Het Nederlands Elftal

Bespreek hier het Nederlands Elftal.
Post Reply
Grasmat
Lid van verdienste
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo

Oh vooruit dan, die moet ook nog wel lukken ja. Wat is dat voor gedevalueerd toernooi zeg, nu iedereen en z'n moeder tegenwoordig mee mogen doen. 16 landen was veel beter.
  • These users thanked the author Grasmat for the post:
    De Realist
    FritskePhilips
    Nationale topspeler

Image

Ik hoop een beetje op deze 23 namen voor het EK, waarbij ik vooral nog twijfel over de positie van 3e GK (Bijlow vervangen door een penaltykiller, maar wie?) en CVM (Wieffer out, who cares in :D)

Met deze samenstelling laat je nog aardig wat talent thuis: Hato, Botman, Gravenberch, J. Timber, Lang, Geertruida (al zie ik Koeman ook nog wel hem meenemen ipv Frimpong), Q. Timber, Hartman, Dallinga.

Maar ook routine: Wijnaldum, Berghuis, de Roon, Blind (al vermoed ik dat hij de plaats van Maatsen inneemt), Bergwijn, Weghorst. Enkel zijn al deze namen ook niet (meer) goed genoeg)
    SKERLA
    Legende
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

Grasmat wrote: 26 Mar 2024, 23:40Nee joh, die Oostenrijkers kennen er ook geen klote van. Noem naast Alaba eens één fatsoenlijke speler.
    Image
    Love
  • These users thanked the author SKERLA for the post:
    Heissenberrug
    Koenjo
    Meervoudig international

SKERLA wrote: 27 Mar 2024, 07:09
    Grasmat wrote: 26 Mar 2024, 23:40Nee joh, die Oostenrijkers kennen er ook geen klote van. Noem naast Alaba eens één fatsoenlijke speler.
    Image
    Mweh
    ''Top level''
    ''1000% penalty''
    ''Give the cup to Ajax!''
    1913PSV.
    Vaste waarde in elftal

Image

Hebben we toch nog een Duitse fan overgehouden aan de wedstrijden tegen Dortmund.
  • These users thanked the author 1913PSV. for the post (total 2):
    TjompieSKERLA
    Standbeeld
    Mister PSV

Random
    Standbeeld
    Mister PSV

Breur
    Internationale topspeler

Koenjo wrote: 27 Mar 2024, 07:36
    SKERLA wrote: 27 Mar 2024, 07:09

Image
    Mwehne

Even aangepast voor je.
    Heya Hallvar
    Nationale topspeler

Standbeeld wrote: 27 Mar 2024, 12:22
    Dit had zo een NOS bericht kunnen zijn, Wappie Weghorst leeft in een andere wereld.
    Het Kanon
    Internationale topspeler

Ik ga er iig niet voor zitten in juni. Koeman en zijn Blindjes, Wieffies en Brobbies.
    JoJo
    Regelmatige invaller
    Favoriete speler: Joey

FritskePhilips wrote: 27 Mar 2024, 06:12 Image

Ik hoop een beetje op deze 23 namen voor het EK, waarbij ik vooral nog twijfel over de positie van 3e GK (Bijlow vervangen door een penaltykiller, maar wie?) en CVM (Wieffer out, who cares in :D)

Met deze samenstelling laat je nog aardig wat talent thuis: Hato, Botman, Gravenberch, J. Timber, Lang, Geertruida (al zie ik Koeman ook nog wel hem meenemen ipv Frimpong), Q. Timber, Hartman, Dallinga.

