Interessante spelers

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Sensation
Lid scoutingsteam
Clubvoorkeur: Ja

Ardbeg wrote: 14 Apr 2021, 09:26
Sensation wrote: 14 Apr 2021, 08:56 Als Schalke degradeert, kunnen we dan een 'Philipp Maxje' proberen bij Suat Serdar? Lijkt mij de ideale middenvelder op de plek van Rosario. 24 jaar oud, 113 Bundesliga-wedstrijden ervaring en in 2018 voor 11mil overgekomen van Mainz. In beeld geweest voor Duitsland in 2019 maar daarna die plek weer verloren, Max heeft laten zien dat goede prestaties hier leiden tot selectie voor Duitsland ;)

https://footballbh.net/2020/01/24/suat- ... s-tactics/

Ik was daar laatst ook filmpjes van aan het kijken! Die's fel!
Zal hij haalbaar zijn? Als Schalke degradeert zullen er ook genoeg Bundesliga-clubs klaar staan om daar wat spelers weg te pikken, maar we weten ondertussen wat de invloed van Schmidt op Duitsers is..
RIO
Legende
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Ja, dit zijn de buitenkansjes. Schalke mag kapot gaan.
Ardbeg
Mister PSV

RIO wrote: 14 Apr 2021, 09:48 Ja, dit zijn de buitenkansjes. Schalke mag kapot gaan.

Ik lees wel dat hij vrij blessuregevoelig is.

https://www.transfermarkt.com/suat-serd ... ler/261905
Hatseflats
Vedette

Dat lijkt een echte pitbull die ook een beetje kan voetballen :)
DeBruyne
Meervoudig international

Ter info. Geruchtje,

Sources tell @TSN_Sports Juventus, PSV Eindhoven, Sporting Lisbon, and Red Bull Salzburg are interested in rising @NERevolution and @CanadaSoccerEN star Tajon Buchanan. Euro clubs think 22-year-old has lots of potential at right back. More tonight on @TSNSoccer MLS preview show.
Menno1
Legende
Clubvoorkeur: PSV

Interessante optie als opvolger van Dumfries. Wel heel ander type: heel licht, maar wel goede techniek en snelheid. Begonnen als aanvaller, maar laatste tijd dus full back.
OnsPSV
Meervoudig international

Het is wel weer een jonkie, ergens in de achterhoede/blok op het middenveld moet er ervaring bij. Zeer technische jongen als je de eerste beelden ziet. Benieuwd, geef de kans eerst maar aan Sambo (Eigen jeugd en jonger)
nilssonH
Moderator

Fijne techniek als je dit zo ziet inderdaad. Echter geen idee of ie ook kan verdedigen.

Joenepsv
Legende

Deze Buchanon beter dan Sambo?

Lijkt me een typisch transfer zomer geruchtje. Hier komen er elk jaar een stuk of 100 van voorbij. Dat maakt het niet minder leuk trouwens maar bij ongeveer 10 procent zal er een kern van waarheid inzitten.
Last edited by Joenepsv on 16 Apr 2021, 06:14, edited 1 time in total.
Menno1
Legende

Ik heb hem nog niet in mijn transferpool gezet in ieder geval :)

Bij elk Amerikaans/Canadees talent wordt PSV verbonden sinds Ledezma. Vraag is of het echt klopt
Ardbeg
Mister PSV

Ik hoop het niet. Stelt weinig voor.
OnsPSV
Meervoudig international

Hij zal ben ik bang niet haalbaar zijn, maar Yangel Herrera zou echt een kwaliteitsimpuls zijn zeg. Ook internationaal in EL en voor nationale ploeg van Venezuela belangrijk. 23 jaar voetballende pitbull. Veel loopvermogen en speelt nu voor Granada. Is geleend van Man City, wat hem ben ik bang onhaalbaar maakt.

Alternatief voor hem is denk ik de 4 jaar oudere Pulgar. Ook zo fel en voetballend een dikke 7!
Ardbeg
Mister PSV

Ervaaaring..
Revolinho
Internationale topspeler

nilssonH wrote: 15 Apr 2021, 21:37 Fijne techniek als je dit zo ziet inderdaad. Echter geen idee of ie ook kan verdedigen.

