Programma algemeen

Bespreek hier de wedstrijden van PSV.
Post Reply
Tijn
Internationale topspeler

deninho32 wrote: 27 Sep 2021, 15:26 Update:
Ik zie geen bestand hier, geen idee waarom. Niet op telefoon en niet op laptop.
deninho32
Site Admin
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones
Pagina vernieuwen wil nog weleens helpen, hier zie ik de pdf op alle apparaten.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
Tijn
Internationale topspeler

Ja nu zie ik hem wel al, thanks.
Maar alleen in de reply van mezelf, dus niet in de oorspronkelijke melding.
Heel bijzonder
ShovingNE2
Site Admin

Ik moet ook altijd CTRLF5 doen
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
milansandro
Legende

https://www.ed.nl/PSV/onderzoek-europes ... ~ad3a58b9/

PSV wilde graag om 20:00 uur spelen ipv 14:30 uur..
Is afgewezen..
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
ShovingNE2
Site Admin

Door de burgemeester...

trouwepsvfan
Vedette

Kun je wel moeilijk over gaan doen, maar de politie zit al met gigantische tekorten, met name in de weekenden.
Dit soort dingen zijn in de planning niet altijd op korte termijn aan te passen. Prima dat zo'n burgermeester hier niet zomaar in meegaat, ten koste van zijn eigen mensen en de openbare orde rond het stadion en elders in de stad.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
RIO
Legende
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Jammer, gaan we niet winnen dus.
Tijn
Internationale topspeler

RIO wrote: 07 Oct 2021, 10:36 Jammer, gaan we niet winnen dus.
Zal vast niet de standaard basiself worden voor ons. Dit kost ons echt veel punten extra ten opzichte van Ajax.
En Feyenoord heeft nog het geluk dat er eigenlijk 3x rekening mee gehouden was bij hun, namelijk alledrie keer tegen een ander Europees spelende ploeg, noem het maar toevallig. Waarbij ze tegen PSV dus de Europese wedstrijd ook nog verplaatst zagen en tegen Vitesse punten hebben laten liggen.

Vanuit burgemeesters oogpunt is het te begrijpen, al weet ik niet of PSV nou echt veel risico met zich meebrengt in Sittard, maar vanuit competitie-oogpunt is het wel erg verzwarend voor ons. Tegen Fortuna zou je nog met je wissels moeten kunnen winnen, Ajax uit en Heerenveen uit wordt dat wel een stuk moeilijker.
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

Fortuna is echt zo tering slecht, maar de tijd dat we uitwedstrijden konden onderschatten ligt hopelijk achter ons. Dus zo sterk mogelijk beginnen en daarna uithuilen in de interlandbreak.
Lorenzo von Matterhorn
Internationale topspeler

Voordeel: onze spelers kunnen zondagavond lekker op tijd naar bed en topfit gaan voorbereiden op de volgende Europese wedstrijd.
TylerDurdn
Internationale topspeler

ShovingNE2 wrote: 27 Sep 2021, 18:32 Ik moet ook altijd CTRLF5 doen
Alt + F4 werkt het beste
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

trouwepsvfan wrote: 07 Oct 2021, 10:05Kun je wel moeilijk over gaan doen, maar de politie zit al met gigantische tekorten, met name in de weekenden.
Ja maar toch niet op zondagavond... om 14u30 is het risico veel groter, met winkelend publiek erbij enz. Zou je zeggen.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
trouwepsvfan
Vedette

ziege maar ook zagge wrote: 07 Oct 2021, 15:42
trouwepsvfan wrote: 07 Oct 2021, 10:05Kun je wel moeilijk over gaan doen, maar de politie zit al met gigantische tekorten, met name in de weekenden.
Ja maar toch niet op zondagavond... om 14u30 is het risico veel groter, met winkelend publiek erbij enz. Zou je zeggen.
Je kunt niet even zomaar schuiven in de roosters. Politie agenten hebben ook rechten. Juist omdat zondagavond zo’n relatief rustig tijdstip is heb je in je normale planning weinig mensen beschikbaar. Dan moet je dus van een hele groep agenten gaan eisen dat zij akkoord gaan met een complete wijziging van hun dienst.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Dat snap ik. Maar ik vraag me af of die agenten wel wisten dat ze er een videorecorder mee konden verdienen :mrgreen:
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
psvgouda
Vedette
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie

Tijn wrote: 07 Oct 2021, 11:29
RIO wrote: 07 Oct 2021, 10:36 Jammer, gaan we niet winnen dus.
Vanuit burgemeesters oogpunt is het te begrijpen, al weet ik niet of PSV nou echt veel risico met zich meebrengt in Sittard, maar vanuit competitie-oogpunt is het wel erg verzwarend voor ons. Tegen Fortuna zou je nog met je wissels moeten kunnen winnen, Ajax uit en Heerenveen uit wordt dat wel een stuk moeilijker.
Op het oude PN staat te lezen dat Fortuna-PSV in 2019 ongeregeldheden heeft gekend. Of dat waar is en in welke mate, kunnen anderen wellicht beter vertellen: ik was er niet bij ;) . In dat licht bezien is het niet onbegrijpelijk vanuit de driehoek gezien, bovendien zal de bezettingsgraad bij de politie op zondagavond niet heel hoog zijn :D
ShovingNE2
Site Admin

Ardbeg
Mister PSV

Hm, niks van meegekregen. Zou dit kloppen? Rik weet het ook niet.

hondjevandebakker
Internationale topspeler

App geeft ook aan dat PSV zondag tegen Karlsruher speelt. Volgens mij zou dat een tegenstander op het trainingskamp zijn. Die zijn dus afgelast.
nilssonH
Moderator

Puskas Akademia zit op dit moment in Spanje op trainingskamp volgens hun socials. Lijkt mij gewoon een foutje inderdaad
Tijn
Internationale topspeler

We gaan weer vrolijk verder met het zwaarste programma van de top-3.
In de wedstrijden tot en met 20 maart valt op dat wij alweer 4 keer in 13 wedstrijden te weinig rust hebben.
Tegenstanders in dit rijtje (tegen wie wij te weinig rust hebben tussen de wedstrijden in): Ajax, Heerenveen, Sparta en Utrecht.
Hopelijk wil Schmidt in de beker tegen Telstar niet zijn sterkste elf opstellen, want 65,25 uur later wacht al Ajax.

