Het Philips Stadion

Dit is het forum voor stadionzaken.
Post Reply
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
FOOTB_REM_S: No

Ik drink nooit iets in het stadion. Moe'k van plassen en dan mis ik misschien goalen van PSV.

Vroeger op de oude jeugdrang wel altijd wat snaaien. Hotdogs met ketchup en zelf mocht je dan gebakken uitjes opscheppen dus altijd meer ui dan worst. Those were the days...
These users thanked the author Grasmat for the post:
trouwepsvfan
Het Kanon
Internationale topspeler
Posts: 3,077
Joined: 22 Apr 2019, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Grasmat wrote: 28 Feb 2024, 18:47 Ik drink nooit iets in het stadion. Moe'k van plassen en dan mis ik misschien goalen van PSV.
Hier hetzelfde, haha.

Wat mij betreft gooien ze die hele catering tijdens de wedstrijd dicht. Alleen open voor en na de wedstrijd. Dan heb niet constant van die dagjesmensen die met hun vette lijven door je beeld heen lopen.
These users thanked the author Het Kanon for the post:
Tomm
Chucky
Vedette
Posts: 5,511
Joined: 07 Sep 2018, 12:37
FOOTB_REM_S: No

Het Kanon wrote: 28 Feb 2024, 18:54
Grasmat wrote: 28 Feb 2024, 18:47 Ik drink nooit iets in het stadion. Moe'k van plassen en dan mis ik misschien goalen van PSV.
Hier hetzelfde, haha.

Wat mij betreft gooien ze die hele catering tijdens de wedstrijd dicht. Alleen open voor en na de wedstrijd. Dan heb niet constant van die dagjesmensen die met hun vette lijven door je beeld heen lopen.
Want alleen dagjesmensen drinken bier tijdens de wedstrijd? Als je dat serieus denkt lijk je eerder zelf op een dagjesmens 😂
These users thanked the author Chucky for the post (total 2):
HalveHaanRen Höek
User avatar
Maikel
Site Admin
Posts: 18,382
Joined: 10 May 2018, 10:21
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Niks te klagen over PSV hoor.
De Graafschap, KKD
€6,25 voor een halve liter bier. Schandalig is het.

En trap er elke keer weer in.
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Die prijzen gaan echt helemaal nergens meer over. Ook een willekeurig festival is schandalig deur. Je kan er bijna je vakantiegeld voor gebruiken als je een festival of 2 a 3 plus 2 potjes PSV wil beleven. Niet normaal.

Wat ik wel schandalig vind bij ons PSV is de kwaliteit. Als je dan toch zulke achterlijke prijzen vraagt... Schenk me dan verdomme een vol glas bier in, of frisdrank met prik of een lekker vers bakje koffie.

Maar dat is allemaal alweer te veel gevraagd... 🤨😱😣🤬
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Het Kanon
Internationale topspeler
Posts: 3,077
Joined: 22 Apr 2019, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Chucky wrote: 28 Feb 2024, 19:19
Het Kanon wrote: 28 Feb 2024, 18:54 Hier hetzelfde, haha.

Wat mij betreft gooien ze die hele catering tijdens de wedstrijd dicht. Alleen open voor en na de wedstrijd. Dan heb niet constant van die dagjesmensen die met hun vette lijven door je beeld heen lopen.
Want alleen dagjesmensen drinken bier tijdens de wedstrijd? Als je dat serieus denkt lijk je eerder zelf op een dagjesmens 😂
Je ziet goed wat voor figuren meer oog hebben voor het vreten en het bier en slechts zijdelingse belangstelling hebben voor de wedstrijd.
These users thanked the author Het Kanon for the post:
SKERLA
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Het Kanon wrote: 28 Feb 2024, 19:32
Chucky wrote: 28 Feb 2024, 19:19

Want alleen dagjesmensen drinken bier tijdens de wedstrijd? Als je dat serieus denkt lijk je eerder zelf op een dagjesmens 😂
Je ziet goed wat voor figuren meer oog hebben voor het vreten en het bier en slechts zijdelingse belangstelling hebben voor de wedstrijd.
Heb je het nou over onze "harde kern"? Ik zie daar altijd gasten staan met een pilske in de hand en rug naar het veld gekeerd 😜
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Het Kanon
Internationale topspeler
Posts: 3,077
Joined: 22 Apr 2019, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Juancho wrote: 28 Feb 2024, 19:34
Het Kanon wrote: 28 Feb 2024, 19:32 Je ziet goed wat voor figuren meer oog hebben voor het vreten en het bier en slechts zijdelingse belangstelling hebben voor de wedstrijd.
Heb je het nou over onze "harde kern"? Ik zie daar altijd gasten staan met een pilske in de hand en rug naar het veld gekeerd 😜
Die geven nog wel wat om de wedstrijd.

