Transferwindow 2021-2022

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
User avatar
Armada
Internationale topspeler
Posts: 4,804
Joined: 20 Mar 2018, 08:46
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Thijs85 wrote: 18 Jul 2021, 17:30 Ik vind het wel logisch dat de vrouw er ook iets over te zeggen heeft. Salaris zal daar beter of minstens gelijkwaardig zijn. Weer is daar veel beter over het algemeen. Kan me voorstellen dat ze een leuk huisje hebben en als ze het sociaal ook voor elkaar hebben, zul je toch moeten erkennen dat er meer is dan voetbal. De tijden dat het vrouwtje maar meningloos moest volgen, ligt volgens mij wel achter ons.
De tijd dat de vrouw 'het voor het zeggen heeft' laat ik ook graag per direct achter ons. En daar is niets seksistisch aan.
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17,021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Armada wrote: 18 Jul 2021, 17:40
Thijs85 wrote: 18 Jul 2021, 17:30 Ik vind het wel logisch dat de vrouw er ook iets over te zeggen heeft. Salaris zal daar beter of minstens gelijkwaardig zijn. Weer is daar veel beter over het algemeen. Kan me voorstellen dat ze een leuk huisje hebben en als ze het sociaal ook voor elkaar hebben, zul je toch moeten erkennen dat er meer is dan voetbal. De tijden dat het vrouwtje maar meningloos moest volgen, ligt volgens mij wel achter ons.
De tijd dat de vrouw 'het voor het zeggen heeft' laat ik ook graag per direct achter ons. En daar is niets seksistisch aan.
Er bestaat iets als gelijkheid, waar je dus dit soort beslissingen samen neemt. ;)
Bamzaaier
Talent
Posts: 85
Joined: 10 Jul 2021, 15:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Thijs85 wrote: 18 Jul 2021, 17:30 Ik vind het wel logisch dat de vrouw er ook iets over te zeggen heeft. Salaris zal daar beter of minstens gelijkwaardig zijn. Weer is daar veel beter over het algemeen. Kan me voorstellen dat ze een leuk huisje hebben en als ze het sociaal ook voor elkaar hebben, zul je toch moeten erkennen dat er meer is dan voetbal. De tijden dat het vrouwtje maar meningloos moest volgen, ligt volgens mij wel achter ons.
Los van dat ik twijfel of dit soort nieuwsberichten juist zijn (hoe zouden kranten aan dergelijke informatie moeten komen?) is het een beetje geven en nemen natuurlijk.

Luuk heeft nog een aantal jaartjes om het maximale uit zijn carrière te halen. Een carrière waar hij veel offers voor moet hebben gedaan en waar hij echt verschil mee kan maken. Voor Luuk kunnen het een aantal heel belangrijke jaren zijn dus.

Op een mensenleven is het daarentegen niks. Als je dan voor zo’n korte periode een zonnetje en materiële dingen de voorkeur geeft boven de carrière van je partner, dan is alles naar mijn idee een beetje uit balans. Er moeten wel hele goede argumenten zijn om zoiets te saboteren.
Chucky
Vedette
Posts: 5,511
Joined: 07 Sep 2018, 12:37
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Plus - wanneer Luuks carrière daar op een dood spoor loopt vind ik dat je als vrouw zijnde moet begrijpen dat een transfer dan logisch is. Na zijn carrière kun je altijd nog settelen in Sevilla.
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17,021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Bamzaaier wrote: 18 Jul 2021, 18:12
Thijs85 wrote: 18 Jul 2021, 17:30 Ik vind het wel logisch dat de vrouw er ook iets over te zeggen heeft. Salaris zal daar beter of minstens gelijkwaardig zijn. Weer is daar veel beter over het algemeen. Kan me voorstellen dat ze een leuk huisje hebben en als ze het sociaal ook voor elkaar hebben, zul je toch moeten erkennen dat er meer is dan voetbal. De tijden dat het vrouwtje maar meningloos moest volgen, ligt volgens mij wel achter ons.
Los van dat ik twijfel of dit soort nieuwsberichten juist zijn (hoe zouden kranten aan dergelijke informatie moeten komen?) is het een beetje geven en nemen natuurlijk.

Luuk heeft nog een aantal jaartjes om het maximale uit zijn carrière te halen. Een carrière waar hij veel offers voor moet hebben gedaan en waar hij echt verschil mee kan maken. Voor Luuk kunnen het een aantal heel belangrijke jaren zijn dus.

