Timo Baumgartl

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Post Reply
Robson de Souza
Vedette

Timheu97 wrote: 21 Jul 2023, 08:24 Image

Als deze topper het zegt, eh tja. Wat zegt hij precies? :lol:
Verschrikkelijke vent zeg, heb hem geblokkeerd, wat een irritant persoontje.
grasveld
Internationale topspeler

'En wil geen megaverlies lijden'.

Er werd 12 miljoen voor hem betaald aan transfersom, niet? Geaccumuleerd salaris in die 4 jaar zal ook wel minimaal een miljoen of 4 / 5 zijn. De andere kosten die erbij komen kijken zullen we maar niet meerekenen. In enig sportief succes heeft hij 0 aandeel gehad.

Of ze hier nou 0 euro voor krijgen, 1 miljoen, of ze geven 1 miljoen toe (scheelt weer salaris). Een megaverlies is het nevertheless.
Fanatic-U-s
Internationale topspeler
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Fredrik Oppegård

Eilnkvigvgeld betekent??
Ex unitate vires
Standbeeld
Mister PSV

Sensation wrote: 21 Jul 2023, 08:29 Die gaat serieuze voor de titel “troll die het het langst heeft volgehouden”
Maar is hij nu zwakbegaafd of is het bewust trollen?
Persepolis
Vedette

grasveld wrote: 21 Jul 2023, 08:44 'En wil geen megaverlies lijden'.

Er werd 12 miljoen voor hem betaald aan transfersom, niet? Geaccumuleerd salaris in die 4 jaar zal ook wel minimaal een miljoen of 4 / 5 zijn. De andere kosten die erbij komen kijken zullen we maar niet meerekenen. In enig sportief succes heeft hij 0 aandeel gehad.

Of ze hier nou 0 euro voor krijgen, 1 miljoen, of ze geven 1 miljoen toe (scheelt weer salaris). Een megaverlies is het nevertheless.
10 miljoen, kon volgens de berichten destijds oplopen tot 12 miljoen dmv een doorverkoopclausule. Maar inderdaad, een megaverlies is het sowieso.
Joofcorn
Jeugdinternational
Favoriete speler: Paling Pirlo

Fanatic-U-s wrote: 21 Jul 2023, 08:53 Eilnkvigvgeld betekent??
Covfefe
"Nulla è reale, tutto è lecito"
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

Persepolis wrote: 21 Jul 2023, 10:27
grasveld wrote: 21 Jul 2023, 08:44 'En wil geen megaverlies lijden'.

10 miljoen, kon volgens de berichten destijds oplopen tot 12 miljoen dmv een doorverkoopclausule. Maar inderdaad, een megaverlies is het sowieso.
Inderdaad, daarnaast 2 jaar verhuurd aan een BL club die zijn salaris wel overgenomen zou hebben. Nog steeds een grote mispeer maar alweer 4 a 5 miljoen minder dan hierboven geschetst. Overigens vind ik het belangrijker dat we zijn salaris uit de boeken hebben en een plekje vrij kunnen maken (wellicht een lange termijn projectje naast basis CV) dan er een paar ton uit halen. Nu heb je tenminste iemand die het salaris over kan nemen. Het is geen Tadic die meteen 30 clubs in de rij heeft staan zodra ie transfervrij is. Ajax heeft een paar miljoen laten liggen maar PSV hoogstens een prestatiebonusje waarvan je niet eens kunt verwachten dat die uit gaat komen.
TigTogFlip
Basisspeler
Favoriete speler: Sangare

Dit is een kleine persoonlijke opmerking, en ik weet dat we geen aandacht moeten schenken aan twitteridioten, maar ik haat dit soort "fans".

Ik snap dat we hem weg willen hebben, maar hij is nog steeds een PSV-speler. Dit soort uitspraken gaan in tegen alles wat PSV is, een club waar iedereen welkom is. Timo heeft de afgelopen jaren veel meegemaakt, en dat de fans hem haten omdat PSV veel te veel voor hem heeft betaald, doet niemand goed. Hij is de hele tijd een pro geweest, heeft de club niet publiekelijk gehaat in de media.
Leon77M
Vaste waarde in elftal

TigTogFlip wrote: 21 Jul 2023, 12:08

Dit is een kleine persoonlijke opmerking, en ik weet dat we geen aandacht moeten schenken aan twitteridioten, maar ik haat dit soort "fans".

Ik snap dat we hem weg willen hebben, maar hij is nog steeds een PSV-speler. Dit soort uitspraken gaan in tegen alles wat PSV is, een club waar iedereen welkom is. Timo heeft de afgelopen jaren veel meegemaakt, en dat de fans hem haten omdat PSV veel te veel voor hem heeft betaald, doet niemand goed. Hij is de hele tijd een pro geweest, heeft de club niet publiekelijk gehaat in de media.
Het betreft hier ook nog eens een schijnheilige twitteridioot. Kijk naar zijn post van gister:
RIO
Legende
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Patje Mongooltje.
Grasmat
Lid van verdienste
Favoriete speler: Dn Flamingo

Sommigen doen echt alles voor de likes he...

