Tovast
Nationale topspeler
Posts: 2,031
Joined: 11 Mar 2020, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

AddoCultheld wrote: 10 Jul 2021, 22:02 Ik vind die Burgzorg van Heracles ook een opvallende speler. Vorig jaar 11 goals gemaakt bij Heracles, waaronder wat knappe goals. Ik zeg niet meteen dat we die nou moeten halen, maar ik zou er toch een sterretje achter zijn naam zetten op het scoutingrapport. Is ook pas 22 jaar.
Hahahahahahahhaa wacht. Hahahahahahaaha hou op man
TomPSV
Legende
Posts: 14,764
Joined: 04 Aug 2018, 14:33
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Burgzorg hahaha
Locked