Transferwindow 2021-2022

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
nilssonH
Moderator
Clubvoorkeur: PSV

Er is echt helemaal niks te vinden over die Ismaheel. Zou knap zijn gescout als dit echt een parel is, maar lijkt mij eerder een goedkoop gokje. Speelt op z'n 21e in de 2e divisie van Noorwegen.
OnsPSV
Meervoudig international

Erg interessant om te benoemen is dat Hallvar een interview over deze speler heeft gegeven. In het Noorse blad meldt hij dat de stap van de tweede divisie van Noorwegen naar top eredivisie groot is… lijkt dus verre van concreet op het moment.
Voijke
Internationale topspeler

OnsPSV wrote: 07 Dec 2021, 22:57 Erg interessant om te benoemen is dat Hallvar een interview over deze speler heeft gegeven. In het Noorse blad meldt hij dat de stap van de tweede divisie van Noorwegen naar top eredivisie groot is… lijkt dus verre van concreet op het moment.
Of voor een paar knaken en een bussel konthaar binnen harken om Jong PSV te versterken en hem te bouwen.
Sangaré, le Roi du PSV :strong:
Heruone
Lid scoutingsteam

De Realist wrote: 07 Dec 2021, 16:40 Voor het geval dat deze jongen gehaald wordt zie ik graag mijn ongelijk bevestigd worden, maar ik ben niet echt optimistisch over de Nederlandse eredivisie talenten die het bij de Heerenveens en AZen van deze wereld goed doen.
Die jongens hebben stuk voor stuk laten zien dat ze tekort komen voor PSV, volgens mij moet je zo'n beetje terug naar van Nistelrooij voor een geslaagde transfer van een van deze clubs naar ons.
Mwah, ik denk dat er echt wel spelers/talenten in de ED rondlopen die interessant zijn voor clubs als PSV, Ajax of Feyenoord. Alleen er worden tegenwoordig absurde bedragen gevraagd voor dergelijke spelers, waardoor clubs als Ajax/PSV automatisch buiten de ED gaan kijken. Wat meer dan logisch is overigens.

Als je ziet wat Sparta voor Okoye vraagt/vangt (7 mil), Groningen voor Gudmundsson kreeg (6 mil), Utrecht voor Kerk (6 mil), wat Heerenveen bijv. van de zomer voor Veerman vroeg (bedrag boven de 10 als ik me niet vergis) en wat ze eerder voor Ejuke hebben gevangen. Dat zijn wel absurd hoge bedragen, ook voor een aantal spelers die niet eens echt zo goed zijn/potentieel hebben.

Edit: Wat [mention]VeresRivne[/mention] dus zegt.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

Wie zou Bruma inruilen voor Openda?
Thijs
Lid van verdienste
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Zeker.
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler

Eigenlijk heb je een keeper, een rechtsback, een sloper van een centrale verdediger, een middenvelder voor naast Sangaré, een vervanger voor Sangaré en een spits die er 20-30 maakt nodig. Zo gemankeerd is het huidige elftal.
Standbeeld
Mister PSV

11 Sir Tinus wrote: 09 Dec 2021, 21:35 Wie zou Bruma inruilen voor Openda?
Kijk het is allebei geen top maar bij Openda zit er nog rek in én is na dit seizoen transfervrij. Conclusie je bespaart 13 mln tov Bruma.
De Realist
Internationale topspeler

Overdreven. Een spits die scoort (of in ieder geval op goal schiet) zou al een hoop schelen. Vervanger voor Sangare uiteraard noodzakelijk
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
Standbeeld
Mister PSV

Een type Malen zou wel wat zijn. Of Mertens transfervrij oppikken.
Last edited by Standbeeld on 09 Dec 2021, 21:56, edited 1 time in total.
milansandro
Legende

Ik zou Boscagli verkopen.
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
Madueke
Legende

Een type Malen had er afgelopen zomer al moeten zijn, maar John en co dachten het wel te kunnen redden met Zahavi en Vinicius. Het zegt al genoeg dat Gakpo in de spits stond in een van de belangrijkste wedstrijden van het seizoen.

Er is eigenlijk een hoop te 'repareren' komende transferperiode, maar met incapabele mensen op cruciale posities als TD en TC beloofd dat weinig goeds.
OnsPSV
Meervoudig international

De ene week kan het elftal er helemaal niks van, de andere week is er maar een enkeling nodig op transfergebied.