Maar ook routine: Wijnaldum, Berghuis, de Roon, Blind (al vermoed ik dat hij de plaats van Maatsen inneemt), Bergwijn, Weghorst. Enkel zijn al deze namen ook niet (meer) goed genoeg)
    Grotendeels wel mee eens, Gakpo basis. En Frimpong boven Dumfries.
    Vanthaman18
    Internationale topspeler
    Favoriete speler: Luuk de Jong

JoJo wrote: 27 Mar 2024, 15:51
    FritskePhilips wrote: 27 Mar 2024, 06:12 Image

Frimpong boven Dumfries?
    Image
    JoJo
    Regelmatige invaller
    Favoriete speler: Joey

Vanthaman18 wrote: 27 Mar 2024, 15:54
    JoJo wrote: 27 Mar 2024, 15:51

Frimpong boven Dumfries?
    Image
    Zonder enige twijfel. Hij kan het niet meer belopen.
  • These users thanked the author JoJo for the post:
    Grasmat
    Grasmat
    Lid van verdienste
    Favoriete speler: Dn Flamingo

JoJo wrote: 27 Mar 2024, 16:34 Zonder enige twijfel. Hij kan het niet meer belopen.
    Image
  • These users thanked the author Grasmat for the post:
    Vanthaman18
    Persepolis
    Vedette

Grasmat wrote: 27 Mar 2024, 18:55
    JoJo wrote: 27 Mar 2024, 16:34 Zonder enige twijfel. Hij kan het niet meer belopen.
    Image
    Ja hallo, die wordt binnenkort maar liefst 28 he. 28! Binnenkort afbouwen bij Heerenveen denk ik.
    11 Tinus
    Legende
    Clubvoorkeur: Philips

Ik snap niet dat Koeman zo zeurt. Ik vind 23 meer dan genoeg voor een EK waar je om de 4 dagen ofzo speelt. Ik vind het pas lullig als je er 26 mee neemt en er 3 op de tribune moeten zitten. Daarnaast gebruik je er nooit 23 dus dan moet je maar slimmer zijn en bv een Geertruida meenemen voor RB/CV ipv Frimpong. Of een Schouten (CVM/CM/CV) in plaats van De Roon.

Je kunt je toch bijna geen situatie voorstellen waarbij je een speler te kort komt als je er 23 mag meenemen? Ja als je Brobbey/Depay en Weghorst mee neemt en ze zijn alle 3 geblesseerd dan speel je met Malen of Gakpo in de punt. Neem je Blind en Hartman mee en die zijn niet fit dan zet je Vd Ven er neer.
    koetje
    Legende

Heya Hallvar wrote: 27 Mar 2024, 14:22
    Standbeeld wrote: 27 Mar 2024, 12:22
    Dit had zo een NOS bericht kunnen zijn, Wappie Weghorst leeft in een andere wereld.
    De chip in de bal wordt overigens niet gebruikt voor doellijntechnologie.

https://inside.fifa.com/technical/footb ... technology

"The goal-line technology system used at the FIFA World Cup 2022™ is based on 14 high-speed cameras. The data from the sensor inside the ball is not used to determine if the ball has crossed the goal line or not."
    Sensation
    Lid scoutingsteam
    Clubvoorkeur: Ja

Mar10 being Mar10.. Bijlow is in de verste verte niet beter dan Verbruggen

https://www.voetbalzone.nl/nieuws/been- ... gen/432683
    TheSyb
    Nationale topspeler
    Clubvoorkeur: PSV (duh)

En zelfs al is Bijlow dat. Die beste man raakt nog geblesseerd van het eten van een Raketje. Je kunt daar gewoon niet op vertrouwen voor het Nederlands Elftal
    DonyellMalen
    Legende

Veerman kan zonder zorgen z’n hond uitlaten, die Bijlow kan bij elk stoepje z’n enkelband scheuren.