Op een mensenleven is het daarentegen niks. Als je dan voor zo’n korte periode een zonnetje en materiële dingen de voorkeur geeft boven de carrière van je partner, dan is alles naar mijn idee een beetje uit balans. Er moeten wel hele goede argumenten zijn om zoiets te saboteren.
Eens, al vind ik alles speculatief. Luuk is ook in Sevilla een koning met de winst van de UEFA Cup. Dat hij niet vanzelfsprekend basisspeler meer is, betekent niet dat ie daar op een dood spoor zit. Die krijgt echt nog wel de nodige minuten daar.
Bij PSV heeft ie ook al alles gedaan en is er ook kans dat ie ernaast belandt als Malen, Madueke en/of Zahavi er nog zijn. Dus ik denk dat er argumenten beide kanten uit kunnen gaan op het sportieve, waarbij hij nu natuurlijk in een mooiere competitie speelt bij een minder mooie club. Dat zijn vrouw dat eventueel ook andere argumenten brengt, snap ik wel, als het zo is.
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Desondanks dat Luuk ontzettend veel betekend heeft voor PSV, zie ik toch liever een jongere spits komen.
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
Posts: 4,597
Joined: 07 Aug 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Met zijn status binnen :PSV: zou ik hem liever niet op de bank zien belanden, zonde.
User avatar
Armada
Internationale topspeler
Posts: 4,804
Joined: 20 Mar 2018, 08:46
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Thijs85 wrote: 18 Jul 2021, 17:48
Armada wrote: 18 Jul 2021, 17:40

De tijd dat de vrouw 'het voor het zeggen heeft' laat ik ook graag per direct achter ons. En daar is niets seksistisch aan.
Er bestaat iets als gelijkheid, waar je dus dit soort beslissingen samen neemt. ;)
Gelijkheid, nee.
Gelijkwaardigheid, ja.

Maar dat de vrouw het bepaalt heeft natuurlijk niets met gelijkwaardigheid te maken, vandaar mijn opmerking.
OnsPSV
Meervoudig international
Posts: 1,099
Joined: 19 Feb 2021, 08:52
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Zowel Malen als Dumfries keren niet 18 juli (morgen) terug, maar op 22 juli. Dit omdat Schmidt zich volledig wil voorbereiden op de wedstrijd tegen Galatasaray. Moet zeggen dat ik wel had verwacht met mino + uitgesproken vertrekwens dat beide jongens al elders onderdak hadden kunnen vinden. Vooral rondom Dumfries blijft het ijzig stil. Zo raar want de premier league clubs krijgen gewoon weer hun tv rechten binnen dus kunnen weer losgaan met kopen.
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Begrijp ik wel van Schmidt. Leid toch af als 2 zulke belangrijke jongens weer aansluiten.
Paulus22
International
Posts: 996
Joined: 24 Feb 2019, 17:18
Send Prediction League reminder to second email adress: No

PCGC wrote: 18 Jul 2021, 15:21
Paulus22 wrote: 18 Jul 2021, 13:48

Tsja, we hebben dan 4 basiswaardige CV's. Ramalho gaat niet banken. + 2 back ups die daar prima voor voldoen. Hoe breed wil en kun je het maken? Ik denk dat er voorin meer bij moet (we weten natuurlijk niet waar John al mee bezig is).
Ja? Voor een topclub posities dubbel bezet hebben is ideaal, een streven. Niet altijd mogelijk.
Dat snap ik. Ik hoop dat John ook met de voorhoede in de weer is.
Rikkert1234
Vedette
Posts: 5,704
Joined: 12 May 2021, 16:09
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Selectie is wel redelijk rond op een extra aanvaller na. Focus moet nu echt liggen op het verkopen van spelers.

Malen, Dumfries, Bruma, Guti, Rosario, Rigo, Sadilek en Luckassen moet je eigenlijk allemaal zien te verkopen.



Prio blijkt wel gelukkig op aanval.
AddoCultheld
Internationale topspeler
Posts: 3,548
Joined: 19 Oct 2020, 10:20
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ruuddevil wrote: 18 Jul 2021, 17:02
AddoCultheld wrote: 18 Jul 2021, 15:15
Wat ik begrepen heb wil de vriendin van Luuk iig (nog) niet weg uit Sevilla
Heeft die er iets over te zeggen dan? In Nederland kan ze ook Chanel tassen kopen.


Het gaat niet om de chaneltasjes, maar vooral over het klimaat
User avatar
El Sordo
Vedette
Posts: 7,941
Joined: 25 Aug 2017, 09:12
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Armada wrote: 18 Jul 2021, 19:44
Thijs85 wrote: 18 Jul 2021, 17:48

Er bestaat iets als gelijkheid, waar je dus dit soort beslissingen samen neemt. ;)
Gelijkheid, nee.
Gelijkwaardigheid, ja.

Maar dat de vrouw het bepaalt heeft natuurlijk niets met gelijkwaardigheid te maken, vandaar mijn opmerking.
Dat was ook niet wat [mention]Thijs85[/mention] impliceerde. Natuurlijk neem je dergelijke beslissingen samen.
guus
Internationale topspeler
Posts: 4,669
Joined: 02 Nov 2019, 18:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

AddoCultheld wrote: 18 Jul 2021, 21:29
ruuddevil wrote: 18 Jul 2021, 17:02

Heeft die er iets over te zeggen dan? In Nederland kan ze ook Chanel tassen kopen.


Het gaat niet om de chaneltasjes, maar vooral over het klimaat
Arme Luuk! Op en top sportman en dan een vriendin hebben die een Chanel tasje en zonnig klimaat belangrijker vindt dan zijn carrière. ;)
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Gelukkig heb ik thuis wel het laatste woord.


