Interessante spelers

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

PSV geeft zelf al aan nog niet klaar te zijn en ik verwacht nog best wel een hoop de komende twee maanden. Nu met name uitgaand met de eerste 5 versterkingen terwijl er 4 reservespelers vertrokken zijn. (Baumgartl en Pirou neem ik ook vast mee)

Ik verwacht nog wel een nieuwe aanvaller en een nieuwe half 10/buitenspeler.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Het is echt niet te doen om nog fatsoenlijk op Twitter naar geruchten te speuren. Je ziet echt 50 keer precies dezelfde berichten repost worden door mensen en "media" en dan moet je nog door de miljarden ongerelateerde Turkse posts graven want die zijn nu geobsedeerd met PSV.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

hahah. Ja inderdaad. Gek word je ervan.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Johann Vogel
Vedette
Posts: 5,895
Joined: 29 Nov 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Deze jongen lijkt me ook wel interessant als eventuele aanwinst. Misschien achter Gakpo een jaartje rijpen en daarna als opvolger. Een getalenteerde buitenspeler die fysiek al aardig sterk is, goede techniek en overzicht.

User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Johann Vogel wrote: 12 Jul 2021, 14:30 Deze jongen lijkt me ook wel interessant als eventuele aanwinst. Misschien achter Gakpo een jaartje rijpen en daarna als opvolger. Een getalenteerde buitenspeler die fysiek al aardig sterk is, goede techniek en overzicht.

Idd een groot talent, vooral echt een hele goede dribbel, wel nog beetje te blind maar is ook pas 18. Geen speler die je voor de basis haalt, wel eentje die met 1-2 jaar die basis kan halen.
OnsPSV
Meervoudig international
Posts: 1,099
Joined: 19 Feb 2021, 08:52
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Is de 27-jarige Venezuelaan Josef Martinez niet een mogelijke optie. Zal na 4 jaar MLS nog weleens in Europa willen spelen. Laat eigenlijk al 3 jaar zien veel te goed te zijn voor de MLS. De Boer vond hem ook de enige die mee zou kunnen bij Ajax of PSV. Bewegelijke doelpuntenmachine. Als je de goaltjes in de MLS maakt gaat het ook wel lukken in de Eredivisie. Zou naar verluidt 10-15 moeten kosten. Je haalt wel een gearriveerde speler met nog zeker restwaarde!
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
Send Prediction League reminder to second email adress: No

OnsPSV wrote: 12 Jul 2021, 22:24 Is de 27-jarige Venezuelaan Josef Martinez niet een mogelijke optie. Zal na 4 jaar MLS nog weleens in Europa willen spelen. Laat eigenlijk al 3 jaar zien veel te goed te zijn voor de MLS. De Boer vond hem ook de enige die mee zou kunnen bij Ajax of PSV. Bewegelijke doelpuntenmachine. Als je de goaltjes in de MLS maakt gaat het ook wel lukken in de Eredivisie. Zou naar verluidt 10-15 moeten kosten. Je haalt wel een gearriveerde speler met nog zeker restwaarde!
Zeker een goede speler, zou hier niet misstaan, maar verdient in de MLS wel 3.5mil.
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
Send Prediction League reminder to second email adress: No

OnsPSV wrote: 12 Jul 2021, 22:24 Is de 27-jarige Venezuelaan Josef Martinez niet een mogelijke optie. Zal na 4 jaar MLS nog weleens in Europa willen spelen. Laat eigenlijk al 3 jaar zien veel te goed te zijn voor de MLS. De Boer vond hem ook de enige die mee zou kunnen bij Ajax of PSV. Bewegelijke doelpuntenmachine. Als je de goaltjes in de MLS maakt gaat het ook wel lukken in de Eredivisie. Zou naar verluidt 10-15 moeten kosten. Je haalt wel een gearriveerde speler met nog zeker restwaarde!
Een aanbeveling van FdB is niet echt een garantie op succes.
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler
Posts: 3,440
Joined: 25 Aug 2020, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Als Frank hem goed vindt, beter daar laten. En 10-15 miljoen voor een speler die alleen in flutcompetities ervaring heeft en nauwelijks restwaarde heeft is natuurlijk gekkenwerk. Dan liever Luuk.
HendrikG
Bankzitter
Posts: 243
Joined: 20 Jun 2021, 22:19
Clubvoorkeur: Phillips Sports Vereniging
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik heb Josef Martinez regelmatig bekenen. Dacht dat hij onhaalbaar is maar is een geweldenaar. Schiet ze er vanuit alle hoeken in. Het is wel in de MLS.. maar het is geen koekenboeker. Grotendeels door Josef Martinez werd Frank de Boer ook bijna kampioen daaro met zijn club
Wie te lang een koe in de kont kijkt krijgt een bruine neus
User avatar
Trixm
Vedette
Posts: 6,536
Joined: 06 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik krijg een flashback naar een andere spits in een exotische competitie waarin er aan de lopende band wordt gescoord. Het gras is nirt altijd groener, onze topscorer zit al in de selectie.
Saibari is underrated.
User avatar
DadOfFour
Internationale topspeler
Posts: 3,536
Joined: 28 Feb 2021, 10:48
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Is Martínez niet flink geblesseerd of net terug van een flinke blessure? Heb hem hier ook al eens geopperd en volgens mij kwam dat toen naar voren.
La vida és massa curta per no fer broma
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
Send Prediction League reminder to second email adress: No

