Transferwindow 2024/25

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Robson de Souza
Vedette

Juancho
Mister PSV
Clubvoorkeur: PSV

11 Tinus wrote: 09 Aug 2024, 12:27 PSV had een halve week nodig voor Flamingo en Driouech toen ze zichzelf een soort van deadline hadden gesteld ivm het trainingskamp of de aanloop daar naartoe. Daar waren ze al tijden mee bezig en ineens werd daar een klap op gegeven en was het rond. Dat kan met Sepp natuurlijk precies zo gaan. Ik weet niet of het ook zo werkt als je er 3 tegelijk moet doen maar het lijkt me niet dat je nog 2 weken de tijd neemt want je moet er niet aan denken dat er straks nog een verdediger uit valt met een blessure of vertrekwens.
Ik ben er ondertussen wel van overtuigd dat Sepp niet goedkoper gaat worden. De belangstelling loopt alleen maar op en Liverpool neemt (terecht) rustig de tijd. Denk dat het momentum wel weg is voor PSV, dan hadden ze meer naar die 20 miljoen moeten kruipen. Jammer, maar natuurlijk geen ramp. Zolang plan B en C maar klaar liggen. Ik ga zelf iig niet te veel meer uit van vd Berg. En dat PSV misschien wel dit weekend uitsluitsel willen voor ze serieus met de andere opties bezig gaan.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

Juancho wrote: 09 Aug 2024, 12:29
11 Tinus wrote: 09 Aug 2024, 12:27 PSV had een halve week nodig voor Flamingo en Driouech toen ze zichzelf een soort van deadline hadden gesteld ivm het trainingskamp of de aanloop daar naartoe. Daar waren ze al tijden mee bezig en ineens werd daar een klap op gegeven en was het rond. Dat kan met Sepp natuurlijk precies zo gaan. Ik weet niet of het ook zo werkt als je er 3 tegelijk moet doen maar het lijkt me niet dat je nog 2 weken de tijd neemt want je moet er niet aan denken dat er straks nog een verdediger uit valt met een blessure of vertrekwens.
Ik ben er ondertussen wel van overtuigd dat Sepp niet goedkoper gaat worden. De belangstelling loopt alleen maar op en Liverpool neemt (terecht) rustig de tijd. Denk dat het momentum wel weg is voor PSV, dan hadden ze meer naar die 20 miljoen moeten kruipen. Jammer, maar natuurlijk geen ramp. Zolang plan B en C maar klaar liggen. Ik ga zelf iig niet te veel meer uit van vd Berg. En dat PSV misschien wel dit weekend uitsluitsel willen voor ze serieus met de andere opties bezig gaan.
Flamingo en Driouech lijken ook niet goedkoper zijn geworden. PSV lijkt zo lang als mogelijk te hebben gewacht en doordat ze Flamingo hebben gehaald hebben ze tijd gekocht voor Sepp. Ik denk dat het gek zou zijn als PSV 20 miljoen gaat betalen nadat Brands eerder zei dat rond de 15 miljoen wel een beetje de max zou moeten zijn voor PSV. Wat dat betreft is 15 miljoen als basis plus nog flink wat bonussen voor PSV nog wel te verdedigen vermoed ik. Zeker als die bonussen te maken hebben met CL 'overwintering' of CL plaatsing want dan stroomt er genoeg geld binnen. En qua doorverkoop % idem dito. Als we hem verkopen voor 30 miljoen mag er best nog een beetje extra naar Liverpool om de prijs nu wat te drukken.
Teletubby
Nationale topspeler

Robson de Souza wrote: 09 Aug 2024, 12:28
Zoals ze in Duitsland zeggen, geil.
loginnaam
Internationale topspeler

Gosens die Torino onder druk wil zetten? Of Union Berlin die stiekem van hem af willen?
Standbeeld
Mister PSV

Hmm, ik verwacht niet dat PSV (richting de) 10mln gaat betalen voor een 30-jarige Gosens. Past niet in het beleid.
  • These users thanked the author Standbeeld for the post:
    De Realist
    Eenhoopjob
    Basisspeler

Misschien voor 10 milj combo deal met Doekhi
  • These users thanked the author Eenhoopjob for the post:
    Ontbijtkoek
    Kezmania
    Meervoudig international

Is die Gosens nou het eureka dat wij behoeven? Zijn carrière is volgens mij alweer aan de neerwaartse spiraal begonnen. Ik zie liever een jonge speler waar juist die rek en restwaarde in zit. Scouting van vroeger lijkt wel volledig uitgestorven bij clubs.

