Transferwindow 2024/25

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Teletubby
Nationale topspeler
Clubvoorkeur: PSV

Ardbeg wrote: 10 Mar 2024, 13:55
Teletubby wrote: 10 Mar 2024, 13:54

Rik heeft het over mutaties, ik denk dus dat we ook wel kunnen verwachten dat Benitez gaat. Benitez verkopen voor +/-8 miljoen, Drommel voor 3 en dan Wellenreuter (schijnbaar clausule van 3 miljoen) en vaessen (transfervrij) halen?
Wat een ontzettende downgrade. Nee dankje.
Wellenreuter heeft de afgelopen weken gewoon aangetoond meer dan prima eerste keeper te kunnen zijn bij Feyenoord. Tegen o.a. Roma, PSV en AZ gewoon echt enorm goed gekeept. Ik verwacht eigenlijk dat er veel centen nodig zijn in de verdediging want daar gaan enorm veel spelers transfervrij weg (PvA, Dest, Bella, Ramalho, Sambo) het zijn niet allemaal basisspelers maar je wilt ook elke positie dubbel bezet hebben in de verdediging. Dus het budget voor deze vervangers moet je ergens anders vandaan zien te toveren. Netto positief je keepers vervangen zou in ieder geval helpen hiermee.
  • These users thanked the author Teletubby for the post (total 2):
    Bubba GumpMenno1
    11 Tinus
    Legende
    Clubvoorkeur: Philips

Drommel voor 3?!?! Er is toch geen club in de wereld die Drommel gaat kopen? Huur wellicht maar dan alleen als PSV de helft van zijn salaris betaalt.
    Standbeeld
    Mister PSV

StratumZuid wrote: 10 Mar 2024, 13:58 Zal weer een keeper uit minimaal de subtop van de grote competities moeten zijn, de rest is allemaal minder dan Benny, geef die man gewoon wat extra Robert. Ben er bang voor dat we er anders op achteruit gaan..
    Alexander Nubel heeft nog maar een eenjarig contract bij Bayern. Afgelopen seizoenen uitgeleend aan Monaco en Stuttgart.
    ShovingNE2
    Site Admin

Denk dat Drommel spijt heeft dat hij niet vertrokken is afgelopen zomer. Als hij een beetje normaal had gekeept bij een subtopper dan had hij gewoon al een paar keer bij de selectie van Oranje gezeten.
    "When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
    Andman
    Jeugdinternational
    Favoriete speler: Ruud Van Nistelrooy

Standbeeld wrote: 10 Mar 2024, 14:10
    StratumZuid wrote: 10 Mar 2024, 13:58 Zal weer een keeper uit minimaal de subtop van de grote competities moeten zijn, de rest is allemaal minder dan Benny, geef die man gewoon wat extra Robert. Ben er bang voor dat we er anders op achteruit gaan..
    Alexander Nubel heeft nog maar een eenjarig contract bij Bayern. Afgelopen seizoenen uitgeleend aan Monaco en Stuttgart.
    Daniel Peretz (23 jr.) is deze zomer door Bayern gekocht met het idee dat hij 2 jaar moet wachten om de potentiële eerste doelman te worden van de club. Tot die tijd zal hij ook uitgeleend worden en zich moeten laten zien. Peretz deed het volgens mij ook goed tegen PSV in de Conference League met Maccabi Tel Aviv. Oliver Kahn en Manuel Neuer zijn beiden op hun 25e eerste doelman geworden. Als je bijgelovig bent dan zou je ook denken dat het plan met Peretz hetzelfde zal zijn.
    DonyellMalen
    Legende

Stefan Ortega, doelman die onder Schmidt in beeld was, blijf ik ook altijd nog erg interessant vinden. Ervaren jongen, tweede doelman van Man City en zeer comfortabel met de bal aan de voet.

Predrag Rajkovic van Mallorca blijft ook een interessante naam. Was eerder al in beeld bij ons toen hij, meen ik, bij Reims keepte.

