Al lijkt mij Zagre niet perse heel erg als schorsing.
Wat een zwakke speler is dat.
Al lijkt mij Zagre niet perse heel erg als schorsing.
Zo, inderdaad. Benieuwd ook of hij straks z'n baan mag houden. Destijds dat relatief hoge bod op Driouech afwijzen was echt financiële kamikaze voor een club als Excelsior. Dat moet wel consequenties gaan hebben.
Almere en RKC eruit voor Roda en Vitesse bedoel je. Fietsenstallingen de KKD in, grote stadions terug in de Eredivisie. En laat ADO maar lekker gaar koken in de KKD, die zie ik het liefst nooit meer terug.Josef Dettelbacher wrote: ↑28 May 2024, 22:25 NAC is ook een leukere club voor de Eredivisie. Met Willem II, Groningen en NAC erbij mag de neutrale toeschouwer blij zijn denk ik zo.
Volgend jaar graag Heracles en Zwolle eruit voor ADO en Roda.
En op een of andere manier vriest het altijd een paar graden als je daar in het uitvak staat. En dan die idiote veetunnel door.
Ik heb het idee dat Almere gezien de locatie en potentie kan uitgroeien tot een stabiele middenmoter met een daarbij passend stadion.loginnaam wrote: ↑29 May 2024, 00:46Almere en RKC eruit voor Roda en Vitesse bedoel je. Fietsenstallingen de KKD in, grote stadions terug in de Eredivisie. En laat ADO maar lekker gaar koken in de KKD, die zie ik het liefst nooit meer terug.Josef Dettelbacher wrote: ↑28 May 2024, 22:25 NAC is ook een leukere club voor de Eredivisie. Met Willem II, Groningen en NAC erbij mag de neutrale toeschouwer blij zijn denk ik zo.
Volgend jaar graag Heracles en Zwolle eruit voor ADO en Roda.
Almere groeit dan eerst maar in de KKD; voorlopig hebben Heracles en Zwolle beide een stadion dat nog (ruim) 2x zo groot is dan het stadion van Almere na een uitbreiding die kennelijk gepland staat (naar maar liefst 6000 plaatsen). En over de laatste 20 jaar is Heracles een veel stabielere Eredivisie club geweest dan RKC. Juancho zal het verder niet met je eens zijn over Zwolle.Josef Dettelbacher wrote: ↑29 May 2024, 09:47Ik heb het idee dat Almere gezien de locatie en potentie kan uitgroeien tot een stabiele middenmoter met een daarbij passend stadion.
Bij RKC ben ik bevooroordeeld omdat ze praktisch om de hoek zitten. Daarbij ook niet vergeten dat ze sinds 1989 "slechts" 8 seizoenen KKD hebben gespeeld. Zwolle vind ik verder gewoon niet zo'n interessante club.
Wil jij nog een kleiner stadion dan dat van RKC?trouwepsvfan wrote: ↑29 May 2024, 11:33 Grote stadions zeggen toch ook niet altijd wat? Bij RKC en Fortuna is het altijd leeg. Dan heb ik liever een vol en sfeervol kleiner stadion
Ik ook, dan nog liever De Graafschap of zo
Inderdaad, da's nog een mooi clubje.
De charme van RKC is dat het altijd al tegen de voetbalwetten heeft gestreden. Waalwijk heeft zo rond de 50.000 inwoners, en heeft ondanks dat toch naam weten te maken in de voetballerij. Waar wij trots zijn op de kleinste stad die de CL heeft gewonnen, vind ik het ook mooi hoe RKC zichzelf weet staande te houden tussen veel grotere clubs uit grotere steden.loginnaam wrote: ↑29 May 2024, 11:36Wil jij nog een kleiner stadion dan dat van RKC?trouwepsvfan wrote: ↑29 May 2024, 11:33 Grote stadions zeggen toch ook niet altijd wat? Bij RKC en Fortuna is het altijd leeg. Dan heb ik liever een vol en sfeervol kleiner stadion
Kerkrade heeft nog minder inwoners dan Waalwijk, dan moet je het toch nog veel mooier vinden wat ze daar over de jaren hebben gepresteerd?Josef Dettelbacher wrote: ↑29 May 2024, 13:12De charme van RKC is dat het altijd al tegen de voetbalwetten heeft gestreden. Waalwijk heeft zo rond de 50.000 inwoners, en heeft ondanks dat toch naam weten te maken in de voetballerij. Waar wij trots zijn op de kleinste stad die de CL heeft gewonnen, vind ik het ook mooi hoe RKC zichzelf weet staande te houden tussen veel grotere clubs uit grotere steden.
Fantastische wanprestaties iddloginnaam wrote: ↑29 May 2024, 13:35Kerkrade heeft nog minder inwoners dan Waalwijk, dan moet je het toch nog veel mooier vinden wat ze daar over de jaren hebben gepresteerd?Josef Dettelbacher wrote: ↑29 May 2024, 13:12
De charme van RKC is dat het altijd al tegen de voetbalwetten heeft gestreden. Waalwijk heeft zo rond de 50.000 inwoners, en heeft ondanks dat toch naam weten te maken in de voetballerij. Waar wij trots zijn op de kleinste stad die de CL heeft gewonnen, vind ik het ook mooi hoe RKC zichzelf weet staande te houden tussen veel grotere clubs uit grotere steden.
