Je kan met twee personen 3 gaten dichten:
- basis RB
- basis box-to-box CM die ook als stand-in van Sangaré kan fungeren (waarbij Ginkel, Pröpper, Guti, Thomas die plek ernaast over kan nemen). Zobnin blijft hiervoor mijn favoriet, kan allebei de rollen invullen en brengt ervaring (181 wedstrijden op hoogste niveau Rusland en 39 interlands).
Als er ruimte is ook graag een CV.
Maar zoals ruud aangeeft, er moet ook echt wat geloosd worden.
Transferwindow 2021-2022
-
- Meervoudig international
Er heerst naar mijn gevoel erg veel euforie onder de supporters na afgelopen wedstrijden. Ondanks dat het elftal wat beter lijkt te draaien, zijn er nog steeds winterse versterkingen nodig.
Volgende posities zouden versterkt MOETEN worden:
- Backup Sangare
- Allround aanvaller (voorste 3 plekken kan spelen) zeker nu Romero er ook uit lijkt te liggen net als Zahavi
Volgende posities zouden versterkt MOGEN worden:
- Rechtsback
- Positie naast Sangare
Wat vinden jullie moet PSV zich ondanks de laatste goede wedstrijden alsnog versterken in de winter?
Volgende posities zouden versterkt MOETEN worden:
- Backup Sangare
- Allround aanvaller (voorste 3 plekken kan spelen) zeker nu Romero er ook uit lijkt te liggen net als Zahavi
Volgende posities zouden versterkt MOGEN worden:
- Rechtsback
- Positie naast Sangare
Wat vinden jullie moet PSV zich ondanks de laatste goede wedstrijden alsnog versterken in de winter?
-
- Vedette
-
- Internationale topspeler
Imo 3 posities: iemand die zowel naast als op die positie van Sangare kan spelen, een RB en een 10/aanvaller. Iemand die multifunctioneel is en goals maakt. Daar tegenover Bruma, Zahavi, Thomas laten gaan.
Maar dan besef je dat John onze TD is. Die vind de markt te lastig en gaat hooguit voor de ‘gratis’ buitenkansjes, als ie niet gewoon helemaal niemand haalt.
Maar dan besef je dat John onze TD is. Die vind de markt te lastig en gaat hooguit voor de ‘gratis’ buitenkansjes, als ie niet gewoon helemaal niemand haalt.
- ShovingNE2
- Site Admin
Euforie proef ik niet. Wel opluchting na de laatste wedstrijden.
Ik zou geen allround aanvaller halen. Vier aanvallers tegelijk eruit is denk ik een unicum. Daar kan je geen selecties op samenstellen (al zal Romero op voorhand nooit als volwaardig selectielid zijn gezien). Daarnaast zijn ook nog de jeugdspelers geblesseerd die daar kunnen spelen.
Backup Sangare en rechtsback vind ik 'een moetje'. Al geloof ik nooit dat wij 2 transfers gaan doen deze winter. Zeker niet nu we de gevolgen van Corona er nog bijkrijgen.
Ik zou geen allround aanvaller halen. Vier aanvallers tegelijk eruit is denk ik een unicum. Daar kan je geen selecties op samenstellen (al zal Romero op voorhand nooit als volwaardig selectielid zijn gezien). Daarnaast zijn ook nog de jeugdspelers geblesseerd die daar kunnen spelen.
Backup Sangare en rechtsback vind ik 'een moetje'. Al geloof ik nooit dat wij 2 transfers gaan doen deze winter. Zeker niet nu we de gevolgen van Corona er nog bijkrijgen.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Eens. Die 10/aanvaller moet vooral back-up voor Götze zijn, iemand die echt goed is centraal, hebben we imo op dit moment niet.
-
Zahavi moest er van mij al uit voordat ie geblesseerd raakte. Hij raakt gewoon geen pepernoot meer, het is klaar. Hij is 35 en het spel gaat te snel voor hem, hij kan het beste gaan afsluiten in Israel.ShovingNE2 wrote: ↑23 Nov 2021, 08:37 Euforie proef ik niet. Wel opluchting na de laatste wedstrijden.