Ik zou bij voorkeur een wat oudere doelman halen mocht Benny vertrekken (laten we het niet hopen), met Schiks heb je in de jeugd een leuke doelman lopen namelijk.
  • These users thanked the author DonyellMalen for the post:
    LucNilisLegend
    Mick Jagger
    Lid van verdienste

Teletubby wrote: 10 Mar 2024, 13:54
    Rik heeft het over mutaties, ik denk dus dat we ook wel kunnen verwachten dat Benitez gaat. Benitez verkopen voor +/-8 miljoen, Drommel voor 3 en dan Wellenreuter (schijnbaar clausule van 3 miljoen) en vaessen (transfervrij) halen?
    Zou best kunnen dat Benitez gaat, hoor, maar we hebben ook nog een 40-jarige Waterman rondlopen. Wie weet stopt hij wel na dit seizoen en doelde Elfrink daarop.
  • These users thanked the author Mick Jagger for the post (total 2):
    Jur1913FritskePhilips
    Rikkert1234
    Vedette

Het zou fijn zijn als we Drommel deze zomer voor minimaal anderhalf miljoen weg zou gaan. Vaessen is deze zomer transfervrij dus ik snap onze interesse. Niet dat je er perse veel op vooruit gaat maar wat extra geld in het laatje zou fijn zijn. Voor Drommel zijn carriere zou het ook funest zijn als hij deze zomer niet vertrekt dus noodzaak zal wel hoog zijn.
    Juancho
    Mister PSV

Standbeeld wrote: 10 Mar 2024, 13:30
    Juancho wrote: 10 Mar 2024, 12:37

Die had ik al heel graag na z'n Willem 2 tijd willen halen. Hele goede keeper idd maar die ga je alleen kunnen halen als 1e keeper. Denk wel dat ik hem verkies boven een Olij.
    Jij bent zelf keeper geweest toch?
    Klopt.
    “Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
    Standbeeld
    Mister PSV

Juancho wrote: 10 Mar 2024, 14:56
    Standbeeld wrote: 10 Mar 2024, 13:30
    Jij bent zelf keeper geweest toch?
    Klopt.
    Daarom neem ik jouw mening op het gebied van keepers zeer serieus.
    11 Tinus
    Legende

Mensen onderschatten dat Drommel bij ons een salaris heeft als 1e doelman en dat als hij verkocht wil worden (lees nieuw salaris) hij sowieso heel veel moet inleveren. Want clubs die in Drommel een 1e keeper zien, en hem zo betalen, zijn er praktisch niet in het segment dat hij verdient bij PSV. Dus met andere woorden clubs die hem willen kunnen hem niet betalen. Zowel qua transfersom als salaris.

Enige optie is dat PSV hem verhuurt met optie tot koop maar dan komt hij na een jaar terug en heb je zelf geld gestopt in een nieuwe 2e doelman.
  • These users thanked the author 11 Tinus for the post:
    Standbeeld
    11 Tinus
    Legende

Standbeeld wrote: 10 Mar 2024, 15:45
    Juancho wrote: 10 Mar 2024, 14:56

Klopt.
    Daarom neem ik jouw mening op het gebied van keepers zeer serieus.
    De rest niet maar qua keepers wel lees ik.
    DonyellMalen
    Legende

In Borza hebben wij afgelopen zomer nog interesse gehad. Wellicht dat Earnie opnieuw aanklopt.

• These users thanked the author DonyellMalen for the post:
    DeBruyne
    Fonzerilli
    Jeugdinternational

DonyellMalen wrote: 10 Mar 2024, 14:25 Stefan Ortega, doelman die onder Schmidt in beeld was, blijf ik ook altijd nog erg interessant vinden. Ervaren jongen, tweede doelman van Man City en zeer comfortabel met de bal aan de voet.

Predrag Rajkovic van Mallorca blijft ook een interessante naam. Was eerder al in beeld bij ons toen hij, meen ik, bij Reims keepte.

Ik zou bij voorkeur een wat oudere doelman halen mocht Benny vertrekken (laten we het niet hopen), met Schiks heb je in de jeugd een leuke doelman lopen namelijk.
    Valt nu in bij City tegen Liverpool.
    Juancho
    Mister PSV

11 Tinus wrote: 10 Mar 2024, 15:46 Mensen onderschatten dat Drommel bij ons een salaris heeft als 1e doelman en dat als hij verkocht wil worden (lees nieuw salaris) hij sowieso heel veel moet inleveren. Want clubs die in Drommel een 1e keeper zien, en hem zo betalen, zijn er praktisch niet in het segment dat hij verdient bij PSV. Dus met andere woorden clubs die hem willen kunnen hem niet betalen. Zowel qua transfersom als salaris.

