Kan niet, alleen Fofana is meer geblesseerd dan Romero.
Transferwindow 2023/24
-
- Geselecteerd voor Oranje
- Hatseflats
- Vedette
-
- Vedette
Xavi wordt onze leider!Hatseflats wrote: ↑13 Jul 2023, 12:15Als hij eruit wordt gespeeld door Pepi, dan blijft er niet veel over op het veld.
-
- Nationale topspeler
Hij is die vriend van ZwarteCapuchonLorenzo von Matterhorn wrote: ↑13 Jul 2023, 11:27Je ziet er slecht uit maat.Saynotoracism wrote: ↑13 Jul 2023, 10:50
Net Earnie gezien, weet nog niet of Vranckx komt. Maar dat gaat wel goedkomen. Heb hem ook duidelijk gemaakt dat er topverdedigers bij moeten komen
-
- Internationale topspeler
Ik heb net als SKERLA ook lichte twijfels, en dit rijtje spelers wat jij opnoemt overtuigt mij niet. Sterker nog, het doet misschien mijn twijfel nog wat toenemen. Guardado, Tadic, Blind, en ook Götze waren/zijn allemaal leiders en aanvoerderstypes, spelers die een team ook verder naar de top duwen. Is Sanchez dat ook? Of is hij een speler die gewoon zijn ding doet in het elftal en nu nog wil spelen en geld wil vangen? Wat is zijn motivatie om de stap naar ons te maken als hij komt?Sensation wrote: ↑13 Jul 2023, 11:23Guardado. Tadic. Blind. Götze.Juancho wrote: ↑13 Jul 2023, 11:19 Ik snap @SKERLA wel, als je als speler op zo'n leeftijd terugkeert naar de Eredivisie vanuit een topcompetitie....dan is dat wel ff schakelen. Hoe leuk wij onze competitie ook mogen vinden, het is natuurlijk heel wat anders dan de PL.
Hoeft geen issue te zijn, zeker niet. Een Sanchez en eerder Luuk of Moreno wisten ook wat ze konden verwachten. Dus die keuze maken ze hopelijk bewust. Al dan niet om hier 1 a 2 jaar te vlammen, weer veel te spelen en dan wellicht nog 1x een stap maken.
Echt wel voorbeelden te over van spelers die vanuit een top-5 competitie prima schakelen naar de ED.
-
- Nationale topspeler
Ah kijk! Dat is een ander verhaal. Dan denk ik dat we er redelijk hetzelfde over denken haha.Qwazi a Dodo wrote: ↑13 Jul 2023, 12:00Ik bedoelde hem eigenlijk andersom. Dus als er een ervaren man komt kan teze als back-up voor deze positie gehouden worden. Mijn schrijven is niet altijd even duidelijkDeEintovenaar wrote: ↑13 Jul 2023, 10:25
Ik denk dat je een ervaren man niet als back-up kunt halen, dan krijg je type Ramalho. Anders hebben ze echt geen trek om op de bank bij PSV te komen zitten, zelfs Ramalho is niet voor de basis gehaald. Een ervaren LCV zal er niet komen omdat je Boscagli hebt, en vgm zien ze in hem echt de basis CV.
Ik snap je argumenten dus, zou het er ook mee eens kunnen zijn ware het niet dat het gewoon niet realistisch is.
- PSV 1973
- Lid 2e elftal
- Clubvoorkeur: PSV
Als dit bericht klopt dan zou PSV al een bod van 15M gedaan hebben op CDK.
https://www.soccernews.nl/news/PSV-verb ... 5-miljoen/
https://www.soccernews.nl/news/PSV-verb ... 5-miljoen/
- hondjevandebakker
- Internationale topspeler
Ik dacht gelezen hebben dat ze hem willen uitlenen in de Serie A of verkopen voor minimaal 25 miljoen. Daarnaast hebben wij natuurlijk geen 10 nodig op dit moment. Geen idee waar dit gerucht de hele tijd vandaan komt maar het slaat nergens op lijkt me.
- Trixm
- Vedette
- Frisian1913
- Regelmatige invaller
- Clubvoorkeur: PSV, Real Madrid
En lees ook meerdere berichten dat Villa en Leipzig achter hem aan zittenhondjevandebakker wrote: ↑13 Jul 2023, 14:05 Ik dacht gelezen hebben dat ze hem willen uitlenen in de Serie A of verkopen voor minimaal 25 miljoen. Daarnaast hebben wij natuurlijk geen 10 nodig op dit moment. Geen idee waar dit gerucht de hele tijd vandaan komt maar het slaat nergens op lijkt me.
- Juancho
- Mister PSV
Als die 2 Belgen serieus moeten komen dan kan je er wel donder op zeggen dat Xavi voor een mega bedrag naar bijv. Engeland gaat. Anders lijkt me het me iets te veel van het goede
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- Trixm
- Vedette
alsof je met een lichte blessure niet mee gaat..
maar goed we zullen zien
Saibari is underrated.
-
- Talent
Als we die Vranckx binnen hebben, denk ik dat we voor de controlerende rol op het middenveld nog zo'n type speler als backup moeten halen. Anders moet je bij afwezigheid van Vranckx een linie moeten gaan schuiven met Boscagli. Lijkt me verre van ideaal. Ik denk dat een investering van maximaal 3 miljoen (Mendy of Ambriz) wel verantwoord is voor deze (bij)rol. Vranckx zou eventueel ook op '8' kunnen spelen mocht Veerman niet kunnen spelen.
-
- Nationale topspeler
Kunnen we niet gewoon Kitolano pakken als extra middenvelder?Kezmania9 wrote: ↑13 Jul 2023, 16:30 Als we die Vranckx binnen hebben, denk ik dat we voor de controlerende rol op het middenveld nog zo'n type speler als backup moeten halen. Anders moet je bij afwezigheid van Vranckx een linie moeten gaan schuiven met Boscagli. Lijkt me verre van ideaal. Ik denk dat een investering van maximaal 3 miljoen (Mendy of Ambriz) wel verantwoord is voor deze (bij)rol. Vranckx zou eventueel ook op '8' kunnen spelen mocht Veerman niet kunnen spelen.
- GiveCup2day
- International
- Clubvoorkeur: PSV en Chelsea
Ik moet toevallig straks nog boodschappen halen. Ik neem Kitolana wel gewoon ff mee.René1978 wrote: ↑13 Jul 2023, 16:35Kunnen we niet gewoon Kitolano pakken als extra middenvelder?Kezmania9 wrote: ↑13 Jul 2023, 16:30 Als we die Vranckx binnen hebben, denk ik dat we voor de controlerende rol op het middenveld nog zo'n type speler als backup moeten halen. Anders moet je bij afwezigheid van Vranckx een linie moeten gaan schuiven met Boscagli. Lijkt me verre van ideaal. Ik denk dat een investering van maximaal 3 miljoen (Mendy of Ambriz) wel verantwoord is voor deze (bij)rol. Vranckx zou eventueel ook op '8' kunnen spelen mocht Veerman niet kunnen spelen.
-
- Legende
CDK; moeten we daar vrolijk van worden? Ik vind hem altijd erg flegmatiek ogen. Beetje zoals Hazard die het weg is. Totaal ander type dan Xavi ook.
Hoop echt dat Xavi gewoon blijft, dit zou ik een behoorlijke achteruitgang vinden en nog veel geld ook.
Hoop echt dat Xavi gewoon blijft, dit zou ik een behoorlijke achteruitgang vinden en nog veel geld ook.
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo