Maar de belangrijkste vraag is: wat gaat er nu met Huntelaar gebeuren? Rondleidingen geven in het stadion? Kantinediensten draaien op de toekomst? Parkeerwachter op P2? Vragen, vragen, vragen.
Ik zie trouwens Tottenham staan hieronder. Dat zou met Bosz wel echt een match made in heaven zijn. Winnen allebei nooit een prijs.
Ajax deel II
-
- Legende
- Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Schvensteiger Wistiedat: "Oentela, er is das Phantom nein? Es wird immer Platz für das Phantom geben, er war einer der besten!"Grasmat wrote: ↑11 Apr 2023, 13:12 Maar de belangrijkste vraag is: wat gaat er nu met Huntelaar gebeuren? Rondleidingen geven in het stadion? Kantinediensten draaien op de toekomst? Parkeerwachter op P2? Vragen, vragen, vragen.
Ik zie trouwens Tottenham staan hieronder. Dat zou met Bosz wel echt een match made in heaven zijn. Winnen allebei nooit een prijs.
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Even voor de grap Arsenal forum doorgekeken (niet zo moeilijk, Google op Mislintat Arsenal Forum en je komt er al snel) en daar is het nogal 50/50. Alleen, niet per sé positief. Niemand vind eigenlijk dat hij het heel goed heeft gedaan in zijn periode, alleen de ene 50% vind dat hij te weinig tijd heeft gekregen / ten onder is gegaan in het zwarte gat wat Arsenal (tot dit seizoen) jarenlang is geweest, de andere 50% vind dat hij gewoon slecht gepresteerd heeft.
Enkele van de leuke reacties:
"Think he made some shit signings to be honest. Sokratis was unnecessary, Mav is shit, Guendo is a headless chicken, Mkhi is a bum and now Torreira can’t get a run in the team."
"I can’t think of a single Sven signing that makes me miss him lol"
"Yeah mate signed us an above average keeper for over £20m, two midfielders we had to give away this summer because nobody wanted to buy them and a Greek CB we sent off to the German second division.
What a genius."
Op het transfermarkt-forum van Stuttgart zijn ze heel positief, omdat hij met een bescheiden budget de weg omhoog heeft gevonden met Stuttgart. Maar gezien de verhalen rondom zijn vertrek vind ik het een totale mismatch met Ajax: hij had een visie maar kreeg de club daar niet in mee (omdat teveel mensen een mening hebben, waar kennen we dat toch van), hij wilde graag competente mensen op elke positie (terecht) en kon niet tegen de vriendjespolitiek binnen Stuttgart waarbij functies aan personen gegund werden (klinkt een beetje als Ajax toch wel). Overigens komen de positieve verhalen voor Mislintat vanuit Stuttgart-fans vooral omdat ze helemaal klaar zijn met alle andere figuren binnen de club
Enkele van de leuke reacties:
"Think he made some shit signings to be honest. Sokratis was unnecessary, Mav is shit, Guendo is a headless chicken, Mkhi is a bum and now Torreira can’t get a run in the team."
"I can’t think of a single Sven signing that makes me miss him lol"
"Yeah mate signed us an above average keeper for over £20m, two midfielders we had to give away this summer because nobody wanted to buy them and a Greek CB we sent off to the German second division.
What a genius."
Op het transfermarkt-forum van Stuttgart zijn ze heel positief, omdat hij met een bescheiden budget de weg omhoog heeft gevonden met Stuttgart. Maar gezien de verhalen rondom zijn vertrek vind ik het een totale mismatch met Ajax: hij had een visie maar kreeg de club daar niet in mee (omdat teveel mensen een mening hebben, waar kennen we dat toch van), hij wilde graag competente mensen op elke positie (terecht) en kon niet tegen de vriendjespolitiek binnen Stuttgart waarbij functies aan personen gegund werden (klinkt een beetje als Ajax toch wel). Overigens komen de positieve verhalen voor Mislintat vanuit Stuttgart-fans vooral omdat ze helemaal klaar zijn met alle andere figuren binnen de club
- VeresRivne
- Vedette
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
En daarom ben je dus ook voormalig ArsenalfanVeresRivne wrote: ↑11 Apr 2023, 16:09 Als voormali Arsenalfan kijk ik toch een beetje anders tegen die evaluaties aan.
-
- Vedette
Ben je ook toekomstig voormalig Ajaxfan?VeresRivne wrote: ↑11 Apr 2023, 16:09 Als voormali Arsenalfan kijk ik toch een beetje anders tegen die evaluaties aan.
