Transferwindow 2022-2023

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
OnsPSV
Meervoudig international

Werd hier door sommigen geopperd inderdaad. Vind het halen van fitte spelers vind ik een zeer belangrijk punt voor komende zomer! Klinkt een als een open deur, want ‘je haalt toch altijd fitte spelers anders komen ze niet door de medische keuring’. Echter krijgt PSV het nu 3 seizoen op rij voor elkaar (in tegenstelling tot de rest van de top 4) vol te zitten met blessures. Daarom snapte ik de keuze om GEEN centrale verdediger erbij te halen in de winter totaal niet…
OnsPSV
Meervoudig international

De Poolse voetbalbond heeft aangevraagd bij de FIFA om de transfermarkt voor buitenlandse spelers die bij Russische clubs spelen te openen. We hebben hier een heel netwerk aan ‘internetscouts’. Mocht de markt open gaan, speelt daar ergens nog een interessante speler? Spits misschien?
Ardbeg
Mister PSV

OnsPSV wrote: 03 Mar 2022, 18:04 De Poolse voetbalbond heeft aangevraagd bij de FIFA om de transfermarkt voor buitenlandse spelers die bij Russische clubs spelen te openen. We hebben hier een heel netwerk aan ‘internetscouts’. Mocht de markt open gaan, speelt daar ergens nog een interessante speler? Spits misschien?
Talentvolle spits: Yuri Alberto

Als Götze weg gaat: Yusuf Yazici
OnsPSV
Meervoudig international

Vind zelf deze 3 spelers wel interessant:

Erik Botheim:

En Claudinho (Nummer 10/ Zwervende buitenspeler):

En tot slot een nummer 10 die net een week of 3 bij CSKA zit: Jorge Carrascal

hondjevandebakker
Internationale topspeler
Clubvoorkeur: PSV

Ejuke, Claudinho of Kvaratskhelia zouden leuke opvolgers van Gakpo kunnen zijn
Massimo
Legende

Ejuke. 4 goals 3 assists...
Ryme
Vaste waarde in elftal

Is David Neres niets voor PSV als gakpo weggaat? Vond hem altijd wel wat hebben.
DC_PSV
Vedette

Ryme wrote: 03 Mar 2022, 19:03 Is David Neres niets voor PSV als gakpo weggaat? Vond hem altijd wel wat hebben.
:sick:
#simplythebest
Ardbeg
Mister PSV

Ryme wrote: 03 Mar 2022, 19:03 Is David Neres niets voor PSV als gakpo weggaat? Vond hem altijd wel wat hebben.
Hahahahaha

Nee.

Doe normaal.
hondjevandebakker wrote: 03 Mar 2022, 18:34 Ejuke, Claudinho of Kvaratskhelia zouden leuke opvolgers van Gakpo kunnen zijn
Ejuke. Nee. Ook niet een beetje.
DonyellMalen
Legende

Die Claudinho en Botheim lijken we goede opties. Claudinho stond eerder ook in belangstelling van de neuzen geloof ik, mooi om hem weg te kapen dan.
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler

Marlon van Shakhtar zou ook niet verkeerd zijn. Bij Zenit lopen Douglas Santos, Barrios, Wendel, Claudinho, Malcom, Yuri Alberto. Bij Spartak Gigot, Larsson. Krychowiak van Krasnodar heb ik altijd een fijne speler gevonden ook, net als Codoba. Mario Fernandes is officieel Rus inmiddels, maar wel een heel goede rechtsback. Yazici is een fijne voetballer ook, Gbamin is nog door Brands naar Everton gehaald ooit. Opties bij CSKA zijn dat. Bij Dinamo is Moro een regelrechte versterking voor ons, goede vervanger voor Sangaré zou hij zijn. Uremovic van Rubin Kazan is een uitstekende verdediger en leider.

Wellicht dat er wat mogelijk is, maar heel de voetbalwereld kijkt mee natuurlijk. Die zien ook allemaal buitenkansjes en hebben doorgaans wat meer geld.
Sensation
Lid scoutingsteam
Clubvoorkeur: Ja

Jan Kuchta. Net in januari voor 5mil van Slavia Praag naar Lokomotiv Moskou gegaan, maar het zal mij niks verbazen als hij daar nu al wel weer weg wil ;) 25 jaar oud, laatbloeier die veel verhuurd is geweest maar uiteindelijk vorig seizoen voor Praag (kampioen van Tsjechie) de topscorer van de competitie werd en de eerste seizoenshelft op 9 goals na 16 wedstrijden stond.

