Transferwindow 2021-2022

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik vind Zahavi en prima spits en heeft nu de gehele voorbereiding meegemaakt. Voorin is het weliswaar niet heel breed op dit moment, maar de basis vind ik goed genoeg om vanaf het startpunt van de huidige selectie zorgvuldig te werk te gaan en/of te wachten op kansen die in de laatste weken zich voordoen. Als PSV Luuk de Jong kan krijgen, maar wel moet wachten tot half september vind ik dat het wel waard. Een andere spits moet ook wennen als die over een week of 2 komt. Voor de zijkant zal je meer afhankelijk zijn van een speler als Ihattaren en eventueel Doan. Als daar beweging komt kan je daar nog wat in doen. Uiteindelijk is het afwachten wat er eind augustus gaat gebeuren met de vertrekkende spelers en of je dan nog spelers voor de breedte nodig hebt.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Massimo wrote: 16 Jul 2021, 12:23 Als PSV Luuk de Jong kan krijgen, maar wel moet wachten tot half september vind ik dat het wel waard.
Dan hebben we minimaal 2, maar hopelijk 4 Europese wedstrijden achter de rug. De Johan Fruitschaal en 5 Eredivisieduels waaronder Feyenoord en AZ.

Ik opteer voor de optie om het eerder voor elkaar te hebben als Malen vertrekt. Wat als Zahavi geblesseerd raakt? Kan een hele dure misrekening worden die seizoensbepalend kan zijn.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Als Ramalho geblesseerd raakt hebben we ook geen leider meer voor de defensie. Je zal hier altijd rekening mee moeten houden. Een beetje risico over een kleinere tijdspanne vind ik er bij horen als de basis maar in orde is en je de meeste posities wat invalmogelijkheden hebt. Niet dat je komt te spelen met een Luckassen in de basis. Met de huidige selectie heb ik nu liever iets later een betere speler(s) dan iets eerder een iets mindere speler ondanks de wedstrijden die er de komende 2 maanden gespeeld worden.
Josef Dettelbacher
Legende
Posts: 20,086
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ShovingNE2 wrote: 16 Jul 2021, 12:26
Massimo wrote: 16 Jul 2021, 12:23 Als PSV Luuk de Jong kan krijgen, maar wel moet wachten tot half september vind ik dat het wel waard.
Dan hebben we minimaal 2, maar hopelijk 4 Europese wedstrijden achter de rug. De Johan Fruitschaal en 5 Eredivisieduels waaronder Feyenoord en AZ.

Ik opteer voor de optie om het eerder voor elkaar te hebben als Malen vertrekt. Wat als Zahavi geblesseerd raakt? Kan een hele dure misrekening worden die seizoensbepalend kan zijn.
Ook voor Luuk zelf. Iemand als De Jong wil topscorer van de ED worden, en dan begin je al met 5 wedstrijden achterstand.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Rudie-10
Meervoudig international
Posts: 1,359
Joined: 04 Jul 2019, 13:19
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Luuk de Jong
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Is er eigenlijk iets bekend over de blessure van Luuk?
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Uit onderzoek bleek dat hij schade heeft aan de binnenband van zijn knie en dat hij voorlopig niet in actie kan komen.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
HendrikG
Bankzitter
Posts: 243
Joined: 20 Jun 2021, 22:19
Clubvoorkeur: Phillips Sports Vereniging
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Rudie-10 wrote: 16 Jul 2021, 12:46 Is er eigenlijk iets bekend over de blessure van Luuk?
Ik meen ergens gelezen te hebben dat hij er nog een maand uitligt
Wie te lang een koe in de kont kijkt krijgt een bruine neus
NilisInOranje
Regelmatige invaller
Posts: 317
Joined: 04 Nov 2020, 15:21
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik snap niet zo goed dat je vol op Luuk de Jong in zou zetten, voor mij is hij geen garantie op goals: Ik herinner me nog een seizoen dat hij echt dramatisch was.
Met een Gakpo, Madueke en Götze in je team heb je m.i. ook geen reden je spel volledig op Luuk de Jong af te stemmen, er is immers genoeg creativiteit om andere oplossingen te zoeken. Luuk is een prima gozer, hoor, maar hij is natuurlijk nooit van het niveau van bijvoorbeeld Ruud van Nistelrooy geweest. Van mij zou hij in dit team geen basisplaats krijgen en ik denk niet dat hij als pinch-hitter terug zou willen komen.
TomPSV
Legende
Posts: 14,764
Joined: 04 Aug 2018, 14:33
Send Prediction League reminder to second email adress: No

