Transferwindow 2021-2022

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
Tovast
Nationale topspeler
Posts: 2,031
Joined: 11 Mar 2020, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Trol [mention]AddoCultheld[/mention]
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik zou ook een sterretje achter de naam van Burgzorg zetten..

*) ongeschikt
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
Posts: 4,597
Joined: 07 Aug 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Mochht Ike Ugbo komen dan knijp ik in mijn handjes. Die jongen kan zomaar een Malen traject ingaan. Hij heeft zijn fysiek mee en is jong genoeg om ook ritme op te doen in Jong.
AddoCultheld
Internationale topspeler
Posts: 3,548
Joined: 19 Oct 2020, 10:20
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Tovast wrote: 10 Jul 2021, 22:12 Trol @AddoCultheld
:gaap:
HendrikG
Bankzitter
Posts: 243
Joined: 20 Jun 2021, 22:19
Clubvoorkeur: Phillips Sports Vereniging
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Wat een heksenjacht is hier constant gaande zeg🤣
Wie te lang een koe in de kont kijkt krijgt een bruine neus
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Het is wel grappig om te zien dat zij die de meeste kritiek op JdJ leveren vaak ook met de meest belachelijke voorstellen komen. Zo'n Burgzorg is een redelijke voetballer, maar als je wat langer dan een paar minuten kijkt, dan zie je toch vooral een ontzettend domme voetballer die het vooral van snelheid en kracht moet hebben. Komt verder in vrijwel alles tekort. Dat lijkt me nou echt zo'n speler die naar Vitesse verkast en na twee jaar ergens in Oost Europa gaat voetballen.
HendrikG
Bankzitter
Posts: 243
Joined: 20 Jun 2021, 22:19
Clubvoorkeur: Phillips Sports Vereniging
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Er schijnt interesse te zijn in Kyogo Furuhashi. Kent iemand deze speler? Speelt in Japan
Wie te lang een koe in de kont kijkt krijgt een bruine neus
TomPSV
Legende
Posts: 14,764
Joined: 04 Aug 2018, 14:33
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Maargoed, PSV en Anderlecht hebben interesse in deze Japanse linksbuiten. Door translate gegooid.



https://www.transfermarkt.nl/kyogo-furu ... ler/489463
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Voormalig KG wrote: 10 Jul 2021, 22:40 Mochht Ike Ugbo komen dan knijp ik in mijn handjes. Die jongen kan zomaar een Malen traject ingaan. Hij heeft zijn fysiek mee en is jong genoeg om ook ritme op te doen in Jong.
Hij is bijna 23; ouder als Malen. Kwa rek valt het dus wel mee met deze jongen. Ik hoop dat we hoger mikken dan dit.

Furuhashi dan: 26 jaar, speelt al zijn hele leven in Japan, heeft maar 1 interland en is linksbuiten. Klinkt ook zo als een breedtespeler.

Edit: net wat beelden van gezien. Het lijkt wel alsof ik slow motion voetbal zit te kijken. Kan er geen reet van

User avatar
Lorenzo von Matterhorn
Internationale topspeler
Posts: 3,416
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Wat een grap. Hier is echt geen kut van waar.
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Die Ugbo is niks en die Furuhashi is helemaal niks. PSV onwaardige spelers en typisch geruchten waar je er 100 van per transferwindow hebt. PSV gaat echt nog wel een aanvaller halen maar dat moet kwaliteit zijn en geen knakworst.
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Joenepsv wrote: 11 Jul 2021, 00:28 Die Ugbo is niks en die Furuhashi is helemaal niks. PSV onwaardige spelers en typisch geruchten waar je er 100 van per transferwindow hebt. PSV gaat echt nog wel een aanvaller halen maar dat moet kwaliteit zijn en geen knakworst.
Wout komt dus niet? :)
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