Hij heeft in ieder geval wel de techniek van iemand die ik daar op rechtsback zou willen zien. Want Dumfries kan echt niks met een bal.
Joenepsv
Legende

Menno1 wrote: 15 Apr 2021, 22:22 Ik heb hem nog niet in mijn transferpool gezet in ieder geval :)

Bij elk Amerikaans/Canadees talent wordt PSV verbonden sinds Ledezma. Vraag is of het echt klopt
Gaat al verder terug dan Ledezma. PSV is al jaren actief in Noord Amerika. En met iets meer mazzel hadden we spelers als Pulisic en Sargent hier ook gehad. Met name de komst van Pulisic was heel dichtbij. Maar elk jaar worden we gelinkt aan een paar Amerikaanse talenten. En met Ledezma hebben we een prima speler in huis. Jammer dat hij zo zwaar geblesseerd is geraakt maar die heeft een mooie toekomst.
PCGC
Vedette

Pulisic heeft hier toch gespeeld? Of telt stage niet?

Image
#FreeGeneratie4
ruuddevil
Legende

Wat een schattig menneke de jonge Cody.

Justin Lonwijk, onze nieuwe Pogba.
Menno1
Legende

Joenepsv wrote: 16 Apr 2021, 06:16
Menno1 wrote: 15 Apr 2021, 22:22 Ik heb hem nog niet in mijn transferpool gezet in ieder geval :)

Gaat al verder terug dan Ledezma. PSV is al jaren actief in Noord Amerika. En met iets meer mazzel hadden we spelers als Pulisic en Sargent hier ook gehad. Met name de komst van Pulisic was heel dichtbij. Maar elk jaar worden we gelinkt aan een paar Amerikaanse talenten. En met Ledezma hebben we een prima speler in huis. Jammer dat hij zo zwaar geblesseerd is geraakt maar die heeft een mooie toekomst.
Ja klopt idd. John de Jong was echt doodziek dat Pulisic niet was gekomen. Terecht natuurlijk. En ook Sargent was een mooie geweest. Alphonso Davis was ook serieus in beeld bij ons. Ook doodzonde.
TylerDurdn
Internationale topspeler

Santi en Karin zijn op bezoek in eindje, doe maar een contractje John.
ruuddevil
Legende

Menno1 wrote: 16 Apr 2021, 17:31
Joenepsv wrote: 16 Apr 2021, 06:16

Ja klopt idd. John de Jong was echt doodziek dat Pulisic niet was gekomen. Terecht natuurlijk. En ook Sargent was een mooie geweest. Alphonso Davis was ook serieus in beeld bij ons. Ook doodzonde.
Gelukkig maakte John dat later goed door Bruma aan te trekken.
Massimo
Legende

Misschien kunnen we nu ook een spits van 22 miljoen aantrekken. Hebben we trouwens alleen maar voor de Eredivisie nodig.
OnsPSV
Meervoudig international

Maximilian Arnold (27) het zou oprecht denk ik theoretisch de perfecte speler zijn die dit PSV mist. Lijkt me tevens ook onhaalbaar. Heeft alles: controle, rendement, leiderschap, ervaring, restwaarde. Doordat hij dat allemaal heeft lijkt hij me ook onhaalbaar voor ons.
Sensation
Lid scoutingsteam
Clubvoorkeur: Ja

Arnold of Alderweireld. Kampl of Gini. Arias. Hlozek. Mijn wensenlijstje John, Make it happen. Ohja de toetjes, Demir en Sucic. Kunnen Sadilek en Doan in het lijstje ‘uitgaande transfers’ ;)

Demir ipv de overpricede Tzolis (moet ondertussen zo’n 20mil kosten) en Sucic als goedmakertje omdat we vorig jaar met deze deal Szoboszlai binnen hadden kunnen hengelen.
Revolinho
Internationale topspeler

Wij kunnen toch geen sterkhouder van Wolfsburg overnemen. Ja Bayern, Dortmund, Leverkusen, etc. zijn grotere clubs, maar Wolfsburg is natuurlijk nog steeds een gigantische en kapitaalkrachtige club.

En lijkt me ook niet dat we even van Red Bull een talentje overnemen. De kunst is om ze te vinden voordat ze naar dat soort clubs gaan.
OnsPSV
Meervoudig international

Pierre Lees-Melou (27) voetballende verdedigende middenvelder die nog wel een opduikt in de zestien van de tegenstander, kan een prima rendement overleggen en staat bekend over het volledig controleren van het middenveld in Frankrijk. Nice staat 9e in de Ligue 1 en gaan geen Europees spelen. Marseille heeft interesse las ik. Heeft bijna alles wat we volgens mij zoeken (op interlandvoetbal na). Een handig iets is dat hij met de Franse taal goed kan communiceren met sangare en Boscagli. Staat bekend om zijn enorme loopvermogen en werklust.
Post Reply