NilisInOranje wrote: 16 Jul 2021, 13:04 Ik snap niet zo goed dat je vol op Luuk de Jong in zou zetten, voor mij is hij geen garantie op goals: Ik herinner me nog een seizoen dat hij echt dramatisch was.
Met een Gakpo, Madueke en Götze in je team heb je m.i. ook geen reden je spel volledig op Luuk de Jong af te stemmen, er is immers genoeg creativiteit om andere oplossingen te zoeken. Luuk is een prima gozer, hoor, maar hij is natuurlijk nooit van het niveau van bijvoorbeeld Ruud van Nistelrooy geweest. Van mij zou hij in dit team geen basisplaats krijgen en ik denk niet dat hij als pinch-hitter terug zou willen komen.
Hij is beter dan Zahavi, dus heeft natuurlijk een basisplaats. Zo simpel is het.
OnsPSV
Meervoudig international
Posts: 1,099
Joined: 19 Feb 2021, 08:52
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik hoop toch niet dat we wachten tot midden augustus, dan is de revalidatie van de jong klaar, maar dat is wat anders dan wedstrijdfit zijn… geblesseerde spelers kopen lijkt me overigens zoiezo geen goed idee. Doorschakelen lijkt mij de beste optie, maar voel het al aankomen dat ze (helaas) gewoon gaan wachten op de jong.

Stel het loopt vast met de jong of hij komt niet door de keuring heb je nog een weekje voor einde van transferperiode, dan zijn vaak (uitzonderingen daar gelaten) de goede spelers al weg!
RemPSV
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 788
Joined: 04 Nov 2020, 14:36
Send Prediction League reminder to second email adress: No

TomPSV wrote: 16 Jul 2021, 13:06
NilisInOranje wrote: 16 Jul 2021, 13:04 Ik snap niet zo goed dat je vol op Luuk de Jong in zou zetten, voor mij is hij geen garantie op goals: Ik herinner me nog een seizoen dat hij echt dramatisch was.
Met een Gakpo, Madueke en Götze in je team heb je m.i. ook geen reden je spel volledig op Luuk de Jong af te stemmen, er is immers genoeg creativiteit om andere oplossingen te zoeken. Luuk is een prima gozer, hoor, maar hij is natuurlijk nooit van het niveau van bijvoorbeeld Ruud van Nistelrooy geweest. Van mij zou hij in dit team geen basisplaats krijgen en ik denk niet dat hij als pinch-hitter terug zou willen komen.
Hij is beter dan Zahavi, dus heeft natuurlijk een basisplaats. Zo simpel is het.
Natuurlijk is hij beter dan Zahavi, maar ook niet goed genoeg zeker voetballend niet. Daar komt dan nog bij dat je weer een speler haalt zonder restwaarde.
Ik zou persoonlijk echt teleurgesteld zijn als ze hem halen als basisspeler, als pinchhitter zou hij natuurlijk wel heel goed zijn maar dat wil hij natuurlijk niet.
User avatar
Heruone
Lid scoutingsteam
Posts: 8,164
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik denk dat als Malen of Dumfries verkocht wordt het geweld heel snel los gaat barsten. PSV zal achter de schermen sowieso al druk bezig zijn met transfers voor de spitspositie.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Het Kanon
Internationale topspeler
Posts: 3,077
Joined: 22 Apr 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Heruone wrote: 16 Jul 2021, 13:18 Ik denk dat als Malen of Dumfries verkocht wordt het geweld heel snel los gaat barsten. PSV zal achter de schermen sowieso al druk bezig zijn met transfers voor de spitspositie.
Ik denk het ook. Een snelle, behendige spits zou het elftal naar een hoger niveau tillen.