Enige optie is dat PSV hem verhuurt met optie tot koop maar dan komt hij na een jaar terug en heb je zelf geld gestopt in een nieuwe 2e doelman.
    Drommels is als eerste nog altijd topsporter. Die bovendien keihard gewerkt heeft aan z'n mentaliteit issues. 100% dar hij na dit seizoen weer wil spelen, plezier terug vinden. Sinds hij vorig jaar de beker mocht keepen vond ik hem er ook anders uit zien in het veld. Prima keeper voor veel clubs in Nederland, België of ala Zoet bij een middenmotor of iets lager in een grotere competitie dan de ED.

PSV zal vast meedenken qua transfersom en Drommel zal kiezen voor weer spelen en je onderdeel van een team en mogelijk succes te voelen. Daar ben ik iig 100% van overtuigd.

In geval Benitez ook gaat heb je een beetje een soortgelijke situatie als destijds met Gomes als groot talent en Zoetebier als ervaren keeper. Wellenreuther zou een van die keepers kunnen zijn, als je hem een eerlijke kans kan bieden. Dat lukt met Benitez natuurlijk nooit. Kan je naast hem een groot talent halen die wellicht nog moet wennen aan het Europese voetbal of het spel van PSV.

Ik kan me echter ook goed voorstellen dat Wellenreuther komend seizoen gewoon de eerste man bij Feyenoord is. Ik vind het onbegrijpelijk dat Bijlow elke keer als hij net weer fit is gelijk speelt. Als hij nou (veel) beter was dan Wellenreuther ala maar in mijn ogen is hij dat absoluut niet. Daarvoor staat Bijlow ook al te lang stil.

Interessant om te volgen wat er bij PSV gaat gebeuren maar namen als Vaessen horen wat mij betreft absoluut niet thuis bij PSV.
    Bram
    Nationale topspeler

Jammer dat zo'n Kelleher nu heeft bewezen dat hij mee kan in de premier league.
    DonyellMalen
    Legende

Bram wrote: 10 Mar 2024, 18:40 Jammer dat zo'n Kelleher nu heeft bewezen dat hij mee kan in de premier league.
    Zag hier onlangs Quansah nog genoemd worden. Maar die kan je ook wel vergeten. :mrgreen:
    danko-lazovic
    Meervoudig international

Koen Casteels is na dit seizoen transfervrij. Heeft zo’n 10 jaar bij Wolfsburg onder de lat gestaan en is er aanvoerder. Een beetje vergelijkbaar profiel met toen Benitez onze kant op kwam.
  • These users thanked the author danko-lazovic for the post (total 2):
    OmeAadTomPSV
    RIO
    Legende
    Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Kunnen we Benny niet gewoon met 3 jaar verlengen?
  • These users thanked the author RIO for the post (total 5):
    Robson de SouzaMithraskoetjeRen HöekDoperwt11
    Sensation
    Lid scoutingsteam
    Clubvoorkeur: Ja

Juancho wrote: 10 Mar 2024, 18:24
    11 Tinus wrote: 10 Mar 2024, 15:46 Mensen onderschatten dat Drommel bij ons een salaris heeft als 1e doelman en dat als hij verkocht wil worden (lees nieuw salaris) hij sowieso heel veel moet inleveren. Want clubs die in Drommel een 1e keeper zien, en hem zo betalen, zijn er praktisch niet in het segment dat hij verdient bij PSV. Dus met andere woorden clubs die hem willen kunnen hem niet betalen. Zowel qua transfersom als salaris.

Drommels is als eerste nog altijd topsporter. Die bovendien keihard gewerkt heeft aan z'n mentaliteit issues. 100% dar hij na dit seizoen weer wil spelen, plezier terug vinden. Sinds hij vorig jaar de beker mocht keepen vond ik hem er ook anders uit zien in het veld. Prima keeper voor veel clubs in Nederland, België of ala Zoet bij een middenmotor of iets lager in een grotere competitie dan de ED.

PSV zal vast meedenken qua transfersom en Drommel zal kiezen voor weer spelen en je onderdeel van een team en mogelijk succes te voelen. Daar ben ik iig 100% van overtuigd.

