Boskamp zei ook al dat Teze het zo lastig had tegen Kent.
Nou, ik vond het vooral blaffen en niet bijten wat Kent deed. Tuurlijk is 'ie dreigend vanwege zijn snelheid, maar heeft uiteindelijk vrijwel niets laten zien.
Jordan Teze
-
- Nationale topspeler
Teze had het wel lastig.. maar het was steeds net genoeg wat Teze deed.
Tegen monaco had ie het lastiger laatste stuk als rechtsback. Maar goed is ook normaal eigenlijk dat je op de proef gesteld wordt op die positie...die Kent staat er niet voor niks met zijn dribbels.
Ik vind het wel een Teze dingetje dat hij als rechtsback vaak net wat te ver van zijn tegenstander staat zodat die kan draaien naar de goal en de 1 tegen 1 kan opzoeken.
Tegen monaco had ie het lastiger laatste stuk als rechtsback. Maar goed is ook normaal eigenlijk dat je op de proef gesteld wordt op die positie...die Kent staat er niet voor niks met zijn dribbels.
Ik vind het wel een Teze dingetje dat hij als rechtsback vaak net wat te ver van zijn tegenstander staat zodat die kan draaien naar de goal en de 1 tegen 1 kan opzoeken.
-
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV
- ruuddevil
- Legende
De vraag is waar we hem wel voor nodig hebben. Eh…Sensation wrote: ↑17 Aug 2022, 12:05Heeft bij Veronica Offside, waar hij betaald wordt wedstrijden te bespreken, toegegeven weinig voetbal te kijken in het weekend. Gister wss ook met een zak chips, portie bitterballen en broodje frikandel in de hand in slaap gevallen tijdens de wedstrijd. Kwam echt niks zinnigs uit, ja 1 analyse wat iedereen die zn tv aan had ook wel kon zien, daar hebben we hem niet voor nodig.Ren Höek wrote: ↑17 Aug 2022, 11:57
Nog knapper was dat tijdens het bespreken van de 1-1 Sneijder opmerkte dat Teze teveel ruimte weg gaf aan Kent en het moeilijk had, terwijl zowel Teze als Kent helemaal niet betrokken waren bij deze tegengoal (en Kent überhaupt zelden in het spel voor kwam, terwijl hij een van de betere spelers is bij Rangers).
Echt, wat een dramatisch niveau van die dwerg.
-
- Internationale topspeler
Teze had Kent in de broekzak. Kent doet van alles en oogt allemaal dreigend, maar is het eigenlijk niet.
-
- Nationale topspeler
Teze speelde geweldig, vooral verdedigend. Enorm veel power en erg agressief. De Rangers supporters werden gek van hem, Kent kwam er totaal niet aan te pas. Ook eens mooi om te genieten als een back heerlijk fel staat te verdedigen.
- Juancho
- Mister PSV
Sta je dan weken heerlijk te ballen als RCV ne moet je jezelf opofferen omdat de TD verzuimd een fatsoenlijke RB te halen en even later verlies je alles. Wat ontiegelijk klote voor clubman Teze zeg.
Snel terug naar het centrum. Die RB positie lost de leiding maar op.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Onzin. Mwene had laten zien prima te functioneren als recthsback. Ruud had nooit het duo Obispo-Teze uit elkaar mogen halen voor deze wedstrijden. Die vastigheid heb je als ploeg gewoon nodig in je as.Juancho wrote: ↑24 Aug 2022, 23:21 Sta je dan weken heerlijk te ballen als RCV ne moet je jezelf opofferen omdat de TD verzuimd een fatsoenlijke RB te halen en even later verlies je alles. Wat ontiegelijk klote voor clubman Teze zeg.