"het spijt mij schat."
:hoe kon ik zo stom zijn schat"
"wat bezielde mij schat"
"Ja schat, ik ben een totale idioot"

En ga zo maar rustig verder.

Ik had Malen er toch wel graag bij gehad. Al zet je hem op de bank in Istanbul, psychologisch gezien best sterk tegen die maffe Turken.
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
Send Prediction League reminder to second email adress: No

“Ja schat, Shoving had gelijk”
PsvBmg
Vaste waarde in elftal
Posts: 566
Joined: 14 Jul 2021, 21:41
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Wat ik als PSV zijnde altijd zou doen is Van de Ven gaan contracteren. Dat gaat een glasbak worden.
Misschien voor 2 miljoen op te pikken en direct verhuren aan een ED club.
Geheid gaat AZ er mee aan de haal voor die paar centen en verkopen hem over enkele jaren voor 15 tot 20 miljoen.

Ik snap dat je niet elk talent kan halen, maar deze speler is al zo goed.

Jammer dat het allemaal zo lang duurt met spelers verkopen.
Sadilek,viergever,bruma,rosario,rigo,luckassen,guttierez zijn bijna onverkoopbaar.

Malen en dumfries miljoenen hebben we hard nodig maar duurt ook allemaal lang
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ruuddevil wrote: 18 Jul 2021, 22:38 “Ja schat, Shoving had gelijk”
Gerapporteerd
User avatar
Armada
Internationale topspeler
Posts: 4,804
Joined: 20 Mar 2018, 08:46
Send Prediction League reminder to second email adress: No

El Sordo wrote: 18 Jul 2021, 21:35
Armada wrote: 18 Jul 2021, 19:44

Gelijkheid, nee.
Gelijkwaardigheid, ja.

Maar dat de vrouw het bepaalt heeft natuurlijk niets met gelijkwaardigheid te maken, vandaar mijn opmerking.
Dat was ook niet wat @Thijs85 impliceerde. Natuurlijk neem je dergelijke beslissingen samen.
Ik denk dat ik het prima begreep. Het zat ‘m in de nuance.
User avatar
El Sordo
Vedette
Posts: 7,941
Joined: 25 Aug 2017, 09:12
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Als je het prima begreep had je geen zogenaamde ‘nuance’ hoeven toevoegen. Die zat er al in, namelijk.

Maar prima als jij van mening was daar nog een postje achteraan te moeten plaatsen. Moet kunnen, wat mij betreft.
User avatar
PCGC
Vedette
Posts: 9,886
Joined: 26 Aug 2017, 23:04
Send Prediction League reminder to second email adress: No

PsvBmg wrote: 18 Jul 2021, 22:46 Wat ik als PSV zijnde altijd zou doen is Van de Ven gaan contracteren. Dat gaat een glasbak worden.
Misschien voor 2 miljoen op te pikken en direct verhuren aan een ED club.
Geheid gaat AZ er mee aan de haal voor die paar centen en verkopen hem over enkele jaren voor 15 tot 20 miljoen.

Ik snap dat je niet elk talent kan halen, maar deze speler is al zo goed.

Jammer dat het allemaal zo lang duurt met spelers verkopen.
Sadilek,viergever,bruma,rosario,rigo,luckassen,guttierez zijn bijna onverkoopbaar.

Malen en dumfries miljoenen hebben we hard nodig maar duurt ook allemaal lang
Eens
#FreeGeneratie4
User avatar
VeresRivne
Vedette
Posts: 5,962
Joined: 07 Feb 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

PsvBmg wrote: 18 Jul 2021, 22:46 Wat ik als PSV zijnde altijd zou doen is Van de Ven gaan contracteren. Dat gaat een glasbak worden.
Misschien voor 2 miljoen op te pikken en direct verhuren aan een ED club.
Geheid gaat AZ er mee aan de haal voor die paar centen en verkopen hem over enkele jaren voor 15 tot 20 miljoen.

Ik snap dat je niet elk talent kan halen, maar deze speler is al zo goed.

Jammer dat het allemaal zo lang duurt met spelers verkopen.
Sadilek,viergever,bruma,rosario,rigo,luckassen,guttierez zijn bijna onverkoopbaar.

Malen en dumfries miljoenen hebben we hard nodig maar duurt ook allemaal lang
Dan moet je hopen dat je dat in een deal met Raiola kan wheelen en dealen bij de uitgaande transfer van Malen bv.

Overigens verwacht ik dan wel van een prominent forumlid hier dat hij een shirt met opdruk van die speler neemt. :tear:
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Vd Ven kun je enkel halen als je hem direct verhuurt want hier is geen ruimte voor speelminuten lijkt me. Het is een gokje wat je kunt wagen inderdaad.
Rikkert1234
Vedette
Posts: 5,704
Joined: 12 May 2021, 16:09
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hij klonk in interview met VI toen net na die bekerwedstrijd niet heel positief over ons. Denk dat hij ook ergens in Noord Holland blijft.
Locked