In geval Benitez ook gaat heb je een beetje een soortgelijke situatie als destijds met Gomes als groot talent en Zoetebier als ervaren keeper. Wellenreuther zou een van die keepers kunnen zijn, als je hem een eerlijke kans kan bieden. Dat lukt met Benitez natuurlijk nooit. Kan je naast hem een groot talent halen die wellicht nog moet wennen aan het Europese voetbal of het spel van PSV.

Ik kan me echter ook goed voorstellen dat Wellenreuther komend seizoen gewoon de eerste man bij Feyenoord is. Ik vind het onbegrijpelijk dat Bijlow elke keer als hij net weer fit is gelijk speelt. Als hij nou (veel) beter was dan Wellenreuther ala maar in mijn ogen is hij dat absoluut niet. Daarvoor staat Bijlow ook al te lang stil.

Interessant om te volgen wat er bij PSV gaat gebeuren maar namen als Vaessen horen wat mij betreft absoluut niet thuis bij PSV.
    Ala Zoet bij een middenmotor of iets lager in een grotere competitie, sinds wanneer speelt hij daar? :mrgreen:

Verder met je eens, Drommel zal wel begrijpen dat als hij aan spelen toe wil komen hij een stapje terug zou moeten doen qua salaris.

Vaessen vind ik ook niet geschikt, Wellenreuther is een ideale tweede man maar die is daar gewoonweg te goed voor, maar niet beter dan Benitez. Ik vind het ook lastig, aan de ene kant is een jong, groot talent die 1-2 jaar achter Benitez kan rijpen top, aan de andere kant staat zo'n jongen dan ook 1-2 jaar stil in zijn ontwikkeling omdat je niet bij keepers die speler lekker in de 60e minuut kan laten invallen. Daarnaast is Benitez nu net 31 geworden, geen idee wat zijn plannen zijn, maar keepers kunnen vaak een stuk langer door dan veldspelers dus er is ook zomaar een mogelijkheid dat hij tot zijn 35e onze doelman is (wat ik niet zou betreuren als hij zijn niveau blijft houden). In dat geval is een wat oudere keeper die een rol als tweede doelman bij een topclub mooi vind en er staat als het nodig is ideaal (zoals Wellenreuther en eigenlijk ook Drommel sinds hij deze rol heeft). Ben benieuwd welke keuze hierin wordt gemaakt.
    11 Tinus
    Legende

Juancho wrote: 10 Mar 2024, 18:24 Drommels is als eerste nog altijd topsporter. Die bovendien keihard gewerkt heeft aan z'n mentaliteit issues. 100% dar hij na dit seizoen weer wil spelen, plezier terug vinden. Sinds hij vorig jaar de beker mocht keepen vond ik hem er ook anders uit zien in het veld. Prima keeper voor veel clubs in Nederland, België of ala Zoet bij een middenmotor of iets lager in een grotere competitie dan de ED.

Je zegt het goed, als sporter wil hij spelen maar de financiële kant is niet zo eenvoudig als jij schetst. PSV zal best 'meedenken' qua transfersom maar wat denk jij dat een Utrecht/Twente/NEC/Sparta/AZ (allemaal voorzien) kunnen betalen aan een transfersom voor een keeper? Wellicht kan AZ nog een miljoen ergens vrij maken maar veel meer dan dat niet lijkt me. En wat denk je dan dat Drommel voor water bij de wijn moet doen qua salaris? Nu verdient hij bij PSV misschien wel een miljoen per jaar en ligt nog 2 jaar vast. Dat is gegarandeerd 2 miljoen de aankomende 2 jaar of ergens anders tekenen voor 400k en dan wel keepen? Buiten dat heeft hij bij PSV vooral ok gepresteerd als bekerkeeper en was het ruk als eerste keeper.

En als PSV al akkoord zou gaan voor 1 miljoen, dan moet het een nieuwe 2e doelman halen en ben je een gedeelte alweer kwijt. Prima als PSV hem die stap gunt en laat zijn makelaar maar Europa rond gaan maar verhuur zou ik erg onverstandig vinden. Als er een club komt die hem kan betalen qua salaris en transfersom is het prima om afscheid te nemen en als dat niet is dan blijft hij maar gewoon.
    Juancho
    Mister PSV

11 Tinus wrote: 11 Mar 2024, 11:03
    Juancho wrote: 10 Mar 2024, 18:24 Drommels is als eerste nog altijd topsporter. Die bovendien keihard gewerkt heeft aan z'n mentaliteit issues. 100% dar hij na dit seizoen weer wil spelen, plezier terug vinden. Sinds hij vorig jaar de beker mocht keepen vond ik hem er ook anders uit zien in het veld. Prima keeper voor veel clubs in Nederland, België of ala Zoet bij een middenmotor of iets lager in een grotere competitie dan de ED.

