Maximiliano Romero

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Post Reply
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Eindhovenvoetbal wrote: 17 Jul 2021, 12:00 Bij voorbaat ervan uitgaan dat die man niks meer kan is erg zuur en een beetje jammer. Hij oogt topfit lees ik bij de watchers, zat er een jaar geleden heel dicht tegenaan en was zelfs basisspeler op een cruciaal moment. Het zal gigantisch zwaar worden om weer aan te sluiten en voor de winterstop verwacht ik op wellicht een invalbeurtje weinig, maar pakweg Van Ginkel lag er nog veel langer uit en was eind vorig seizoen toch weer goud waard en is dit seizoen gewoon weer basisspeler vooralsnog. Ik ga dus niet mee in die zure negativiteit en laat me graag verrassen. Ja, het wordt lastig, maar nee, het is niet onmogelijk.
Ik wil niets liever dat hij slaagt, want ik vind het echt een topgast. Ik ben er gewoon bang voor.
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler
Posts: 3,440
Joined: 25 Aug 2020, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ardbeg wrote: 17 Jul 2021, 12:04
Eindhovenvoetbal wrote: 17 Jul 2021, 12:00 Bij voorbaat ervan uitgaan dat die man niks meer kan is erg zuur en een beetje jammer. Hij oogt topfit lees ik bij de watchers, zat er een jaar geleden heel dicht tegenaan en was zelfs basisspeler op een cruciaal moment. Het zal gigantisch zwaar worden om weer aan te sluiten en voor de winterstop verwacht ik op wellicht een invalbeurtje weinig, maar pakweg Van Ginkel lag er nog veel langer uit en was eind vorig seizoen toch weer goud waard en is dit seizoen gewoon weer basisspeler vooralsnog. Ik ga dus niet mee in die zure negativiteit en laat me graag verrassen. Ja, het wordt lastig, maar nee, het is niet onmogelijk.
Ik wil niets liever dat hij slaagt, want ik vind het echt een topgast. Ik ben er gewoon bang voor.
Ik ook hoor, daar niet van. Maar ik geef hem heel graag de kans en wil met de Van Ginkel-vergelijking alleen maar aangeven dat het soms dus wel kan.
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik denk dat scepsis gepast is als je praat over iemand die ernstige beschadiging aan beide (!) knieën heeft opgelopen. Op topsport maken details het verschil en ik vraag me ook af of hij nog dezelfde explosiviteit, snelheid en kracht heeft, want dat is voor een aanzienlijk deel het pakket aan kwaliteit dat hem een toptalent maakte.

Ik denk dat hoop mooi is, maar ook naïef. En verwachtingen zou ik er al helemaal niet bij hebben. Dat iedereen hem een sensationele doorbraak gunt lijkt me duidelijk. Tot die groep behoor ik ook. Realistisch is het echter niet.
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17,021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ykhim wrote: 17 Jul 2021, 12:10 Ik denk dat scepsis gepast is als je praat over iemand die ernstige beschadiging aan beide (!) knieën heeft opgelopen. Op topsport maken details het verschil en ik vraag me ook af of hij nog dezelfde explosiviteit, snelheid en kracht heeft, want dat is voor een aanzienlijk deel het pakket aan kwaliteit dat hem een toptalent maakte.

