Ik heb FM21 heel lang niet gespeeld (FM20 te veel gespeeld denk ik), maar ik ben onlangs weer eens begonnen!
En meteen weer redelijk verslaafd
Ik ben een nieuwe game met PSV begonnen (edit: met de nieuwste update gedownload, dus met de actuele teams).
Mijn aankopen zijn Fausto Vera en Strahinja Pavlović, mijn verkopen zijn Bruma, Guti en Doan (ik kon een bod van 13,25 miljoen van Hoffenheim niet weigeren
). Ook heb ik Thomas verkocht, maar die gaat pas op 1 januari 2021 (naar Wuhan).
Ik heb me moeizaam geplaatst voor de CL, via wedstrijden tegen Spartak Moskou (1-0) en Galatasaray (1-1 en 2-0).
Vervolgens kwam ik in een 'pret poule' met RB Salzburg, Liverpool en Real, makkie dus
Van Salzburg won ik nipt met 3-2, maar van Liverpool verloor ik weer nipt met 1-2. Het is nog spannend.
In de competitie heb ik nu 7 wedstrijden gespeeld, alles gewonnen op 1 na. Vanzelfsprekend verloor ik die ene tegen Feyenoord (een onterechte 0-1).
Maar ik heb net tegen Ajax gespeeld (tijdens een moordend schema door de CL wedstrijden tussendoor) en ook dit was een realistische weergave:
De tussenstand:
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”