- Een scorende spits
- Backup Sangare
- Rechtsback

Lijken mij de meest belangrijke posities om te versterken. Kennis leert ons echter dat hoe minder geld PSV tot beschikking heeft, hoe minder PSV uitgeeft (logische beleidsvoering). Zorgt er echter wel voor dat we denk ik komende winter niks hoeven te verwachten, terwijl het wel broodnodig is.

Feit is: in de grote wedstrijden laat PSV het ontzettend afweten in het tijdperk Schmidt. Hoe een transfer (welk type?) dat kan veranderen weet ik niet. Iemand suggesties?
koetje
Legende

De winter is zelden een geschikt moment voor zaken doen. Hooguit kun je spelers huren, afvallers bij grote clubs of je haalt spelers uit competitities die zijn afgelopen zoals Scandinavië. Maar daar is zelden kwaliteit te vinden die je echter beter maken.
OnsPSV
Meervoudig international

De eerste plaats en de overwinning in de laatste minuut (door een spectaculaire actie van Maxi) verbloemd veel. Het was gisteren echt weer duidelijk dat er toch echt wel wat mist in de selectie hoor.

We creëerden tot minuut 80 weinig tot geen uitgespeelde 1 op 1 kansen. Verder hebben we ondertussen te maken met een doelman die wekelijks te betrappen is op (soms cruciale) fouten.

Waar moet volgens jullie de selectie versterkt worden?
De Realist
Internationale topspeler

En nieuwe set breinaalden misschien?
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
ShovingNE2
Site Admin

Ik mis een patron op het middenveld. Naast Sangaré. Ik had gehoopt dat Pröpper dat zou zijn maar dat gaat hem om meerdere redenen niet worden.

#AnnounceKampl
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Op weg naar nr 26
Vedette

OnsPSV wrote: 13 Dec 2021, 09:00 Waar moet volgens jullie de selectie versterkt worden?
1. Keeper
2. Centraal achterin een stabiele CV
3. Middenveld 2 man, bezetting naast Sangaré is kwalitatief niet goed genoeg voor grotere wedstrijden en ik wil niet eens denken aan afwezigheid van Sangaré zelf
ShovingNE2
Site Admin

Ik denk dat Obispo die stabiele CV is/kan worden. Als we achterin wat doen dan is het rechtsback lijkt mij.
Siemen
Nationale topspeler

OnsPSV wrote: 13 Dec 2021, 09:00 De eerste plaats en de overwinning in de laatste minuut (door een spectaculaire actie van Maxi) verbloemd veel. Het was gisteren echt weer duidelijk dat er toch echt wel wat mist in de selectie hoor.

We creëerden tot minuut 80 weinig tot geen uitgespeelde 1 op 1 kansen. Verder hebben we ondertussen te maken met een doelman die wekelijks te betrappen is op (soms cruciale) fouten.

Waar moet volgens jullie de selectie versterkt worden?
1. Topspits
2. Rechtsback
3. Keeper
4. Centrale middenvelder naast Sangare
ShovingNE2
Site Admin

Is dat ook de volgorde qua prioriteiten [mention]Siemen[/mention] ? Want 4 spelers halen... mwoah, zie ik niet gebeuren ;)
Sao-Mellow
Meervoudig international

Keeper, RB hebben prioriteit. Dit kost ons te veel punten. Wel met je eens dat er eigenlijk 4 versterkingen nodig zijn. Maar als we naar de huidige situatie kijken moeten we blij zijn als we überhaupt versterkingen krijgen.
Sao-Mellow
Meervoudig international

Eigenlijk een goede middenvelder ook😅😂
Wat een gemankeerde selectie zeg.
Ardbeg
Mister PSV

Jean Pyerre--Sangare graag.
Noosa
Meervoudig international

Ik zie ook dat er zeker een paar posities in het elftal zijn waar we absoluut kwaliteit missen, maar verwachten jullie dat er deze winter nog wat staat te gebeuren op transfergebied? Volgens redelijk betrouwbare geruchten was PSV op de laatste dag van de transferwindow nog serieus bezig met een vrij dure speler uit Frankrijk (naam ben ik vergeten). Daaruit zou je mogen concluderen dat er nog wel budget is voor aankopen. Aan de andere kant is de situatie inmiddels weer aardig gewijzigd; we spelen weer zonder publiek en dat kost PSV elke thuiswedstrijd veel geld en het is onzeker hoe lang dat nog zal duren. Is het dan nog wel logisch / te verwachten dat PSV deze winter in spelers gaat investeren?
Locked