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Eens. Volledig eens. Continu naar het aankoopbeleid wijzen is ook een kunst, het begint bij de beste 11 opstellen, wat vandaag imo niet gebeurde, en dan verwachten dat je beste 11 leveren, wat vandaag ook niet gebeurde. Waar het in het aankoopbeleid fout is gegaan is het feit dat je, op Xavi na, geen spelers op de bank hebt die heel dicht tegen de basis aan zitten en wat kunnen forceren/leveren als anderen dat niet doen.Thijs wrote: ↑24 Aug 2022, 23:23Onzin. Mwene had laten zien prima te functioneren als recthsback. Ruud had nooit het duo Obispo-Teze uit elkaar mogen halen voor deze wedstrijden. Die vastigheid heb je als ploeg gewoon nodig in je as.Juancho wrote: ↑24 Aug 2022, 23:21 Sta je dan weken heerlijk te ballen als RCV ne moet je jezelf opofferen omdat de TD verzuimd een fatsoenlijke RB te halen en even later verlies je alles. Wat ontiegelijk klote voor clubman Teze zeg.
- Juancho
- Mister PSV
Dat zeg ik toch? Maar blijkbaar is mwene niet zo goed want Ruudje trekt het centrum uit elkaar. Vond Mwene trouwens ook heel matig invallen, maar ok was ook lastig.
Voor mij blijft staan dat we na Dumfries gewoon vertikken een serieus goede basis RB te halen en tja, dat is nou eenmaal gekoppeld aan het beleid technische...
Teze en Obispo uit elkaar halen in zo'n belangrijke fase terwijl ze juist behoorlijk stabiel waren is een fout van Ruudje. Maar dat er geen klasse RB is gehaald is een foutieve keuze die bij de TD hoor.
Voor mij blijft staan dat we na Dumfries gewoon vertikken een serieus goede basis RB te halen en tja, dat is nou eenmaal gekoppeld aan het beleid technische...
Teze en Obispo uit elkaar halen in zo'n belangrijke fase terwijl ze juist behoorlijk stabiel waren is een fout van Ruudje. Maar dat er geen klasse RB is gehaald is een foutieve keuze die bij de TD hoor.
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Op zich heb je met Til/Guti ook iemand die dicht tegen de basis zit. Ik denk dat we dus op het middenveld dat wel hebben. Achterin is Ramalho mijns inziens ook een prima reserve en voorin heb je met Saibari/Bakayoko in wezen ook goede reserves. Alleen moet je als een bepalende speler (Madueke) geblesseerd is accepteren dat je er sowieso op achteruit gaat en de andere aanvallers dan iets extra’s moeten leveren. Als die dat in 4 wedstrijden 0 keer doen, ben je altijd kansloos.Sensation wrote: ↑24 Aug 2022, 23:25Eens. Volledig eens. Continu naar het aankoopbeleid wijzen is ook een kunst, het begint bij de beste 11 opstellen, wat vandaag imo niet gebeurde, en dan verwachten dat je beste 11 leveren, wat vandaag ook niet gebeurde. Waar het in het aankoopbeleid fout is gegaan is het feit dat je, op Xavi na, geen spelers op de bank hebt die heel dicht tegen de basis aan zitten en wat kunnen forceren/leveren als anderen dat niet doen.
- Standbeeld
- Mister PSV
Toch klapt Teze er in zo'n wedstrijden altijd wel lekker in. Deinst nergens voor terug. Dumfries light.
- Ren Höek
- Vedette
Zijn balbehandeling vind ik echt goed.
Zijn aannames zijn vaak prima en zijn passing is bijna altijd sterk, dat is toch erg prettig.
Zijn 'awareness' moet beter en ik zie hem liever centraal, maar tegen Feyenoord speelde hij heel goed.
Zijn aannames zijn vaak prima en zijn passing is bijna altijd sterk, dat is toch erg prettig.
Zijn 'awareness' moet beter en ik zie hem liever centraal, maar tegen Feyenoord speelde hij heel goed.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
- DonyellMalen
- Legende
Is gewoon geen rechtsback, fail van de scouting dat die andere spelers voor de rechtsbackpositie nog slechter zijn. Jordan moet zich gewoon kunnen focussen op zijn plek als CB.