Mar10… Goed advies gegeven aan Excelsior ook door Driouech niet aan ons te verkopen. Dat geld gaan ze er nooit meer voor krijgen en ze staan nog op mogelijke degradatie ook.
    koetje
    Legende

Bijlow zwaar gehypt. Pakt simpele ballen overtuigend. Daarom lijkt het heel wat. Maar maakt stiekem best wat fouten.
  • These users thanked the author koetje for the post:
    Martijn1992
    Jwoeloe
    Moderator

Het zegt genoeg dat Wellenreuther het in Rotterdam beter doet dan Justin 'altijd geblesseerd' Bijlow. Dan kan dat nooit een serieuze optie zijn voor Oranje.
    Buitenspelgoal
    Vaste waarde in elftal

Ik denk dat in Bijlow best een hele goede keeper schuilt, maar die jongen staat gewoon stil in zijn ontwikkeling door zijn constante blessures. Telkens als hij weer in vorm raakt valt hij weer een tijd uit. Buitenlandse clubs zijn daar gewoon ook niet zo happig op. Blessures kunnen iedereen overkomen, maar bij Bijlow weet je dat je als kopende club gewoon twee beoogde eerste keepers nodig hebt als je hem uberhaupt als eerste keeper aan wilt trekken. Veel garanties op speeltijd gaat hij dus niet krijgen bij clubs van naam. Als Feyenoord het zelf ziet zitten zou ik als Bijlow zijnde gewoon lekker bij Feyenoord blijven. Is daar geliefd, heeft krediet waardoor hij kan blijven spelen bij terugkomst van de zoveelste blessure en kan zodoende ook gewoon uitgroeien tot een grote naam daar. In het buitenland betekent die status niets en denk ik dat hij vooral op de bank zal belanden. Een buitenlands avontuur zal hem, verwacht ik, zodoende niet brengen wat hij hoopt. Of hij moet bij relatief bescheiden clubs in grote competities gaan keepen. Maar ook dan zit je zo weer op de bank als je geblesseerd raakt en je concurrent verneukt het niet in de tijd dat je eruit ligt.

Voor Verbruggen is hij geen bedreiging. Natuurlijk maakt Verbruggen ook nog wel eens foutjes, maar hij is pas 21 en nu al zo goed. Hij brak pas vorig seizoen door bij Anderlecht, dus zo heel veel ervaring heeft hij ook nog niet. Met meer speeltijd zal hij nog constanter worden en heeft Oranje in potentie eindelijk weer een topkeeper en vaste eerste doelman. Zijn plafond zal sowieso hoger liggen als dat van Bijlow. Bij Brighton is zijn enige concurrent ene Jason Steele, een Engelsman van 33 die op basis van de statistieken geen hoogvlieger is. Ik denk dat Verbruggen komend seizoen wel eerste doelman kan worden daar.

Bijlow zal wel als 3e keeper bij Oranje concurren met Bizot, maar Verbruggen en ook Flekken zijn hem gewoon voorbij.
    Standbeeld
    Mister PSV

"Wilfred, ik wil iets verontrustends vertellen", haalt Driessen het onderwerp aan. "Ik was bij het Nederlands elftal en daar zag ik een geweldig interview van Noa met Wijnaldum. En nu dreigt ze daar gestraft voor te worden", aldus de chef voetbal van De Telegraaf.
    "Het Nederlands elftal speelt met het idee om Noa en Hélène te boycotten", gaat Driessen verder. "Maar het was een geweldig interview. Ik heb naast Jeroen Stekelenburg en Pascal Kamperman gestaan, maar zij kwamen er niet aan. Zij (Noa, red.) stelde exact de vragen die ze moest stellen."
    "Ze zijn te kritisch en te negatief geweest", vult René van der Gijp aan. "Talpa krijgt de uitzwaaiwedstrijd van het Nederlands elftal (tegen IJsland, red.) ook niet. Ze zijn te negatief en te kritisch geweest."
    Ik hoop niet dat dit allemaal serieus is. Het zou voor mij wel aanleiding zijn om er definitief klaar mee te zijn. Waar zijn we allemaal mee bezig joh. Doe gewoon lekker normaal.
    https://m.voetbalzone.nl/nieuws/sbs-wac ... den/432955
    Ittot
    Internationale topspeler

Tja Xavi zou ook boycotten en daar bleek niets van waar te zijn. Ik geloof het niet zo.
    Post Reply