John de Jong

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Post Reply
Voormalig KG
Lid scoutingsteam

Absoluut? Alles kan als Ajax iets heeft laten zien in Europa dan is het dat het ook voor een Nederlandse club mogelijk is om succes te halen met het nodige fortuin en geluk.

Persoonlijk hoop ik dat er twee aankopen komen.

Een centrale verdediger het liefst huur. Waarna of nu spelers via huur vertrekken zobiet in de zomer definitief.
En met een goed verhaal er ook met het oog op de toekomst geïnvesteerd kan worden in een back die Dumfries en/of Max kan gaan vervangen in de toekomst. De kans dat Dumfries vertrekt in de zomer lijkt mij wel levensgroot worden en als Max zo doorgaat dan zullen er zeker clubs komen om hem op te halen. Dit geeft natuurlijk perspectief voor een nieuwe naam die dan nog een half jaar kan 'wennen'.
Ik las dat een enkeling een aankoop als Klaiber wel begrijpt. Dit is voor mij voor vijf miljoen onbegrijpelijk en gelukkig voetbalt hij niet bij ons. Zulk geld mag anders worden geïnvesteerd niet in breedte speler voor ervaring en het Nederlandse gehalte.
RIO
Legende
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Ja Klaiber is echt onbegrijpelijk, zei ik toen al toen we het hadden over een vervanger voor Dumfries. Net zoals Zeefuik ook niet goed genoeg is. Gewoon een rechtsbenige Max halen voor 8-9 miljoen.
ShovingNE2
Site Admin

Voormalig KG wrote: 25 Dec 2020, 08:16 De kans dat Dumfries vertrekt in de zomer lijkt mij wel levensgroot worden en als Max zo doorgaat dan zullen er zeker clubs komen om hem op te halen.
Ik denk dat als wij kampioen worden en de CL in gaan dat dit voor diverse spelers aanleiding is om te blijven en bij te tekenen.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
PCGC
Vedette

Klaiber is prima, als backup. Maar niet voor 5 miljoen natuurlijk.

Klaiber is een speler die je in 80-85% van de wedstrijden moeiteloos mee kunt laten draaien. Ideaal om een keer een Dumfries rust te geven oid.
Helemaal eens echter dat 5 miljoen veel te veel is, dat moet PSV bijleggen voor een echte basis versterking.
#FreeGeneratie4
ShovingNE2
Site Admin

Precies dat. Ik zag hem als backup voor Denzel. Maar uiteraard niet voor die knaken.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Voormalig KG
Lid scoutingsteam

[mention]PCGC[/mention] dit bedoelde ik inderdaad. Al hoef ik hem nu helemaal niet meer te zien bij ons nu hij voor Ajax speelt en zich als echte Ajacied heeft uitgesproken.

Ik zie liever iemand waar potentie is zit zoals ook bijvoorbeeld Arias naar ons toe is gehaald. Een jonge speler met potentieel die zijn plek mocht verdienen met de concurrentie van Manolev en Brenet.
Last edited by Voormalig KG on 26 Dec 2020, 13:58, edited 1 time in total.
RIO
Legende
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Dan liever Zeefuik, maar nogmaals voor dat geld kan je veel beter halen.
Johann Vogel
Vedette

Verkeerde topic
koetje
Legende

Johann Vogel wrote: 26 Dec 2020, 13:31 Zou PSV deze winter nog op zoek voor een backup voor Dumfries en/of Max?
Ze gaan eerst kijken of Sambo en Oppegaard goede alternatieven kunnen zijn
Johann Vogel
Vedette

koetje wrote: 26 Dec 2020, 13:32
Johann Vogel wrote: 26 Dec 2020, 13:31 Zou PSV deze winter nog op zoek voor een backup voor Dumfries en/of Max?
Tot dusver zijn Hendrix, Thomas en Mauro als alternatieven gebruikt voor Max en Dumfries. Zijn Sambo en Oppegard dan niet als (nog) niet goed genoeg bestempeld door de technische staf
koetje
Legende

Johann Vogel wrote: 26 Dec 2020, 13:41
Tot dusver zijn Hendrix, Thomas en Mauro als alternatieven gebruikt voor Max en Dumfries. Zijn Sambo en Oppegard dan niet als (nog) niet goed genoeg bestempeld door de technische staf
Het zijn jonge spelers die het afgelopen half jaar een goede ontwikkeling hebben doorgemaakt.
Chucky
Vedette

