Transferwindow 2024/25

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Sensation
Lid scoutingsteam
Clubvoorkeur: Ja

Maikel wrote: 10 Aug 2024, 17:16
Kezmania wrote: 10 Aug 2024, 16:45

Oké fair enough maar het is niet zo dat ik het ter plekken heb verzonnen en ik vind dat je dat onderling als PSV’ers gewoon kan delen. Heeft niets te maken met opruien of wat dan ook.
Je moet gewoon normaal doen.
Mensen daarna uitnodigen om langs te komen is ook belachelijk.
Ik heb eerlijk gezegd wel trek in een broodje (van Mootje)
SomeOne
Veelbelovend talent

Ik keek eigenlijk al uit naar een nieuw geluidsfragment van Gestelnaar
  • These users thanked the author SomeOne for the post:
    Heruone
    Sparts
    Geselecteerd voor Oranje
    Clubvoorkeur: PSV

De hele dag geen Sep of andersoortige inkomende transferupdates van Rik. Dat wordt een aankondiging na de wedstrijd. 🍻
  • These users thanked the author Sparts for the post (total 3):
    CarnelitoLucNilis87Analist
    PsvBmg
    Vaste waarde in elftal

Ik heb geen idee hoe het verder met Arias gaat maar misschien is dat een optie voor een miljoen of 2 totdat Dest terug is. Die kost misschien een miljoen of 2 met ervaring.
    Ik ga na het nieuws van vanmorgen in de podcast van de minimaal 23 miljoen voor vd Berg niet meer uit van zijn komst. Misschien doorschakelen naar een Vitik 3 wedstrijden 2 goals als verdediger. 193 cm lang.

Je hebt dan :
    Arias-vitik-boscagli-gosens
    Mauro-flamingo-obispo-oppegard

Als dest terug is mauro achter Gosens en Arias achter Dest.

Voor 27 miljoen heb je dan misschien Vitik,Gosens en Arias ipv alleen vd Berg en Arias
  • These users thanked the author PsvBmg for the post:
    DE MADERA 76
    Juancho
    Mister PSV

Sensation wrote: 10 Aug 2024, 17:18
    Maikel wrote: 10 Aug 2024, 17:16

Je moet gewoon normaal doen.
    Mensen daarna uitnodigen om langs te komen is ook belachelijk.
    Ik heb eerlijk gezegd wel trek in een broodje (van Mootje)
    Wij zitten bij de foodmarket. Kom gezellig langs! 🧑‍🍳Gebroederlijk met elkaar, dit forum kan wel wat liefde gebruiken tegenwoordig 🥰😁😏
    “Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
    Vanthaman18
    Internationale topspeler
    Favoriete speler: Luuk de Jong

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/12 ... trijd.html

Geweldig nieuws voor PSV. Sosa gaat naar de Serie A
    Juancho
    Mister PSV

JasperPSV wrote:
    Ben overigens benieuwd wat Middlesbrough vorige zomer heeft betaald aan PEC, vrij lastig te vinden.
    Paar ton, zo'n 2 a 3. PEC moest wel verkopen omdst hij z'n aflopende contract niet wilde verlengen.
  • These users thanked the author Juancho for the post:
    JasperPSV
    “Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
    Den Bondskoots
    Vaste waarde in elftal

Laatst ging het hier even kort over Pascal Struijk. Ik gaf toen aan dat ik dacht dat hij nog langdurig geblesseerd was maar ik zie dat hij de hele wedstrijd heeft gespeeld bij Leeds.

Fijne speler wel. 24 jaar, paar jaar Premier League + Championship ervaring. Voorheen middenvelder maar onder Bielsa verdediger geworden.
  • These users thanked the author Den Bondskoots for the post:
    NotoriousBIG046
    Tjompie
    Internationale topspeler

Het grootste deel van het artikel gaat over feiten die we hier in principe al besproken hebben. Maar dit is wel een mooi stuk om eruit te lichten:
    Voor de rechterkant had de club eerder al Kenny Tete in beeld, maar hij wil naar verluidt een lang contract en verdient op dit moment een Premier League-salaris. Grote kans dat PSV op meerdere borden schaakt en straks ook nog met een naam op de proppen kan komen die niet in media-berichten te lezen is geweest. Dagelijks worden tal van backs ‘aangeboden’ bij de club en die worden dan overwogen door de technische leiding.
    https://www.ad.nl/eindhoven/het-worden- ... ~a3bc815f/
    DonyellMalen
    Legende

Ja duh. De Nederlandse namen zijn het makkelijkst te raden voor de Nederlandse media. Een Issa Kaboré, Vitik of Nagalo zit niet in ‘kring’.
  • These users thanked the author DonyellMalen for the post:
    NotoriousBIG046
    NotoriousBIG046
    Nationale topspeler

Den Bondskoots wrote: 10 Aug 2024, 21:02 Laatst ging het hier even kort over Pascal Struijk. Ik gaf toen aan dat ik dacht dat hij nog langdurig geblesseerd was maar ik zie dat hij de hele wedstrijd heeft gespeeld bij Leeds.

Fijne speler wel. 24 jaar, paar jaar Premier League + Championship ervaring. Voorheen middenvelder maar onder Bielsa verdediger geworden.
    Als Sepp niet komt dan graag Pascal. Kan zoals ik aangaf ook linksachter spelen.
    We can't change the world until we change ourselves.
    XaviS7mons
    Vaste waarde in elftal

NotoriousBIG046 wrote: 11 Aug 2024, 11:09
    Den Bondskoots wrote: 10 Aug 2024, 21:02 Laatst ging het hier even kort over Pascal Struijk. Ik gaf toen aan dat ik dacht dat hij nog langdurig geblesseerd was maar ik zie dat hij de hele wedstrijd heeft gespeeld bij Leeds.