Al heeft Heerenveen betrekkelijk weinig concurrende bvo's om zich heen. RKC heeft meer concurrentie voor sponsoring, jeugd, etc.
PHP Event | Count | Since | Filename |
---|---|---|---|
core.common | 1 | 3.1.0-a1 | common.php |
core.session_ip_after | 1 | 3.1.10-RC1 | phpbb/session.php |
core.session_set_custom_ban | 1 | 3.1.3-RC1 | phpbb/session.php |
core.set_cookie | 3 | 3.2.9-RC1 | phpbb/session.php |
core.session_create_after | 1 | 3.1.6-RC1 | phpbb/session.php |
core.viewtopic_modify_forum_id | 1 | 3.2.5-RC1 | viewtopic.php |
core.phpbb_content_visibility_is_visible | 1 | 3.2.2-RC1 | phpbb/content_visibility.php |
core.user_setup | 1 | 3.1.0-a1 | phpbb/user.php |
core.append_sid | 287 | 3.1.0-a1 | includes/functions.php |
core.user_setup_after | 1 | 3.1.6-RC1 | phpbb/user.php |
core.viewtopic_before_f_read_check | 1 | 3.1.3-RC1 | viewtopic.php |
core.viewtopic_gen_sort_selects_before | 1 | 3.2.8-RC1 | viewtopic.php |
core.gen_sort_selects_after | 1 | 3.1.9-RC1 | includes/functions_content.php |
core.viewtopic_highlight_modify | 1 | 3.1.11-RC1 | viewtopic.php |
core.viewtopic_add_quickmod_option_before | 1 | 3.1.9-RC1 | viewtopic.php |
core.modify_text_for_display_before | 33 | 3.1.0-a1 | includes/functions_content.php |
core.text_formatter_s9e_renderer_setup | 1 | 3.2.0-a1 | phpbb/textformatter/s9e/renderer.php |
core.text_formatter_s9e_render_before | 33 | 3.2.0-a1 | phpbb/textformatter/s9e/renderer.php |
core.text_formatter_s9e_render_after | 33 | 3.2.0-a1 | phpbb/textformatter/s9e/renderer.php |
core.modify_text_for_display_after | 33 | 3.1.0-a1 | includes/functions_content.php |
core.generate_forum_nav | 1 | 3.1.5-RC1 | includes/functions_display.php |
core.viewtopic_assign_template_vars_before | 1 | 3.1.0-RC4 | viewtopic.php |
core.user_format_date_override | 66 | 3.2.1-RC1 | phpbb/user.php |
core.pagination_generate_page_link | 11 | 3.1.0-RC5 | phpbb/pagination.php |
core.modify_username_string | 123 | 3.1.0-a1 | includes/functions_content.php |
core.phpbb_content_visibility_get_visibility_sql_before | 1 | 3.1.4-RC1 | phpbb/content_visibility.php |
core.viewtopic_modify_post_list_sql | 1 | 3.2.4-RC1 | viewtopic.php |
core.viewtopic_get_post_data | 1 | 3.1.0-a1 | viewtopic.php |
core.viewtopic_post_rowset_data | 25 | 3.1.0-a1 | viewtopic.php |
core.get_avatar_after | 18 | 3.1.6-RC1 | includes/functions.php |
core.viewtopic_cache_user_data | 17 | 3.1.0-a1 | viewtopic.php |
core.modify_user_rank | 17 | 3.1.0-RC4 | includes/functions_display.php |
core.get_user_rank_after | 17 | 3.1.11-RC1 | includes/functions_display.php |
core.grab_profile_fields_data | 1 | 3.1.0-b3 | phpbb/profilefields/manager.php |
core.viewtopic_modify_post_data | 1 | 3.1.0-RC3 | viewtopic.php |
core.generate_profile_fields_template_data_before | 25 | 3.1.0-b3 | phpbb/profilefields/manager.php |
core.generate_profile_fields_template_data | 25 | 3.1.0-b3 | phpbb/profilefields/manager.php |
core.viewtopic_modify_post_action_conditions | 25 | 3.1.0-b4 | viewtopic.php |
core.viewtopic_modify_post_row | 25 | 3.1.0-a1 | viewtopic.php |
core.viewtopic_post_row_after | 25 | 3.1.0-a3 | viewtopic.php |
core.viewtopic_modify_page_title | 1 | 3.1.0-a1 | viewtopic.php |
core.page_header | 1 | 3.1.0-a1 | includes/functions.php |
core.obtain_users_online_string_before_modify | 1 | 3.1.10-RC1 | includes/functions.php |
core.obtain_users_online_string_modify | 1 | 3.1.4-RC1 | includes/functions.php |
core.add_form_key | 1 | 3.1.0-RC3 | includes/functions.php |
core.page_header_after | 1 | 3.1.0-b3 | includes/functions.php |
core.page_footer | 1 | 3.1.0-a1 | includes/functions.php |
core.phpbb_generate_debug_output | 1 | 3.1.0-RC3 | includes/functions.php |
core.twig_environment_render_template_before | 2 | 3.2.1-RC1 | phpbb/template/twig/environment.php |
core.twig_environment_render_template_after | 1 | 3.2.1-RC1 | phpbb/template/twig/environment.php |
core.page_footer_after | 1 | 3.1.0-RC5 | includes/functions.php |