Ajax heeft dit trouwens 1 keer, namelijk voor de wedstrijd tegen ons, maar die spelen dan tegen Excelsior Maassluis thuis. Dus die hoeven daar sowieso niet de basis op te stellen.

Feyenoord speelt 3 wedstrijden minder dan wij deze periode en heeft maximaal 1 keer te weinig rust, voor de uitwedstrijd tegen Zwolle.

Het is echt bizar hoe vaak wij de pineut zijn in dit programma. Ik mag hopen dat PSV wel zijn best doet wedstrijden te verplaatsen, want dat zou in ieder geval meer lucht kunnen geven. De bekerwedstrijd tegen Telstar 1 dag eerder, de wedstrijden tegen Sparta en Utrecht uit staan allebei na een europese donderdag om 14:30 gepland. Zou mooi zijn als we tegen Maccabi dan ook meer kunnen rouleren.

Als we ook nog Covid perikelen krijgen in deze fase wordt het helemaal bijna onmogelijk. Feyenoord heeft een veel makkelijker programma tot eind februari. Ajax begint nog tegen Utrecht en ons, maar daarna is pas 20 maart weer een 'moeilijke wedstrijd' met Feyenoord thuis.
Rikkert1234
Vedette

Boeie we pakken toch de schaal
De Realist
Internationale topspeler

Voor komend seizoen moet daar gewoon iemand bij PSV zitten die zich daar echt keihard op stort, en eens er voor zorgt dat wij voordeel hebben bij het programma.
Maargoed, aangezien wij kampioen worden zoals het de eerste seizoenshelft gaat spelen we toch dinsdag en woensdag volgens seizoen ipv donderdag. Wat dat betreft heeft die persoon dan al wat minder werk
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
Tijn
Internationale topspeler

Rikkert1234 wrote: 12 Jan 2022, 14:35 Boeie we pakken toch de schaal
Zo makkelijk kan je denken, maar het is al heel lang geleden bewezen dat dit punten kost, zowel direct (minder fitte spelers in die wedstrijden) als indirect (meer blessures). Feyenoord speelt ook Europees op donderdagen dit seizoen en bij hun is het programma toch een heel stuk minder zwaar. Maar goed, het is PSV maar, dus de journalisten negeren dit gewoon. Krijg je dooddoeners als:"Niet zeuren, gewoon voetballen", "Iedereen heeft een keer geluk en een keer pech met het programma" of de altijd leuke "Je speelt toch tegen iedereen 2 keer, dus wat maakt het uit".

De kans op een titelt voor ons is veel minder groot, omdat op basis van het fysieke programma wij veel zwaarder belast worden dan onze concurrenten. Bizar dat daar niet meer aandacht voor is in de media en dat zelfs PSV supporters dit niet eens meer gek vinden.
Heurelho
Verbannen

Tijn wrote: 12 Jan 2022, 14:33 We gaan weer vrolijk verder met het zwaarste programma van de top-3.
In de wedstrijden tot en met 20 maart valt op dat wij alweer 4 keer in 13 wedstrijden te weinig rust hebben.
Tegenstanders in dit rijtje (tegen wie wij te weinig rust hebben tussen de wedstrijden in): Ajax, Heerenveen, Sparta en Utrecht.
Hopelijk wil Schmidt in de beker tegen Telstar niet zijn sterkste elf opstellen, want 65,25 uur later wacht al Ajax.

Ajax heeft dit trouwens 1 keer, namelijk voor de wedstrijd tegen ons, maar die spelen dan tegen Excelsior Maassluis thuis. Dus die hoeven daar sowieso niet de basis op te stellen.

Feyenoord speelt 3 wedstrijden minder dan wij deze periode en heeft maximaal 1 keer te weinig rust, voor de uitwedstrijd tegen Zwolle.

Het is echt bizar hoe vaak wij de pineut zijn in dit programma. Ik mag hopen dat PSV wel zijn best doet wedstrijden te verplaatsen, want dat zou in ieder geval meer lucht kunnen geven. De bekerwedstrijd tegen Telstar 1 dag eerder, de wedstrijden tegen Sparta en Utrecht uit staan allebei na een europese donderdag om 14:30 gepland. Zou mooi zijn als we tegen Maccabi dan ook meer kunnen rouleren.

Als we ook nog Covid perikelen krijgen in deze fase wordt het helemaal bijna onmogelijk. Feyenoord heeft een veel makkelijker programma tot eind februari. Ajax begint nog tegen Utrecht en ons, maar daarna is pas 20 maart weer een 'moeilijke wedstrijd' met Feyenoord thuis.
Je punt is zeer terecht. Speelschema PSV is een schande. Zware duels ook na Europese wedstrijden, vaak uit. Valt echt op.

Echter kun je Telstar niet naar dinsdag verplaatsten, aangezien we zondag in Groningen spelen.

Telstar komt PSV verdomd goed uit. Spelers hebben spoedig ritme nodig. Ideaal. Op zondag met Doan spelen, op woensdag met Madueke is een mooi voorbeeld.
Post Reply