Als Sepp niet komt dan graag Pascal. Kan zoals ik aangaf ook linksachter spelen.
    Of allebei
  • These users thanked the author XaviS7mons for the post:
    NotoriousBIG046
    Madueke
    Legende

PSV kan ook nog kiezen voor Patrick van Aanholt en Owen Wijndal, die allebei open staan voor enerzijds een hereniging en anderzijds een wat delicate overstap. Wijndal zou vanuit Ajax moeten overkomen, maar deals tussen PSV en de Amsterdammers zijn traditiegetrouw lastig te realiseren. Technisch directeur Earnest Stewart van PSV ziet een komst van Wijndal naar verluidt zitten, omdat hij denkt dat de technische staf van PSV hem weer aan de praat krijgt.
    Uit het stuk van Rik de bevestiging wat hij bij Omroep Brabant op de radio dus zei.

Vooropgesteld hoop ik uiteraard dat Wijndal helemaal niet komt, maar Ajax is toch helemaal niet in de positie om moeilijk te doen? Daarbij moet Wijndal zelf met een salaris van 3 miljoen ook een hoop flessen water bij de wijn doen uiteraard.
  • These users thanked the author Madueke for the post:
    DonyellMalen
    Koenjo
    Meervoudig international

Ik snap eigenlijk niet waarom PSV zo treuzeld met Patje, je weet wat je aan hem hebt. Prima back-up.
  • These users thanked the author Koenjo for the post:
    Jur1913
    ''Top level''
    ''1000% penalty''
    ''Give the cup to Ajax!''
    TomPSV
    Legende

Je kunt Van Aanholt in ieder geval mee laten trainen. Nu is hij steeds voor zichzelf bezig om fit te blijven.
    ShovingNE2
    Site Admin

Oh wat een heerlijke tijd. Optimaal genieten de komende maand. Komt er ineens een bod van 100 miljoen op het duo Veerman/Schouten. Of Luuk kan 10 miljoen netto verdienen in de zandbak. Tillman net getekend, wil Real hem hebben voor 40 miljoen.

Er gaan nog genoeg zaken gebeuren die we niet verwachten.
  • These users thanked the author ShovingNE2 for the post (total 2):
    LevivdhPaulus1913
    "When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
    DonyellMalen
    Legende

Koenjo wrote: 11 Aug 2024, 11:18Prima back-up.
    Dat is precies de twijfel waarschijnlijk. De speler die voor linksback komt wordt basisspeler en geen back-up. PSV zet hoger in, op CL-niveau. Maargoed, dan is Wijndal natuurlijk ook geen optie.
    Eindhovenvoetbal
    Internationale topspeler

ShovingNE2 wrote: 11 Aug 2024, 11:24 Oh wat een heerlijke tijd. Optimaal genieten de komende maand. Komt er ineens een bod van 100 miljoen op het duo Veerman/Schouten. Of Luuk kan 10 miljoen netto verdienen in de zandbak. Tillman net getekend, wil Real hem hebben voor 40 miljoen.

Ik zit meer in kamp-Bosz. Vreselijk.
    TomPSV
    Legende

ShovingNE2 wrote: 11 Aug 2024, 11:24 Oh wat een heerlijke tijd. Optimaal genieten de komende maand. Komt er ineens een bod van 100 miljoen op het duo Veerman/Schouten. Of Luuk kan 10 miljoen netto verdienen in de zandbak. Tillman net getekend, wil Real hem hebben voor 40 miljoen.

Al de voorbeelden die je noemt vind ik alles behalve heerlijk. Inkomende geruchten zijn leuk, niet uitgaand.
    ShovingNE2
    Site Admin

Ik geniet van de spanning. Alles uitgaand betekent ook weer inkomend. Genieten. Het komt altijd weer goed.

Overigens zit ik ook in kamp Bosz dat het transferwindow op 1 augustus dicht moet.
  • These users thanked the author ShovingNE2 for the post:
    Søren
    "When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
    Koenjo
    Meervoudig international

ShovingNE2 wrote: 11 Aug 2024, 11:29 Ik geniet van de spanning. Alles uitgaand betekent ook weer inkomend. Genieten. Het komt altijd weer goed.

Overigens zit ik ook in kamp Bosz dat het transferwindow op 1 augustus dicht moet.
    Dus als Schouten en Baka op de laatste dag weggeplukt worden dan ook?
    ''Top level''
    ''1000% penalty''
    ''Give the cup to Ajax!''
    guus
    Internationale topspeler

Zo’n heerlijke tijd is dat niet als dat gebeurt.
    PSVTOPOss
    Vaste waarde in elftal

Koenjo wrote: 11 Aug 2024, 11:18 Ik snap eigenlijk niet waarom PSV zo treuzeld met Patje, je weet wat je aan hem hebt. Prima back-up.
    Prima back-up, maar ik denk dat PSV nog een basis linksback en rechtsback wil halen.
    Mvogoat
    Basisspeler

Bron wordt gevolgd door Fabrizio. Wel een speler die valt in de Prestianni categorie volgensmij.
    Anel Ahmedhodzic komt eraan!🏴‍☠️
    Eindhovenvoetbal
    Internationale topspeler

Mvogoat wrote: 11 Aug 2024, 12:04

Bron wordt gevolgd door Fabrizio. Wel een speler die valt in de Prestianni categorie volgensmij.
    Iemand die deze speler kent en er iets over kan vertellen?
    Post Reply