Juancho
Mister PSV

Gewoon een prima voetballer idd die ik best bij PSV zou willen zien. Dat hij van Ajax komt of dat mensen door zijn Ajax verleden gelijk al in het rood schieten... niet mijn cup of tea zeg maar :grin:
Mocht hij door de gebeurtenissen daar haalbaar zijn, wat mij betreft zeker een optie. Maargoed, die gaat ongetwijfeld niet nu al terug naar de ED maar naar een andere grotere competitie.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Standbeeld
Mister PSV

Neres heeft de laatste 2.5 jaar geen pepernoot geraakt. Echt zo'n speler waar je jezelf zwaar aan ergert als hij niet presteert. Laat alsjeblieft weg.
Ardbeg
Mister PSV

Juancho wrote: 03 Mar 2022, 19:56
Gewoon een prima voetballer idd die ik best bij PSV zou willen zien. Dat hij van Ajax komt of dat mensen door zijn Ajax verleden gelijk al in het rood schieten... niet mijn cup of tea zeg maar :grin:

Of je hebt niet zo veel aan die gast en kan PSV echt wel beter dan hem. Boeit me geen drol dat hij bij Ajax heeft gezeten. Ik hoop dat we op beter mikken. Wat Standbeeld hierboven ook zegt.

Als mensen hem niet hoeven ivm zijn Ajax verleden; fijn dat het jouw cup of tea niet is maar daar hoeven anderen niets mee te doen.
Last edited by Ardbeg on 03 Mar 2022, 20:18, edited 2 times in total.
Rikkert1234
Vedette

Wij moeten ons niet verlagen tot Ajax, die de afdankertjes van PSV overneemt. Zoals de casus Pasveer. Wij kunnen een stuk beter.
Ykhim
Lid scoutingsteam

Iemand die zo kritisch was op Pereiro gaat nu pleiten voor de Braziliaanse uitvoering ervan. Je blijft me nog steeds verbazen, Juancho.

Prima speler als hij het op zijn heupen heeft. Dat is alleen slechts een keer of 5 per jaar. Dat is niet genoeg.
Maikel
Site Admin

Neres is niks.

En nee, dat is niet wegens z'n Ajax verleden. De lat moest hoger gelegd worden toch [mention]Juancho[/mention]. Niet lager.
Standbeeld
Mister PSV

Neem aan dat het nu duidelijk is, Juancho. Waag zijn komst niet nog een keer toe te juichen.
ShovingNE2
Site Admin

Enerzijds zeggen dat de lat omhoog moet en dan iets later de lat in stukken trappen en in de open haard flikkeren.

Whats next? Pascal Jansen als opvolger van Schmidt?
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
OnsPSV
Meervoudig international

Savio zou rond zijn naar ons meldt een Braziliaan (met korreltje zout nemen denk ik gezien zijn status)
Menno1
Legende

Ykhim wrote: 03 Mar 2022, 20:17 Iemand die zo kritisch was op Pereiro gaat nu pleiten voor de Braziliaanse uitvoering ervan. Je blijft me nog steeds verbazen, Juancho.

Prima speler als hij het op zijn heupen heeft. Dat is alleen slechts een keer of 5 per jaar. Dat is niet genoeg.
Inderdaad, we halen gewoon Pereiro terug :heart:
Menno1
Legende

OnsPSV wrote: 03 Mar 2022, 20:42

Savio zou rond zijn naar ons meldt een Braziliaan (met korreltje zout nemen denk ik gezien zijn status)
Zou mooi zijn. Hier een prima analyse (thread) trouwens van hem:
hondjevandebakker
Internationale topspeler

OnsPSV wrote: 03 Mar 2022, 20:42

Zou absoluut niet verkeerd zijn. Hij lijkt hoort wel bij een twitteraccount met 40k volgers. Kan verder niet echt inschatten hoe betrouwbaar het is.
Rikkert1234
Vedette

Fabrizio meldde volgens mij dat hij al rond was met City. Niemand is helemaal te vertrouwen :D
Locked