Ricardo Pepi

Spelers A-selectie.
Post Reply

Ricardo Pepi zou een goede aankoop zijn voor PSV.

Ja
307
60%
Twijfel
177
35%
Nee
25
5%
 
Total votes: 509
PSV90
Nationale topspeler
Posts: 2,965
Joined: 05 Dec 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

O Goleiro Grande wrote: 20 May 2023, 13:38 Na drie seizoenen Vertessen zou je als topclub niet meer serieus te nemen zijn als je daar geen afscheid van neemt. Blind paard, grillige speler, matig rendement.
In 2900 minuten PSV 1 en Union heeft Vertessen 17 goals gemaakt en 11 assists gegeven. Prima rendement voor een 22-jarige. Grootste vraagteken bij hem is wat mij betreft zijn blessuregevoeligheid.
Josef Dettelbacher
Legende
Posts: 20,086
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ShovingNE2 wrote: 20 May 2023, 13:55
Chucky wrote: 20 May 2023, 13:34Daar heb je opzich wel een punt, aangezien ik er eigenlijk nog steeds vanuit ga dat Luuk onze nummer 1 spits is en zal blijven aankomend seizoen. Als de insteek inderdaad is om een echte concurrent voor Luuk te halen in plaats van een tweede spits heb je natuurlijk een andere situatie, de vraag is alleen of je dan alsnog een deel van je budget spendeert aan concurrentie in plaats van de daadwerkelijk zwakste plekken (CV, CVM, buitenspelers).
Niet oneens, maar ik neem aan dat Stewart niet zo achterlijk is en dat hij op voorhand een plan heeft wat waaraan uit te geven. Hij weet het budget, hij kent het salarishuis en de spelregels want die zal hij meegekregen hebben.

Feyenoord wil Pepi ook graag hebben, die waren zelfs al verder dan PSV in eerste instantie. Maar zij kunnen niet toeslaan totdat er zelf wat definitief vertrekt bij hun in de spits neem ik aan. Dus als PSV Feyenoord te snel af wil zijn en ze vinden hem 7-8 miljoen waard met wat bonussen: dan moet je nu handelen lijkt mij.
Stewart's achtergrond en werk de afgelopen jaren gaat hier gewoon de doorslag geven verwacht ik.

Zegt denk ik ook wel wat dat dit gelijk de eerste speler is die hij binnen wilt halen.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

De parameters en de kwaliteiten van een Pepi wordt je wel een stuk vrolijker van dan die Lauritsen van Sparta. Ik begrijp de interesse van Feyenoord wel, maar die gaan hem niet halen als Gimenez blijft. En dan is het ook prettig om snel spijkers met koppen te slaan als Gimenez over anderhalve maand toch verkocht wordt. De aankopen zullen cashcows moeten kunnen worden en anders kwalitatief dusdanig veel brengen dat ze het op die manier waar worden. Juist redelijke aankopen die er tussenin zitten zoals die Lauritsen net zijn 25 en dan bijna 26 jaar denk ik is, kosten je uiteindelijk relatief veel, omdat ze sportief en financieel te weinig brengen, maar je wel er miljoenen plus een aardig salaris aan hebt uitgegeven.
kastoekast
Nationale topspeler
Posts: 1,840
Joined: 27 Jan 2022, 18:08
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Zou hem zeker halen. Dan heb je volgend jaar: Luuk, Pepi en doevoe.

Luuk en Pepi mogen vechten voor de basis.

Goede speler en scoort veel in een dramatisch Groningen.
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

We moeten ook weer niet overdrijven. 12 goals in een zwakke ED is nou ook weer niet heel veel voor een spits. Kramer scoort er bijv ook 12, v. Crooij 11, Romey 10 etc. Dat zijn gewoon aantallen die je van een spits in de ED mag verwachten.

Verder genoeg aanknopingspunten bij deze jongen mists de prijs klopt, maar de twijfelpunten zijn er natuurlijk ook.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Juancho wrote: 21 May 2023, 00:10 We moeten ook weer niet overdrijven. 12 goals in een zwakke ED is nou ook weer niet heel veel voor een spits. Kramer scoort er bijv ook 12, v. Crooij 11, Romey 10 etc. Dat zijn gewoon aantallen die je van een spits in de ED mag verwachten.
Jawel, maar ook met de kanttekening dat die jongen het moet doen bij een dramatisch spelend elftal. Zonder hem waren ze in februari al gedegradeerd, zeg maar. Ik kan daarom ook niks met het argument dat hij het niet tegen de top van de competitie heeft laten zien, zoals iemand anders al stelde. Nogal logisch ja, aangezien Groningen in die wedstrijden eigenlijk keer op keer kansloos was. We hebben het hier ook niet over een speler die zo goed is dat hij FC Groningen al met gemak op z'n schouders kan dragen.

Het is sowieso gewoon goed om je te bedenken dat die jongen net een paar maanden 20 is. Hij behoort weliswaar niet tot de beste talenten ter wereld, maar er zit echt nog meer dan genoeg rek in, terwijl hij ook al een relatief complete speler is. Pepi kan vanuit de schaduw van Luuk de Jong toe gaan werken naar vaste invalbeurten en uiteindelijk een basisplek, die ruimte en tijd is er. Dat is ideaal.

