Maximiliano Romero

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Post Reply
Op weg naar nr 26
Vedette
Posts: 6,156
Joined: 02 Apr 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik ook, hoop is uitgestelde teleurstelling maar inderdaad, het zou tocg wat zijn als we hem aan de praat kregen en hij blijft heel. Marco is ons voorbeeld :)
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Tjah, ik zou niet weten waar je op moet hopen. Tenzij er 6 geblesseerd zijn gaat Romero hier toch geen minuut maken. Beter is ie fit voor augustus deadline en dan kan hij nog verhuurd worden en ergens spelen.

Mij apart een club als Twente of Fortuna.
koetje
Legende
Posts: 11,072
Joined: 25 Aug 2017, 07:40
Send Prediction League reminder to second email adress: No

11 Sir Tinus wrote: 16 Jul 2021, 17:00 Tjah, ik zou niet weten waar je op moet hopen. Tenzij er 6 geblesseerd zijn gaat Romero hier toch geen minuut maken. Beter is ie fit voor augustus deadline en dan kan hij nog verhuurd worden en ergens spelen.

Mij apart een club als Twente of Fortuna.
We hebben met Zahavi maar een echte spits. Vertessen en Madueke richten zich op de buitenkanten. Liggen best kansen voor hem als echte nummer negen.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Er komt sowieso nog een Malen of vervanger bij en ik denk dat Vertessen en Madueke als spits ook wel kan werken, zeker omdat we 10 halftienen hebben.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Nog een Malen? Z'n broer? Bronyell
User avatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
Posts: 4,675
Joined: 26 Aug 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Yell yell yell met Bronyell komen we er wel.
User avatar
Magnus
Meervoudig international
Posts: 1,076
Joined: 10 Nov 2020, 10:55
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Bronyell bronyell bronyell, we komen er wel.
User avatar
PSV-DTC
International
Posts: 869
Joined: 13 Mar 2021, 14:48
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ardbeg wrote: 16 Jul 2021, 18:30 Nog een Malen? Z'n broer? Bronyell
Dit klinkt meer als de liefdes baby van Donyell en Brobbey :bleh:
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17,021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Wat zou dat een prachtig verhaal zijn als hij nu alsnog een superspits voor ons wordt…
FritskePhilips
Nationale topspeler
Posts: 2,090
Joined: 11 Jul 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik sluit het niet uit. Kan erg genieten van zijn afronding. Zijn speelstijl doet me denken aan Adriano Leite Ribeiro, oud spits van o.a. inter; no nonsense, onorthodox en weinig flegmatiek. Gewoon ballen het net in, het liefste door het net heen rammend! Kamikazespits :steam:
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
Send Prediction League reminder to second email adress: No

FritskePhilips wrote: 17 Jul 2021, 10:35 Ik sluit het niet uit. Kan erg genieten van zijn afronding. Zijn speelstijl doet me denken aan Adriano Leite Ribeiro, oud spits van o.a. inter; no nonsense, onorthodox en weinig flegmatiek. Gewoon ballen het net in, het liefste door het net heen rammend! Kamikazespits :steam:
En dat weet je allemaal op basis van die ene goal tegen Emmen in de 35 minuten die hij voor ons heeft gespeeld in 3,5 jaar?
FritskePhilips
Nationale topspeler
Posts: 2,090
Joined: 11 Jul 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ruuddevil wrote: 17 Jul 2021, 10:41 En dat weet je allemaal op basis van die ene goal tegen Emmen in de 35 minuten die hij voor ons heeft gespeeld in 3,5 jaar?
Heb jij daar langer voor nodig dan? ;)

Nee, heb het geluk gehad dat ik hem op meerdere trainingen aan het werk heb mogen zien.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Kunnen we ophouden met doen alsof Romero nog gaat slagen?
Tovast
Nationale topspeler
Posts: 2,031
Joined: 11 Mar 2020, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Kun jij dat volledig uitsluiten dan?
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17,021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ardbeg wrote: 17 Jul 2021, 10:51 Kunnen we ophouden met doen alsof Romero nog gaat slagen?
Kun jij ophouden met zeggen wat wij moeten vinden en denken?
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Thijs85 wrote: 17 Jul 2021, 11:46
Ardbeg wrote: 17 Jul 2021, 10:51 Kunnen we ophouden met doen alsof Romero nog gaat slagen?
Kun jij ophouden met zeggen wat wij moeten vinden en denken?

