Transferwindow 2021-2022

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
User avatar
trouwepsvfan
Vedette
Posts: 8,014
Joined: 11 Aug 2019, 14:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ardbeg wrote: 14 Jul 2021, 14:47
trouwepsvfan wrote: 14 Jul 2021, 14:29

Dat zeg ik toch niet? Ik reageer alleen op de wat gezapige het komt allemaal wel goed mentaliteit. Die fout maakten we twee seizoen geleden voorafgaand aan Basel ook mbt de verdediging. Overigens zou je wellicht een risico kunnen nemen met het oog op de Champions Leaque of een lagere prijs accepteren voor Malen bijvoorbeeld. Er zijn dus weldegelijk andere opties dan wat er nu gebeurt.
Dus je mag wel alvast gezapig zorgen gaan maken maar niet gezapig positief zijn? We hebben het niet over twee jaar geleden maar over dit jaar. Tot zover is er nul indicatie dat PSV niet doorpakt want dat hebben ze namelijk wel gedaan.
Ik denk dat je best kunt voorsorteren op een vertrek van Malen en ik weet niet of het dan verstandig is om te gaan mierenneuken om 2 miljoen meer of minder. Ik heb eerlijk gezegd liever een redelijk compleet team voor de CL voorronde dan 2 miljoen meer voor Malen, maargoed
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
User avatar
Trixm
Vedette
Posts: 6,536
Joined: 06 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

trouwepsvfan wrote: 14 Jul 2021, 14:52 Met wat er nu staat ga (zonder Malen en Dumfries) de CL niet halen vrees ik. En men vergeet volgens mij ook dat alle voorrondes elkaar in 1 ruk opvolgen. Er is gewoon weinig tijd
Maar er was sowieso weinig tijd, en in een relatief korte periode hebben we een aantal posities versterkt met Propper, Mwene en Ramalho. Daarnaast is van Ginkel ook vastgelegd en kan Drommel ook iets toevoegen. Wat is op dit moment nog mee realistisch?
Saibari is underrated.
User avatar
trouwepsvfan
Vedette
Posts: 8,014
Joined: 11 Aug 2019, 14:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Trixm wrote: 14 Jul 2021, 14:55
trouwepsvfan wrote: 14 Jul 2021, 14:52 Met wat er nu staat ga (zonder Malen en Dumfries) de CL niet halen vrees ik. En men vergeet volgens mij ook dat alle voorrondes elkaar in 1 ruk opvolgen. Er is gewoon weinig tijd
Maar er was sowieso weinig tijd, en in een relatief korte periode hebben we een aantal posities versterkt met Propper, Mwene en Ramalho. Daarnaast is van Ginkel ook vastgelegd en kan Drommel ook iets toevoegen. Wat is op dit moment nog mee realistisch?
Scorend vermogen is al jaren een probleem bij PSV, dus nog los van de verkoop van Malen was het misschien verstandig geweest om daar ook al vroeg op in te zetten. Maargoed sommigen hier zeggen dat dat met van Ginkel al is opgelost. Ik moet nog maar zien of die er 15 gaat maken dit seizoen
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
User avatar
Trixm
Vedette
Posts: 6,536
Joined: 06 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

trouwepsvfan wrote: 14 Jul 2021, 14:57
Trixm wrote: 14 Jul 2021, 14:55

Maar er was sowieso weinig tijd, en in een relatief korte periode hebben we een aantal posities versterkt met Propper, Mwene en Ramalho. Daarnaast is van Ginkel ook vastgelegd en kan Drommel ook iets toevoegen. Wat is op dit moment nog mee realistisch?
Scorend vermogen is al jaren een probleem bij PSV, dus nog los van de verkoop van Malen was het misschien verstandig geweest om daar ook al vroeg op in te zetten. Maargoed sommigen hier zeggen dat dat met van Ginkel al is opgelost. Ik moet nog maar zien of die er 15 gaat maken dit seizoen
Dat is waar, goals worden hier graag opgeteld en de goals van Malen worden dan weggestreept. De andere kant is echter ook waar.