Wat betreft Luuk de Jong, zijn kwaliteiten liggen niet in de hele kleine ruimtes die er ontstaan in het pressingvoetbal van Schmidt. In de beoogde basisoptelling spelen we 4-2-3-1 met twee naar binnen gedraaide flankspelers. De spits moet ruimte kunnen maken en snel kunnen combineren. Het spel is minder gebaseerd op voorzetten vanaf de zijkant van de buitenspelers.
Tijn
Internationale topspeler
Posts: 4,216
Joined: 26 Aug 2017, 14:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Volgens mij had niemand verwacht dat we nog voor het verkopen van Malen en Dumfries al 5 spelers binnen zouden hebben gehaald en ook nog eens tegen amper uitgaven. Wat hebben we eigenlijk uitgegeven sinds begin vorige zomer? Volgens mij heel weinig. Veel spelers zijn transfervrij gekomen ook nog.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Over Ahmedhodzic :
Rosenberg then dwells on the evaluation of the Swedish player's card, which is around 5-7 million euros: "I will not go into detail about these rumors. Anel is an emerging talent with great room for growth. I have read the speculation in the media about Malmö'sdemands, but what I can say is that no price has been set and in any case a price is always negotiable. It depends on the parties involved in the negotiation. If the right offer arrives, the parties will work to ensure that the transfer goes through".

Final chiosa on the bright future that, according to the agent, awaits the boy in a big club:"The interest of the big clubs is always flattering and Anel has shown in Sweden that he can play at the highest level, winning theAllsvenskan with Malmö and being named best defender and best young player in Sweden. He made his debut with the Bosnian national team playing great against Mbappé's France . That's why I say he's ready for the next pass. We are looking for a good club that has a project for Anel. A club where he can grow. He is already a great footballer and has a bright future."
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Bamzaaier
Talent
Posts: 85
Joined: 10 Jul 2021, 15:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Het Kanon wrote: 16 Jul 2021, 13:26
Heruone wrote: 16 Jul 2021, 13:18 Ik denk dat als Malen of Dumfries verkocht wordt het geweld heel snel los gaat barsten. PSV zal achter de schermen sowieso al druk bezig zijn met transfers voor de spitspositie.
Ik denk het ook. Een snelle, behendige spits zou het elftal naar een hoger niveau tillen.

Wat betreft Luuk de Jong, zijn kwaliteiten liggen niet in de hele kleine ruimtes die er ontstaan in het pressingvoetbal van Schmidt. In de beoogde basisoptelling spelen we 4-2-3-1 met twee naar binnen gedraaide flankspelers. De spits moet ruimte kunnen maken en snel kunnen combineren. Het spel is minder gebaseerd op voorzetten vanaf de zijkant van de buitenspelers.
We spelen echter wel met backs die er overheen komen. Dat is een extra wapen. Luuk kan ook zo een aantal verdedigers met zich meetrekken om ruimte te maken voor de buitenspelers.

Ik zie het wel zitten.
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ShovingNE2 wrote: 16 Jul 2021, 13:28 Over Ahmedhodzic :
Rosenberg then dwells on the evaluation of the Swedish player's card, which is around 5-7 million euros: "I will not go into detail about these rumors. Anel is an emerging talent with great room for growth. I have read the speculation in the media about Malmö'sdemands, but what I can say is that no price has been set and in any case a price is always negotiable. It depends on the parties involved in the negotiation. If the right offer arrives, the parties will work to ensure that the transfer goes through".

Final chiosa on the bright future that, according to the agent, awaits the boy in a big club:"The interest of the big clubs is always flattering and Anel has shown in Sweden that he can play at the highest level, winning theAllsvenskan with Malmö and being named best defender and best young player in Sweden. He made his debut with the Bosnian national team playing great against Mbappé's France . That's why I say he's ready for the next pass. We are looking for a good club that has a project for Anel. A club where he can grow. He is already a great footballer and has a bright future."
Klinkt alsof ie niet direct naar een echte Europese topclub wil (zoals Ajax bijvoorbeeld), maar de geleidelijke weg naar boven. Klinkt dan weer positief voor PSV. Nu nog hopen dat PSV ook echt geïnteresseerd is in zijn diensten door een aanbod te doen. [mention]Struviet[/mention] gaf dat een tijdje terug wel aan, maar verder niets meer over gehoord.


Edit: quote toegevoegd.
Last edited by Hatseflats on 16 Jul 2021, 13:35, edited 1 time in total.
User avatar
Heruone
Lid scoutingsteam
Posts: 8,164
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ShovingNE2 wrote: 16 Jul 2021, 13:28 Over Ahmedhodzic :
Rosenberg then dwells on the evaluation of the Swedish player's card, which is around 5-7 million euros: "I will not go into detail about these rumors. Anel is an emerging talent with great room for growth. I have read the speculation in the media about Malmö'sdemands, but what I can say is that no price has been set and in any case a price is always negotiable. It depends on the parties involved in the negotiation. If the right offer arrives, the parties will work to ensure that the transfer goes through".