DadOfThree wrote: 13 Jul 2021, 08:23 Is Martínez niet flink geblesseerd of net terug van een flinke blessure? Heb hem hier ook al eens geopperd en volgens mij kwam dat toen naar voren.
In 2020 had hij idd zijn kruisband gescheurd. Sindsdien heeft hij weer 11 wedstrijden gespeeld met 2 goals (nog niet zijn moyenne wat hij had :mrgreen: staat bij Atlanta op 92 goals uit 114 wedstrijden).
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Is in Amerika een geweldenaar. Maar dat biedt geen garanties. Roepen dat het een betere optie is dan Luuk de Jong - notabene iemand die de EL gewonnen heeft! - is wat mij betreft ridicuul. Het gras is niet altijd groener bij de buren.
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ykhim wrote: 13 Jul 2021, 08:29 Is in Amerika een geweldenaar. Maar dat biedt geen garanties. Roepen dat het een betere optie is dan Luuk de Jong - notabene iemand die de EL gewonnen heeft! - is wat mij betreft ridicuul. Het gras is niet altijd groener bij de buren.
Wie zegt dat? :mrgreen: De Jong is idd meer garantie, Martinez wel hele andere type speler natuurlijk, beetje als Malen, razendsnel.
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik sorteer alvast voor op het onvermijdelijke :mrgreen:

Ik zou bij een vertrek van Malen altijd gaan voor een ander toptalent. En daarnaast Luuk de Jong. Dan heb je met ook Zahavi en Madueke genoeg opties voorin, en dan tel ik Vertessen en Fofana nog niet mee.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ykhim wrote: 13 Jul 2021, 08:45 Ik sorteer alvast voor op het onvermijdelijke :mrgreen:

Ik zou bij een vertrek van Malen altijd gaan voor een ander toptalent. En daarnaast Luuk de Jong. Dan heb je met ook Zahavi en Madueke genoeg opties voorin, en dan tel ik Vertessen en Fofana nog niet mee.
[mention]Ykhim[/mention] in mijn zoektocht naar de nieuwe getalenteerde spits kwam ik op David Fofana van Molde FK uit:

https://newsbeezer.com/norwayeng/moldin ... n-youtube/




Ik weet dat de beelden karig zijn maar zo was Molde er ook vroeg bij met Haaland. Kent iemand deze jongen? Ik weet er bar weinig van maar ik zie wel wat mooie dingen. Hij lijkt wel minder ver dan een Folarin Balogun, bijvoorbeeld.

Revolinho
Internationale topspeler
Posts: 4,177
Joined: 09 Oct 2020, 20:16
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Als je zowel Malen als Bruma kwijt raakt, zelfde type spelers met uiteraard wel een verschil in kwaliteit, moet je imo wel zo’n type speler terug halen. Iemand met snelheid en wendbaarheid, nog naast het aantrekken van Luuk. Stel Gakpo of Madueke vallen weer weg, wie heb je dan. Antonisse kun je niet die verantwoordelijkheid geven als bijv. de druk in februari torenhoog is. Je moet gewoon zorgen dat je altijd goede vervangers hebt, dat ging afgelopen seizoen mis en ik riep het al in september. Iedereen was helemaal tevreden met Götze, ik ook, maar ik miste echt nog een extra aanvaller. En toen Gakpo en Madueke in jan/feb afwezig waren, is ook in die transferwindow niemand gehaald. Hele, hele dure gok geweest, want dat gebrek heeft ons o.a. opgebroken vanaf februari.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Onder het mom van heel onbetrouwbare geruchten:



Biedingsoorlog tussen PSV en de Milton Keynes Dons :')
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ardbeg wrote: 13 Jul 2021, 10:47 Onder het mom van heel onbetrouwbare geruchten:



Biedingsoorlog tussen PSV en de Milton Keynes Dons :')
Tip: google de bron uit de tweet :mrgreen:
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Sensation wrote: 13 Jul 2021, 10:53
Ardbeg wrote: 13 Jul 2021, 10:47 Onder het mom van heel onbetrouwbare geruchten:



Biedingsoorlog tussen PSV en de Milton Keynes Dons :')
Tip: google de bron uit de tweet :mrgreen:
Hahaha, ja idd
Op weg naar nr 26
Vedette
Posts: 6,156
Joined: 02 Apr 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Sensation wrote: 13 Jul 2021, 10:53
Ardbeg wrote: 13 Jul 2021, 10:47 Onder het mom van heel onbetrouwbare geruchten:



Biedingsoorlog tussen PSV en de Milton Keynes Dons :')
Tip: google de bron uit de tweet :mrgreen:
Ervaren persoon :)
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler
Posts: 3,440
Joined: 25 Aug 2020, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Zou Vuskovic niks voor PSV zijn? 19 jaar pas, groot en sterk en een van de grotere talenten van Kroatië. Al best wat wedstrijden in de benen. Goedkoper alternatief voor Ahmedhodzic? Feyenoord volgt hem, dus heel duur zal hij niet zijn. Al schat TM zijn waarde op 6.5mln
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Eindhovenvoetbal wrote: 15 Jul 2021, 01:03 Zou Vuskovic niks voor PSV zijn? 19 jaar pas, groot en sterk en een van de grotere talenten van Kroatië. Al best wat wedstrijden in de benen. Goedkoper alternatief voor Ahmedhodzic? Feyenoord volgt hem, dus heel duur zal hij niet zijn. Al schat TM zijn waarde op 6.5mln
Hmm, hij is wel groot maar volgens mij niet echt een killer achterin. Kan mij iig herinneren dat hij vorig jaar behoorlijk slecht scoorde op verdedigende kwaliteiten, weet niet hoe dit afgelopen seizoen was. Wel (weer) een verdediger die ook echt goed is aan de bal.

EDIT: dit verslag doelde ik op; https://totalfootballanalysis.com/playe ... is-tactics
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Als Feyenoord interesse in een speler heeft dan ben ik op voorhand sceptisch.
Post Reply