Komen waarschijnlijk aan voldoende speeltijd beiden
Als je Schouten en Vranckx haalt heb je een monsterlijk middenveld straks. Enorm brede bank
Komen waarschijnlijk aan voldoende speeltijd beiden
Ben ik wel met je eens. Ik vind Vranckx een spannende en meer interessante optie maar misschien past Schouten wel wat meer in het profiel van wat we zoeken als controleur.
Bovendien kan je denk ik eigenlijk al met potlood invullen dat Veerman volgend jaar vertrekt bij PSV. In zekere zin sorteer je daar al op voor als je nu Vranckx nog zou halen (bij vertrek Ibi).
Heb je toevallig ook wat foto's/beelden van de meid? Vraag dit voor een vriend.Tyyne wrote: ↑11 Aug 2023, 21:37 Goede transfer, lekker stofzuigertje, volwassen speler, Nederlands, uitgeneukt in Italie en heeft sinds kort een leuk vrouwtje nu dus zal goed in zijn vel zitten, prima transfer lijkt mij. Je kunt niet alleen maar jonkies hebben. Vond Vranckx qua potentiel interessanter maar Schouten is een veiligere keuzen dus niks mis mee. Prima vervanger van Sangare denk ik.
Ik wilde gewoon ff roepen..
de bronnen in de serie A van "die italiaan" zijn 10x beter dan die van Elfrink (met alle respect)Grasmat wrote: ↑11 Aug 2023, 21:38 Nog niet rond dus, itt wat die Italiaan zegt:
https://www.vi.nl/nieuws/PSV-meldt-zich ... r-schouten
Best reëel als je de CL ingaat. Daarvoor zijn we nu in de breedte nog veel te zwak.
Denk toch van wel. Of zou er iets spelen rondom Veerman? Veerman is normaliter een zekerheidje. Voor 10 heb je Til, Babadi en Tillman. Voor 8 heb je dan Vranckx achter Veerman? Tja, klinkt als een droom, maar realistisch? En dan ook nog een dure verdediger.
Wanneer hij met Ziggo op de borst speelt wel jaHeissenberrug wrote: ↑11 Aug 2023, 21:48 En als hij terugkeert naar Nederland zit hij in no time bij Oranje, ook dat is natuurlijk wel mooi voor zo'n Ginger.