Final chiosa on the bright future that, according to the agent, awaits the boy in a big club:"The interest of the big clubs is always flattering and Anel has shown in Sweden that he can play at the highest level, winning theAllsvenskan with Malmö and being named best defender and best young player in Sweden. He made his debut with the Bosnian national team playing great against Mbappé's France . That's why I say he's ready for the next pass. We are looking for a good club that has a project for Anel. A club where he can grow. He is already a great footballer and has a bright future."
Zou Ahmedhodzic niet afhankelijk zijn van wat er met Obispo gaat gebeuren? Beide zelfde profiel, zelfde punt qua ontwikkeling.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik denk dat Ahmedhodzic verder is, maar dat bekijk ik puur op zijn wedstrijdstatistieken. Wellicht heb je gelijk. Maar kan zijn dat Obispo verkocht wordt: die wil niet bijtekeken.

Napoli zou overigens 4,5 miljoen hebben geboden.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Het Kanon
Internationale topspeler
Posts: 3,077
Joined: 22 Apr 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Bamzaaier wrote: 16 Jul 2021, 13:33
Het Kanon wrote: 16 Jul 2021, 13:26 Ik denk het ook. Een snelle, behendige spits zou het elftal naar een hoger niveau tillen.

Wat betreft Luuk de Jong, zijn kwaliteiten liggen niet in de hele kleine ruimtes die er ontstaan in het pressingvoetbal van Schmidt. In de beoogde basisoptelling spelen we 4-2-3-1 met twee naar binnen gedraaide flankspelers. De spits moet ruimte kunnen maken en snel kunnen combineren. Het spel is minder gebaseerd op voorzetten vanaf de zijkant van de buitenspelers.
We spelen echter wel met backs die er overheen komen. Dat is een extra wapen. Luuk kan ook zo een aantal verdedigers met zich meetrekken om ruimte te maken voor de buitenspelers.

Ik zie het wel zitten.
Als het drie aanvallende middenvelders worden, dan staan de twee buitenste spelers breder. Ik denk dat de backs dan minder vaak naar voren gaan, aangezien de ruimte kleiner is.
OnsPSV
Meervoudig international
Posts: 1,099
Joined: 19 Feb 2021, 08:52
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Mexicaanse media melden dat PSV Cesar Montes toch echt wil inhuren met optie tot koop die richting de 10 miljoen zou zijn. Erg fan van hem overigens!
Jwoeloe
Moderator
Posts: 4,784
Joined: 26 Aug 2017, 17:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

En die baseren zich klaarblijkelijk op de nieuwe Mike Schoenmakers, zover ik op Twitter zie. Geloof er niks van.
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

nilssonH wrote: 16 Jul 2021, 12:14 Furuhashi gaat overigens naar Celtic. Dat gerucht kan weer van tafel.

Mooi zo.
OnsPSV
Meervoudig international
Posts: 1,099
Joined: 19 Feb 2021, 08:52
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Toch wel bizar dat er gerenommeerde journalisten hun informatie van Twitter plukken zonder context dan. Axel Solis post overigens net dat hij het nieuws heeft bevestigd. Niet te vertrouwen dus die Mexicaanse media, net de Turkse media zeg!
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

TomPSV wrote: 16 Jul 2021, 13:06
NilisInOranje wrote: 16 Jul 2021, 13:04 Ik snap niet zo goed dat je vol op Luuk de Jong in zou zetten, voor mij is hij geen garantie op goals: Ik herinner me nog een seizoen dat hij echt dramatisch was.
Met een Gakpo, Madueke en Götze in je team heb je m.i. ook geen reden je spel volledig op Luuk de Jong af te stemmen, er is immers genoeg creativiteit om andere oplossingen te zoeken. Luuk is een prima gozer, hoor, maar hij is natuurlijk nooit van het niveau van bijvoorbeeld Ruud van Nistelrooy geweest. Van mij zou hij in dit team geen basisplaats krijgen en ik denk niet dat hij als pinch-hitter terug zou willen komen.
Hij is beter dan Zahavi, dus heeft natuurlijk een basisplaats. Zo simpel is het.
Beter dan Zahavi vind ik geen argument. Ik vind Pavlidis ook beter als Zahavi. Ik vind ook dat je moet mikken op een ander type dan Luuk. Een spits met snelheid, goede looplijnen, neusje voor de goal en goed in de combinatie met idd Madueke, Gotze en Gakpo.
Locked