Noem mij bovendien een speler van 20 jaar met hetzelfde profiel, hetzelfde CV en hetzelfde talent die minder kost dan 10 miljoen. Ik denk dat je dat soort spelers op misschien twee handen kunt tellen.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ykhim wrote: 21 May 2023, 01:50Nogal logisch ja, aangezien Groningen in die wedstrijden eigenlijk keer op keer kansloos was.
Op 1 duel na. :no:

Waarin Pepi de openingsgoal scoorde. Waarna er bij ons de moeder van de totale paniek des doods ontstond en we een paar minuten later 3-0 achter stonden.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
Armada
Internationale topspeler
Posts: 4,804
Joined: 20 Mar 2018, 08:46
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ykhim wrote: 21 May 2023, 01:50
Juancho wrote: 21 May 2023, 00:10 We moeten ook weer niet overdrijven. 12 goals in een zwakke ED is nou ook weer niet heel veel voor een spits. Kramer scoort er bijv ook 12, v. Crooij 11, Romey 10 etc. Dat zijn gewoon aantallen die je van een spits in de ED mag verwachten.
Jawel, maar ook met de kanttekening dat die jongen het moet doen bij een dramatisch spelend elftal. Zonder hem waren ze in februari al gedegradeerd, zeg maar. Ik kan daarom ook niks met het argument dat hij het niet tegen de top van de competitie heeft laten zien, zoals iemand anders al stelde. Nogal logisch ja, aangezien Groningen in die wedstrijden eigenlijk keer op keer kansloos was. We hebben het hier ook niet over een speler die zo goed is dat hij FC Groningen al met gemak op z'n schouders kan dragen.

Het is sowieso gewoon goed om je te bedenken dat die jongen net een paar maanden 20 is. Hij behoort weliswaar niet tot de beste talenten ter wereld, maar er zit echt nog meer dan genoeg rek in, terwijl hij ook al een relatief complete speler is. Pepi kan vanuit de schaduw van Luuk de Jong toe gaan werken naar vaste invalbeurten en uiteindelijk een basisplek, die ruimte en tijd is er. Dat is ideaal.

Noem mij bovendien een speler van 20 jaar met hetzelfde profiel, hetzelfde CV en hetzelfde talent die minder kost dan 10 miljoen. Ik denk dat je dat soort spelers op misschien twee handen kunt tellen.

Voeg aan dat laatste toe, en PSV vindt dat belangrijk, dat zo’n speler al in Nederland leeft en werkt.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Het scheelt je een jaar aanpassen aan 's lands eer en wijs.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
PCMVB
Lid 2e elftal
Posts: 182
Joined: 04 Nov 2020, 14:47
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Misschien niet de hoogste prioriteit maar wel een heerlijke voetballer. Heeft alles wat een spits nodig heeft. Een hele beheerste afmaker, behoorlijk sterk en snel en kan goed koppen. Bewaart het overzicht en weet precies wat hij doet.

Luuk valt mij erg tegen. Daar had ik veel meer van verwacht. Blijft wel een ideale (dure) back-up. Hopelijk houd je nog zo'n 8 miljoen over voor een linksbuiten een vervanger van Sangaré voor zo'n 6 miljoen en een goede CV. Een goede CV hoeft niet per se heel duur te zijn. Dan zou je er mee uit moeten komen.

Juist vanwege het slechte jaar van Groningen zal deze Pepi bij andere clubs minder zijn opgevallen, dus zal PSV het als een buitenkans zien om hem nu op te pikken.
Madueke
Legende
Posts: 10,870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Zet hier maar een streep door.

10 mil is wellicht het hele transferbudget voor de zomer.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

:lol:
Madueke
Legende
Posts: 10,870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Wat?

10+ mil is wat mij betreft al zeer twijfelachtig bij een 2e plek, laat staan bij een 3e
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Madueke wrote: 21 May 2023, 15:54 Wat?

10+ mil is wat mij betreft al zeer twijfelachtig bij een 2e plek, laat staan bij een 3e
Wacht nou eerst eens rustig af wat er nog allemaal gaat gebeuren. Richt je emotie op de prestatie van vandaag.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Bezuinigen op een tweede spits lijkt me na vandaag ook zeker geen top idee.
User avatar
hondjevandebakker
Internationale topspeler
Posts: 3,349
Joined: 21 Dec 2021, 22:31
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

!!!

User avatar
hondjevandebakker
Internationale topspeler
Posts: 3,349
Joined: 21 Dec 2021, 22:31
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Pepi is de eerste die door de Boszkeuring is gekomen
Sjorsensjimmie
Bankzitter
Posts: 276
Joined: 31 Aug 2021, 11:58
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Zoals Brands zei: alle inkomende transfers staan on hold hahaha
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Omg uit het niets. Ik zou er erg blij mee zijn.
User avatar
DadOfFour
Internationale topspeler
Posts: 3,536
Joined: 28 Feb 2021, 10:48
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Die moet flink wat kosten toch? 10M meen ik gelezen te hebben?
La vida és massa curta per no fer broma
Brabander
Basisspeler
Posts: 461
Joined: 08 Jun 2023, 08:02
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Dan moet hij toch echt een flinke meerwaarde hebben met zo'n hoge prijs.
Hoop dat hij het waarmaakt. Ik heb eigenlijk nooit echt op hem gelet.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

DadOfFour wrote: 08 Jun 2023, 21:56 Die moet flink wat kosten toch? 10M meen ik gelezen te hebben?
Ik verwacht zelf rond de 8mln.
User avatar
DadOfFour
Internationale topspeler
Posts: 3,536
Joined: 28 Feb 2021, 10:48
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Standbeeld wrote: 08 Jun 2023, 21:58
DadOfFour wrote: 08 Jun 2023, 21:56 Die moet flink wat kosten toch? 10M meen ik gelezen te hebben?
Ik verwacht zelf rond de 8mln.
Nog steeds best wel een hele hoop geld...
La vida és massa curta per no fer broma
User avatar
Tyyne
Vaste waarde in elftal
Posts: 595
Joined: 24 Jun 2022, 11:12
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Couhaib Driouech
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Pepi Xavi lets go
Post Reply