Volgens mij gewoon gemiddeld 20 pl wedstrijden per jaar. Hoezo blijven hangen?Revolinho wrote: ↑11 Jul 2023, 12:18 Zeer grote twijfels bij Sanchez. Was destijds een uitstekende verdediger, maar is daar onder meerdere trainers nooit echt aan de bak gekomen. Bovendien is hij daar maar liefst 4/5 jaar blijven hangen ipv ergens anders meer speeltijd te zoeken. Discutabel. Was het maar zo dat je een speler van 5/6 jaar geleden precies zo terugkrijgt zonder dat hij heel veel heeft gespeeld. Dan hadden we hier allemaal scout kunnen worden. En we gaan niet doen alsof je met 1 been mee kan in de Eredivisie als je in de PL niet aan de bak komt. Die tijden liggen echt achter ons.
Transferwindow 2023/24
-
- International
- Clubvoorkeur: PSV
-
- Vedette
Dat is een terecht punt. Al snap ik ook dat mensen juist aanhalen dat Sanchez een beest van een verdediger is. Met een Boscagli daarnaast kan dat werken. Ik snap beide kanten van het verhaal.DeEintovenaar wrote: ↑11 Jul 2023, 11:55Volgens mij is dit waar bij de meeste de twijfel zit. Is hij dé leider? Dat hij kan voetballen vind denk ik iedereen wel. Dat het een goeie verdediger is ook. De vraag is alleen of hij de leider kan zijn van onze verdediging want zo iemand hebben we nodig. Moreno was die leider, is Sanchez dat ook?Johann Vogel wrote: ↑11 Jul 2023, 11:50Als hij een jaar of twee of drie de betrouwbare ervaren verdedigingsleider is en daarna voor een soortgelijk bedrag wordt verkocht heb je een prima speler.
Ik begrijp dat Sanchez puur uit de koker van Bosz komt. Ik ben wel benieuwd wie er nog meer op de lijstjes staan.
- Captain(C)
- Vaste waarde in elftal
Laten we hopen dat dit rond komt. Dat hij momenteel niet zoveel speelt zegt mij niks.
Prima verdediger, Premier League ervaring, goede leeftijd, atletisch en sterk.
Ik ben voor!
Prima verdediger, Premier League ervaring, goede leeftijd, atletisch en sterk.
Ik ben voor!
Koekoek!
- LaFoquita
- Geselecteerd voor Oranje
Ik zal vanaf nu ook stoppen met mijn twijfels. Mocht hij komen hoop ik dat PSV het salaris en de transfersom laag kan houden. Daarnaast hoop ik ook dat hij goed presteert, garanties zijn er niet. Let's stay positive
-
- Nationale topspeler
We zitten denk ik volledig op 1 lijn. Ik begrijp beide kanten heel erg goed. Mijn persoonlijke opvatting neigt iets meer naar: super verdediger voor PSV maar niet de leider die we nu zoeken.Johann Vogel wrote: ↑11 Jul 2023, 12:42Dat is een terecht punt. Al snap ik ook dat mensen juist aanhalen dat Sanchez een beest van een verdediger is. Met een Boscagli daarnaast kan dat werken. Ik snap beide kanten van het verhaal.DeEintovenaar wrote: ↑11 Jul 2023, 11:55
Volgens mij is dit waar bij de meeste de twijfel zit. Is hij dé leider? Dat hij kan voetballen vind denk ik iedereen wel. Dat het een goeie verdediger is ook. De vraag is alleen of hij de leider kan zijn van onze verdediging want zo iemand hebben we nodig. Moreno was die leider, is Sanchez dat ook?
Ik begrijp dat Sanchez puur uit de koker van Bosz komt. Ik ben wel benieuwd wie er nog meer op de lijstjes staan.
- Koenjo
- Meervoudig international
Zijn komst zal financieel moeilijk te realiseren zijn, hij zal vast opties hebben waar hij meer geld kan verdienen het is dus de vraag wat zijn ambities zijn. Volgens mij is hij daarnaast ook niet bepaald op een chique manier weggegaan bij Ajax. Zou wel echt een topversterking zijn.
''Top level''
''1000% penalty''
''Give the cup to Ajax!''
''1000% penalty''
''Give the cup to Ajax!''
-
Zoals al eerder gezegd is, die gaat naar Qatar.LaFoquita wrote: ↑11 Jul 2023, 11:42Ibrahima BambaDen Bondskoots wrote: ↑11 Jul 2023, 11:36 Welke verdediger is betaalbaar, haalbaar en gaat ons wel gegarandeerd CL opleveren én top presteren in de CL én daarnaast nog een flinke transfersom opleveren?
De nieuwe Sanchez die nog beter gaat worden
- Mr. Spock
- Internationale topspeler
- Old name: Skywalker
- Clubvoorkeur: Que miras bobo?
- Favoriete speler: Giorgio Chinaglia
Sanchez is nu 27LaFoquita wrote: ↑11 Jul 2023, 12:05Sanchez gaat ook zeker 12 miljoen kosten. Zonder restwaarde.DeEintovenaar wrote: ↑11 Jul 2023, 11:47
Maar als hij rond de 20 miljoen moet kosten (op dit moment in het transferwindow) is hij niet haalbaar.
Stel hij blijft hier 2 jaar. Is hij 29.
Moreno kwam op zijn 27e en vertrok 2 jaar later (op zijn 29e) voor 5,7 miljoen (gereduceerd tarief ook nog eens omdat er "afspraken" waren gemaakt) naar Roma.