Ik denk dat hoop mooi is, maar ook naïef. En verwachtingen zou ik er al helemaal niet bij hebben. Dat iedereen hem een sensationele doorbraak gunt lijkt me duidelijk. Tot die groep behoor ik ook. Realistisch is het echter niet.
Ik geloof niet dat iemand het hiermee oneens is. Op het stukje na dat hoop naïef is. Maar verwachtingen hebben we allemaal niet, hoop soms wel. Ik heb hoop bij Romero en bij Mo, die om heel verschillende redenen een seizoen ingaan die hun carrière kan redden of definitief de verdoemenis in kan helpen. Bij beide verwacht ik niks en hoop ik veel. ;)
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik vind hoop wel degelijk naïef als er zo weinig concrete aanleiding is om te denken dat die hoop realiteit wordt. Wees vooral hoopvol als je dat graag wil hè, maar ik denk dat je jezelf voor de gek houdt. Maar goed, jezelf voor de gek houden is dan ook wel jouw handelsmerk :mrgreen:
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17,021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ykhim wrote: 17 Jul 2021, 12:17 Ik vind hoop wel degelijk naïef als er zo weinig concrete aanleiding is om te denken dat die hoop realiteit wordt. Wees vooral hoopvol als je dat graag wil hè, maar ik denk dat je jezelf voor de gek houdt. Maar goed, jezelf voor de gek houden is dan ook wel jouw handelsmerk :mrgreen:
Haha, je hebt een punt. Ik hoop namelijk ook nog steeds op een speler, die na jouw suggestie komt en succesvol wordt. :fun:
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Vond je Lozano zo slecht, ja?
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Je kunt overigens topfit zijn en niet (meer) geschikt zijn voor topsport. Udinese ging ook niet voor niets door.
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17,021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ykhim wrote: 17 Jul 2021, 12:26 Vond je Lozano zo slecht, ja?
Ehhh… had jij die opgemerkt? In dat geval was het zo overduidelijk dat zelfs jij het kon zien. Beetje als Romario of Ronaldo ontdekken, dat zag iedereen wel.
User avatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
Posts: 32,083
Joined: 27 Aug 2017, 23:16
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Eindhovenvoetbal wrote: 17 Jul 2021, 12:00Bij voorbaat ervan uitgaan dat die man niks meer kan is erg zuur en een beetje jammer.
Zes jaar vrijwel aaneengesloten blessureleed, dus zes jaar revalideren en steeds bijna direct weer terugvallen, dan kun je volgens mij niet meer spreken over 'bij voorbaat'. Niet bepaald te vergelijken met Marco's situatie zou ik ook zeggen....
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ziege maar ook zagge wrote: 17 Jul 2021, 12:43
Eindhovenvoetbal wrote: 17 Jul 2021, 12:00Bij voorbaat ervan uitgaan dat die man niks meer kan is erg zuur en een beetje jammer.
Zes jaar vrijwel aaneengesloten blessureleed, dus zes jaar revalideren en steeds bijna direct weer terugvallen, dan kun je volgens mij niet meer spreken over 'bij voorbaat'. Niet bepaald te vergelijken met Marco's situatie zou ik ook zeggen....
Wel je feiten op orde hebben. ;) :mrgreen: Z’n eerste blessure is niet eens 4 jaar geleden dus je kan niet 6 jaar aaneengesloten zeggen. Daarnaast is dit z’n tweede grote blessure, helaas alleen twee mogelijk carrière bepalende blessures. Aaneengesloten is het ook absoluut niet, alleen de blessurevrije periodes zijn ook niet bepaald lang.

Anyway, wordt een beetje een hatelijke discussie tussen hoop en verwachting. Ik denk dat iedereen hier dezelfde hoop heeft en iedereen dezelfde realiteit. Bij de een voert de realiteit de boventoon, bij de ander de hoop. Niks mis mee toch? Laten we even van de aanvallende ondertoon afgaan met z’n allen, anders gaat [mention]Ykhim[/mention] Mark Rutte stijl een paginagrote brief schrijven ‘doe eens lief’
User avatar
psvgouda
Vedette
Posts: 9,682
Joined: 13 Apr 2021, 18:07
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Eh nee, dat liever niet😳 ‘Romero als de ultieme come back kid: hij gaat het h e l e m a a l maken!’. Beter?
User avatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
Posts: 32,083
Joined: 27 Aug 2017, 23:16
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Sensation wrote: 17 Jul 2021, 12:58Wel je feiten op orde hebben. ;) :mrgreen: Z’n eerste blessure is niet eens 4 jaar geleden dus je kan niet 6 jaar aaneengesloten zeggen.
Denk je? Volgens mij dateert zijn horrorblessure van 2015. Dat was het moment dat Arsenal hem als groot talent zag en 'm bijna overgenomen had, tot dat gebeurde... toen was het over.

