Yorbe Vertessen
-
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: PSV
De ontwikkeling gaat door. Natuurlijk is het 'maar' Osnabrück (al zal dat ook wel niveau RKC zijn), maar er zit overtuiging, power en diepte in z'n spel. Benieuwd of hij gedurende het komende seizoen ook wat rust kan ontwikkelen binnen de '16' en dan zou het zomaar de revelatie van het seizoen kunnen worden.
- Hatseflats
- Vedette
- Trixm
- Vedette
Het is soms verrassend dat hier soms wordt gedaan alsof het een gemiddelde jeugdspeler is, want Yorbe was echt een toptalent in de jeugd. Door blessures is het wat gestagneerd maar de potentie van Yorbe is zeer hoog. Zijn enorme explosiviteit leidde tot zoveel gevaar en uiteindelijk ook tot blessures. Ik hoop dat die opgelost is, Dan wordt Yorbe gewoon basis materiaal, voor zover hij dat al niet is.
Saibari is underrated.
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Prima talent en in potentie een basisspeler, maar laten we niet doorslaan. Als Vertessen nu al basis is, is dat vooral een teken dat een aantal anderen onderpresteren, want Gakpo, Götze en Madueke zijn gewoon beter in deze fase van hun carrières.Trixm wrote: ↑11 Jul 2021, 10:36 Het is soms verrassend dat hier soms wordt gedaan alsof het een gemiddelde jeugdspeler is, want Yorbe was echt een toptalent in de jeugd. Door blessures is het wat gestagneerd maar de potentie van Yorbe is zeer hoog. Zijn enorme explosiviteit leidde tot zoveel gevaar en uiteindelijk ook tot blessures. Ik hoop dat die opgelost is, Dan wordt Yorbe gewoon basis materiaal, voor zover hij dat al niet is.
-
- Nationale topspeler
-
- Internationale topspeler
Ik vind het een goede zaak dat die jongen veel minuten krijgt, uiteindelijk is dat de enige manier om beter te worden. Hij bezit de basis, namelijk keihard werken en dat koppelt ie aan snelheid en een fysieke kracht die goed genoeg is om mee te kunnen op Eredivisie niveau. Mauro heeft het op dat vlak bijvoorbeeld veel lastiger en je ziet dan ook dat die meer moeite heeft om mee te komen. Als het stukje kalmte voor de goal ook nog ontbloeit bij Vertessen, dan hebben we hier te maken met een behoorlijke speler waar dan nog weer verder rek in zit. Gakpo is ook stapsgewijs gekomen waar hij nu is, dat ging eerst ook stroef.
-
- Legende
Zou hem graag in de spits willen zien tegen Galatasaray, in elk geval tot de topper er is die Malen moet opvolgen. Zahavi kan gewoon niet meer (in de basis).
Gakpo en Madueke op de flanken en dan Yorbe als vinnig menneke tussen de 'slopers' centraal achterin bij de Turken.
Gakpo en Madueke op de flanken en dan Yorbe als vinnig menneke tussen de 'slopers' centraal achterin bij de Turken.
-
Ik vind hem nog erg wild. Geen basismateriaal op dit moment. Hopelijk ontwikkelt hij zich goed
- Lorenzo von Matterhorn
- Clubvoorkeur: PSV
-
- Lid van verdienste
Dat zeiden ze van mij vroeger ook.11 Sir Tinus wrote: ↑21 Jul 2021, 21:11 Als hij eenmaal die goals maakt wordt dit echt een speler hoor. Hopelijk komt het snel anders komt het te laat.
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
En hadden ze gelijk?Thijs85 wrote: ↑21 Jul 2021, 21:16Dat zeiden ze van mij vroeger ook.11 Sir Tinus wrote: ↑21 Jul 2021, 21:11 Als hij eenmaal die goals maakt wordt dit echt een speler hoor. Hopelijk komt het snel anders komt het te laat.
-
- Lid van verdienste
Zeker. Ik was de niet scorende Pippo Inzaghi.
- Heissenberrug