Transferwindow 2021-2022
-
- Meervoudig international
-
- Internationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV
Of voor een paar knaken en een bussel konthaar binnen harken om Jong PSV te versterken en hem te bouwen.
Sangaré, le Roi du PSV
- Heruone
- Lid scoutingsteam
Mwah, ik denk dat er echt wel spelers/talenten in de ED rondlopen die interessant zijn voor clubs als PSV, Ajax of Feyenoord. Alleen er worden tegenwoordig absurde bedragen gevraagd voor dergelijke spelers, waardoor clubs als Ajax/PSV automatisch buiten de ED gaan kijken. Wat meer dan logisch is overigens.De Realist wrote: ↑07 Dec 2021, 16:40 Voor het geval dat deze jongen gehaald wordt zie ik graag mijn ongelijk bevestigd worden, maar ik ben niet echt optimistisch over de Nederlandse eredivisie talenten die het bij de Heerenveens en AZen van deze wereld goed doen.
Die jongens hebben stuk voor stuk laten zien dat ze tekort komen voor PSV, volgens mij moet je zo'n beetje terug naar van Nistelrooij voor een geslaagde transfer van een van deze clubs naar ons.
Als je ziet wat Sparta voor Okoye vraagt/vangt (7 mil), Groningen voor Gudmundsson kreeg (6 mil), Utrecht voor Kerk (6 mil), wat Heerenveen bijv. van de zomer voor Veerman vroeg (bedrag boven de 10 als ik me niet vergis) en wat ze eerder voor Ejuke hebben gevangen. Dat zijn wel absurd hoge bedragen, ook voor een aantal spelers die niet eens echt zo goed zijn/potentieel hebben.
Edit: Wat [mention]VeresRivne[/mention] dus zegt.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
-
- Standbeeld
- Mister PSV
Kijk het is allebei geen top maar bij Openda zit er nog rek in én is na dit seizoen transfervrij. Conclusie je bespaart 13 mln tov Bruma.
- De Realist
- Standbeeld
- Mister PSV
Een type Malen zou wel wat zijn. Of Mertens transfervrij oppikken.
Last edited by Standbeeld on 09 Dec 2021, 21:56, edited 1 time in total.
-
- Legende
-
- Legende
Een type Malen had er afgelopen zomer al moeten zijn, maar John en co dachten het wel te kunnen redden met Zahavi en Vinicius. Het zegt al genoeg dat Gakpo in de spits stond in een van de belangrijkste wedstrijden van het seizoen.
Er is eigenlijk een hoop te 'repareren' komende transferperiode, maar met incapabele mensen op cruciale posities als TD en TC beloofd dat weinig goeds.
Er is eigenlijk een hoop te 'repareren' komende transferperiode, maar met incapabele mensen op cruciale posities als TD en TC beloofd dat weinig goeds.
-
De ene week kan het elftal er helemaal niks van, de andere week is er maar een enkeling nodig op transfergebied.
- Een scorende spits
- Backup Sangare
- Rechtsback
Lijken mij de meest belangrijke posities om te versterken. Kennis leert ons echter dat hoe minder geld PSV tot beschikking heeft, hoe minder PSV uitgeeft (logische beleidsvoering). Zorgt er echter wel voor dat we denk ik komende winter niks hoeven te verwachten, terwijl het wel broodnodig is.
Feit is: in de grote wedstrijden laat PSV het ontzettend afweten in het tijdperk Schmidt. Hoe een transfer (welk type?) dat kan veranderen weet ik niet. Iemand suggesties?
- Een scorende spits
- Backup Sangare
- Rechtsback
Lijken mij de meest belangrijke posities om te versterken. Kennis leert ons echter dat hoe minder geld PSV tot beschikking heeft, hoe minder PSV uitgeeft (logische beleidsvoering). Zorgt er echter wel voor dat we denk ik komende winter niks hoeven te verwachten, terwijl het wel broodnodig is.
Feit is: in de grote wedstrijden laat PSV het ontzettend afweten in het tijdperk Schmidt. Hoe een transfer (welk type?) dat kan veranderen weet ik niet. Iemand suggesties?
-
- Legende
-
De eerste plaats en de overwinning in de laatste minuut (door een spectaculaire actie van Maxi) verbloemd veel. Het was gisteren echt weer duidelijk dat er toch echt wel wat mist in de selectie hoor.
We creëerden tot minuut 80 weinig tot geen uitgespeelde 1 op 1 kansen. Verder hebben we ondertussen te maken met een doelman die wekelijks te betrappen is op (soms cruciale) fouten.
Waar moet volgens jullie de selectie versterkt worden?
We creëerden tot minuut 80 weinig tot geen uitgespeelde 1 op 1 kansen. Verder hebben we ondertussen te maken met een doelman die wekelijks te betrappen is op (soms cruciale) fouten.
- De Realist
- ShovingNE2
- Site Admin
-
- Vedette
- ShovingNE2
- Site Admin
-
- Nationale topspeler
1. TopspitsOnsPSV wrote: ↑13 Dec 2021, 09:00 De eerste plaats en de overwinning in de laatste minuut (door een spectaculaire actie van Maxi) verbloemd veel. Het was gisteren echt weer duidelijk dat er toch echt wel wat mist in de selectie hoor.
2. Rechtsback
3. Keeper
4. Centrale middenvelder naast Sangare
- ShovingNE2
- Site Admin
-
-
-
Ik zie ook dat er zeker een paar posities in het elftal zijn waar we absoluut kwaliteit missen, maar verwachten jullie dat er deze winter nog wat staat te gebeuren op transfergebied? Volgens redelijk betrouwbare geruchten was PSV op de laatste dag van de transferwindow nog serieus bezig met een vrij dure speler uit Frankrijk (naam ben ik vergeten). Daaruit zou je mogen concluderen dat er nog wel budget is voor aankopen. Aan de andere kant is de situatie inmiddels weer aardig gewijzigd; we spelen weer zonder publiek en dat kost PSV elke thuiswedstrijd veel geld en het is onzeker hoe lang dat nog zal duren. Is het dan nog wel logisch / te verwachten dat PSV deze winter in spelers gaat investeren?