Gosens heeft één redelijk seizoen gedraaid bij Inter maar als je echt zo’n gewaardeerde kracht bent ga je daar niet weg natuurlijk, zie Denzel.
    Madueke
    Legende

Union wil hem helemaal niet houden, die hebben die talentvolle linksback van Dortmund al gekocht.
    Juancho
    Mister PSV

11 Tinus wrote: 09 Aug 2024, 12:32
    Juancho wrote: 09 Aug 2024, 12:29

Flamingo en Driouech lijken ook niet goedkoper zijn geworden. PSV lijkt zo lang als mogelijk te hebben gewacht en doordat ze Flamingo hebben gehaald hebben ze tijd gekocht voor Sepp. Ik denk dat het gek zou zijn als PSV 20 miljoen gaat betalen nadat Brands eerder zei dat rond de 15 miljoen wel een beetje de max zou moeten zijn voor PSV. Wat dat betreft is 15 miljoen als basis plus nog flink wat bonussen voor PSV nog wel te verdedigen vermoed ik. Zeker als die bonussen te maken hebben met CL 'overwintering' of CL plaatsing want dan stroomt er genoeg geld binnen. En qua doorverkoop % idem dito. Als we hem verkopen voor 30 miljoen mag er best nog een beetje extra naar Liverpool om de prijs nu wat te drukken.
    Ik denk dat Liverpool (ondertussen) gewoon 20 miljoen vast wil + aanvullende bonussen. Die jongen staat er daar ook gewoon goed op he, tis niet zo dat hij perse weg moet ofzo. Vandaar dat ik er eigenlijk niet meer vanuit ga, gewoon te duur voor PSV.
    Smeets14
    Nationale topspeler

Kezmania wrote: 09 Aug 2024, 12:36 Is die Gosens nou het eureka dat wij behoeven? Zijn carrière is volgens mij alweer aan de neerwaartse spiraal begonnen. Ik zie liever een jonge speler waar juist die rek en restwaarde in zit. Scouting van vroeger lijkt wel volledig uitgestorven bij clubs.

Gosens heeft één redelijk seizoen gedraaid bij Inter maar als je echt zo’n gewaardeerde kracht bent ga je daar niet weg natuurlijk, zie Denzel.
    Voor dat seizoen bij Inter heeft een aantal uitstekende jaren gehad bij Atalanta die je hier even lijkt te vergeten. Een ervaren verdediger erbij lijkt me uitstekende keuze.
  • These users thanked the author Smeets14 for the post:
    NotoriousBIG046
    Ykhim
    Lid scoutingsteam

Kezmania wrote: 09 Aug 2024, 12:36 Ik zie liever een jonge speler waar juist die rek en restwaarde in zit. Scouting van vroeger lijkt wel volledig uitgestorven bij clubs.
    Ik ook, maar je moet niet vergeten dat we Dest ook al hebben gehaald, en dat is echt geen goedkope jongen. Om daar dan weer een talentvolle back - waar je óók veel geld voor moet betalen - achter te zetten is wellicht niet de meest duurzame of intelligente keuze die PSV nu kan maken. Ik denk dat het overbruggen van dit seizoen door een bewezen kracht te huren inderdaad de beste keuze is.
    Last edited by Ykhim on 09 Aug 2024, 12:38, edited 1 time in total.
    Ardbeg
    Mister PSV

Kezmania wrote: 09 Aug 2024, 12:36 Is die Gosens nou het eureka dat wij behoeven? Zijn carrière is volgens mij alweer aan de neerwaartse spiraal begonnen. Ik zie liever een jonge speler waar juist die rek en restwaarde in zit. Scouting van vroeger lijkt wel volledig uitgestorven bij clubs.

Het gaat gewoon om tijdelijke vervanging totdat Dest terug is, he.
    Kezmania
    Meervoudig international

Dat snap ik maar dan zou het huur moeten zijn. Ik las bij de Pletterberg iets over een ‘bid’ dat koop impliceert.
    DonyellMalen
    Legende

Ykhim wrote: 09 Aug 2024, 12:38Ik ook, maar je moet niet vergeten dat we Dest ook al hebben gehaald, en dat is echt geen goedkope jongen. Om daar dan weer een talentvolle back - waar je óók veel geld voor moet betalen - achter te zetten is wellicht niet de meest duurzame of intelligente keuze die PSV nu kan maken. Ik denk dat het overbruggen van dit seizoen door een bewezen kracht te huren inderdaad de beste keuze is.
    Naja, dat ligt eraan. Je kan als PSV zijnde ook schuiven. Wellicht wil Dest zelf ook liever op rechtsback spelen.