- Met het vertrek van Malen verwacht ik meer goals van Zahavi, die regelmatig werd overgeslagen door Malen
- Meer goals van van Ginkel en Propper
- Meer goals van Gakpo die een jaar verder is
- Meer goals van Madueke die een jaar verder is en basis gaat spelen
- Goals van Vertessen en evt. Een Fofana en Maxi
Saibari is underrated.
User avatar
trouwepsvfan
Vedette
Posts: 8,014
Joined: 11 Aug 2019, 14:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Trixm wrote: 14 Jul 2021, 15:01
trouwepsvfan wrote: 14 Jul 2021, 14:57

Scorend vermogen is al jaren een probleem bij PSV, dus nog los van de verkoop van Malen was het misschien verstandig geweest om daar ook al vroeg op in te zetten. Maargoed sommigen hier zeggen dat dat met van Ginkel al is opgelost. Ik moet nog maar zien of die er 15 gaat maken dit seizoen
Dat is waar, goals worden hier graag opgeteld en de goals van Malen worden dan weggestreept. De andere kant is echter ook waar.

- Met het vertrek van Malen verwacht ik meer goals van Zahavi, die regelmatig werd overgeslagen door Malen
- Meer goals van van Ginkel en Propper
- Meer goals van Gakpo die een jaar verder is
- Meer goals van Madueke die een jaar verder is en basis gaat spelen
- Goals van Vertessen en evt. Een Fofana en Maxi
Je verwacht van een heleboel spelers meer goals. Tot nu toe vind ik dat nog best een aanname, maargoed we gaan het zien
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik ben het wel met TPS eens dat zonder Malen, ondanks jouw rijtje Trixm, je niet voldoende goals hebt over een geheel seizoen.

Maar ik vind het onverantwoord om nu een spits van 10-15 miljoen te halen voordat je Malen hebt verkocht. En om nu een miljoen of 3 a 4 te zakken in vraagprijs schiet ook niet op. Voor 2 duels heb je zat kwaliteit. Een incomplete selectie is ook geen excuus. Niet tegen Gala dat nog veel meer problemen op dit vlak heeft.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
Trixm
Vedette
Posts: 6,536
Joined: 06 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

trouwepsvfan wrote: 14 Jul 2021, 15:09
Trixm wrote: 14 Jul 2021, 15:01

Dat is waar, goals worden hier graag opgeteld en de goals van Malen worden dan weggestreept. De andere kant is echter ook waar.

- Met het vertrek van Malen verwacht ik meer goals van Zahavi, die regelmatig werd overgeslagen door Malen
- Meer goals van van Ginkel en Propper
- Meer goals van Gakpo die een jaar verder is
- Meer goals van Madueke die een jaar verder is en basis gaat spelen
- Goals van Vertessen en evt. Een Fofana en Maxi
Je verwacht van een heleboel spelers meer goals. Tot nu toe vind ik dat nog best een aanname, maargoed we gaan het zien
Nouja dat lijkt me een realistische inschatting, ik neem aan dat de positie van Malen in ieder geval door een andere speler wordt ingenomen, dat maakt mijn aanname al een stuk plausibeler. :)
Saibari is underrated.
OnsPSV
Meervoudig international
Posts: 1,099
Joined: 19 Feb 2021, 08:52
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Goal meldt dat de Japanse Furuhashi toch echt hard op weg is naar PSV. Bronnen vertellen aan het medium dat PSV heeft doorgepakt en hem binnen gaat halen. Zeer benieuwd…
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Haha mooi dit. Rik zegt het een en de ander zegt iets anders. Ik zeg Rik mag alleen dingen bevestigen als PSV het zegt.
TomPSV
Legende
Posts: 14,764
Joined: 04 Aug 2018, 14:33
Send Prediction League reminder to second email adress: No

User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Volgens mij is dit herkauwen van oud nieuws.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
TomPSV
Legende
Posts: 14,764
Joined: 04 Aug 2018, 14:33
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik weet het niet. Geruchten over oud-spelers, of spelers waar PSV al eerder interesse in had kun je meestal wel met een korreltje zout nemen als buitenlandse media daarmee komen. Dit is echter wel een specifieke naam zonder duidelijke link met PSV. Dan zou er toch iets moeten spelen, zou je denken.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Je wordt als club er aan gelinkt omdat we al een Japanner onder contract hebben. Gerucht is dan wat geloofwaardiger. Ben benieuwd.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Een 26 jarige die niet bekend is met de Europese manier van voetballen die wordt gehaald als optie naast Gakpo, Vertessen (die ik oprecht op links wel ok vond) en eventueel Mauro en Madueke, is toch niet zo realistisch.

