Transferwindow 2021-2022

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
FritskePhilips
Nationale topspeler
Posts: 2,090
Joined: 11 Jul 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Boner for Bony
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Bony was idd een topspits maar na Vitesse nergens meer geslaagd..
OnsPSV
Meervoudig international
Posts: 1,099
Joined: 19 Feb 2021, 08:52
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Sensation wrote: 17 Jul 2021, 16:55 Dus we zoeken een Luuk-A-like, namedropping: Arthur Cabral van Basel. 23 jarige Braziliaan, 1.86m, harde werker, ijzersterk aan de bal, neus voor de goal en kopsterk. Als aanspeelpunt door de lucht is Luuk natuurlijk een fenomeen, elke lange bal op hem beland op t koppie. Dat heeft Arthur Cabral minder. Daartegenover staat dat je wel een Braziliaan ervoor terugkrijgt, Cabral is beter met het voetenwerk; in de kleine ruimte balvaster dan Luuk en heeft ook een passeeractie (nee het is geen dribbelaar maar kan wel prima zijn tegenstander kort uitspelen om ruimte te creëren voor zichzelf).
Deze speler zit 1 jaar bij basel, lijkt me beetje onrealistisch dat hij nu al vertrekt, en anders voor een te hoog giga bedrag.
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Vind Arthur Cabral een prima optie. Een echte spits. Legt ze er makkelijk in. Fysiek sterk maar meer voetballer dan Luuk. Zal rond de tien miljoen kosten verwacht ik.
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler
Posts: 3,440
Joined: 25 Aug 2020, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Joenepsv wrote: 17 Jul 2021, 18:39 Vind Arthur Cabral een prima optie. Een echte spits. Legt ze er makkelijk in. Fysiek sterk maar meer voetballer dan Luuk. Zal rond de tien miljoen kosten verwacht ik.
Ik denk een stuk duurder, een van de duurste aankopen uit de clubhistorie en daarna een uitstekend debuutseizoen. 15-20
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Eindhovenvoetbal wrote: 17 Jul 2021, 18:47
Joenepsv wrote: 17 Jul 2021, 18:39 Vind Arthur Cabral een prima optie. Een echte spits. Legt ze er makkelijk in. Fysiek sterk maar meer voetballer dan Luuk. Zal rond de tien miljoen kosten verwacht ik.
Ik denk een stuk duurder, een van de duurste aankopen uit de clubhistorie en daarna een uitstekend debuutseizoen. 15-20
OnsPSV wrote: 17 Jul 2021, 18:29
Deze speler zit 1 jaar bij basel, lijkt me beetje onrealistisch dat hij nu al vertrekt, en anders voor een te hoog giga bedrag.


Een maandje geleden was Nice geïnteresseerd en boden, volgens de verhalen, 9mil waarna Basel 12mil verlangde. 12mil is zeker een te betalen bedrag voor PSV
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler
Posts: 3,440
Joined: 25 Aug 2020, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Sensation wrote: 17 Jul 2021, 18:51
Eindhovenvoetbal wrote: 17 Jul 2021, 18:47

Ik denk een stuk duurder, een van de duurste aankopen uit de clubhistorie en daarna een uitstekend debuutseizoen. 15-20
Een maandje geleden was Nice geïnteresseerd en boden, volgens de verhalen, 9mil waarna Basel 12mil verlangde. 12mil is zeker een te betalen bedrag voor PSV
Dat zou te doen moeten zijn voor een nieuwe spits ja, denk dat daar na vertrek Dumfries en Malen zeker 15 voor beschikbaar is. Maar of dit soort verhalen kloppen is altijd een tweede he. Nattevingerwerk van dat soort media vaak.
OnsPSV
Meervoudig international
Posts: 1,099
Joined: 19 Feb 2021, 08:52
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Vindt deze Arthur Cabral wel echt als een beest in de lucht overkomen zeg. Speelt basel eigenlijk vast champions league of moeten die zich ook nog kwalificeren? Wat ik al eerder aangaf, een speler halen waarvan iedereen het eigenlijk niet voor mogelijk hield is wel wat we nodig hebben. Wel echt dodelijk voor de goal als ik zo de beelden zie.

Edit: zie net dat Basel in de Voorronde van de Conference League zit. Voor Arthur Cabral wel degelijk een stap omhoog naar PSV, zeker als PSV overleefd tegen Galatasaray!
Last edited by OnsPSV on 17 Jul 2021, 19:24, edited 1 time in total.
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
Send Prediction League reminder to second email adress: No

OnsPSV wrote: 17 Jul 2021, 19:19 Vindt deze Arthur Cabral wel echt als een beest in de lucht overkomen zeg. Speelt basel eigenlijk vast champions league of moeten die zich ook nog kwalificeren? Wat ik al eerder aangaf, een speler halen waarvan iedereen het eigenlijk niet voor mogelijk hield is wel wat we nodig hebben. Wel echt dodelijk voor de goal als ik zo de beelden zie.
Als ik dit mag geloven speelt Basel kwalificatie voor de Conference League.. https://en.m.wikipedia.org/wiki/2021–22_FC_Basel_season
nilssonH
Moderator
Posts: 11,043
Joined: 18 May 2018, 15:15
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Spelen ECL voorronde. Basel is inmiddels behoorlijk afgegleden, en hebben tegenwoordig interesse in spelers als Woutah Burgah. Die kunnen het geld volgens mij prima gebruiken. Ben ook wel gecharmeerd van de beelden van Cabal in ieder geval.
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
Send Prediction League reminder to second email adress: No

nilssonH wrote: 17 Jul 2021, 19:24 Spelen ECL voorronde. Basel is inmiddels behoorlijk afgegleden, en hebben tegenwoordig interesse in spelers als Woutah Burgah. Die kunnen het geld volgens mij prima gebruiken. Ben ook wel gecharmeerd van de beelden van Cabal in ieder geval.
Geen Dick Advocaatje doen, ECL is in dit geval echt Europe Conference League. Ook op de pagina van de Conference League staat Basel tussen de tweede voorronde ploegen : https://en.m.wikipedia.org/wiki/2021–22 ... nce_League