Zie bijv:
https://www.eurosport.co.uk/football/pr ... tory.shtml

Tip: staat niet in de databases want was toen nog jeugdspeler.

Ik vraag me af of het in de geschiedenis van de sport überhaupt ooit gebeurd is dat iemand no zoveel blessureleed, met zo weinig speeltijd tussendoor, nog serieus ging voetballen.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ziege maar ook zagge wrote: 17 Jul 2021, 13:15
Sensation wrote: 17 Jul 2021, 12:58Wel je feiten op orde hebben. ;) :mrgreen: Z’n eerste blessure is niet eens 4 jaar geleden dus je kan niet 6 jaar aaneengesloten zeggen.
Denk je? Volgens mij dateert zijn horrorblessure van 2015. Dat was het moment dat Arsenal hem als groot talent zag en 'm bijna overgenomen had, tot dat gebeurde... toen was het over.

Zie bijv:
https://www.eurosport.co.uk/football/pr ... tory.shtml

Tip: staat niet in de databases want was toen nog jeugdspeler.

Ik vraag me af of het in de geschiedenis van de sport überhaupt ooit gebeurd is dat iemand no zoveel blessureleed, met zo weinig speeltijd tussendoor, nog serieus ging voetballen.
Oh ik had het niet tegen jou, die eerste zin over feiten op orde hebben mompelde ik in mezelf :mrgreen: mea culpa
User avatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
Posts: 32,083
Joined: 27 Aug 2017, 23:16
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf
Send Prediction League reminder to second email adress: No

:grin:
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Oh no not again.
User avatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
Posts: 32,083
Joined: 27 Aug 2017, 23:16
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Raw85
Meervoudig international
Posts: 1,149
Joined: 04 Nov 2020, 14:40
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Doet hij al weer mee met de groepstraining eigenlijk?
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Verwachting is nu dat hij zo ongeveer na de interlandperiode weer volledig gaat aansluiten. In elk geval voor oktober dus. Dan zullen we hem wel vaker gaan zien, denk ik. Geen club die daar zijn vingers aan gaat branden.
Last edited by Ykhim on 15 Aug 2021, 17:32, edited 1 time in total.
Manolev25
Meervoudig international
Posts: 1,494
Joined: 11 Sep 2019, 00:00
Clubvoorkeur: PSV und der BVB
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Raw85 wrote: 15 Aug 2021, 17:22 Doet hij al weer mee met de groepstraining eigenlijk?
Zag hem laatst wel op een filmpje meedoen aan de rondo. Verwachting is dat hij over een aantal weken wedstrijd fit is dus verwacht wel dat hij bijna alles mee doet al
Raw85
Meervoudig international
Posts: 1,149
Joined: 04 Nov 2020, 14:40
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik ben dan wel benieuwd wat het plan is van JdJ. Hij lijkt, afgaand op de berichten en in mijn ogen terecht, nog wel op zoek te zijn naar een spits. Hoewel Fofana er aan lijkt te komen is Zahavi namelijk vooralsnog de enige spits waar je een heel seizoen op kunt vertrouwen. Ik denk dat het voor Romero belangrijk is om weer minuten te gaan maken. Een verkoop zal er niet in zitten. Wat mij betreft verhuren we hem voor 0% van z’n salaris aan een GAE, RKC, NEC, zoiets, met daarbij uiteraard de mogelijkheid om hem terug te halen als hij het goed doet.
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17,021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Leuk dat er weer wat zicht is op hem. Hoop op een miraculeus herstel.
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Nu hopen dat hij langer dan 20 minuten fit blijft.
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Als hij al vertrekt, dan pas in de winterstop schat ik in. Hoop wel dat hij minuten krijgt mits fit. Ergens nog steeds zeer benieuwd naar onze mystery man.
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Als ie fit is niet opstellen hoor. Kunnen we weer een jaar revalidatie betalen.
Post Reply