Wat wel realistisch zou kunnen zijn is dat deze komst in verband staat met het vertrek van Bruma.
HendrikG
Bankzitter
Posts: 243
Joined: 20 Jun 2021, 22:19
Clubvoorkeur: Phillips Sports Vereniging
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Malen akkoord met BVB. Nog geen onderhandelingen tussen de clubs. Die zullen op korte termijn van start gaan. Bron: Sky Sports
Wie te lang een koe in de kont kijkt krijgt een bruine neus
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

11 Sir Tinus wrote: 14 Jul 2021, 18:18 Een 26 jarige die niet bekend is met de Europese manier van voetballen die wordt gehaald als optie naast Gakpo, Vertessen (die ik oprecht op links wel ok vond) en eventueel Mauro en Madueke, is toch niet zo realistisch.

Wat wel realistisch zou kunnen zijn is dat deze komst in verband staat met het vertrek van Bruma.
Dan nog: weer een breedte speler er bij. Op Bruma werd sowieso gerekend. Zou niet weten wat we hiermee moeten. Heeft zelfs amer voor het nationale elftal gespeeld en van wat ik er van zag maakte totaal geen indruk.
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

OnsPSV wrote: 14 Jul 2021, 16:34 Goal meldt dat de Japanse Furuhashi toch echt hard op weg is naar PSV. Bronnen vertellen aan het medium dat PSV heeft doorgepakt en hem binnen gaat halen. Zeer benieuwd…
Kan het me niet voorstellen. Van de beelden die ik gezien heb zie ik geen enkele reden om hem te halen. Daarnaast is meneer al 26 en heeft hij tot die leeftijd in de eigen niet al te hoog aangeschreven competitie gespeeld en heeft hij ook niet bijster veel interlands gespeeld. Bij mij staan dan alle seinen op rood. Dit soort geruchten hoor je 100 keer per transferperiode.
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Als je een goede vervanger haalt voor Malen en stel dat dit Luuk de Jong is, dan heb je echt een veel betere en stabielere as dan vorig jaar.
HendrikG
Bankzitter
Posts: 243
Joined: 20 Jun 2021, 22:19
Clubvoorkeur: Phillips Sports Vereniging
Send Prediction League reminder to second email adress: No

https://www.vi.nl/nieuws/PSV-zet-bruma- ... tegen-paok

Stel je voor dat dit pareltje geblesseerd zou raken..
Wie te lang een koe in de kont kijkt krijgt een bruine neus
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Luuk de Jong en Tzolis. Die laatste was vandaag niet erg goed ofzo, maar je ziet desondanks duidelijk het ruwe talent en de ongelooflijke snelheid van die jongen. Lozano-vibes, zoals ik al vaker zei.
PsvBmg
Vaste waarde in elftal
Posts: 566
Joined: 14 Jul 2021, 21:41
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hopelijk gaan Bruma, sadilek, rigo , luckassen, Malen , dumfries en Thomas nog weg.

Van dat geld Luuk de Jong halen en e3n echte goede CV.
Boscagli is goed tegen rechterrijtje maar voor CL komt hij te kort.

Sangare, van ginkel erg goed vandaag!
User avatar
Trixm
Vedette
Posts: 6,536
Joined: 06 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Lol, Boscagli gaat never nooit niet uit de basis.
Saibari is underrated.
Revolinho
Internationale topspeler
Posts: 4,177
Joined: 09 Oct 2020, 20:16
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Tzolis vond ik niet heul bijzonder ofzo, maar ik weet ook niet hoe fit hij momenteel is. Ze zijn pas 2 weken in training. Enige die me bij PAOK opviel was die Andrija Zivkovic. Leuke speler, goede passing, slim. Kunnen we altijd gebruiken.

Doe maar een type Luuk (of als het echt niet andere kan, Luuk zelf) en Hlozek voor de aanval.
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik zou het niet aandurven om voor Tzolis 10 mln + neer te leggen. Groot talent, maar kan zomaar blijven steken op niveau Sikora.
User avatar
Tomm
Vedette
Posts: 5,270
Joined: 01 Feb 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik zou het vooral niet doen omdat we met gakpo-vertessen-madueke-mo zijn positie(s) al dubbel hebben bezet. Haal maar een echte nummer 9.
Locked