Ik heb het over de zichzelf op hun dooie akkertje over de tribune slepende zoutzakken op noord.
User avatar
psvgouda
Vedette
Posts: 9,682
Joined: 13 Apr 2021, 18:07
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie
FOOTB_REM_S: No

SKERLA wrote: 28 Feb 2024, 18:40 Wat boeit die hele catering? Het is een voetbalstadion, geen restaurant. Je kan er voetbal kijken bijvoorbeeld.
Joh, doe 's gek, voetbal? Ga ik toch proberen beter te kijken... :pul:
User avatar
Tomm
Vedette
Posts: 5,270
Joined: 01 Feb 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Het Kanon wrote: 28 Feb 2024, 19:45
Juancho wrote: 28 Feb 2024, 19:34

Heb je het nou over onze "harde kern"? Ik zie daar altijd gasten staan met een pilske in de hand en rug naar het veld gekeerd 😜
Die geven nog wel wat om de wedstrijd.

Ik heb het over de zichzelf op hun dooie akkertje over de tribune slepende zoutzakken op noord.
Hey! Die hebben we op zuid ook. Soms blijven ze halverwege de trap nog staan ook. Het is niet goed voor de omzet maar ik zou het engels principe van geen bier op de tribune van harte toejuichen.
RPSV94
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 792
Joined: 29 Jul 2022, 12:16
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Tomm wrote: 28 Feb 2024, 19:50
Het Kanon wrote: 28 Feb 2024, 19:45 Die geven nog wel wat om de wedstrijd.

Ik heb het over de zichzelf op hun dooie akkertje over de tribune slepende zoutzakken op noord.
Hey! Die hebben we op zuid ook. Soms blijven ze halverwege de trap nog staan ook. Het is niet goed voor de omzet maar ik zou het engels principe van geen bier op de tribune van harte toejuichen.
Mogen ze wel zingen van jullie? 😜
Het Kanon
Internationale topspeler
Posts: 3,077
Joined: 22 Apr 2019, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Die klanten komen echt niet naar het stadion om te zingen.

Als nou ooit nog een derde ring op het stadion komt, dan kan daar een speciaal hamburgervak gemaakt worden voor de liefhebbers. De bestaande vakken voor de PSV-fans.
Last edited by Het Kanon on 28 Feb 2024, 20:11, edited 1 time in total.
User avatar
Tomm
Vedette
Posts: 5,270
Joined: 01 Feb 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

RPSV94 wrote: 28 Feb 2024, 19:57
Tomm wrote: 28 Feb 2024, 19:50

Hey! Die hebben we op zuid ook. Soms blijven ze halverwege de trap nog staan ook. Het is niet goed voor de omzet maar ik zou het engels principe van geen bier op de tribune van harte toejuichen.
Mogen ze wel zingen van jullie? 😜
Jahoor. Zittend :mrgreen:
Thoresen
Nationale topspeler
Posts: 1,645
Joined: 10 May 2018, 10:22
FOOTB_REM_S: No

Gaan wexnu ook al bierdrinkende PSV-supporters veroordelen?

I plead guilty.
These users thanked the author Thoresen for the post:
TomPSV
User avatar
Fanatic-U-s
Internationale topspeler
Posts: 4,308
Joined: 17 Oct 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Fredrik Oppegård
FOOTB_REM_S: No

Ja en wat denk je van CO2 uitademende supporters? Klimaat klimaat!
Ex unitate vires
Prof_napo
Internationale topspeler
Posts: 4,619
Joined: 23 Feb 2022, 09:56
Clubvoorkeur: v.v. UNA
FOOTB_REM_S: No

Fanatic-U-s wrote: 28 Feb 2024, 21:26 Ja en wat denk je van CO2 uitademende supporters? Klimaat klimaat!
Die supporters ademen ook gewoon CO2 in hé, dat moet je wel meenemen!
Voijke
Internationale topspeler
Posts: 3,165
Joined: 25 Aug 2017, 13:31
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Grasmat wrote: 28 Feb 2024, 18:47 Ik drink nooit iets in het stadion. Moe'k van plassen en dan mis ik misschien goalen van PSV.

Vroeger op de oude jeugdrang wel altijd wat snaaien. Hotdogs met ketchup en zelf mocht je dan gebakken uitjes opscheppen dus altijd meer ui dan worst. Those were the days...
Jij krijgt dan ook sproeiers over je heen in de rust, dan heb je genoeg vocht
These users thanked the author Voijke for the post:
trouwepsvfan
Sangaré, le Roi du PSV :strong:
iam
International
Posts: 892
Joined: 31 Aug 2022, 15:29
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: 12e man
FOOTB_REM_S: No