Cabral is er eentje die voor elke bal vecht en altijd tot het uiterste gaat. 1-op-1 een echte killer ook, wat bij Malen nog weleens gemist wordt ;)

nilssonH
Moderator
Posts: 11,043
Joined: 18 May 2018, 15:15
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik bedoelde in dit geval ook de Conference League, al snap ik de verwarring met min of meer dezelfde afkorting :mrgreen:
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Filmpje van Arthur Cabral bekeken. Positief is dat ie met zijn hoofd kan scoren, dat geeft meer variatie en mogelijkheden om tot een goal te komen. Waar ik over twijfel is dat er nogal wat goals eigenlijk niet zo heel goed waren ingeschoten, de keeper zat er nog half aan. Wel interessante speler.
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler
Posts: 3,440
Joined: 25 Aug 2020, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ruuddevil wrote: 17 Jul 2021, 19:43 Filmpje van Arthur Cabral bekeken. Positief is dat ie met zijn hoofd kan scoren, dat geeft meer variatie en mogelijkheden om tot een goal te komen. Waar ik over twijfel is dat er nogal wat goals eigenlijk niet zo heel goed waren ingeschoten, de keeper zat er nog half aan. Wel interessante speler.
Kan ook niet zeggen dat ik er kapot van ben meteen. 12-15 vind ik puur op basis van dit filmpje veel geld voor deze jongen. Maar goed, dat is op basis van 7 minuten.
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
Send Prediction League reminder to second email adress: No

12 mil voor een 23 jarige Braziliaan die een killer is voor de goal, kopsterk, individuele actie heeft, oog heeft voor medespelers (vaak met 1x raken proberen dynamische middenvelders bedienen) en daarnaast keihard werkt met deukzetten en tegen elke bal nog zijn teen probeert te zetten waar andere spelers de bal laten lopen omdat ze denken er niet bij te kunnen. Tsja. Ik zou het wel weten. Is ook echt kapitaal op het veld, staat op de radar van topclubs, moment om toe te slaan is nu.
Asjemenou
Bankzitter
Posts: 276
Joined: 28 Jul 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Zo eentje hebben we al, alleen is die 22, Argentijn en bijna helemaal fit. Go Maxi.
Jwoeloe
Moderator
Posts: 4,784
Joined: 26 Aug 2017, 17:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Asjemenou wrote: 17 Jul 2021, 21:25 Zo eentje hebben we al, alleen is die 22, Argentijn en bijna helemaal fit. Go Maxi.
Met de vraag of hij ooit helemaal fit wordt. Maar prima, dan hebben we het er in het vervolg twee. Ik kan wel blij worden van die beelden van Cabral.
OnsPSV
Meervoudig international
Posts: 1,099
Joined: 19 Feb 2021, 08:52
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Nu meldt Marca Clara ook over de interesse van PSV in Montes en wordt een Journalist met 800k volgers als bron gebruikt. Zou een jochie op een zolderkamer in nl dit nu allemaal verzinnen is het nou nep of niet?
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Voor 12-15 miljoen heb je Hlozek misschien wel. Die zou mijn voorkeur hebben. En dan een 6 jaar lozano contract geven.
Madueke
Legende
Posts: 10,870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No



Moeten we ff onze @barracudo weer eens van stal halen
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Menno1 wrote: 17 Jul 2021, 21:58 Voor 12-15 miljoen heb je Hlozek misschien wel. Die zou mijn voorkeur hebben. En dan een 6 jaar lozano contract geven.
Hlozek is duurder, die gaat richting de 20mil. Er was interesse van Arsenal en toen ging het over 20mil euro, er is nu vooral interesse van West Ham en gaat het over 15mil pond (17.5mil euro). Dus die ga je echt niet voor onder de 15mil oppikken of John moet een gouden pik hebben.

Arthur Cabral is de goedkopere optie, maar Hlozek zou ook mijn voorkeur hebben.
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Montes bij PSV is wel een stiekeme wens van me, maar daar gaan we flink voor moeten betalen, denk ik zo. Rayados zal niet zomaar afwijken van 10 miljoen en dat is flink geld voor 'm.
User avatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
Posts: 4,675
Joined: 26 Aug 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Propper was in het begin ook 10 miljoen, we weten allemaal hoe dat afliep. Met John maak ik me geen zorgen om transfersommen die lult ze allemaal onder de tafel, ook in het Spaans.
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Die bron is volgens mij geen Mike Schoenmaker. Zou het wel onverwacht vinden gezien de reeds beschikbare opties achterin. Guti betrekken als ruilmiddel wellicht?
Asjemenou
Bankzitter
Posts: 276
Joined: 28 Jul 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ykhim wrote: 17 Jul 2021, 22:05 Montes bij PSV is wel een stiekeme wens van me, maar daar gaan we flink voor moeten betalen, denk ik zo. Rayados zal niet zomaar afwijken van 10 miljoen en dat is flink geld voor 'm.
We hebben toch wel iets te ruilen of niet? :lol:
Locked