- Heruone
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: PSV
Overigens is zijn trackrecord bij Stuttgart toch ook niet geweldig? Ze hebben in die drie jaar dat hij er zat een hele positieve transferbalans gedraaid, maar dat is wel vooral door spelers te verkopen die er al zaten. Van alle aankopen die hij heeft gedaan, hebben alleen Kobel en Kalajdzic geld in het laatje gebracht voor Stuttgart. Overige aankopen waren ook niet per se cashcows.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
-
- Vedette
Dat is, hoewel het zeker een relevante graadmeter is, ook wel een redelijk eenzijdige manier van kijken. Spelers kunnen ook een enorme toegevoegde waarde zijn zonder dat je er veel geld aan verdient als club.Heruone wrote: ↑11 Apr 2023, 16:36 Overigens is zijn trackrecord bij Stuttgart toch ook niet geweldig? Ze hebben in die drie jaar dat hij er zat een hele positieve transferbalans gedraaid, maar dat is wel vooral door spelers te verkopen die er al zaten. Van alle aankopen die hij heeft gedaan, hebben alleen Kobel en Kalajdzic geld in het laatje gebracht voor Stuttgart. Overige aankopen waren ook niet per se cashcows.
- VeresRivne
- Vedette
Wie weet, maar geen zin om te ver off topic te gaan.Brael wrote: ↑11 Apr 2023, 16:34Ben je ook toekomstig voormalig Ajaxfan?VeresRivne wrote: ↑11 Apr 2023, 16:09 Als voormali Arsenalfan kijk ik toch een beetje anders tegen die evaluaties aan.
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
SLAVA UKRAINE!!!
-
- Legende
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=417489
Uit een soort van respect naar John kan hij natuurlijk niet direct zeggen dat ze iemand anders (Bosz) zoeken, maar dit klinkt vooralsnog prima!
Uit een soort van respect naar John kan hij natuurlijk niet direct zeggen dat ze iemand anders (Bosz) zoeken, maar dit klinkt vooralsnog prima!
- VeresRivne
- Vedette
Ahamada voor anderhalf milhoen gekocht en twaalf miljoen verkocht aan Cr Palace.Heruone wrote: ↑11 Apr 2023, 16:36 Overigens is zijn trackrecord bij Stuttgart toch ook niet geweldig? Ze hebben in die drie jaar dat hij er zat een hele positieve transferbalans gedraaid, maar dat is wel vooral door spelers te verkopen die er al zaten. Van alle aankopen die hij heeft gedaan, hebben alleen Kobel en Kalajdzic geld in het laatje gebracht voor Stuttgart. Overige aankopen waren ook niet per se cashcows.
Verder heb je Mavraponos, Hiroki Ito, Wataru Endo, die meer waard werden.
Dat hij tien miljoen voor Baumgartl heeft gekregen vind ik het grootste huzarenstukje.
SLAVA UKRAINE!!!
SLAVA UKRAINE!!!
- VeresRivne
- Vedette
Het stukje van De T. werd me met name duidelijk dat Sars rancune nog te groot is naar Bosz. Nouja dan weet je het wel, dan is Heitinga het veilige traject.Madueke wrote: ↑11 Apr 2023, 16:54 https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=417489
SLAVA UKRAINE!!!
SLAVA UKRAINE!!!
-
- Legende
Een soort marionet van van der Sar. Hij krijgt de functie van TD op voorwaarde dat ie Peter Bosz niet gaat aanstellen.VeresRivne wrote: ↑11 Apr 2023, 17:09Het stukje van De T. werd me met name duidelijk dat Sars rancune nog te groot is naar Bosz. Nouja dan weet je het wel, dan is Heitinga het veilige traject.Madueke wrote: ↑11 Apr 2023, 16:54 https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=417489
Hij zegt zelfs dat Heitinga op pole-position ligt. Dat ga je niet zeggen als je met andere potentiele kandidaten bezig bent met het risico dat je in de toekomst toch moet melden aan John én de media dat hij het toch niet gaat worden. Ik verwacht eigenlijk vrij snel een officiële aanstelling voor John en die krijgt dan waarschijnlijk ook een soort van mentor in zijn staff.
-
- Meervoudig international
Heruone wrote: ↑11 Apr 2023, 16:36 Overigens is zijn trackrecord bij Stuttgart toch ook niet geweldig? Ze hebben in die drie jaar dat hij er zat een hele positieve transferbalans gedraaid, maar dat is wel vooral door spelers te verkopen die er al zaten. Van alle aankopen die hij heeft gedaan, hebben alleen Kobel en Kalajdzic geld in het laatje gebracht voor Stuttgart. Overige aankopen waren ook niet per se cashcows.
Hij heeft PSV, lees John de Jong wel 10 miljoen euro afhandig gemaakt voor Baumgartl.
Dus wel zo'n typische Ajax TD. Prutsers voor veel verkopen. Daar schijnt hij ook goed in te zijn.
- Fanatic-U-s
- Internationale topspeler
- Favoriete speler: Fredrik Oppegård
-
- Meervoudig international
Werk van Arnesen. Die heeft daar een aantal veranderingen ingezet en Slot gehaald.
Slot heeft vervolgens weer wat spelers gehaald waarmee hij snel een team kon bouwen.
-
- Lid scoutingsteam
Hoe ik het lees: Feyenoord eindigt dan sowieso 2e, terwijl Ajax met Heitinga verder achteruit blijft lopen. PSV of AZ wordt dus kampioen, terwijl Ajax wellicht de CL-boot mist
-
- International
- Favoriete speler: 12e man