Ipv Bruma moet je natuurlijk een Sealy of Bakayoko overhevelen. Daar ga je echt niet superveel op achteruit. Dat wat Bruma nu doet, is tussen ellende door echt het mooiste scenario. Van de zomer niet te slijten voor een acceptabel bedrag, maar nu heeft ie zijn eigen prijs toch wel opgekrikt.
John moet gaan handelen. Zomer was al geen moment om zo passief te zijn, komende transferwindow al helemaal niet.
-
- Vedette
Misschien huren? Een Rodriguez-achtige rechtsback huren, iemand die buiten de boot valt, en hetzelfde op het middenveld. Al is het het belangrijkste dat met name die middenvelder er is op het begin van de transferperiode.ShovingNE2 wrote: ↑23 Nov 2021, 08:37 Euforie proef ik niet. Wel opluchting na de laatste wedstrijden.
- Ardbeg
- Mister PSV
Voor rechtsback zie ik een basisspeler op huurbasis wel zitten. Niet voor de backup positie achter Mario. Daar heeft een evt beoogde huuraanwinst ook niks aan.Robson de Souza wrote: ↑23 Nov 2021, 09:43Misschien huren? Een Rodriguez-achtige rechtsback huren, iemand die buiten de boot valt, en hetzelfde op het middenveld. Al is het het belangrijkste dat met name die middenvelder er is op het begin van de transferperiode.ShovingNE2 wrote: ↑23 Nov 2021, 08:37 Euforie proef ik niet. Wel opluchting na de laatste wedstrijden.
-
- Ardbeg
- Mister PSV
- ShovingNE2
- Site Admin
Ieder duel zonder publiek kost weer een miljoen. Het scenario dat de rest van het seizoen zonder publiek wordt gespeeld wordt ongetwijfeld bij PSV uit de kast getrokken. Dat gaat invloed hebben op komende winter als deze corona golf niet op zijn retour is.
Alleen met optie tot koop. Anders vind ik huren echt helemaal niets of je moet helemaal klem zitten.Robson de Souza wrote: ↑23 Nov 2021, 09:43 Misschien huren? Een Rodriguez-achtige rechtsback huren, iemand die buiten de boot valt, en hetzelfde op het middenveld. Al is het het belangrijkste dat met name die middenvelder er is op het begin van de transferperiode.
-
Ja dus? Zijn we bezig met kampioen worden of zijn we alleen maar aan het overleven? Niet investeren is weer geen titel, geen CL, weer achter de feiten aan en zo komen we nergens. Ergens moet die barrière een keer doorbroken gaan worden.ShovingNE2 wrote: ↑23 Nov 2021, 10:19Ieder duel zonder publiek kost weer een miljoen. Het scenario dat de rest van het seizoen zonder publiek wordt gespeeld wordt ongetwijfeld bij PSV uit de kast getrokken. Dat gaat invloed hebben op komende winter als deze corona golf niet op zijn retour is.
Het seizoen zonder publiek afmaken zie ik niet gebeuren, eerlijk gezegd. Maar ook al zou dat zo zijn, dan moet je al helemaal Bruma en Zahavi weg doen. Samen zullen die een miljoentje of 4/5 schelen aan salaris en voor Bruma moet je wel minimaal 5 miljoen proberen te vangen. Dat is samen echt wel meer dan dat je aan verlies boekt door corona. Dan heb je nog altijd het budget over dat er afgelopen zomer al was.
Ik verwacht dat een back een grotere prio heeft, nog boven een extra middenvelder of een aanvaller. Maar er is echt in elke linie wel iemand nodig.
- ShovingNE2
- Site Admin
Ik zeg niet dat ze niet gaan investeren. Ik zeg dat het invloed gaat hebben op het transferwindow. Dus eerder keuzes voor huur dan voor koop bijvoorbeeld. Overweeg je twee aankopen, dan zou het er eentje kunnen zijn. Het gaat hoe dan ook invloed hebben. Ons voordeel is dat we in het huidige boekjaar al onze verkopen hebben gedaan. En het partnerfonds wordt evt geëffectueerd.
Verder 'je moet Bruma en Zahavi wegdoen'. Je hebt het over mensen, niet over een blokhout. Mensen hebben zelf ook wat te zeggen over hun toekomst. Daarnaast zit Zahavi op 1 miljoen salaris per jaar (tekengeld zal hij gehad hebben) en Bruma op 2 na inleveren salaris. Dus per saldo over een half jaar 1,5 miljoen aan kosten wat het scheelt en dan moet je ze nog vervangen.