Johann Vogel wrote: 26 Dec 2020, 13:41
koetje wrote: 26 Dec 2020, 13:32

Sambo had corona tegelijkertijd met Dumfries, ik denk dat hij anders wel een kans had gekregen toen. Oppegard komt eraan, die gaat op zeker meer minuten krijgen tijdens de tweede seizoenshelft.
Robson de Souza
Vedette

Vanavond de nieuwjaarsreceptie, zou John nog een of andere verrassing in het vat hebben?
Paco Casal
Internationale topspeler
Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals

Het verlengen van Ihattaren zou een gouden zet zijn.
#FreeGeneratie4
Joenepsv
Legende

Dat zou geweldig nieuws zijn. Zal toch ook wel een keer gebeuren neem ik aan. Mo en Dumfries.

Verwacht verder geen drukke transferperiode. Door selecteren en spelers als Hendrix, Guti, Obispo verhuren of verkopen. Had er graag een links en/of rechtsback bij zien komen. Maar misschien zien ze het wel zitten in Oppegard en Sambo. Beide zijn grote talenten natuurlijk.
Woodenshoes
Nationale topspeler

Sambo zit toch wel in een vorm- of after-corona-dipje. Vindt hem al een aantal wedstrijden niet overtuigen. Daar kan je bij 1 momenteel niets mee. Op Sambo moet de staf nu even niet gaan hopen.
Paco Casal
Internationale topspeler
Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals

Eens. Gisteren was Sambo heel erg matig. Oppegard is op dit moment verder.

Een centrale verdediger is wat mij betreft nog altijd prio nummer één. Een goede concurrent voor Teze, waardoor hij eventueel ook back-up voor Dumfries kan dienen.
#FreeGeneratie4
PCGC
Vedette

MaAr wE HeBbEn WeL mOoI EeN wErElDkAMpIoEn iN hUiS!!!
#FreeGeneratie4
trouwepsvfan
Vedette
Clubvoorkeur: PSV

PCGC wrote: 13 Jan 2021, 21:33 MaAr wE HeBbEn WeL mOoI EeN wErElDkAMpIoEn iN hUiS!!!
En wat was precies je doel toen je dit op je scherm intikte?

Typisch hoe dit topic weer omhoog plopt na 2x puntverlies tegen twee topclubs. Alsof het nu ineens allemaal aan John de Jong ligt. Ja, misschien had er een verdediger moeten komen, maar voor de rest kun je deze man echt weinig verwijten.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
PCGC
Vedette

Misschien....😂
#FreeGeneratie4
tijn0

We verloren nou niet bepaald door de verdedigers.
Juancho
Mister PSV

Nou John, kom aub direct uit je winterslaap. Werk aan de winkel. Dit is gewoon niet goed genoeg gebleken. CV, middenvelder en aanvaller. En dan ook nog eens kwaliteit. Dat hebben we nodig. En dan heb ik het nog maar even niet over de breedte. Tijd om aan het werk te gaan!
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Thijs
Lid van verdienste
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Tja, kun je dit op het conto van John zetten? We hebben toch echt genoeg goede middenvelders en aanvallers.
Juancho
Mister PSV

Thijs85 wrote: 19 Jan 2021, 21:58 Tja, kun je dit op het conto van John zetten? We hebben toch echt genoeg goede middenvelders en aanvallers.
Het is een tussentijdse evalatie na de zomer. Niks geen kritiek, maar wel dat John wat mij betreft weer aan de bak mag. Ik vind dat we juist niet genoeg goede middenvelders hebben. Sangare/Rosario is het gewoon niet en wat er achter zit... Spitsen zijn prima maar de beide half spaces... wederom niet goed genoeg. Gakpo is onmisbaar en Gotze eigenlijk ook. De rest past er niet lekker of is er simpelweg nog niet klaar voor. Om over de centrale verdedigers maar te zwijgen.

Nogmaals, werk aan de winkel.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Voormalig KG
Lid scoutingsteam

Ik kan mij niet voorstellen dat hij in een winterslaap zit. Alleen Baumgartl of andere spelers van de hand doen om ruimte te creëeren, lijkt mij erg lastig op moment. Hopelijk lijkt het hem!
Post Reply