Ipv bedelende kids om shirts zag ik bij vorige match kinderen die zodra er afgefloten werd ze als roadrunners de tribunes afrennen om die statiegeld bekers te verzamelen die mensen achterlieten. Zelfs in de prullenbakken werd er flink gegraaid. Je zou denken dat als je op Ere Zuid zit dat je die 2 euro niet nodig hebt als kind :D
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Mooi opgeruimd
Zuc0
Nationale topspeler
Posts: 2,308
Joined: 22 Jun 2022, 17:28
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Prof_napo wrote: 28 Feb 2024, 21:36
Fanatic-U-s wrote: 28 Feb 2024, 21:26 Ja en wat denk je van CO2 uitademende supporters? Klimaat klimaat!
Die supporters ademen ook gewoon CO2 in hé, dat moet je wel meenemen!
Uitstoot aan methaan niet vergeten en ook meenemen! Zoals je weet is methaan 28 tot 36 keer krachtiger dan CO2 als het gaat om het vasthouden van warmte in de atmosfeer gedurende een periode die gelijk is aan de lengte van onze clubhistorie.
User avatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
Posts: 4,675
Joined: 26 Aug 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

iam wrote: 28 Feb 2024, 22:13 Ipv bedelende kids om shirts zag ik bij vorige match kinderen die zodra er afgefloten werd ze als roadrunners de tribunes afrennen om die statiegeld bekers te verzamelen die mensen achterlieten. Zelfs in de prullenbakken werd er flink gegraaid. Je zou denken dat als je op Ere Zuid zit dat je die 2 euro niet nodig hebt als kind :D
Of die kinderen willen graag de bekers verzamelen?
Eindjehoger
Regelmatige invaller
Posts: 375
Joined: 26 Oct 2023, 12:39
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Luc Nilis
FOOTB_REM_S: No

Ik heb vernomen dat volgend jaar de schermen op Noord weg gaan (Zuid weet ik niet). Wat denken jullie? Gaan we de 9000 personen op de wachtlijst helpen? Nee natuurlijk niet! Worden nieuwe business rooms.
User avatar
Franciscus
Nationale topspeler
Posts: 2,402
Joined: 27 Jul 2022, 09:19
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Mauro Jr
FOOTB_REM_S: No

iam wrote: 28 Feb 2024, 22:13 Ipv bedelende kids om shirts zag ik bij vorige match kinderen die zodra er afgefloten werd ze als roadrunners de tribunes afrennen om die statiegeld bekers te verzamelen die mensen achterlieten. Zelfs in de prullenbakken werd er flink gegraaid. Je zou denken dat als je op Ere Zuid zit dat je die 2 euro niet nodig hebt als kind :D
Mensen kunnen zich een seizoenskaart van Zuid permitteren juist omdat ze hun kinderen niet rot verwennen. ;)
User avatar
Asterix
Meervoudig international
Posts: 1,176
Joined: 05 Jun 2023, 16:09
FOOTB_REM_S: No

Eindjehoger wrote: 29 Feb 2024, 10:04 Ik heb vernomen dat volgend jaar de schermen op Noord weg gaan (Zuid weet ik niet). Wat denken jullie? Gaan we de 9000 personen op de wachtlijst helpen? Nee natuurlijk niet! Worden nieuwe business rooms.
Dat is natuurlijk wel jammer, ik wacht namelijk ook op een plekje. Echter moeten we niet vergeten dat business rooms / skyboxen financieel belangrijk zijn voor de club. Iets wat Feyenoord met de Kuip bijvoorbeeld tekort komt.
Ich liebe gegenpressung
Eindjehoger
Regelmatige invaller
Posts: 375
Joined: 26 Oct 2023, 12:39
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Luc Nilis
FOOTB_REM_S: No

Asterix wrote: 29 Feb 2024, 10:10
Eindjehoger wrote: 29 Feb 2024, 10:04 Ik heb vernomen dat volgend jaar de schermen op Noord weg gaan (Zuid weet ik niet). Wat denken jullie? Gaan we de 9000 personen op de wachtlijst helpen? Nee natuurlijk niet! Worden nieuwe business rooms.
Dat is natuurlijk wel jammer, ik wacht namelijk ook op een plekje. Echter moeten we niet vergeten dat business rooms / skyboxen financieel belangrijk zijn voor de club. Iets wat Feyenoord met de Kuip bijvoorbeeld tekort komt.
Natuurlijk, helemaal mee eens. Maar vergeet niet dat PSV het stadion rond al skyboxen heeft. Op Zuid 2 verdiepingen zelfs en tussen Zuid-Oost en Zuid-West ook nog eens 3 verdiepingen aan skyboxen. PSV heeft de meeste zakelijke plekken van heel Europa vergeleken met de capaciteit voor het stadion. Daarbij wil ik ook nog eens benadrukken dat de laatste jaren gewoon stoelen zijn opgeofferd voor nieuwe zakelijke plekken (Tussen Oost en Zuid).

Het wordt nu gewoon de hoogste tijd dat PSV gaat uitbreiden naar 42.500 stoelen zodat de wachtlijst weggewerkt kan worden.
Post Reply