TomPSV wrote: 10 Jul 2021, 18:57

Rik heeft gesproken
Wat ik al zei dus. Onzin. Net als die Japanner. PSV mikt op een toptalent of een zekerheid zoals Luuk
OnsPSV
Meervoudig international
Posts: 1,099
Joined: 19 Feb 2021, 08:52
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Steeds meer media uit Azië pakken het op en komen zelf ook met andere details. Zo meldt nu een medium dat PSV hem wil halen voor de spits positie. Die J-League is natuurlijk gewoon een speeltuin en stelt helemaal niks voor. Als je geluiden hoort uit Japan is het met afstand de beste speler en tikt hij heel die competitie dol. Toch hoop ik niet dat PSV hier daadwerkelijk achteraan zit. Zijn overigens geen kleine mediums die dit melden en steeds meer…
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Vraag dan aan Rik welke namen er wel op staan. Die komt nog niet tot 3 namen.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

HendrikG wrote: 10 Jul 2021, 22:48 Wat een heksenjacht is hier constant gaande zeg🤣
Dan moet je kijken waar dat door komt. Mensen reageren niet omwille van toeval zo. Iets zegt me ook dat je dat wel weet
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Furuhashi is een geweldige speler voor de J League. Hele goede voor de halftien, is nagenoeg tweebenig. Veel beter dan Doan.
Bamzaaier
Talent
Posts: 85
Joined: 10 Jul 2021, 15:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Wat zou het fantastisch zijn als Luuk terugkomt.
TomPSV
Legende
Posts: 14,764
Joined: 04 Aug 2018, 14:33
Send Prediction League reminder to second email adress: No

RIO wrote: 11 Jul 2021, 11:24 Furuhashi is een geweldige speler voor de J League. Hele goede voor de halftien, is nagenoeg tweebenig. Veel beter dan Doan.
Is hij serieus in beeld bij PSV?
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik hoop het zeker.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Nee, geloof er niets van. Denk dat wij genoemd worden omdat ook Doan bij ons speelt. Gewoon onder de aandacht brengen van Europese clubs.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Bamzaaier
Talent
Posts: 85
Joined: 10 Jul 2021, 15:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ShovingNE2 wrote: 11 Jul 2021, 11:35 Nee, geloof er niets van. Denk dat wij genoemd worden omdat ook Doan bij ons speelt. Gewoon onder de aandacht brengen van Europese clubs.
Bekende truc van zaakwaarnemers inderdaad.
Rikkert1234
Vedette
Posts: 5,704
Joined: 12 May 2021, 16:09
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Aangezien er is aangegeven dat Malen sowieso vertrekt is het wel echt tijd voor een nieuwe aanvaller. Zou top zijn als het iemand zou zijn die al gewend is aan een 2 spitsen systeem.
OnsPSV
Meervoudig international
Posts: 1,099
Joined: 19 Feb 2021, 08:52
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Rikkert1234 wrote: 11 Jul 2021, 12:29 Aangezien er is aangegeven dat Malen sowieso vertrekt is het wel echt tijd voor een nieuwe aanvaller. Zou top zijn als het iemand zou zijn die al gewend is aan een 2 spitsen systeem.
Götze gaf vandaag in Oa VI en ED aan dat hij dit seizoen een centralere rol krijgt, waardoor ze eigenlijk 4231 gaan spelen. Iemand die uit de voeten kan in de spits of op de zijkant zou ideaal zijn. Die Japanner zou dat wel kunnen, maar ik kijk geen J-League dus kan zelf het niveau van die gast totaal niet inschatten.
Rikkert1234
Vedette
Posts: 5,704
Joined: 12 May 2021, 16:09
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

OnsPSV wrote: 11 Jul 2021, 12:33
Rikkert1234 wrote: 11 Jul 2021, 12:29 Aangezien er is aangegeven dat Malen sowieso vertrekt is het wel echt tijd voor een nieuwe aanvaller. Zou top zijn als het iemand zou zijn die al gewend is aan een 2 spitsen systeem.
Götze gaf vandaag in Oa VI en ED aan dat hij dit seizoen een centralere rol krijgt, waardoor ze eigenlijk 4231 gaan spelen. Iemand die uit de voeten kan in de spits of op de zijkant zou ideaal zijn. Die Japanner zou dat wel kunnen, maar ik kijk geen J-League dus kan zelf het niveau van die gast totaal niet inschatten.
Ah als we gaan afstappen van 4-2-2-2 dan is het inderdaad geen vereiste :mrgreen:
Locked