-
- Bankzitter
Toch wel bijzonder dat Teze opeens uit de basiself lijkt te zijn gegooid. Aan de ene kant ben ik Ruud op mijn blote knieën dankbaar dat Mwene eindelijk rechtsback wordt gepositioneerd in plaats van Teze, maar om hem nou op basis van zijn prestaties als rechtsback ook maar buiten de basis de laten voor de rol als centrale verdediger vind ik wel weer vreemd. Vind hem toch op die positie echt wel een paar tandjes beter dan Obispo en misschien zelfs Ramalho, met zijn vreemde momenten soms. In ieder geval de meeste potentie.
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Van de andere kant is het heel fijn dat we een speler als Teze op de bank hebben die je kunt gebruiken als de opbouw niet goed loopt of als er wat meer snelheid nodig is als we hoger staan. Teze is nu een paar keer van CV naar RB geschoven maar nog nooit omdat hij het niet goed doet als CV.
-
- Nationale topspeler
Teze was erbarmelijk tegen cambuur en de wedstrijden daarvoor ook onbetrouwbaar. Dus niet vreemd dat hij uit de startende 11 is gevallen.
De fouten die hij als rechtsback positioneel maakt in verdedigend opzicht maakt hij ook centraal. Het concentratieverlies dat hij als rechtback toont met rare passes, heeft hij ook als CV.
Het gebrek aan goede coaching als het slecht staat heeft hij als rechtsback en als CV.
Het is niet dat het opeens een andere voetballer is als je hem centraal zet.
Veel fans zijn in hem gaan geloven als CV tijdens de 2e helft van het vorig seizoen. Maar dat was in een fase met zeer weinig weerstand qua tegenstanders, en in een fase dat PSV veel verdedigender stond met "safety first" guti op cvm.
De fouten die hij als rechtsback positioneel maakt in verdedigend opzicht maakt hij ook centraal. Het concentratieverlies dat hij als rechtback toont met rare passes, heeft hij ook als CV.
Het gebrek aan goede coaching als het slecht staat heeft hij als rechtsback en als CV.
Het is niet dat het opeens een andere voetballer is als je hem centraal zet.
Veel fans zijn in hem gaan geloven als CV tijdens de 2e helft van het vorig seizoen. Maar dat was in een fase met zeer weinig weerstand qua tegenstanders, en in een fase dat PSV veel verdedigender stond met "safety first" guti op cvm.
- Juancho
- Mister PSV
Je kan het die jongen ondertussen ook amper meer kwalijk nemen. Al dat geschuif met hem is ook vreselijk lastig. Persoonlijk zie ik in hem echt wel een RCV die heel goed kan worden voor PSV en nog wel een niveau hoger. Zeker omdat Ramalho Ok is maar niet die RCV die echt een paar klassen beter is.
Kijkend naar de invulling zou ik Ramalho naar LCV schuiven (dit kon hij toch prima?) zodat Teze weer naar zijn beste plek gaat. In potentie en in duo vorm lijkt me dat de beste combinatie. Maar Ruudje is nogal fan van Obispo (valt soms wat voor te zeggen) dus die gaat er niet meer uit verwacht ik zo. Zal dus wel Ramalho/Obispo worden.
Kijkend naar de invulling zou ik Ramalho naar LCV schuiven (dit kon hij toch prima?) zodat Teze weer naar zijn beste plek gaat. In potentie en in duo vorm lijkt me dat de beste combinatie. Maar Ruudje is nogal fan van Obispo (valt soms wat voor te zeggen) dus die gaat er niet meer uit verwacht ik zo. Zal dus wel Ramalho/Obispo worden.
-
- Nationale topspeler
- DonyellMalen
- Legende
Speler die hier relatief niet veel wordt belicht, maar hoop dat de journalisten eens gaan vragen wat de beweegredenen exact waren voor Ruud om Teze uit het elftal te laten afgelopen wedstrijden. Dat is iets wat hebben we nog niet hebben gehoord. In de eerste fase dit seizoen was RvN juist constant met Teze aan het schuiven, opvallend dat dat in korte tijd zo is veranderd.