Stel je niet zo aan. Je hebt er zelf ook een handje van. Ik heb het over het feit dat de kans dat Romero terug op niveau komt zowat nihil is.
Tovast wrote: 17 Jul 2021, 10:55 Kun jij dat volledig uitsluiten dan?
Nee, dat kan niemand maar dat is ook geen valide punt
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Romero is nog altijd speler van PSV, zolang hij dat is support ik hem en hoop ik van harte dat hij blessureleed achter zich kan laten. Als dat zo is, en hij kan weer zijn oude niveau krijgen ga ik springen op de bank.
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17,021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ach mannetje. Je hebt een paar maanden je echt beter laten zien, maar je bent nu alweer een tijdje overal aan het reageren en vaak op zo’n onzinnige manier als hier. Misschien is het weer eens tijd voor een momentje van bezinning. ;)
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Zeg, doe eens lief, heren.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Thijs85 wrote: 17 Jul 2021, 11:54 Ach mannetje. Je hebt een paar maanden je echt beter laten zien, maar je bent nu alweer een tijdje overal aan het reageren en vaak op zo’n onzinnige manier als hier. Misschien is het weer eens tijd voor een momentje van bezinning. ;)
En door denigrerende dingen te schrijven als "mannetje" en het gutmenschgeweten van het forum uit te hangen met dit soort belerende en hautaine gedrag doe jij het beter, zeker? Iets met pot en ketel/hypocrisie, maar goed. Als je zo overgevoelig wil reageren, your call. Ik ga er verder niet meer op in. Verder niets tegen je.

[mention]Ykhim[/mention] heeft gelijk. Ik zet jou op negeer en jij kan dat bij mij doen. Hoeven we niet aan elkaar te ergeren 🍻!

On topic: Erg fan van het idee van Romero maar de kans dat hij dermate revalideert dat hij op niveau komt lijkt me erg klein. Eeuwig zonde, ik wens hem immers het beste.
Last edited by Ardbeg on 17 Jul 2021, 11:59, edited 1 time in total.
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Jij ook lief doen, Ardbeg. Anders blaas ik zo op het fluitje en dan krijgen jullie allebei geel.
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17,021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ykhim wrote: 17 Jul 2021, 11:57 Zeg, doe eens lief, heren.
Altijd, schatje. :heart:
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Yep, excuses!
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler
Posts: 3,440
Joined: 25 Aug 2020, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Bij voorbaat ervan uitgaan dat die man niks meer kan is erg zuur en een beetje jammer. Hij oogt topfit lees ik bij de watchers, zat er een jaar geleden heel dicht tegenaan en was zelfs basisspeler op een cruciaal moment. Het zal gigantisch zwaar worden om weer aan te sluiten en voor de winterstop verwacht ik op wellicht een invalbeurtje weinig, maar pakweg Van Ginkel lag er nog veel langer uit en was eind vorig seizoen toch weer goud waard en is dit seizoen gewoon weer basisspeler vooralsnog. Ik ga dus niet mee in die zure negativiteit en laat me graag verrassen. Ja, het wordt lastig, maar nee, het is niet onmogelijk.
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Eindhovenvoetbal wrote: 17 Jul 2021, 12:00 Bij voorbaat ervan uitgaan dat die man niks meer kan is erg zuur en een beetje jammer. Hij oogt topfit lees ik bij de watchers, zat er een jaar geleden heel dicht tegenaan en was zelfs basisspeler op een cruciaal moment. Het zal gigantisch zwaar worden om weer aan te sluiten en voor de winterstop verwacht ik op wellicht een invalbeurtje weinig, maar pakweg Van Ginkel lag er nog veel langer uit en was eind vorig seizoen toch weer goud waard en is dit seizoen gewoon weer basisspeler vooralsnog. Ik ga dus niet mee in die zure negativiteit en laat me graag verrassen. Ja, het wordt lastig, maar nee, het is niet onmogelijk.
Ik denk dat het daar niet per se mee te maken heeft, een koe kan nog zien dat als Romero fit is hij ook direct een enorm gevaarlijke spits is die heel goed in voetballen. Het zit hem vooral in het grote risico dat hij natuurlijk wéér geblesseerd raakt, maar ik wil daar gewoon niet aan denken dus daarom hoop ik dat alles goed blijft gaan en weet zeker dat áls alles goed gaat hij een waanzinnige spits is.
Post Reply