Je zegt het goed, als sporter wil hij spelen maar de financiële kant is niet zo eenvoudig als jij schetst. PSV zal best 'meedenken' qua transfersom maar wat denk jij dat een Utrecht/Twente/NEC/Sparta/AZ (allemaal voorzien) kunnen betalen aan een transfersom voor een keeper? Wellicht kan AZ nog een miljoen ergens vrij maken maar veel meer dan dat niet lijkt me. En wat denk je dan dat Drommel voor water bij de wijn moet doen qua salaris? Nu verdient hij bij PSV misschien wel een miljoen per jaar en ligt nog 2 jaar vast. Dat is gegarandeerd 2 miljoen de aankomende 2 jaar of ergens anders tekenen voor 400k en dan wel keepen? Buiten dat heeft hij bij PSV vooral ok gepresteerd als bekerkeeper en was het ruk als eerste keeper.

En als PSV al akkoord zou gaan voor 1 miljoen, dan moet het een nieuwe 2e doelman halen en ben je een gedeelte alweer kwijt. Prima als PSV hem die stap gunt en laat zijn makelaar maar Europa rond gaan maar verhuur zou ik erg onverstandig vinden. Als er een club komt die hem kan betalen qua salaris en transfersom is het prima om afscheid te nemen en als dat niet is dan blijft hij maar gewoon.
    Tja ik denk dat je in deze echt te veel de focus hebt op puur het financiële. Voor een keeper is bankzitten, zeker als je nog op een leeftijd bent dat je eigenlijk moet spelen, na 1 a 2 jaar wel genoeg hoor. Dan ben je het gruwelijk zat en vergeet je al snel het geld. En wees eerlijk, het is toch ook veel mooier een belangrijke speler te zijn ala Unnerstahl dan bij PSV de 2de keeper zijn? De ervaring of het proberen is leuk, dat zal elke talentvolle keeper aanpakken. Maar als je kansen op een basisplek vrijwel 0 zijn dan ga je al vrij rap anders denken. Geloof me. Of niet natuurlijk :mrgreen:

Daarnaast denk ik trouwens dat Drommel financieel gezien ook in het buitenland een prima stap kan maken. Koppel dat aan speeltijd, een leuke competitie en ik ben er 100% van overtuigd dat Drommel perse na dit seizoen weg wil en weg gaat omdat PSV hem dat ook gaat gunnen.
  • These users thanked the author Juancho for the post:
    Rikkert1234
    deninho32
    Site Admin
    Favoriete speler: Vinnie Jones
    FieseFriedrich wrote: 10 Mar 2024, 12:27 Mocht Benitez vertrekken deze zomer, wat denken jullie van Wellenreuther? Hij schijnt een clausule van 3Mio te hebben in zijn contract. Ik zie niet iedere wedstrijd van feijenoord, maar die paar keer dat ik hem zag spelen vond ik hem prima keepen en ook niet per se minder dan zijn concurrent Bijlow.
    Of toch een slechte ingeving van me?
    Die had ik al heel graag na z'n Willem 2 tijd willen halen. Hele goede keeper idd maar die ga je alleen kunnen halen als 1e keeper. Denk wel dat ik hem verkies boven een Olij.
    Een Olij, wat is dat dan? :wonder:
  • These users thanked the author deninho32 for the post:
    SKERLA
    Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
    Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
    SKERLA
    Legende
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

deninho32 wrote: 11 Mar 2024, 18:47

Een Olij, wat is dat dan? :wonder:
    Een olijf waar een hapje af is?

Voetbaltaal, 't is wat hè. Zolang je je maar niet vergeet te belonen als speler zijnde... 😉
    Tinus10
    Jeugdspeler

Marco Bizot wellicht een optie, mocht Benitez vertrekken?..
    Heeft aangegeven toe te zijn aan een stap hogerop.
    Post Reply