Maar laten we Patje vooral niet te belangrijk maken, bijzonder is hij toch al.
Trixm
Vedette

Treurige opmerking
Saibari is underrated.
Vanthaman18
Internationale topspeler
Favoriete speler: Luuk de Jong

Triest.
Grasmat
Lid van verdienste
Favoriete speler: Dn Flamingo

Zeker ook omdat die jongen ondanks alles nooit moeilijk heeft gedaan en nooit een onvertogen word heeft geuit, in tegenstelling tot een Luckassen bijvoorbeeld. Gewoon een nette prof, die helaas alleen niet goed genoeg is.
Josef Dettelbacher
Legende

Grasmat wrote: 21 Jul 2023, 16:57 Sommigen doen echt alles voor de likes he...

Maar laten we Patje vooral niet te belangrijk maken, bijzonder is hij toch al.
Zeer waarschijnlijk hier ook wel meelezend of actief deelnemend. Dus bij dezen Patrick:

Image
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
mateja
Internationale topspeler

Dit zijn mensen die Dumfries uitfloten omdat ie een keer de bal niet naar voren speelde.
Ittot
Internationale topspeler

Toch gek dat er geen enkele BL club is die er een paar miljoen voor wilt betalen. Paar jaar geleden 12! Miljoen waard en nu helemaal niets? Dat kan gewoon niet. Waardevermindering ok maar dit is echt extreem. Als Bassey nog voor 20m wordt verkocht hoezo betaald er dan geen enkele club nog een miljoen of 5 voor een ervaren BL speler?
Standbeeld
Mister PSV

Ittot wrote: 21 Jul 2023, 18:59 Toch gek dat er geen enkele BL club is die er een paar miljoen voor wilt betalen. Paar jaar geleden 12! Miljoen waard en nu helemaal niets? Dat kan gewoon niet. Waardevermindering ok maar dit is echt extreem. Als Bassey nog voor 20m wordt verkocht hoezo betaald er dan geen enkele club nog een miljoen of 5 voor een ervaren BL speler?
Heeft meer te maken met het feit dat Baumi hier een topsalaris verdient. Daarnaast weten clubs dat PSV Baumi het liefst zsm van de hand doet, dus de zaakwaarnemer van Baumi licht mogelijk geïnteresseerden daar over in. Even wachten en je hebt hem nagenoeg gratis. Baumi is echt niet te vergelijken met Bassey.
Josef Dettelbacher
Legende

Ik ben geen kenner, maar ik heb het idee dat onder de top 5 van de BL de clubs allemaal vrij zuinig om gaan met hun geld en nooit lekkere bedragen ophoesten.
El Sordo
Vedette

Jammer dat hij uiteindelijk niet goed genoeg is gebleken en ook jammer wij zoveel fans hebben -- niet alleen op twitter, ook hier -- die te pas en te onpas in onsmakelijke bewoordingen en zonder enige vorm van humor moeten herhalen hoe verschrikkelijk slecht spelers zijn.

Ook hier vaak weggezet als een "slapjanus" of andere bête beschimpingen, maar bij Baumgartl was het, wat mij betreft, prettig om weer eens een voetballer te zien die ook nadenkt over een wereld buiten dure verlengstukken als horloges, auto's, kapseltjes, allerhande afgezaagde merkkleding of reisjes naar Ibiza en niet in dat mateloos druilerige en zwakhoofdige machogedrag, dat de hele voetballerij tot en met dit forum kenmerkt, vervalt.
Ykhim
Lid scoutingsteam

Dat is mooi verwoord. Anderzijds zijn dat toch ook twee verschillende dingen: binnen en buiten het veld. Ik vind het zelf niet onvoorstelbaar dat mensen de voetballer Baumgartl een slapjanus noemen. Ik vind hem zelf ook te lief voor een centrumverdediger. Binnen de lijnen straalt hij gewoon niet zoveel uit. Voor PSV is hij gewoon niet geschikt gebleken en dat is, behoudens zijn transfersom, geen schande. Die dingen kunnen gebeuren.

Dat hij als mens weloverwogen, duurzaam en bewust overkomt, daarvoor louter complimenten. Evenals hoe hij is omgegaan met die verschrikkelijke ziekte. Hopelijk kunnen we hem óók op die manier herinneren.
Josef Dettelbacher
Legende

Baumgartl is eigenlijk een teleurstellende speler zoals velen (we kunnen makkelijk tot 20 kutverdedigers uit onze geschiedenis komen als we even ons best doen), maar hij is ook een beetje symbool geworden van de mislukte periode met John als TD, samen met onze virtuoos Bruma. In kritiek op hem zit ook kritiek op John verscholen. Daar kan hij zelf natuurlijk niets aan doen.

Verder is het een prima vent, net als Schwaab. Lijkt me met zijn karakter en intelligentie een aangename vent om over een handjevol jaar als jeugdtrainer weer te verwelkomen.
Tikkieterug
Regelmatige invaller
Favoriete speler: Gakpo

Baumgartl past niet in de plannen van Bosz. Schalke weet dat en wacht dus simpelweg af. Misschien dat ze het uiteindelijk aftikken op een half miljoen. Meer verwacht ik er niet van.
Madueke
Legende

TomPSV
Legende

Dat Schalke mag gewoon een transfersom op tafel leggen. Transfervrij kun je hem altijd nog lozen. PSV moet voet bij stuk houden.
Post Reply