Verder 'je moet Bruma en Zahavi wegdoen'. Je hebt het over mensen, niet over een blokhout. Mensen hebben zelf ook wat te zeggen over hun toekomst. Daarnaast zit Zahavi op 1 miljoen salaris per jaar (tekengeld zal hij gehad hebben) en Bruma op 2 na inleveren salaris. Dus per saldo over een half jaar 1,5 miljoen aan kosten wat het scheelt en dan moet je ze nog vervangen.
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Corona kan ook helpen. Halen we gewoon Joshua Kimmich, die zich weigert te vaccineren. Dan heb je nog eens een speler die op niveau Sangaré kan vervangen én rechtsback kan spelen.ShovingNE2 wrote: ↑23 Nov 2021, 08:37 Euforie proef ik niet. Wel opluchting na de laatste wedstrijden.
-
- Legende
Ik begrijp de roep om een rechtsback en om een back-up voor Sangaré, maar PSV heeft wat mij betreft al teveel 'redelijke' spelers met af en toe een uitschieter naar boven, maar gemiddeld vrij modaal. Als er spelers gehaald worden, ook deze winter, wil ik dat het directe versterkingen zijn (mag huur) en significant beter dan degene die er nu staat of dat het grote talenten zijn die ook al met het oog worden gehaald vanaf volgend seizoen zoals die twee Argentijnen die laatst in de media verschenen in combinatie met PSV. Het aantal topspelers en het aantal toptalenten vind ik simpelweg te weinig bij PSV en dat moet omhoog om ook weer een gemiddeld hoger niveau te kunnen gaan behalen.
-
Komisch dat je het in latere posts hebt over kampioen worden maar hier wel even voorstelt om ipv onze topscorer op dit moment een jeugdspeler te overhevelen en beweert dat we er dan echt niet superveel op achteruit gaan. Dat zijn vergelijkbare praktijken als van Bommel in zijn eerste seizoen na de winterstop deed door Ihattaren bijna standaard de voorkeur te geven boven Pereiro. We hebben gezien waar dat tot heeft geleid. Lijkt me dus geen goed idee.Revolinho wrote: ↑23 Nov 2021, 08:45 Ipv Bruma moet je natuurlijk een Sealy of Bakayoko overhevelen. Daar ga je echt niet superveel op achteruit. Dat wat Bruma nu doet, is tussen ellende door echt het mooiste scenario. Van de zomer niet te slijten voor een acceptabel bedrag, maar nu heeft ie zijn eigen prijs toch wel opgekrikt.
Als Bruma in de winterstop verkocht wordt dan moet daar een volwaardige vervanger voor terugkomen en Sealy en/of Bakayoko mogen wel extra aansluiten als ze hebben aangetoond daarvoor klaar te zijn.
Verder is rechtsback m.i. de grootste prioriteit, een back-up voor Sangaré voor in eerste instantie 3 wedstrijden die ook nog eens aan het begin van de tweede seizoenshelft zijn waar zo'n speler dan mogelijk nog niet eens echt klaar voor is, is gewoon geld verkwisten en gaat dan ook niet gebeuren verwacht ik. Hooguit als zich een mogelijkheid aandient voor een talentvolle speler die ook samen met Sangaré op het middenveld zou kunnen spelen en zelfs dan moet ik maar zien of die speler ook echt zal spelen wanneer Sangaré op de Afrika Cup is.
- ShovingNE2
- Site Admin
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
CleitonShovingNE2 wrote: ↑29 Nov 2021, 07:36 Als Mvogo vertrekt een keeper halen die beter is dan Drommel lijkt mij ook een no-brainer inderdaad.
-
- Meervoudig international
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/10 ... rtens.html
Voetbalprimeur, I know, maar geruchtjes zijn altijd leuk...
- Ardbeg
- Mister PSV
Ik heb de laatste paar jaar Mertens niet meer gevolgd maar het blijft een van mijn favoriete PSV spelers.Noosa wrote: ↑06 Dec 2021, 12:00 https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/10 ... rtens.html