Ik zie liever zo’n Valentin Barco komen dan Gosens. Heb mijn twijfels of Gosens in een viermans defensie geschikt is.
    loginnaam
    Internationale topspeler

Ardbeg wrote: 09 Aug 2024, 12:38

Het gaat gewoon om tijdelijke vervanging totdat Dest terug is, he.
    Als wij hem zouden kopen dan is dat niet echt tijdelijke vervanging.
    Hatseflats
    Vedette

Kezmania wrote: 09 Aug 2024, 12:40 Dat snap ik maar dan zou het huur moeten zijn. Ik las bij de Pletterberg iets over een ‘bid’ dat koop impliceert.
    Een bod kan ook op huur slaan he.
  • These users thanked the author Hatseflats for the post (total 2):
    SKERLAArdbeg
    Ykhim
    Lid scoutingsteam

DonyellMalen wrote: 09 Aug 2024, 12:41Naja, dat ligt eraan. Je kan als PSV zijnde ook schuiven. Wellicht wil Dest zelf ook liever op rechtsback spelen.

Ik zie liever zo’n Valentin Barco komen dan Gosens. Heb mijn twijfels of Gosens in een viermans defensie geschikt is.
    Dat kan, maar ik vraag me af of dat dan ook in het plan van Bosz past. Bovendien blijft het financiële issue dan staan, want ook iemand als Barco gaat je bakken met geld kosten, zoals dat voor elke talentvolle back opgaat. Is het dat op dit moment waard, wetende dat je ook nog moet investeren in een centrumverdediger en een vleugelaanvaller?
    Last edited by Ykhim on 09 Aug 2024, 12:44, edited 1 time in total.
    Madueke
    Legende

We weten helemaal nog niet of het tijdelijk is.

Dest is van een oorsprong een rechtsback en Union Berlin wil niet verhuren, tenminste niet zonder een realistische (verplichte) koopoptie.
  • These users thanked the author Madueke for the post:
    Juancho
    loginnaam
    Internationale topspeler

Hatseflats wrote: 09 Aug 2024, 12:42
    Kezmania wrote: 09 Aug 2024, 12:40 Dat snap ik maar dan zou het huur moeten zijn. Ik las bij de Pletterberg iets over een ‘bid’ dat koop impliceert.
    Maar daar heeft Union geen trek in, toch? Die willen alleen verkopen of verhuren met vrijwel verplichte koopoptie erin.
  • These users thanked the author loginnaam for the post:
    Standbeeld
    SKERLA
    Legende
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

Precies. Er staat "an offer",
  • These users thanked the author SKERLA for the post:
    psv-norge
    DonyellMalen
    Legende

Ykhim wrote: 09 Aug 2024, 12:43Bovendien blijft het financiële issue dan staan, want ook iemand als Barco gaat je bakken met geld kosten, zoals dat voor elke talentvolle back opgaat.
    Yep, dat klopt ook. Net zo goed dat de twijfel of Gosens in een viermans defensie past er ook nog steeds is.
    11 Tinus
    Legende
    Clubvoorkeur: Philips

Huur met optie tot koop zodat je flexibel bent met wat je wil/kan is volgens mij het beste scenario maar dan moet je maar net die aanwinst vinden die én goed genoeg is, én eventueel langer wil blijven én ook betaalbaar is.

Als het puur ter overbrugging is denk ik dat Van Aanholt gewoon nog steeds een hele goede kans maakt.
    Juancho
    Mister PSV

Madueke wrote: 09 Aug 2024, 12:43 We weten helemaal nog niet of het tijdelijk is.

Dest is van een oorsprong een rechtsback en Union Berlin wil niet verhuren, tenminste niet zonder een realistische (verplichte) koopoptie.
    Dat is idd puur een aanname. Teze gaat ook weg, is het niet deze zomer dan wel komende zomer. En laat dat nu de originele positie zijn van Dest waarvan het sowieso ook maar afwachten is hoe hij terug keert.

PSV kan simpelweg geen risico op de LB positie nemen, daarvoor zijn de belangen dit seizoen te groot. Als de juiste speler alleen te halen via via koop of huur met koopoptie/verplicht dan zal je wel moeten. Dat is veel belangrijker dan nu al voorsorteren op het vertrek van Lozano bijv.
    Hatseflats
    Vedette

loginnaam wrote: 09 Aug 2024, 12:44

Maar daar heeft Union geen trek in, toch? Die willen alleen verkopen of verhuren met vrijwel verplichte koopoptie erin.
    Daar ging het niet om :). Het ging om het woord 'bod'. Dat kan een bod zijn om te huren of om te kopen. Dus in algemene zin.
  • These users thanked the author Hatseflats for the post:
    SKERLA
    Post Reply