Hoezo zou Sanchez geen restwaarde (kunnen) hebben?
-
- Internationale topspeler
Ik denk dat de kans heel klein is dat hij komt. Ik weet eerlijk gezegd ook niet wat zijn huidige niveau is. Als hij het niveau van dat jaartje Ajax weer kan halen dan is hij welkom uiteraard. Aan de andere kant is er natuurlijk een reden dat hij onder geen enkele manager een basisplaats heeft gehad bij de Spurs en ik hem daar ook wel eens een foutje heb zien maken.
Neemt niet weg dat hij voor de eredivsie dan alsnog een goede verdediger kan zijn.
Neemt niet weg dat hij voor de eredivsie dan alsnog een goede verdediger kan zijn.
- LaFoquita
- LaFoquita
Mensen hier het roepen dat hij voor 30 miljoen alleen te halen was, veel te duur etc. Blijkt die dus maximaal 10 miljoen en waarschijnlijk minder te kosten..
Wat had ik die jongen graag bij PSV gezien, was dus ook nog betaalbaar. Zag de scouting het toch goed om spelers met een 'te hoge' clausule te scouten.
Last edited by LaFoquita on 11 Jul 2023, 13:32, edited 1 time in total.
-
- Nationale topspeler
Toch wel benieuwd waarom zo’n speler dan van die competitie kiest. Zal dat alleen het salaris zijn?LaFoquita wrote: ↑11 Jul 2023, 13:28Mensen hier het roepen dat hij voor 30 miljoen alleen te halen was, veel te duur etc. Blijkt die dus maximaal 16 miljoen en waarschijnlijk minder te kosten..
Wat had ik die jongen graag bij PSV gezien, was dus ook nog betaalbaar. Zag de scouting het toch goed om spelers met een 'te hoge' clausule te scouten.
-
- Lid 2e elftal
Volgens mij is het 6 miljoen fee + add ons die in totaal tot een 10m package kunnen leiden. Dus maximaal 10 miljoen totaalbedrag.LaFoquita wrote: ↑11 Jul 2023, 13:28Mensen hier het roepen dat hij voor 30 miljoen alleen te halen was, veel te duur etc. Blijkt die dus maximaal 16 miljoen en waarschijnlijk minder te kosten..
- LaFoquita
Klopt, zojuist aangepast. Helemaal betaalbaar voor ons. Zou echt een topaankoop geweest zijnrobert_94 wrote: ↑11 Jul 2023, 13:32Volgens mij is het 6 miljoen fee + add ons die in totaal tot een 10m package kunnen leiden. Dus maximaal 10 miljoen totaalbedrag.LaFoquita wrote: ↑11 Jul 2023, 13:28
Mensen hier het roepen dat hij voor 30 miljoen alleen te halen was, veel te duur etc. Blijkt die dus maximaal 16 miljoen en waarschijnlijk minder te kosten..
- VTheMan
- Favoriete speler: Bakayoko
Natuurlijk salaris, en niet alleen voor hem maar voor zijn hele familie. Die speelt zich in 1 seizoen voor de rest van zijn leven onafhankelijk.Mikelvb wrote: ↑11 Jul 2023, 13:31Toch wel benieuwd waarom zo’n speler dan van die competitie kiest. Zal dat alleen het salaris zijn?LaFoquita wrote: ↑11 Jul 2023, 13:28
Mensen hier het roepen dat hij voor 30 miljoen alleen te halen was, veel te duur etc. Blijkt die dus maximaal 16 miljoen en waarschijnlijk minder te kosten..
-
- Vedette
- Frisian1913
- Regelmatige invaller
- Clubvoorkeur: PSV, Real Madrid
De transfer zou dan wel betaalbaar zijn voor ons, maar die gozert kiest niet voor niks de zandbak. Waarschijnlijk zn exorbitant salaris dat PSV daar nooit in de buurt zou komen.
-
- Nationale topspeler
Mijn excuses, had verwacht dat hij meer op moest brengen. Gemiste kans.LaFoquita wrote: ↑11 Jul 2023, 13:28Mensen hier het roepen dat hij voor 30 miljoen alleen te halen was, veel te duur etc. Blijkt die dus maximaal 10 miljoen en waarschijnlijk minder te kosten..
Vraag me wel af wat zijn ambitie is als hij nu al naar Qatar gaat, dat had ook over 10 jaar gekund.
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Nou vooruit je hebt je gelijk gehaald, nu nog even doorgeven dat PSV de scoutingsapparaten mag updaten want deze transfer was blijkbaar 3 weken geleden al rond Of ze geven alles met een flinke vertraging aan jou door Hoor je over anderhalve maand opeens dat PSV al sinds het vertrek van Davinson Sanchez bij Ajax hem nauwlettend in de gaten houdtLaFoquita wrote: ↑11 Jul 2023, 13:28Mensen hier het roepen dat hij voor 30 miljoen alleen te halen was, veel te duur etc. Blijkt die dus maximaal 10 miljoen en waarschijnlijk minder te kosten..
-
- Vedette
Misschien beperkte restwaarde maar een aantal spelers daarvan kunnen er wel voor zorgen dat juist andere spelers heel veel meer opleveren. Tadic en Blind bij Ajax is beetje hetzelfde verhaal.
Je investeert in het collectief en je verdient op datzelfde collectief. Een speler als Sanchez binnen halen, een absolute no-brainer.
Je investeert in het collectief en je verdient op datzelfde collectief. Een speler als Sanchez binnen halen, een absolute no-brainer.